Raskaaksi 2023

Itse oon ollut täällä tosi hiljainen keskenmenon jälkeen, ollut jotenkin vaikeaa tulla keskusteluihin takaisin aktiivisesti mukaan. Mutta nyt ihmettelen haaleaa viivaa, jonka sain testiin tänä iltana. Voiko tää olla totta?! Vasemmalla on ovulaatiotesti ja oikealla on bc- raskaustesti. Aiemmista verikokeista tiiän että oon saanut tälläisen kun hcg on ollut yli 10uml verestä mitattuna. Jotenkin ihan epätodellinen fiilis, oon ihan varma että tää on joku väärä positiivinen 😳 nyt on kuitenkin menossa eka kierto km jälkeen

Liitteet

• IMG20230223204723.jpg
    IMG20230223204723.jpg
    3 MB · Katsottu: 228
Millainen kotitesti siis kyseessä? En oo kuullut..
Tarkoitin siis sellaista miehen hedelmällisyystestiä, jonka voi tehdä itse kotona. Oon vaan kuullut, että sellasiakin olis ja mietin että onko jollain kokemusta.

Tarkoitin siis sellaista miehen hedelmällisyystestiä, jonka voi tehdä itse kotona. Oon vaan kuullut, että sellasiakin olis ja mietin että onko jollain kokemusta.
Meillä mies teki sellaisen. Hyvät ohjeet oli mukana ja tulos oli hyvä. Puol vuotta myöhemmin oikeassa spermatestissä käydessä tulos oli myös tosi hyvä. Eli meillä ainakin toimi

Eilinen päivä töissä oli jo sellainen että tuo tissien kihelmöinti /jomotus häiritsi ja siihen kiinnitti vähän väliä huomiota.

Eilen illalla miehellekin sanoin että kokeile nyt näitä, onko eri tuntuiset. Meinas että kiinteämmät, mutta silti epäilen 😁 No nyt viime yön nukuin huonosti koska tissit.

Joko siis tulossa oikeen kunnon tulvamenkat tai sitten se toivottu plussa 😍 Vieläkään en aio testailla, ainakaan tänään 🤭

Voi, onnea @Adelinee ❤️ Kyllä se kohtu on niin viisas, että se raskautuu vaan kun on valmis siihen, eikä keskenmeno ilmeisesti nyt haitannut tahtia 🥰 Oon kuullut että kiinnittyminen onnistuu usein hyvin km jälkeen?

@Malttamaton145 jännittelen täällä sun puolesta! Mikäs dpo sulla on menossa? Milloin oletetut menkat?

Mä elän täällä ihan 100% epätietoisuudessa just nyt. Eilen sain PregCheckin testiin haalean viivan, ja ClearBluen digiin 1-2 viikkoa. Tänään aamulla ilahduin sitä sitä että lämmöt noussu taas, mutta raskaustesti, tällä kertaa rfsu, täysi negatiivinen 🙄 niin en nyt tiedä onko tän tyypin matka tässä vai onko toi rfsu vaan surkea. Tänään dpo14/13. Menkat 2 päivää myöhässä.

Ahdistaa snadisti ku tapaan vanhempia tänään juhlinnan merkeissä. En tiedä ollako holillinen vai kertoa että mahdollinen plussa..

Täälläkin näköjään vähän sekava meininki. Menkkakipuja ollut jo useamman päivän melko kovanakin ajoittain (otin panadolia eilen) ja tiputtelua ollut myös. Ei kuitenkaan ennen km ole ollut tällaista useamman päivän tiputtelua ja eilen olin sitten ihan jäässä ja todella väsynyt koko päivän, joten päätin testata aamulla. Nyt pitäisi olla dpo13 ja odottelin menkkoja saapuvaksi eilen, mutta ihan mahdollista että alkaa myös dpo14. Mutta siis haamulainen tuohon testiin ilmestyi, mutta sitten töihin päästyä alkoi taas vuotaa ja nyt siis enemmän kun mitä tähän mennessä tiputellut. Eli onkohan kemiallinen kyseessä🤔🤔 no eipä tässä auta muu kun seurata tilannetta. Mutta ei tarvitse onnitella, en oikein usko että tässä raskaana olisin😅😩

Liitteet

• F7A7065D-3823-4E04-A336-EC30E27E4B7A.jpeg
    F7A7065D-3823-4E04-A336-EC30E27E4B7A.jpeg
    1 MB · Katsottu: 150
Oon ylipäänsä miettinyt paljon tota ”raskaustesti kannattaa tehdä vasta kun menkat myöhässä, koska silloin saa varman vastauksen”. Saako? Mites me joilla on suht lyhyt luteaali (10-11), niin menkkojen olemattomuus tulee nopee mut mitään ei näy. Tosi turhauttavaa. Huomaa ettei mulla oo koskaan kierto venyny ku oon nyt ihan pihalla mitä tapahtuu 🙄

@Nyyti2 Mitä jännitystä tääl nyt on, tuntuu että nää marraskuiset yrittää tulla dramaattisesti sisään. Vessaan meno on ahdistavaa kun sitä ajattelee vaan että onko vuotanut tai ei. Tsemppiä päivään ja epätietoisuuteen, toivotaan tietty että tyyppi yrittää vaan pelästyttää.

