Tilpehööri
Oman äänensä löytänyt
Mäki sanoisin jo plussaksi!Eri valoissa napattu kuva. Siis viivanpaikat siinä näkyy.. sofiDpo 11. Silloin dpo 9 illalla oli tosi kova vatsakipukohtaus ja se öllötys. Mutta mä olen satavarma että viivanpaikat nämä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäki sanoisin jo plussaksi!Eri valoissa napattu kuva. Siis viivanpaikat siinä näkyy.. sofiDpo 11. Silloin dpo 9 illalla oli tosi kova vatsakipukohtaus ja se öllötys. Mutta mä olen satavarma että viivanpaikat nämä!
Ihana uutinen, paljon onnea!
En ehtinyt tänään ostaa testiä, eli jos ei löydy kaapista vanhoja jää tiistaille. Ja joo, oviskivut on tosi kovat, siinä määrin et kun tulee jotain vähöisempiä (niinkuin nyt tuki kp 11), oon ihan varma et se ”riittää” ja sit aina järkytyn niistä kivuista jotka luulen et on ne oikeat (olivat nytkin kp 14 eli 18pv sitten). Mut limat yms osuu yleensä yhteen niiden ekojen pikkutuntemusten kanssa. Jos päädyn seuraavaan kiertoon, ostan ovistikkuja!!@Piparminttup ja @Tähkis Onpa harmillinen käänne. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
@Kaakkuri Aamulla siis tiedossa tiirailtavaa! Onko sun ovisoireet muuttuneet? Muistelen että sanoit aiemmin, että tulee selvät kivut.
ON: tissit polttelee ja liivit painaneet eilen ja tänään. Nyt siis dpo2 eli ei voi liittyä kuin ovikseen, mutta auts!
SamaVoi hitto Mul ei ole testiä aamuksi![]()
Onnea ja paljon vauvaliimaa sinne!
Mulla ei tuulimunat vuotanu ollenkaan. Ja hcg nousi normaalisti yms. Varhainen keskenmeno tiputteli, kuten myös onnistunut raskaus. Tässäkin nyt oli pari pv tiputteluaVuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista.
Mullakaan ei tuulimuna vuotanut ollenkaan, sitkeästi pysyi kyydissä ja HCG nousi normaalisti. Myös kaikki raskausoireet löytyi.Mulla ei tuulimunat vuotanu ollenkaan. Ja hcg nousi normaalisti yms. Varhainen keskenmeno tiputteli, kuten myös onnistunut raskaus. Tässäkin nyt oli pari pv tiputtelua
Mähän myös ovuloin jo 4vkoa synnytyksestä ekan kerran ja siitä jatkui normimenkat heti, vaikka täysimetin ja pumppasin ympäri vuorokauden.Mulla on tullu kaikissa raskauksissa kunnolla valkovuotoa, välillä klimppeinäkin, kuulemma ihan normaali ilmiöSemmonen vielä että nyt siis rv 6+0 ja tosiaan ihan kuin ovisliman kaltaista limavuotoo paperiin. Siis nythän olis ovis aika jos en olis raskaana mutta eikai nyt ovista raskaana tule sentäs![]()