@Empsu94
Dpo päivät kovin epävarmaa, itse arvioisin että voisi olla jotain 8-10dpo. Menkkoja odottelen alkavaksi ensiviikon puolivälin jälkeen. Nyt kp 28 ja kierto ollut n. 28-36 väliltä kierukan poiston jälkeen. Viime kierto oli 28
Itekään en jotenkin noista rfsun testeistä tykkää, joten en laskis niiden varaan. Aiotko testailla miten uudestaan?
Dpo päivät kovin epävarmaa, itse arvioisin että voisi olla jotain 8-10dpo. Menkkoja odottelen alkavaksi ensiviikon puolivälin jälkeen. Nyt kp 28 ja kierto ollut n. 28-36 väliltä kierukan poiston jälkeen. Viime kierto oli 28
Itekään en jotenkin noista rfsun testeistä tykkää, joten en laskis niiden varaan. Aiotko testailla miten uudestaan?
Se pahoinvointi on ollu päällä kokoajan, samoin toi vessassa ravaaminen.

niin ja toi rfsu on aivan paska testi, siihen ei voi luottaa, murrrr. Pitäis poistaa markkinoilta mokoma.

kuulun myös niihin ihmisiin jotka tosissaan miettii mikä tulevan lapsen horoskooppi tulee sit olemaan. Esikoisesta piti tulla neitsyt ja sitä kauhistelin vähän mut menikin yliajalle ja hänestä tuli vaaka kuten minä itse. Uskon, että noilla merkeillä on joku tarkoitus, esikoinen on opettanut mulle paljon ja ennen kaikkea minusta itsestäni. Näin jälkikäteen neitsythän olis ollut todella hieno merkki, mussa on neitsyttä itsessänikin ja pojassa myös. Oon vasta viime vuosina kunnolla perehtynyt astrologiaan enkä esikoisen aikaan tiennyt kuin aurinkomerkeistä. Jokaisessa merkissä on hyvää ja ainahan ihminen on ainutlaatuinen.