Raskaaksi 2023

Tähkis toivotaan et olis harmitonta vuotoa ❤️
Mahtis87 harmillinen testi tuo sofi jos noin vahvaa viivanpaikkaa näyttää ja ei kuitenkaan oo raskaana. 🥺

Omaa napaa:
Piti tänään testata, mut testasinkin jo eilen aamulla. Nega oli, jotain tummentumaa näkyi vaan ja testinä PC.
Eilen illalla paleli kovasti ja tissikipua, mutta voi johtua, että kylmät ilmat palelluttaneet rintoja, tää myrsky kun tunkee läpi takkien ja paitojen. 👋

Mulla ensimmäisestä ovisepäilysta nyt dpo 14 ja toisesta ovisepäilystä dpo 7. Nyt Kp 26. Eli tätiä toisesta ovisaallosta odottelen tulevaksi kuitenkin vasta 15-16.10 Kp 34. Aikaa on odotella.

Testailen ensviikon perjantaina, jollei tätiä näy. Tuntuu, et täytyy lopettaa testailu siihen asti ja keskittyä ihan tähän arkeen, menee niin vauhkotessa "onko vai eikö" ja mua stressaa liikaa raskaustoiveet. Oon aika stressiherkkä tuon raskautumisasian kans nyt näköjään. Pelottaa ettei meille enää tulekaan vauvaa.

Mutta mutta. Tehtävät raskautumiseen tehty oviksien aikaan ja nyt voi vaan odotella..

Paikat meni kuivaksi 3 päivää sitten joka tätiä voisi enteillä.

Raskaustoiveita ylläpitää se, että KN on korkealla ulottumattomissa tänä aamuna, mutta sehän nyt ehtii laskeutua sieltä hetkessä ennen tätiä, joten en sen varaan laske nyt paljoa. Ei kyllä myöskään ole tyypillisiä PMS oireita, suklaanhimo loistaa poissaolollaan ja mieli on tyyni.

Kuitenkin uskon, ettei meille tuu kesäkuun vauvaa ainakaan oman intuition puolesta. Joku tunne vaan, että en ole raskaana, niin tavallinen olokin kaikenkaikkiaan. ..onko sitten vaan mielen tapa suojautua mahdolliselta pettymykseltä taas...Mutta tottahan sekin tietty, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy.

Plussatuulia puhaltelen täältä hieman masistunnelmista kuitenki kaikille. Toivon ne ihanat kaks viivaa jokaiselle meille täällä, jotka ei vielä oo plussanut ❤️😍

Nyt aamukahvin keittoon ja järjestelemään kotiin uutta järjestystä. Saa ajatukset mahdollisesta kohdunelämästä tai elämättömyydestä muualle hetkeksi..❤️

Muokattu viimeksi:
Tähkis toivotaan et olis harmitonta vuotoa ❤️
Mahtis87 harmillinen testi tuo sofi jos noin vahvaa viivanpaikkaa näyttää ja ei kuitenkaan oo raskaana. 🥺

Omaa napaa:
Piti tänään testata, mut testasinkin jo eilen aamulla. Nega oli, jotain tummentumaa näkyi vaan ja testinä PC.
Eilen illalla paleli kovasti ja tissikipua, mutta voi johtua, että kylmät ilmat palelluttaneet rintoja, tää myrsky kun tunkee läpi takkien ja paitojen. 👋

Mulla ensimmäisestä ovisepäilysta nyt dpo 14 ja toisesta ovisepäilystä dpo 7.
Testailen ensviikon perjantaina, jollei tätiä näy. Tuntuu, et täytyy lopettaa testailu ja keskittyä ihan tähän arkeen, menee niin vauhkotessa "onko vai eikö" ja mua stressaa liikaa raskaustoiveet. Oon aika stressiherkkä tuon raskautumisasian kans nyt näköjään. Pelottaa ettei meille enää tulekaan vauvaa.

Mutta mutta. Tehtävät raskautumiseen tehty oviksien aikaan ja nyt voi vaan odotella..

PMS oireita ei ole vielä, paitsi paikat meni kuivaksi 3 päivää sitten joka tätiä voisi enteillä. KN on korkealla ulottumattomissa tänä aamuna, mutta sehän nyt ehtii laskeutua sieltä hetkessä ennen tätiä, joten en senkään varaan laske nyt.

