Raskaaksi 2023

Oirelistaus, osa 4. Dpo 7-8.

Teki mieli kirjoittaa että "katso myös muut osat". 🤣 Tiivistelmä: to-pe oli hyyyyvin lupaavia oireita joiden perusteella oisin voinut vannoa olevani raskaana. Sen sijaan eilinen oli täysin oireeton päivä...

Nyt VTI:n oireet on palanneet ja rinnat ei ole tunnottomat kuten eilen, mutta eivät kyllä myöskään "raskausarat" kuten toissapäivänä. Eli kallistun ehkä negatiivisen puolelle mutten ole toivoton.

Tein itselleni kuitenkin lupauksen että jos ma/ti testissä ei ole haamun haamua, alan juoda karpalomehua lievän virtsiksen parantamiseksi ja tarvittaessa lääkäriin... 🤣

@Piparminttup ja @Tähkis Onpa harmillinen käänne. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

@Kaakkuri Aamulla siis tiedossa tiirailtavaa! Onko sun ovisoireet muuttuneet? Muistelen että sanoit aiemmin, että tulee selvät kivut.

ON: tissit polttelee ja liivit painaneet eilen ja tänään. Nyt siis dpo2 eli ei voi liittyä kuin ovikseen, mutta auts!

Onko kellään ennen kuukautisia hieman vahvempi haju emättimessä? Sellainen kalamainen pistävä?
Mulla joskus ollut bakteerivaginoosi ja mietin, voisko olla alkavaa sellaista.
Mutta myös viime kierrossa oli tuollaista tuoksua just menkkoja edeltävänä päivänä, joka loppui kun menkat alkoivat.
Ei ollenkaan oo noteerannu aikaisemmilla menkkavuosikymmeniltä kyseistä asiaa, vaikka sen lähemmäs 300 kertaa kuukautiset on olleetkin miinus raskausajat 😂

Niin ja se piti sanoa, että viimeisessä 2 raskaudessa mulla on ollut myös bakteerivaginoosi heti R-plussan aikoihin.

Toki mulla R-testit nyt negat, et plussasta ei oo tällä kertaa kyse ja siitä en uumoile nyt...kun eilinen testi nega.

Kunhan vaan mietin olisko vaan ennen tätiä oleva oire tuo haJukkuus 😜

Siis mä olen jotenkin varma että tää on ulkoinen kun ovis on tikutettu ja kp11 oli tasavahvat ( saatto olla jo ovis silloin) tai KP 12 oli kontrolliviivaa vahvempi ehkä sit tällöin mutta KP 16 sain jo sen ekan haamujen esiäidin pc liuskaan joka sitten tummeni päivä päivältä niinkuin tässä ketjussa näkyy. Miten olis voinut noin aikaisin kiinnittyä jos ei olis kiinnittynyt ulkopuolelle😩
Jos ovis olis jotenkin voinut olla pari päivää aiemmin niin ovistestit olis näyttänyt ikäänkuin jäljessä tuota lh huippua. Ultrassa jos paikka on oikea ja siellä jotain on niin sehän selvii jos vastaa muutamaa päivää isompaa🤔

Muokattu viimeksi:
Semmonen vielä että nyt siis rv 6+0 ja tosiaan ihan kuin ovisliman kaltaista limavuotoo paperiin. Siis nythän olis ovis aika jos en olis raskaana mutta eikai nyt ovista raskaana tule sentäs🙈

Maitohappobakteerit vahvistavat immuunipuolustusta, jos olisi vaarassa saada flunssaa niin ottaisin varmaankin c-vitamiinia, sinkkiä, ja maitohappobakteereja.

On myös maitohappobakteereja joilla voi hoitaa lieviä alapään epätasapainotiloja, ja minusta ne ovat vaarattomia vauvalle.

Ainakaan sinkkiä ei kannata raskaana ottaa överimääriä 🤔

Siis mä olen jotenkin varma että tää on ulkoinen kun ovis on tikutettu ja kp11 oli tasavahvat ( saatto olla jo ovis silloin) tai KP 12 oli kontrolliviivaa vahvempi ehkä sit tällöin mutta KP 16 sain jo sen ekan haamujen esiäidin pc liuskaan joka sitten tummeni päivä päivältä niinkuin tässä ketjussa näkyy. Miten olis voinut noin aikaisin kiinnittyä jos ei olis kiinnittynyt ulkopuolelle😩
Jos ovis olis jotenkin voinut olla pari päivää aiemmin niin ovistestit olis näyttänyt ikäänkuin jäljessä tuota lh huippua. Ultrassa jos paikka on oikea ja siellä jotain on niin sehän selvii jos vastaa muutamaa päivää isompaa🤔
Esikoisesta oli kiinnittymiskipu ja-vuoto dpo4. Googlailin silloin paniikissa miten aikaisin voi kiinnittyä (yleensä aikaisintaan dpo5) ja olin myös ihan varma ku:sta, mut ei onneksi. Oli vaan nopea kaveri (ja on edelleen).

