Raskaaksi 2023

@Empsu94
Dpo päivät kovin epävarmaa, itse arvioisin että voisi olla jotain 8-10dpo. Menkkoja odottelen alkavaksi ensiviikon puolivälin jälkeen. Nyt kp 28 ja kierto ollut n. 28-36 väliltä kierukan poiston jälkeen. Viime kierto oli 28 😅

Itekään en jotenkin noista rfsun testeistä tykkää, joten en laskis niiden varaan. Aiotko testailla miten uudestaan? 🙂

@Däumeline
Just tuo on paha että kuvitteleeko vain oireet itselle. Aamulla sanoin miehelle kun töihin lähti että tissit valvottanut yöllä ja totesin vain että tuskin sitä nyt kuitenkaan kuvittelen oireeksi. Hirveen epäluuloista 😅

@Däumeline
Just tuo on paha että kuvitteleeko vain oireet itselle. Aamulla sanoin miehelle kun töihin lähti että tissit valvottanut yöllä ja totesin vain että tuskin sitä nyt kuitenkaan kuvittelen oireeksi. Hirveen epäluuloista 😅
Mulla noi tissituntemukset oli just niit vaikeimpia tulkita. Aluksi tuli niit pistelyitä rinnoissa, mut ne ei koskaan kestäny kauaa. Vasta eilen dpo11 oli kunnolla kipeähköt, mut sekin aaltoilevasti, et toisessa hetkessä ei ollutkaa enään kovin kipeät. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Se pahoinvointi on ollu päällä kokoajan, samoin toi vessassa ravaaminen.
Täällä kuitenkin viivat nyt vahvistuu niin luottavaisin mielin ollaan.

@Empsu94 Oon kuullut tota samaa, mutta tää on itselle ihan outoa, kun nyt on vasta joku KP 35 ja itsellä ne tuppaa venymään sinne kp45-50 😅 En ole uskaltanut tehdä uutta testiä vielä. En uskalla iloita vielä 😬

Nuo rfsun testit näyttää tosiaan aika myöhään ja joillain saattaa mennä jonkin aikaa että näkyy niissä 🤗 varovaiset onnittelut ❤️

@Nyyti2 varovaiset onnittelut myös sulle!

Toivotaan kaikille tarrasukkia matkaan ❤️

No jopas on draamaa ja epäselvyyttä, toivotaan parasta. 🤞🤩 Däumelinelle isosti onnea! 😊

Täällä alkoi nyt tiputtelu, dpo n. 13 ja testit eilen & toissapäivänä negaa niin eiköhän tää ollut nyt tässä, jään odottamaan menkkoja ja seuraavassa kierrossa sit paremmin kyttäilee ovista vähän myöhemmin niin ei lopu turnauskestävyys meiltä liian aikaisin kesken. 🤪

Voi, onnea @Adelinee ❤️ Kyllä se kohtu on niin viisas, että se raskautuu vaan kun on valmis siihen, eikä keskenmeno ilmeisesti nyt haitannut tahtia 🥰 Oon kuullut että kiinnittyminen onnistuu usein hyvin km jälkeen?

@Malttamaton145 jännittelen täällä sun puolesta! Mikäs dpo sulla on menossa? Milloin oletetut menkat?

Mä elän täällä ihan 100% epätietoisuudessa just nyt. Eilen sain PregCheckin testiin haalean viivan, ja ClearBluen digiin 1-2 viikkoa. Tänään aamulla ilahduin sitä sitä että lämmöt noussu taas, mutta raskaustesti, tällä kertaa rfsu, täysi negatiivinen 🙄 niin en nyt tiedä onko tän tyypin matka tässä vai onko toi rfsu vaan surkea. Tänään dpo14/13. Menkat 2 päivää myöhässä.

Ahdistaa snadisti ku tapaan vanhempia tänään juhlinnan merkeissä. En tiedä ollako holillinen vai kertoa että mahdollinen plussa..