Uskon, ettei meille tuu kesäkuun vauvaa ainakaan oman intuition puolesta. Joku tunne vaan, että en ole raskaana, niin tavallinen olokin kaikenkaikkiaan. Mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy.

Plussatuulia puhaltelen täältä kuitenki kaikille. Toivon ne ihanat kaks viivaa jokaiselle meille täällä, jotka ei vielä oo plussanut ❤️😍

Nyt aamukahvin keittoon ja järjestelemään kotiin uutta järjestystä. Saa ajatukset mahdollisesta kohdunelämästä tai elämättömyydestä muualle hetkeksi..😍😄

Sama täällä 😪 tsemppiä ja pikaista plussaa ❤️

Kohta testaan noita sofeja pois mut negaahan ne varmasti on. Saa nähdä tuleeko törkeetä viivanpaikkaa taas. Odottelen @Mahtis87 uutta testiä, jos se olisikin ollut plussan alku :) ja muiden testejä!

Paljon onnea Tilpehööri 🥰💗💗💗

Iltatähti89:lle toivon paljon vahvistumista 💗💗💗

Ja onpa ikävää piparminttup 😔 Toivon paljon että olisi harmitonta vuotoa.

Pregcheckilla en ole koskaan saanut viivapaikkaa vaikka tehnyt nyt kymmenia. Ja kuopuksesta plussasin sillä. Suosittelen!

Omanapailen tänne sen verran, että vuoto jatkuu, illalla oli jo aika niukkaa, lähes olematonta, herätessä holahti vähä enemmän, mut se on kirkasta ja limansekaista, ei oo hyytymiä. Kivut on pysyneet lähinnä pieninä nippailuna. On kyllä ikävää koittaa arvailla mistä johtuu ja ei oo kova luotto siihen, että tässä enää vois hyvin käydä 🥺

Omanapailen tänne sen verran, että vuoto jatkuu, illalla oli jo aika niukkaa, lähes olematonta, herätessä holahti vähä enemmän, mut se on kirkasta ja limansekaista, ei oo hyytymiä. Kivut on pysyneet lähinnä pieninä nippailuna. On kyllä ikävää koittaa arvailla mistä johtuu ja ei oo kova luotto siihen, että tässä enää vois hyvin käydä 🥺
Jotenkin kuulostaa silti siltä että olis vaaratonta🤔 juuri tuo että on kirkasta ja ei ole hyytymiä eikä kipuja! ❤️

Täällä meinasin eilen saada p*askahalvauksen kun vessassa paperiin tuli tippa vaaleanpunaista. Kaivellessa vähän lisää. Mutta tutkiessa oli selkeästi jostain limakalvoista sisempää. Siis kyse ihan tipasta ja se loppu siihen eikä yön aikana eikä nyt aamulla mitään. Säikähtihän sitä että voin kuvitella miltä @Piparminttup tuntuu ja muista joilla vuotoja oli ne harmittomia tai ei. Säikäyttää.

Täällä tullut tänään taas pientä veristä pyyhittäessä. Mä uskon että tää oli tässä nyt kyllä, kunpa vaa alkais vuotelut nyt kunnolla jos on alkaaksee🙄
Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista🤔.

Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista🤔.
Herkästi sitten näytille jos tulee kipua! Itsellä ulkoinen oireili jo viikolta 5+ ja 6+ oli jo kipuja ihan..

Täällä nega testattu, mites muut piinailijat? 🤩
No täällä sofit aion ihan uhallani uittaa ja käyttää loppuun ja sitten ens kiertoon uusia muita testejä. Elikkäs aamuun sofin räikeet viivanpaikat taas. Mies sanoi että jos ei jo näitä testejä tuntisi niin hätänen luulis haamuksi. Vaan ei. Karrrrrmeeee viivanpaikka.👎

Jätänkin sen ainoan pc.n huomiselle myöhemmälle. Torstaille ennustaa menkkoja..