Me mennään oikein synkassa 🥰

@Empsu94 siellä samankaltainen epäselvä tilanne, jaksamista🙏 Onhan tämmöinen ärsyttävää, mutta eipä se auta kun odottaa. Sielläkin jos yrittänyt jotain kuitenkin tapahtua niin onhan sekin hyvä, vaikka ei tietysti kauheasti lohduta😞 sormet ristissä et testi vahvistuis🤞🏻
Ja tosiaan vast kun menkat esim viikon myöhässä kannattaa testata jos haluaa varman vastauksen😁🙈

@Empsu94 joo draamaa riittänyt, mut eiks skorpparit nyt vähä oo sellasia (nimimerkillä ite oon skorppari🤣)
Luulen että mulla ei oo vielä kroppa hormonitoiminnan suhteen palautunu tosta keskenmenosta ja ei ehkä siks nyt onnistu tää vaikka yritystä näyttäs olevan🤔

Kp21 ja dpo5. En muistanutkaan miten ihanaa ja kamalaa tämä piinailu on. Olevinaan bongannut jo jotain oireitakin - onks niitä ees mahollista olla vielä? Ihan hyvin voin vaan kuvitella tai sitten vaan kiinnittää huomiota ihan normaaleihin asioihin.

- Vähän ällö olo, kuin olis syöny liikaa karkkia.
- Iltaisin väsyttää! Oon menny jo kasin jälkeen sänkyyn. 😄
- Kiukuttaa, ärsyttää, ahdistaa ihan ihme syistä ja syyttä. Välillä taas kaikki on niin vaaleanpunaista hattaraa, että varmaan tuo ällötys johtuu ihan vaan siitä. 😆
- Alavatsa jomottelee

Kaikkea tätä oli ekassakin raskaudessa, toisaalta kaikkea tätä voi olla ihan vaan ennen menkkojakin - tai vaikka kuormittavan päivän takia. 🙈 Varmaan ihan aikaisintaan kp27 testaan ekan kerran, vaikka esikoisestakin plussasin haaleasti vasta joskus kp32 kohdalla?

Hassua, vaikka tämä on tällainen "vahinkoyritys" ja tavallaan harmittaa, että kolmekymppiskemut reissuineen menee sitten alkottomana, jos plussaan, niin kamalan vaikeaa vaan kärsivällisesti oottaa niitä menkkoja ja kyllä mä huomaan ihan tosissaan toivovani, ettei niitä tulis nyt ollenkaan. 🥰

@Nyyti2 Kiitos skorpioni -muistutuksesta, onhan tälle jo kiva keksiä persoonallisuuspiirteitä vaikkei olemassaolosta ole mitään varmuutta. :rolling:

@Sudensylin Oon ymmärtänyt, että oireita ei sinänsä ole ennen kiinnittymistä? Mut älä ota tätä faktana, en osaa sanoa. Hyvää piinailua :smiling face with heart-eyes:

@Empsu94 @Nyyti2 Täällä suunnilleen samassa tilanteessa oleva 🙋‍♀️ Kp25, dpo 12/13 ehkä.

Sunnuntaille ennustaa Flo menkkoja, en oo varma miten säännöllinen kierto on joten tänään jo joka kerta vessassa jänskättää.

Kaikki oireet tietty haluaa tulkita raskauden kannalle, vaikka voi tarkoittaa kumpaa vaan.

Keskiviikkona malttamattoman tein yhden pc:n liuskan joka oli nega, mutta pitäis tosiaan malttaa ja testata vasta kun kuukautiset on myöhässä. Ja niinhän mun oli tarkoituskin mutta mutta...😄

@Sudensylin Mulla alkoi pahoinvointi dpo5 ja pidin itseäni hulluna. Googlettamalla kaikkialla lukee ettei oireita pitäisi olla ennen kiinnittymistä.. Dpo6 olin jo aivan varma kaikista oireita ja etten niitä kuvitellut; juoksin vessaan tunnin välein, ei tehnyt mieli syödä, mutta samalla kamala pahoinvointi, jos nälkä iski ja ruokailun jälkeen uudestaan. Dpo6 oli se koko päivän kamala migreeni. Mun keho ainakin reagoi tosi helposti pieniinkin hormonimuutoksiin, eli vaikkei johtuis käkiinnittymisestä niin jotenkin se keho vaan antaa signaalia, et nyt tapahtuu. Tämä sama tapahtui viime kierrossa, joka meni kesken. Ne oireet ahdistaa just siksi, et tietää ettei kuvittele, mut milläs todistat mitään, kun testi näyttäö negaa vielä moneen päivään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Totesin vaan ystäville (jotka tietää yrittämisestä) ja miehelle et "Oon 80% varma et oon raskaana".

Takaisin