Raskaaksi 2023

Eli tää voi olla ihan mitä vaan😱. Mä soitan huomenna neuvolaan ja kysyn voisko päästä ultraan jo keskviikkona. Täällä siis ultrataan vaan keskiviikkoisin, muuten menee sit väkisinkin ens viikolle. Nyt ei tosiaan oo mitää juurikaa pyyhittäessäkään tullu, jotain ruskeaa vivahdetta.

Mulla keskeytynyt vuoteli ensin vpun valkkarilla ja sit verellä mut nekin lähinnä pyyhittäessä, toki silloin jo viikkoja oli ~8+. Et senkin puolest mä ajattelen huonoo tästä ku nii samat merkit 😅.

Plussanneille onnea❤️‍🩹!

Täällä menossa dpo 6 (plussauksesta laskettuna). Menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna tai ensi viikon ihan alussa. Toisaalta ollut tosi helpottava olo, kun odotukset ei tästä kierrosta ole ollut kovin korkealla. Ei tule sitten pettymäänkään niin pahasti. Mutta, nyt sitä tietty rupeaa toivo ja odotukset hieman heräilemään. Yritän pitää jalat kuitenkin maassa. Raastavaa.

Mä alan kallistuu kemiallisen puoleen ku taas tuli haalea viiva 😪😪😪 Miten te, joilla on useita keskenmenoja/kemiallisia, saatte toivoa siihen, että joskus vielä tulee vauva? 😪

Ennen esikoista usko kyllä loppui. Tartuin siihen toivoon, että hoidoilla sitten. Onneksi tuli luomuna kuitenkin. Toki tässäkin raskaudessa olen ihan varautunut tuulimunaan. Jäi sellainen ajatus viime yrityksestä, että jotain häikkää munasoluissa on. Vaikka se saattoi olla vaan surkeaa tuuria.

IMG_1062.jpeg

Täällä taas aloteltu testaus aivan liian aikaisin, mutta en saanut oltua kun eilisen sekä tämän päivän on ollut aivan tolkutonta valkovuotoa, jota ei siis ennen ole ollut. Aivan typerää, tiedän, mutta hetken mielijohteesta tein testin😂 viikonloppuna/ensi viikon alussa luultavasti pitäisi menkkojen alkaa

Mä alan kallistuu kemiallisen puoleen ku taas tuli haalea viiva 😪😪😪 Miten te, joilla on useita keskenmenoja/kemiallisia, saatte toivoa siihen, että joskus …
Voimia! 🫶🏻
Mulla ehkä toivoa antaa se, että lääkärit ei ole teilannut vielä ajatusta, että saisin lapsen. Uskon siihen onnistumiseen vielä. Ei tässä muu auta. Pitää muistaa tehdä kivoja asioita elämässä, vaikka se lapsen saaminenkin olis se kiva asia. Iloisuutta elämään, jollakin keinolla, millä hyvänsä… ❤️

Mä alan kallistuu kemiallisen puoleen ku taas tuli haalea viiva 😪😪😪 Miten te, joilla on useita keskenmenoja/kemiallisia, saatte toivoa siihen, että joskus vielä tulee vauva? 😪

Jotenkin itsellä usko siihen, että elämä antaa unelmien toteutua. Joskus usko on pienempi, kuin hiekanjyvän kokoinen ja joskus taas on onneksi toiveikkaampaa.
Usko, että myös hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita ja heidän toiveensa toteutuu ennemmin tai myöhemmin.

Eräs mun terapeutti vuosien takaa sanoi, että asioilla on tapana järjestyä, ei ehkä sillon kun eniten toivot, mutta aivan parhain päin kuitenkin.

Antaa tunteiden tulla, itkun purkautua ja vihan, sekä katkeruudenkin tulla hyväksytyiksi tunteina myös tässä asiassa ❤️

View attachment 126572
Täällä taas aloteltu testaus aivan liian aikaisin, mutta en saanut oltua kun eilisen sekä tämän päivän on ollut aivan tolkutonta valkovuotoa, jota ei siis ennen ole ollut. Aivan typerää, tiedän, mutta hetken mielijohteesta tein testin😂 viikonloppuna/ensi viikon alussa luultavasti pitäisi menkkojen alkaa
Me mennään aika samoissa sun kans. Tänään mulla arvio dpo9. Sunnuntaille odotan menkkoja.

Täällä oli taas päivällä kauhee ahdistus kun tuntui että kaikki oireet hävinnyt ja muutenkin pelkään sitä ke ultraa. Sorruin taas tekeen testin vaikka tiedän ettei näitä voi loputtomiin tehdä🙄 ei ainakaan ole haalenemaan alkanut. Jotenkin on tuntunut et oireet olis ollut paljon lievempiä jo viikonpäivät🤔

Liitteet

• IMG_20231009_183332.jpg
    IMG_20231009_183332.jpg
    637.1 KB · Katsottu: 76
Täällä oli taas päivällä kauhee ahdistus kun tuntui että kaikki oireet hävinnyt ja muutenkin pelkään sitä ke ultraa. Sorruin taas tekeen testin vaikka tiedän ettei näitä voi loputtomiin tehdä🙄 ei ainakaan ole haalenemaan alkanut. Jotenkin on tuntunut et oireet olis ollut paljon lievempiä jo viikonpäivät🤔
Hyvältä tosiaan näyttää viivat ainakin👍🏻🤩.

Tsemppii keskiviikkoon, mä yritän kans huomenna soitella ja saada keskiviikolle oman varhaisultran. Ymmärrän kyllä jännityksen, mua oksettaa pelkkä ajatuskin että sen sais keskiviikolle😵‍💫.

Ite kyttään kas oireita koko ajan, tissit ei ollu aamulla nii kipeet mut nyt iltapäivällä alko taas olee aremmat😅. Ihanku se jotain auttais et niit kyttää koko ajan😂.

Mahtavat viivat 😍

Laitoin keskenmenoista Facebookiin ja eräs ihminen kirjoitti siihen tämän olevan merkki siitä, että lapsiluku on täynnä 🙄 Ja laittoi vielä viestiä kuinka johtuu mun lihavuudesta. Voi johtuakin, mut en laittais ite kenellekään tollasta viestiä 🙄

Täällä testiin vain yksi viiva 😕 dpo11 tänään. Uutta kiertoa ennustaa lauantaille alkavan. On täs viel muutama päivää aikaa,mutta tulipa taas tunne että katse kohti seuraavaa kiertoa taas 😢

Oli jo hyvä fiilis tästä kierrosta. No sehän on kiva asia joo, mutta toivois kans päättyvän kivasti 🙂

Takaisin