Raskaaksi 2023

No tein sen!! PC kertoo sen 🥹🥰
IMG_20231008_210342.jpg

Kiitoksia. 💞Varovaisesti onnellinen..aikahan sen näyttää miten tässä käy. Yritän silti olla optimistinen enemmän kuin pessimistinen.

Tähän kiertoon tikutin ovista siksi kun olin menossa antamaan verikoetta progeen ym. Se arvo oli viitteissä ja piirun verran yläkanttiin. Ovulaatio päivään mennessä 6 päivänä putkeen peittojen pöllytystä ja vuosipäivä lomailu mökillä. Siinä tän kierron salaisuudet🤗

@Piparminttup ja @Tähkis Onpa harmillinen käänne. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

@Kaakkuri Aamulla siis tiedossa tiirailtavaa! Onko sun ovisoireet muuttuneet? Muistelen että sanoit aiemmin, että tulee selvät kivut.

ON: tissit polttelee ja liivit painaneet eilen ja tänään. Nyt siis dpo2 eli ei voi liittyä kuin ovikseen, mutta auts!
En ehtinyt tänään ostaa testiä, eli jos ei löydy kaapista vanhoja jää tiistaille. Ja joo, oviskivut on tosi kovat, siinä määrin et kun tulee jotain vähöisempiä (niinkuin nyt tuki kp 11), oon ihan varma et se ”riittää” ja sit aina järkytyn niistä kivuista jotka luulen et on ne oikeat (olivat nytkin kp 14 eli 18pv sitten). Mut limat yms osuu yleensä yhteen niiden ekojen pikkutuntemusten kanssa. Jos päädyn seuraavaan kiertoon, ostan ovistikkuja!!

Onnea @Mahtis87 - mahtista kertakaikkiaan! 🤩

Kyllä naisen mieli taas ihanasti yllättää, tänään sitten oon alapään kuivuttua saharaksi menettänyt sen kuitenkin aina pinnan alla kutisevan ”entä jos” toiveajattelun. Huomena dpo 9 mutta tuskin edes testailen 🤔 Ärsyttää kun mieskään ei tajua yhtään näitä aaltoilevia fiiliksiä ja huusin sille just tosi kivasti puhelimeekin kun purkasin v*tutusta, ”tulee jos on tullakseen ja meillä on ihanaa näinkin”. Noinhan se on mutta miksei voi vaan sanoa että ymmärrän .. tai jotain. Oikein kunnon sunnuntai-illan blues!

Mut aina ilahtuu kun ropisee plussia täällä😍

Onnea @Mahtis87 ! 😍

Ja kiitos NIIIIIIN paljon kaikille onnitteluista! ❤️❤️❤️
Vaikka tuntuu hyvältä niin hiukan tuntuu myös epäreilulta kun plussasi itse näin nopeasti, mutta jospa tämä ois se uus plussa-aalto 🌊➕➕➕➕➕➕ 🤞🏼

Vähän testikuvaa vahvistumisesta:
Collage_2023-10-09_07_19_46.jpg

Alemmat lauantailta ja ylempi tältä aamulta. Lupaavalta näyttää 🤞🏼❤️

Eilen alkoi alavatsalla menkkajomojen tyyppiset säryt, mikä on saanut sitten meneen vessaan aina varmistamaan et eihän oo vaan vielä alkanut 😅 Mutta samaa oli kyllä esikoisestakin ja kuitenkin aika maltillinen kipu niin ei silleen huolestuta. Kuitenkin haluan noilla testeillä varmistua että vahvistumista tapahtuu 🙏🏼

Tsemppiä piinailijoille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille ❤️❤️ Oispa tää nyt kaikkien aikojen plussa-aalto 🤞🏼

Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista🤔.
Mulla ei tuulimunat vuotanu ollenkaan. Ja hcg nousi normaalisti yms. Varhainen keskenmeno tiputteli, kuten myös onnistunut raskaus. Tässäkin nyt oli pari pv tiputtelua

Dpo 10 ja pc niin negatiivinen ettei mitään epäselvää 🙄 Toki melko aikaista vielä on ja kun ei mitään tietoa kuinka aikaisin itsellä HCG ylipäätään alkais nousemaan tarpeeksi.. Ja tänään itseasiassa lämmötkin vasta droppas, niin mietin, että voisko olla nyt vasta kiinnittymistä.. Menkat pitäis alkaa vasta loppuviikosta, niin tuo lämpöjen lasku ei edellisten kiertojen perusteella niihinkään pitäis vielä liittyä. 🤔 En nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, ylihuomenna uutta testiä🤞🏻

Mulla ei tuulimunat vuotanu ollenkaan. Ja hcg nousi normaalisti yms. Varhainen keskenmeno tiputteli, kuten myös onnistunut raskaus. Tässäkin nyt oli pari pv tiputtelua
Mullakaan ei tuulimuna vuotanut ollenkaan, sitkeästi pysyi kyydissä ja HCG nousi normaalisti. Myös kaikki raskausoireet löytyi.

Keskenmeno jossa oli alkio, se tiputteli ja raskausoireet oli laimeita.

Normi raskaus ei ole koskaan tiputellut.

Valtavasti onnea @Mahtis87 ja @Tilpehööri !!

Tiputtelijoille: Mulla tuli kuukautiset sekä keskenmenneessä että normiraskaudessa (siinä 3-4kk ajan!!), normaalia paljon niukemmat kyllä ja ei hyytymiä, mutta molemmissa sekä ruskeaa että kirkasta verta. Jatkuneessa raskaudessa sain progetuen, joka vähän hillitsi kuukautisvuotoja ja muita menkkaoireita. Jos olisin taas raskaana, hakisin varmaan sen progesteronin taas lääkäriltä, sillä oma kierto on niin "vahva" ettei edes raskaus auta. :Face With Tears Of Joy: Mähän myös ovuloin jo 4vkoa synnytyksestä ekan kerran ja siitä jatkui normimenkat heti, vaikka täysimetin ja pumppasin ympäri vuorokauden.

Muoks. Niin siis ois voinut olla kyllä paljon enemmän tiputtelua ilman sitä progetukea kun senkin kanssa menkat jatkui vaikka vaan vähän...

Semmonen vielä että nyt siis rv 6+0 ja tosiaan ihan kuin ovisliman kaltaista limavuotoo paperiin. Siis nythän olis ovis aika jos en olis raskaana mutta eikai nyt ovista raskaana tule sentäs🙈
Mulla on tullu kaikissa raskauksissa kunnolla valkovuotoa, välillä klimppeinäkin, kuulemma ihan normaali ilmiö :Hugging Face:

Takaisin