Edelleenki mielenkiinnosta jahtaan ovista ni eiköhän tää oo plussa 😁 mut mitä mieltä ootte kun maanantaina oli kananmunalimat ja ovistesti ei ollu ihan näin tumma mut nyt ei oo ollu limoja ja testi pos et oliko ovis about tiistaina vaiko vasta huomenna?

Liitteet

• IMG_4824.jpeg
    IMG_4824.jpeg
    570.8 KB · Katsottu: 66
Onko kellään tietoa koronasta alkuraskaudessa? Onko vaarana kwhityshäiriöt tai muuta? Ei oikeen löydy mitään. Teratologisesta varmaan saa oikeen tiedon. Mies kipeänä nyt ja tutulla on korona joka alko viime to ja olin kylässä viikko sitten la.

Onko kellään tietoa koronasta alkuraskaudessa? Onko vaarana kwhityshäiriöt tai muuta? Ei oikeen löydy mitään. Teratologisesta varmaan saa oikeen tiedon. Mies kipeänä nyt ja tutulla on korona joka alko viime to ja olin kylässä viikko sitten la.
Mulla oli korona edellisessä raskaudessa aika alkuraskaudesta eikä tullut mitään. Googlettelin itekin tuolloin hädissäni samaa asiaa ja ymmärtääkseni sen ei pitäisi olla vaarallinen vauvalle. Toki olo oli ainakin itellä super kurja koska koronaoireet + alkuraskauden pahoinvointi yhtä aikaa päällä 🥴😅

Mulla oli korona edellisessä raskaudessa aika alkuraskaudesta eikä tullut mitään. Googlettelin itekin tuolloin hädissäni samaa asiaa ja ymmärtääkseni sen ei pitäisi olla vaarallinen vauvalle. Toki olo oli ainakin itellä super kurja koska koronaoireet + alkuraskauden pahoinvointi yhtä aikaa päällä 🥴😅
Joo, yhden löysin husin sivuilta että ei pitäisi aiheuttaa kehityshäiriöitä mutta " pitäisi" ?🤔 kuitenkin varmaan aika moni sairastanut tuon raskaana ja alkuraskaudessakin. Ihme ettei enempää tietoa irtoa. Mutta joo jos rokotteenkin voi ottaa nii luulisi että ei olisi vaaraa. Itse olen yhden piikin joskus ottanut ja sairastanut kaksi kertaa että luulisi vasta aineita olevan jotka joko suojaa hyvinkin tartunnasta tai ainakin siirtyvät sikiöön sitä suojatakseen. Jos siellä nyt joku papu kasvaa.

Todella kovin pelon sekaisin tuntein odottaa keskiviikkoa. Siellä tosi surker vanha ultra että saas nähdä joutuuko taas uusiin viikon päästä niinku viimeksi. Jos näin käy niin menen suoraan yksityiselle katsoon kunnon laitteilla.

Koronasta ei sinänsä oo havaittu mut korkea kuume voi aiheuttaa (harvinaista sekin) eli jos sairastuu niin ekstrahyvää huolta pitää pitää itsestä!

No täällä sofit aion ihan uhallani uittaa ja käyttää loppuun ja sitten ens kiertoon uusia muita testejä. Elikkäs aamuun sofin räikeet viivanpaikat taas. Mies sanoi että jos ei jo näitä testejä tuntisi niin hätänen luulis haamuksi. Vaan ei. Karrrrrmeeee viivanpaikka.👎

Jätänkin sen ainoan pc.n huomiselle myöhemmälle. Torstaille ennustaa menkkoja..

Mulle ei tullut edes viivanpaikkaa tänään sofista 🤔🤔

Koronasta ei sinänsä oo havaittu mut korkea kuume voi aiheuttaa (harvinaista sekin) eli jos sairastuu niin ekstrahyvää huolta pitää pitää itsestä!

Juu kuume kannattaa yrittää pitää alle 38

Mulla oli ja tällä 3kk vauvalla ollu hengitysongelmaa ja on edelleen, mut toki eihän Koronan yhteydestä näihin voi mitään sanoa, mut muistan vaan ku se tuli ite ekana mieleen. Mut jos paljon jotain häiriöitä aiheuttais ni luulisin että se olisi jo tiedossa ja löytyisi tutkimustuloksia netistä 😊

Takaisin