Tuun sivusta huuteleen, että Rfsu testi on tosi epäherkkä, jos digi sanoo että raskaana niin luota siihen. Viikkodigi on tosi herkkä, mä sain sillä dpo9 1-2, ja samana aamuna pc oli tuskin näkyvä haamu.

Eli onnittelujen paikka 🥳

RFSU testeistä niin viime raskaudessa tein aamupissasta liuskan ja melki nega kun siitä 2tunnin päästä tein uuden ja se sit selkee plus! Noi Rfsu on ihan peestä. Kun pc liuska ja puikko kirkuvat plussat niin rfsu vaan haamuja. Ohessa kuva. Aika ero kun välissä vaan 2 tuntia!! Lisäks aamupissan luulis olevan vahvempi kun rakossa ollut ja aina sanotaan et kannattaa aamupissasta tehä🤔 Mut silti vaan 2 tuntia rakos olleesta selkeämpi plus.

Liitteet

• Screenshot_20230224-102346.jpg
    Screenshot_20230224-102346.jpg
    399.3 KB · Katsottu: 124
Tänään ovistestissä tasavahvat viivat. Yöllä oltiin yhdynnässä ja tänään ei pystytä. Huomenna taas aamusta pystyy. Mut eikös siittiöiden nyt pitäs elellä muutama päivä🤔

Tänään ovistestissä tasavahvat viivat. Yöllä oltiin yhdynnässä ja tänään ei pystytä. Huomenna taas aamusta pystyy. Mut eikös siittiöiden nyt pitäs elellä muutama päivä🤔

Todellakin. Ja mun ymmärtääkseni on juuri "tavoiteltavaa" että yhdyntä on 1-2 päivää ennen ovulaatiota, jolloin siittiöt ehtii "uida perille". Ne odottelee siellä sit. :) Eli näkisin, että hommailitte ihan parhaimpaan aikaan. Sit jos huomenna vielä ehditte niin todella hyvä!

Empsu94: Näin mäkin ajattelisin. No täytyy nyt varmaan sit alkaa huomenna ottaa luteaalivaiheen tuotteet käyttöön jos tukisi sitä keltarauhasta.

Ja tänne kanssa: empiirisen tutkimuksen nimissä (ei, mulla ei ole testausongelmaa) päivävirtsasta tällaista, todettakoon, että rfsu ihan roskaa 😅. Digitesti eilisestä päivävirtsasta. Ylin rfsu, sit PC, sit apteekin

Liitteet

• 69C500D1-B3B9-446D-8D81-56AA4E19F529.jpeg
    69C500D1-B3B9-446D-8D81-56AA4E19F529.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 242
Ja tänne kanssa: empiirisen tutkimuksen nimissä (ei, mulla ei ole testausongelmaa) päivävirtsasta tällaista, todettakoon, että rfsu ihan roskaa 😅. Digitesti eilisestä päivävirtsasta. Ylin rfsu, sit PC, sit apteekin
Tänne vain niin paljon kuvia testeistä, näitä on ihana katsoa ja tulkita. 😍😍Mutta ihan selvä että rfsu tässä kohtaa ei yhtään luotettava!

Nyt tuli ovisplussa kunnolla, tummempi kuin kontrolliviiva! Päästiinkin sänkyyn vielä tänään ennen kun mies lähti iltaan,🤗😁😁 josko tää paneskelu nyt riittää hetkeksi😅
Haha, hyvä kun joku muu on vähän samalla kannalla.

Meillä on ollut nyt vähän laiskanlaisesti petipuuhia. Mutta näemmä yksikin kerta oikeaan aikaan voi riittää! Tein meinaan ovisplussan tossa taannoin ja sinä iltana sitten piihailtiin ja sen jälkeen ei varmaan viikkoon 🙈 itse murehdin jo ettei ollut riittävästi tässä kierrossa 🫣

Jotenkin kyllä on edelleen epäileväinen olo, että tuleeko vauvaa tälläkään kertaan syliin saakka vaikka on 2viivaa tikussa 🫤

Onnea plussanneille!

