Raskaaksi 2023

Onnea plussanneille 🥰

Mä otin tässä kierrossa käyttöön verigreipit ja verigreippimehun, niitä pitäis litkiä vielä ens viikon alkuun kun silloin pitäis oviksen olla. Normi greippiä ei pysty mitenkään juomaan/syömään koska on ällöä 😅 kokeillaan nyt sitten kaikkia keinoja mitä tässä voi kun yritystäkin niin kauan takana. Ei kai siitä mitään haittaa voi ainakaan olla🤔 ei oo vielä ovislimailut alkaneet, mut kyllä mä uskallan väittää että kosteampaa on jo nyt verrattuna edellisiin kiertoihin. Eli ehkä se verigreippi sit jotenkin toimii ainaki.

Kaupan greippimehu on superkallista, joten itse oon ainakin päätynyt ostamaan greippejä hedelmäosastolta ja puristan niistä yhden puolikkaan veden sekaan päivittäin! Ei se mitään herkkua ole mutta mun mielestä jääkylmänä menee kyllä 🙈 mitäpä sitä ei prosessin eteen tekisi. Vehnänalkioöljyä en ookkaan vielä kokeillut..

@Celestia tässä kierrossa käytin greippiä noin kierron puoliväliin asti. Ihan hedelmähyllystä greippiä ja mehuksi puristamalla. Join joka päivä 1 greipin mehut. Mitään kovin suurta eroa en huomannut, mutta voihan olla että limoihin kuitenkin vaikutti positiivisesti.

Tässä kierrossa syönyt myös tuota geleetä ja ubikinonia 🙈

Noniin täällä sit sorruttiin testailemaan. Kauampa sitä jaksoi sinnitellä 😂
Omat silmät näkis jotakin, alempana kuva muokattuna. 🤔
Tissien osalta olo sen kun jatkuu, melkein voisi sano jo että alkaa olla tukala olla. Myös alavatsalla pientä paineentunnetta.

Hankala kuvata kun kamera ei tahdo kohdistaa. Olisko tässä muuten hyvä syy hommata uus puhelin että sais tarkemmat testikuvat 🤭

Liitteet

Ajattelin vain tulla mainitsemaan, että niin se minä taas palaan tänne kun meidän kaksoset jäi tähdenlennoiksi. Mun isä totesi eilen että en tosiaankaan saa mitään helpoimman kautta mutta tällä mennään. Jonkun näköjään pitää olla se vakiokasvo yritysryhmässä ja se titteli on tulossa myös minulle.

Ajattelin vain tulla mainitsemaan, että niin se minä taas palaan tänne kun meidän kaksoset jäi tähdenlennoiksi. Mun isä totesi eilen että en tosiaankaan saa mitään helpoimman kautta mutta tällä mennään. Jonkun näköjään pitää olla se vakiokasvo yritysryhmässä ja se titteli on tulossa myös minulle.
Voimia <3

Paljon voimia ❤️

@Kuuttituutti olen niin pahoillani, todella epäreilua😭😢 voimia sinne🙏 Aivan sydäntä raastaa, kun ajattelen että joudut käymään tuon helvetin läpi uudestaan😭

@Malttamaton145 ihan kun jotain pilkistäisi👀

Täällä ihan yhtä haalea haamu piirtyi tänä aamunakin testiin. Vuotelua oli eilen mutta ei mitään mekkoihin verrattavaa, vaan niukkaa ja ruskeaa vuotoa. Eilen illasta se vaikutti kuitenkin loppuneen, saapa nähdä alkaako taas tänään. Mielestäni haamu on kuitenkin liian vaalea näillä dpoille, joten edelleen oon sitä mieltä, että oisko kemiallinen ja menkat tulee muutaman päivän myöhässä. Toinen vaihtoehto olis kai että olisi kiinnittynyt supermyöhään, ei hyvä vaihtoehto sekään. Nyt alkaa jo vähän turhauttaa kun epäselvyys vaan jatkuu, mutta katsotaan mitä päivä tuo tullessaan!

