Peppipupu
Asioista perillÀ oleva
Voi ei @Kuuttituutti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TÀssÀ eilinen pÀivÀpissasta tehty. Kuva otettu testi ajalla, muokkaamaton. Kuivuttuaan hÀvisi. Nyt aamulla testattu uudestaan, mutta en nÀÀ mitÀÀn. Onko muilla niin ettÀ nÀyttÀisi paremmin pÀivÀllÀ? Illalla vielÀ kastoin one stepin herkÀn, johon kuivuttuaan jÀi haalea viiva/viivanpaikka. TÀÀ kuvan testi siis pc 25 herkkÀ.
TÀnÀÀn pitÀÀ mennÀ testiostoksille, mitÀ testejÀ suositte?
Heippa! Uusi kuumeilija tÀÀllÀ, kiva löytÀÀ tÀmÀn foorumin ÀÀrelle. MeillÀ yritystÀ takana jo reippaasti yli vuosi ja vertaistuen tarve on suuri. LÀhipiirissÀ ei ole tÀllÀ hetkellÀ sellaisia (puoliso lisÀksi), joille tuntuu hyvÀltÀ piinailuja ja ajatuksia jakaa tiuhaan tahtiin.
TÀllÀ hetkellÀ menossa OI hoitokierron piinapÀivÀt ja ensi kiertoon yritetÀÀn luultavasti inssiÀ ensimmÀistÀ kertaa. TÀhÀn kiertoon odotukset eivÀt ole kovin korkealla, sillÀ toinen munanjohtimeni on luultavasti tukossa taikka puuttuu ja tÀllÀ kertaa johtofolli löytyi siltÀ puolelta. Suurin piinailu tÀllÀ hetkellÀ liittyy siihen, ettÀ milloin lÀhetteemme julkiselle hyvÀksytÀÀn, lÀhete tehtiin jo liki kaksi viikkoa sitten, mutta vielÀ ei nÀy Kannassa mitÀÀn. TÀytynee lÀhipÀivinÀ soitella klinikalle ja varmistaa, ettÀ menihÀn lÀhete oikeasti perille asti, kun olen kuullut, ettÀ muilla lÀhetteitÀ on hyvÀksytty ihan muutamissa pÀivissÀ...
Kiitos! LÀhetteissÀ ei tosiaan nÀy tÀhÀn liittyen mitÀÀn, mutta olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ sinne se tulee vasta, kun on vastaanottajan pÀÀssÀ hyvÀksytty. KÀyntitekstissÀ vain maininta, ettÀ toivotaan lÀhetettÀ ja lÀÀkÀri lupasi sen kÀynnillÀ samana pÀivÀnÀ tehdÀ...Tervetuloa mukaan
MeillÀ on myös keskusteluja tuolla Lapsettomuus puolella esim Ei tÀÀ voi olla nÀin vaikeeta!
Tervetuloa myös sinne.
Itse myös odotan HUS ensikÀyntiaikoja, lÀhete tosiaan hyvÀksyttiin samantien
Katoitko Omakannan LÀhetteet osiosta nÀkyykö siellÀ? Tai sen kÀynnin alta mitÀÀn tekstiÀ missÀ kÀvitte ja lÀhete luvattu laittaa?
Todella epÀreilun kuuloista...pÀÀsettekö nyt tutkimuksiin? Vaikka niitÀ on nyt varmasti vaikea ajatella. Kovasti voimiaAjattelin vain tulla mainitsemaan, ettÀ niin se minÀ taas palaan tÀnne kun meidÀn kaksoset jÀi tÀhdenlennoiksi. Mun isÀ totesi eilen ettÀ en tosiaankaan saa mitÀÀn helpoimman kautta mutta tÀllÀ mennÀÀn. Jonkun nÀköjÀÀn pitÀÀ olla se vakiokasvo yritysryhmÀssÀ ja se titteli on tulossa myös minulle.
Ei pÀÀstÀ julkiselle. Ei pÀÀstÀ lapsettomuuspuolelle vaikka alkaa olla se vuosi yrtitystÀ takana koska lÀÀkÀrin mukaan ei kÀrsitÀ lapsettomuudesta ja keskenmenotutkimuksiin tarvittaisiin vielÀ kolmas keskenmeno. LÀhdetÀÀn yksityiselle :)Todella epÀreilun kuuloista...pÀÀsettekö nyt tutkimuksiin? Vaikka niitÀ on nyt varmasti vaikea ajatella. Kovasti voimia
MÀ jatkan tÀhÀn, niin jÀÀpÀ ainakin itselle muistiin - voin sitten menkkojen jÀlkeen seuraavassa kierrossa palata lukemaan, ettÀ kato nyt mitÀ kaikkea oli ja ihan ilman raskautta.Kp21 ja dpo5. En muistanutkaan miten ihanaa ja kamalaa tÀmÀ piinailu on. Olevinaan bongannut jo jotain oireitakin - onks niitÀ ees mahollista olla vielÀ? Ihan hyvin voin vaan kuvitella tai sitten vaan kiinnittÀÀ huomiota ihan normaaleihin asioihin.
- VÀhÀn Àllö olo, kuin olis syöny liikaa karkkia.
- Iltaisin vÀsyttÀÀ! Oon menny jo kasin jÀlkeen sÀnkyyn.
- Kiukuttaa, ÀrsyttÀÀ, ahdistaa ihan ihme syistÀ ja syyttÀ. VÀlillÀ taas kaikki on niin vaaleanpunaista hattaraa, ettÀ varmaan tuo Àllötys johtuu ihan vaan siitÀ.
- Alavatsa jomottelee
Kaikkea tÀtÀ oli ekassakin raskaudessa, toisaalta kaikkea tÀtÀ voi olla ihan vaan ennen menkkojakin - tai vaikka kuormittavan pÀivÀn takia. Varmaan ihan aikaisintaan kp27 testaan ekan kerran, vaikka esikoisestakin plussasin haaleasti vasta joskus kp32 kohdalla?
Hassua, vaikka tÀmÀ on tÀllainen "vahinkoyritys" ja tavallaan harmittaa, ettÀ kolmekymppiskemut reissuineen menee sitten alkottomana, jos plussaan, niin kamalan vaikeaa vaan kÀrsivÀllisesti oottaa niitÀ menkkoja ja kyllÀ mÀ huomaan ihan tosissaan toivovani, ettei niitÀ tulis nyt ollenkaan.
Ehdottomasti soittaisin neuvolaan. MeillĂ€ ainakin tĂ€ssĂ€ tilanteessa pÀÀsee hcg mittaukseen. Ihan hurjasti tsemppiĂ€ epĂ€varmaan tilanteeseenVoi @Nyyti2 oon pahoillani toivottavasti hanat aukeaisi pian sitten niin pÀÀsette uudelle kierrokselle. Jospa joulukuisesta ei tulisi tuollaista epĂ€varmuutta ja haamuiluaâŠ
Kiitos kysymÀstÀ @Adelinee TÀÀllÀ vielÀ tosi epÀvarmaa. Testit vahvistuu todella todella hitaasti, ja tein tÀnÀÀn dpo16-17 uudestaan viikkodigin joka edelleen nÀyttÀÀ 1-2 viikkoa. (sain saman tuloksen torstaina dpo12-13). EpÀilen siis myös kemiallista. Kaikki lÀmpö- ja HRV arvot ei vielÀ viittaa kuukautisiin.
Mietin, ettÀ voiko tÀssÀ tilanteessa tosiaan soittaa neuvolaan (tai terveysasemalle?) ja kysellÀ HCGn perÀÀn?