Itse jännäilen täällä, ehtiikö ovis tulla ennen kuin palaan reissusta miehen luo. Nyt on kp10 eikä onneksi vielä merkkejä hedelmällisestä limasta. Kp14 palaan kotiin. Yleensä ekat limat ovat tulleet 3-4 päivää ennen ovista.

Hurjasti onnea plussaneille! Täällä olikin tosi moni hienosti plussannut :Smiling Cat Face With Heart: niin ja toi rfsu on aivan paska testi, siihen ei voi luottaa, murrrr. Pitäis poistaa markkinoilta mokoma.
Todella jänniä aikoja siis moni siellä elää. Toivotan onnea matkaan ja viivojen vahvistumista sekä paljon tarrasukkia :Two-hearts:

Oon taas taustaillut ku ollut tylsä vaihe omassa kierrossa. Nyt meneillään kp11/30-34?
Näköjään mun kierto ei ollutkaan niin säännöllinen mitä luulin mut näillä mennään. The Ovulaation pitäis laskurin mukaan olla 3.3-7.3 riippuen minkä pituinen tää kierto tulee olee. Se selviää vissiin testailemalla parhaiten ja omia tuntemuksia ja oloja kuunnellen ja havainnoiden. Ajattelin alottaa testaamisen maanantaina 27.2 iiks :Upside Down Face:
Mä uskon astrologiaan ja mua huvitti kans tuo juttu skorpioneista! Hahaa :tears: kuulun myös niihin ihmisiin jotka tosissaan miettii mikä tulevan lapsen horoskooppi tulee sit olemaan. Esikoisesta piti tulla neitsyt ja sitä kauhistelin vähän mut menikin yliajalle ja hänestä tuli vaaka kuten minä itse. Uskon, että noilla merkeillä on joku tarkoitus, esikoinen on opettanut mulle paljon ja ennen kaikkea minusta itsestäni. Näin jälkikäteen neitsythän olis ollut todella hieno merkki, mussa on neitsyttä itsessänikin ja pojassa myös. Oon vasta viime vuosina kunnolla perehtynyt astrologiaan enkä esikoisen aikaan tiennyt kuin aurinkomerkeistä. Jokaisessa merkissä on hyvää ja ainahan ihminen on ainutlaatuinen.

Käyttääkö täällä muuten joku vehnänalkioöljyä tai greippimehua? Mä oon nyt 11 päivää vedelly tota öljyä ja se etoo jotenkin kovasti joka kerta vaikka sitä otetaankin vaan teelusikallinen. Mies sanoo ettei se maistu miltään ja ei se viimeks mulla noin pahaa tehnyt. Nyt vaan ällöttää se pienikin maku siinä, hyhhei. En oo toistaseks missään kaupassa nähnyt greippimehua, verigreippiä kylläkin mut eikö sen pitäis olla tavallisen greipin mehua.. Mietin et josko vaan söis ihan greippiä sillon oviksen aikoihin :Grinning Face:

Mä syön vehnänalkioöljyä ruokalusikallisen päiväs. Raskautumiseen luintaistuotekaupan täti neuvo 2 ruokaöusikkaa mut oon ottanut yhden kun on niin ällöö🤣

Käyttääkö täällä muuten joku vehnänalkioöljyä tai greippimehua? Mä oon nyt 11 päivää vedelly tota öljyä ja se etoo jotenkin kovasti joka kerta vaikka sitä otetaankin vaan teelusikallinen. Mies sanoo ettei se maistu miltään ja ei se viimeks mulla noin pahaa tehnyt. Nyt vaan ällöttää se pienikin maku siinä, hyhhei. En oo toistaseks missään kaupassa nähnyt greippimehua, verigreippiä kylläkin mut eikö sen pitäis olla tavallisen greipin mehua.. Mietin et josko vaan söis ihan greippiä sillon oviksen aikoihin :Grinning Face:
Verigreippimehu käy myös, siinä on niitä samoja furanokumariineja kuin tavallisessa greipissä. Greippiä voi toki syödä myös ihan hedelmänä.

Takaisin