@Piparminttup Paljon tsemppiä tilanteeseen ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähkis toivotaan et olis harmitonta vuotoa
Mahtis87 harmillinen testi tuo sofi jos noin vahvaa viivanpaikkaa näyttää ja ei kuitenkaan oo raskaana.
Omaa napaa:
Piti tänään testata, mut testasinkin jo eilen aamulla. Nega oli, jotain tummentumaa näkyi vaan ja testinä PC.
Eilen illalla paleli kovasti ja tissikipua, mutta voi johtua, että kylmät ilmat palelluttaneet rintoja, tää myrsky kun tunkee läpi takkien ja paitojen.
Mulla ensimmäisestä ovisepäilysta nyt dpo 14 ja toisesta ovisepäilystä dpo 7.
Testailen ensviikon perjantaina, jollei tätiä näy. Tuntuu, et täytyy lopettaa testailu ja keskittyä ihan tähän arkeen, menee niin vauhkotessa "onko vai eikö" ja mua stressaa liikaa raskaustoiveet. Oon aika stressiherkkä tuon raskautumisasian kans nyt näköjään. Pelottaa ettei meille enää tulekaan vauvaa.
Mutta mutta. Tehtävät raskautumiseen tehty oviksien aikaan ja nyt voi vaan odotella..
PMS oireita ei ole vielä, paitsi paikat meni kuivaksi 3 päivää sitten joka tätiä voisi enteillä. KN on korkealla ulottumattomissa tänä aamuna, mutta sehän nyt ehtii laskeutua sieltä hetkessä ennen tätiä, joten en senkään varaan laske nyt.
Uskon, ettei meille tuu kesäkuun vauvaa ainakaan oman intuition puolesta. Joku tunne vaan, että en ole raskaana, niin tavallinen olokin kaikenkaikkiaan. Mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy.
Plussatuulia puhaltelen täältä kuitenki kaikille. Toivon ne ihanat kaks viivaa jokaiselle meille täällä, jotka ei vielä oo plussanut
Nyt aamukahvin keittoon ja järjestelemään kotiin uutta järjestystä. Saa ajatukset mahdollisesta kohdunelämästä tai elämättömyydestä muualle hetkeksi..
Jotenkin kuulostaa silti siltä että olis vaaratonta juuri tuo että on kirkasta ja ei ole hyytymiä eikä kipuja!Omanapailen tänne sen verran, että vuoto jatkuu, illalla oli jo aika niukkaa, lähes olematonta, herätessä holahti vähä enemmän, mut se on kirkasta ja limansekaista, ei oo hyytymiä. Kivut on pysyneet lähinnä pieninä nippailuna. On kyllä ikävää koittaa arvailla mistä johtuu ja ei oo kova luotto siihen, että tässä enää vois hyvin käydä
Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista.Täällä tullut tänään taas pientä veristä pyyhittäessä. Mä uskon että tää oli tässä nyt kyllä, kunpa vaa alkais vuotelut nyt kunnolla jos on alkaaksee
Herkästi sitten näytille jos tulee kipua! Itsellä ulkoinen oireili jo viikolta 5+ ja 6+ oli jo kipuja ihan..Vuoto täällä muuttunut rusehtavaksi vain pyyhittäessä, hyvin vähäisiä määriä siis, ei edelleenkään kipuja. Mietin jo tuulimunaa tai kohdunulkoista.
No täällä sofit aion ihan uhallani uittaa ja käyttää loppuun ja sitten ens kiertoon uusia muita testejä. Elikkäs aamuun sofin räikeet viivanpaikat taas. Mies sanoi että jos ei jo näitä testejä tuntisi niin hätänen luulis haamuksi. Vaan ei. Karrrrrmeeee viivanpaikka.Täällä nega testattu, mites muut piinailijat?
Mulla oli korona edellisessä raskaudessa aika alkuraskaudesta eikä tullut mitään. Googlettelin itekin tuolloin hädissäni samaa asiaa ja ymmärtääkseni sen ei pitäisi olla vaarallinen vauvalle. Toki olo oli ainakin itellä super kurja koska koronaoireet + alkuraskauden pahoinvointi yhtä aikaa päälläOnko kellään tietoa koronasta alkuraskaudessa? Onko vaarana kwhityshäiriöt tai muuta? Ei oikeen löydy mitään. Teratologisesta varmaan saa oikeen tiedon. Mies kipeänä nyt ja tutulla on korona joka alko viime to ja olin kylässä viikko sitten la.
No hyvä tietää et vois oireilla jo noinkin ajoissa. Ja joo soittelen ilman muuta jos kipuja ilmaantuu.Herkästi sitten näytille jos tulee kipua! Itsellä ulkoinen oireili jo viikolta 5+ ja 6+ oli jo kipuja ihan..
Joo, yhden löysin husin sivuilta että ei pitäisi aiheuttaa kehityshäiriöitä mutta " pitäisi" ? kuitenkin varmaan aika moni sairastanut tuon raskaana ja alkuraskaudessakin. Ihme ettei enempää tietoa irtoa. Mutta joo jos rokotteenkin voi ottaa nii luulisi että ei olisi vaaraa. Itse olen yhden piikin joskus ottanut ja sairastanut kaksi kertaa että luulisi vasta aineita olevan jotka joko suojaa hyvinkin tartunnasta tai ainakin siirtyvät sikiöön sitä suojatakseen. Jos siellä nyt joku papu kasvaa.Mulla oli korona edellisessä raskaudessa aika alkuraskaudesta eikä tullut mitään. Googlettelin itekin tuolloin hädissäni samaa asiaa ja ymmärtääkseni sen ei pitäisi olla vaarallinen vauvalle. Toki olo oli ainakin itellä super kurja koska koronaoireet + alkuraskauden pahoinvointi yhtä aikaa päällä
Koronasta ei sinänsä oo havaittu mut korkea kuume voi aiheuttaa (harvinaista sekin) eli jos sairastuu niin ekstrahyvää huolta pitää pitää itsestä!Onko kellään tietoa koronasta alkuraskaudessa? Onko vaarana kwhityshäiriöt tai muuta? Ei oikeen löydy mitään. Teratologisesta varmaan saa oikeen tiedon. Mies kipeänä nyt ja tutulla on korona joka alko viime to ja olin kylässä viikko sitten la.
No täällä sofit aion ihan uhallani uittaa ja käyttää loppuun ja sitten ens kiertoon uusia muita testejä. Elikkäs aamuun sofin räikeet viivanpaikat taas. Mies sanoi että jos ei jo näitä testejä tuntisi niin hätänen luulis haamuksi. Vaan ei. Karrrrrmeeee viivanpaikka.
Jätänkin sen ainoan pc.n huomiselle myöhemmälle. Torstaille ennustaa menkkoja..
Koronasta ei sinänsä oo havaittu mut korkea kuume voi aiheuttaa (harvinaista sekin) eli jos sairastuu niin ekstrahyvää huolta pitää pitää itsestä!
Mulla oli ja tällä 3kk vauvalla ollu hengitysongelmaa ja on edelleen, mut toki eihän Koronan yhteydestä näihin voi mitään sanoa, mut muistan vaan ku se tuli ite ekana mieleen. Mut jos paljon jotain häiriöitä aiheuttais ni luulisin että se olisi jo tiedossa ja löytyisi tutkimustuloksia netistäOnko kellään tietoa koronasta alkuraskaudessa? Onko vaarana kwhityshäiriöt tai muuta? Ei oikeen löydy mitään. Teratologisesta varmaan saa oikeen tiedon. Mies kipeänä nyt ja tutulla on korona joka alko viime to ja olin kylässä viikko sitten la.