@Nyyti2 täysin samassa veneessä. Tai mulla oli just toi niukka rusahtava vuoto dpo12, eka haalea plussa dpo13. Nyt on dpo15 ja r-testissä yhä vaan todella haaleaa viivaa, eli ei oikein lähde vahvistuu millään. Tsemppiä sinne kanssa 🫤❤️
Pöh, kylläpä meitä nyt pidetään jännityksessä😞tsemiä🙏 Se on niin kamalaa kun yrität hokea itelle, että ei vaikuta hyvältä älä innostu, ja toinen pikkupiru huutaa olkapäällä, että siinähän on kaksi viivaa.

Onko teillä tietoa, pitäisikö vesipohjainen liukuvoide (rfsu) jättää pois vai vaikuttaako oikeasti raskautumiseen, jos ihan vähän käyttää apuna? 🤔 Tässä kierrossa ainakin ajoitus onnistui kohdilleen 😁

Paljon voimia sinne ❤️ kylläpä teitä nyt koetellaan ! Olen niin pahoillani 😔

Toivottavasti nyt lähtisi viivat kuitenkin vahvistumaan teillä @Nyyti2 ja @Empsu94 Voihan sitä soittaa neuvolaan ja kertoa tilanteen, jos ne laittaisi verikokeisiin, niin ainakin tietäisi mihin suuntaan hcg on menossa 🙏

Noniin täällä sit sorruttiin testailemaan. Kauampa sitä jaksoi sinnitellä 😂
Omat silmät näkis jotakin, alempana kuva muokattuna. 🤔
Tissien osalta olo sen kun jatkuu, melkein voisi sano jo että alkaa olla tukala olla. Myös alavatsalla pientä paineentunnetta.

Hankala kuvata kun kamera ei tahdo kohdistaa. Olisko tässä muuten hyvä syy hommata uus puhelin että sais tarkemmat testikuvat 🤭
Itse en näe tästä viivaa, mutta kuvasta tosiaan voi olla huono nähdä kunnolla 🤗

Kai se on parempi olla realisti. Äsken pyyhkiessä ihan haalean punertavaa jäi paperiin, ni kai ne kuukautiset on huomenna alkamassa 😔 Viimeksi taisi alkaa samalla tavalla.

Ei me olla kauaa edes yritetty, kun vertaa moneen muuhun, mutta tää olis jotenkin niin tärkeetä. Tuntuu että on pelkkää paskaa sattunut jo monta vuotta niin miksei tätä yhtä positiivista asiaa voi meille suoda?

Onko teillä tietoa, pitäisikö vesipohjainen liukuvoide (rfsu) jättää pois vai vaikuttaako oikeasti raskautumiseen, jos ihan vähän käyttää apuna? 🤔 Tässä kierrossa ainakin ajoitus onnistui kohdilleen 😁
Jos siinä lukee, että ei sisällä siittiöitä tuhoavia ainesosia, niin voi käyttää eikä vaikuta raskautumiseen. Esim. tätä voi käyttää huoletta.

Muokattu viimeksi:
Kai se on parempi olla realisti. Äsken pyyhkiessä ihan haalean punertavaa jäi paperiin, ni kai ne kuukautiset on huomenna alkamassa 😔 Viimeksi taisi alkaa samalla tavalla.

Ei me olla kauaa edes yritetty, kun vertaa moneen muuhun, mutta tää olis jotenkin niin tärkeetä. Tuntuu että on pelkkää paskaa sattunut jo monta vuotta niin miksei tätä yhtä positiivista asiaa voi meille suoda?

I feel you.❤️
Tuntuu että oikein veistä käännetään haavassa kun saa raskaus uutisia tutuilta.
Et miks meille ei sitä suoda kun yrittämällä yrittää ja toisilla tyyliin oho hups kävi vahinko, tuntuu niin epäreilulta

Minä olen täällä sinun kanssa vakiokalustoa. Tsemppiä ihan hirveen paljon ❤️

Takaisin