Täällä chekattu menkkakalenteria jonka löysin kuluneelta vuodelta. Kirjasin kesään asti paperiversioon. Mutta siirryin kännykän ihmeelliseen maailmaan vasta viime kierrossa.

Katsoin viimeisen keskenmenon kuukautisten alkamisajankohdan ja millä kpllä sain haalean plussan. Kp:t oli 30 ja testiviiva sillon todella haalea. Mies ei edes uskonut sen olevan toinen viiva, hänellä kun ei niin viivalaseja ole kuin mulla 😄

Eli toiveita on tässä kierrossa vielä, hiphei 🫠
Täällä nyt siis kp 26.
Mulla keväällä oli kierto 32-33 säännöllisesti. Eli ovis on ilmeisesti mulla aika myöhään kp 18-19.

Mutta koska tämä viimeisin kierto oli 28 ja päättelin siitä, että tämäkin olisi sitä sen enempää ajattelematta.
Mutta kun nyt muistelen, niin mun kierto on aina ollutkin yli 30....aika vakiintuneesti 32.
Ja ovulaatiotuntemuksia tosiaan ollut tasan viikko sitten limoineen päivineen, eli ensiviikon sunnuntaina olisi mahdollinen dpo 14/kp 32. Eli just kuten ilmeisesti on mulle vakio.
Mitä mä oon sekoillu, lievä häpeä kasallisesta raskaustestejä, joita jo oon ehtiny tälle kierrolle tehdä. 😄

Kumma kun ei kehoaan tunne tässä kierrossa. Liiikaa, aivan aivan liikaa mietin kehotuntemuksia. Tää lähentelee jo vahvaa pakkomiellettä 😝

Testailen lauantaina. Kaikki lapset sillon kotona ja ah haluan herätä aamulla testaamaan. Jos on nega ja ei tätiä oo vielä näkynyt, voin lapsia halailla(ja miestä kans tietty) ja purkaa pahaa oloa keskittyen lasten kans myyssaamiseen(tunnelmointiin).

Olisipa tässä kierrossa plussa ja ei tulisi enää keskenmenoa. Halleluja ❤️❤️😍

Mun syliin ja sydämeen mahtuu kans niin vauva ja uusi lapsi huollettavaksi ❤️

Muokattu viimeksi:
Eri valoissa napattu kuva. Siis viivanpaikat siinä näkyy.. sofi🥴 Dpo 11. Silloin dpo 9 illalla oli tosi kova vatsakipukohtaus ja se öllötys. Mutta mä olen satavarma että viivanpaikat nämä! Ukkeli ei enää ole varma kun paljaalla silmällä niin selkeästi erottaa
Huomenna pc. Ostin niitä pari lisää.
IMG_20231008_190102.jpg
IMG_20231008_190043.jpg

Eri valoissa napattu kuva. Siis viivanpaikat siinä näkyy.. sofi🥴 Dpo 11. Silloin dpo 9 illalla oli tosi kova vatsakipukohtaus ja se öllötys. Mutta mä olen satavarma että viivanpaikat nämä! Ukkeli ei enää ole varma kun paljaalla silmällä niin selkeästi erottaa
View attachment 126540View attachment 126541
Minusta tää on jo plus! :smiling face with heart-eyes:

Ja mä oon satavarma että karsee viivanpaikka. Silti. Aamuiseen verrattuna on viivanpaikka vahvempi.

No huomenna selviää ehkä lisää...💫💪😊
Mä oon varma, että tää on plus. 🙏Voisiks laittaa aamulla testistä kuvaa? 😍 Kiva katsella.

View attachment 126540View attachment 126541

Sanon myös plus! Tee jo tänään pc jos saat pidätettyä pari tuntia? 😁 siinä varmaan näkyis jo.. aamulla tietty varmaan tummempi sit

Miulla tänää kp 19 ja lurahti tänää verta en tiedä missä välin, mutta tuli vain vähän.. mikäköhän miun hormonitoimintaa vuorostaan vaivaa..

Taas vähän surettaa että huomenna taas joutuu siirtämään sitä tiistaiksi siirrettyä kierukan poisto aikaa, tällä kertaa siirtyy loppukuulle pojan neuvolakäynnin yhteyteen... onneksi about niille päiville kun pitäisi alkaa/olla alkanu kuukautiset.
(Toki mietin kun on sanottu että tarttuminen muihin on epätodennäköistä, niin että uskaltaisiko käydä sittenkin, jos laittaa maskin yms..... saan kuulema lapsenki normaalisti viedä hoitoon jne lääkärin mukaan sillä verukkeella ettei tartu..)

Pikkuhiljaa onneksi alkaa keuhkokuumeesta olo helpottamaan, hengästyy vielä toki herkästi ja yskä on kova sekä pyörryttää, mutta muutoin suht normaali.

Takaisin