Raskaaksi 2023

Samoilla päivillä mennään täällä. Testit (25 ml -vahvuiset) negaa eilen ja tänään mutta silti epäilys kalvaa mieltä.😄 Ei mieli suostu vielä hyväksymään että ei tullut tärppiä, vaan vielä vaan ajattelen että "jospa olikin vielä liian aikaista"...

Yhtään ei helpota tieto siitä että normiherkkyyksiseen testiin esikoisesta sain vielä dpo 14/15 aika haalean viivan (superherkkään First Responseen selkeän viivan jo kaksi päivää aikaisemmin). 🤣

Piti ihan kaivaa esikoisesta tekemäni testit dpo 14/15 päivältä. Eli valitettavasti vanha kuva ja vanhat testit, ei kannata onnitella plussasta vaikka tyttö ihana taapero onkin. 😀

Kaksi ylintä First Responsea dpo 12/13 ja dpo 13/14, kaksi alinta (digi ja sinikorkkinen) dpo 14/15. Aika haalea siis toi dpo 14/15 normiherkkyyksisen viiva.

Noh, ei ollut mulla malttia vaan yhden testin tein 🙄 Negaa näyttää, mutta on tosiaan vielä todella aikaista ja nyt päivällä tein, joten en vielä masennu. Jos nyt sitten malttais edes sinne ens viikkoon

Ootteko jo hoidoissa?
Bongasin muuta kautta muuten tälläisen kun Simpukka ry - https://www.simpukka.info/
Myös fb löytyy suljettu ryhmä yms mutta itse en ole halunnut tuolla fb puolella missään omalla nimellä puhua näistä tms.
Jotenkin tää Vau foorumi on parempi kun voi nimettömästi keskustella. Joskus myös täällä Lapsettomuus foorumilla vierailen
Ei hoitoja vielä! Tasan vuoden päästä häät, enkä ennen sitä halua hoitoihin. Jos oon ilman apuja raskaana häiden aikaan, niin se on tilanne erikseen, mutta en ehdoin tahdoin halua sitä. Joten aloitetaan nyt tutkimukset pienesti, toiveena että tutkimukset sais hoidettua niin että heti häiden jälkeen alkais hoidot.

Ompas tullut paljon negoja, voimia kaikille😞💕 pyrin samaan joulukuisten kerhoon, tänään tuli rusehtavaa valkovuotoa, eli varmaankin huomenna kp1. Nyt km jälkeen alkanut näköjään tällainen pieni tiputtelu, että tulee edellisenä päivänä vähän rusehtavaa vuotoa. Viimeksi oli niin vaaleaa ja aiemmilla päivillä että toivoin sen liittyvän kiinnittymiseen, mutta tiputteluksi se sitten viimein paljastui. Tänään siis dpo11, ja epäilenkin että luteaali oisi sen 12 päivää, ellei nyt tosiaan km jälkeen ole lyhentynyt tuohon 11.

Ei hoitoja vielä! Tasan vuoden päästä häät, enkä ennen sitä halua hoitoihin. Jos oon ilman apuja raskaana häiden aikaan, niin se on tilanne erikseen, mutta en ehdoin tahdoin halua sitä. Joten aloitetaan nyt tutkimukset pienesti, toiveena että tutkimukset sais hoidettua niin että heti häiden jälkeen alkais hoidot.

Aa niin olikin, en enää muistanut 🙂

Tulikin tänään kirjeet Maisaan tai kehoitukset labroihin+simppanäytteeseen ja sain varattua meille ajat pe+la 🙂
Mielenkiinnolla odotan teidän matkaa, kun samalla alueella ollaan! Just miten etenee, millä aikataululla yms 😌

Mielenkiinnolla odotan teidän matkaa, kun samalla alueella ollaan! Just miten etenee, millä aikataululla yms 😌

10.2 lähete tk:sta ja samantien hyväksytty
22.2 kirjeet labroihin + simppanäytteisiin, aikaa annettiin n.2viikkoa. Jos ei ole käynyt niin lähete suljetaan.
Tulokset menee suoraan Tilkan Viuhkaan jonka jälkeen vasta varaavat ensikäyntiajat 🤞🏽Simppanäytteisiin piti varata erikseen aika viuhkaan ja niitä oli tosi hyvin varattavissa jopa heti seuraavalle päivälle (voi varata Maisan kautta)

Tännekin tuun ihmettelemään… Eilinen vuoto oli yllättävän niukka eikä mulla ollut mitään menkkakipuja. Illalla vuoto loppui. Nyt aamulla testasin sit elämäni ensimmäinen haamun. Huolestuttaa vaan lämmöt, jotka on laskeutuneet odotetusti kuukautisten tasolle, ja se, että haamu on noinkin haamu vaikka dpo13 (tai 12, tiedä nyt tätä…). Jos ei muuta niin kiva tietää, että joku on yrittänyt tarttua. ❤️

Liitteet

• 2B93B073-6BF7-4301-8F6F-98B4DE2631B1.jpeg
    2B93B073-6BF7-4301-8F6F-98B4DE2631B1.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 212
Täällä dpo10/11? Vaihdellen sellainen olo että voisin olla, ja sit taas iskee se tunne että ei. Ihan liian aikaista tässä vaiheessa tietää, ja onkin ihan tuskaista kun aika menee niin hitaasti.

Ennen viime menkkoja en muista mitä oireita oli, oliko mitään? Nyt on muutaman päivän juilinu alavatsassa, mikä voi tarkoittaa kumpaa vaan. Flo ennustaa menkkoja sunnuntaille, ja jos ei näy niin toivon että pystyn ensi viikon vielä malttamaan ja testaamaan vasta sitten sen viikon lopulla jos on aihetta.

Tietty tekis mieli testaa vaikka jo nyt, mutta tajuan kyllä että melko varmasti ei kuitenkaan näkyis mitään, tai vaikka näkyis, niin pelottaa että käy kuten kemiallisessa ja viiva ei vaan vahvistu.
Ihan samat fiilikset täälläkin! Toki vain en ole varma dpo päivistä. Odottelen menkkoja alkavaksi ensiviikon loppupuolelle ja yritän malttaa olla testaamatta ennen ensiviikkoa 😅

Nyt pari päivää ollut tissikipuilua, joka iltaa kohti pahenee ja alavatsalla muutaman kerran teräviä vihlaisuja. Tuo tissikipu herättää toiveikkuutta sillä sitä ei yleensä nega kierrossa ole ollut (paitsi viime kierrossa jossa sen haamun sain 🙄)

Tää on kyllä niin piinallista kun kaikki oireet silti voi olla ihan normaaleja menkkoja ennustavia ja jokaisen vihlaisun analysoi 🤭

BBT-ketjulle olenkin jo päivitellyt mun haamuista pari päivää, nyt uskallan tännekin. Eli tämmöinen täällä, dpo11 🌈 Googletuksella huomasin, et tän merkin testeissä on tosi haalee viivaedistys päivä päivältä. Piti tänään tehdä CB viikkodigi, mut kaadoin aamuvirtsan rutiininomaisesti pyttyyn liuskojen jälkeen. Ovistestiäkin olen uittanut päivittäin datan vuoksi ja nekin tummuneet nyt tasapaksuiksi viivoiksi.
Vielä en osaa juhlia, kun edellinen meni kesken 5+viikoilla, mut aika positiivinen olen. Tähän asti oireet ja olo hieman erilainen viime kiertoon verrattuna.

Liitteet

• IMG_20230223_063847.jpg
    IMG_20230223_063847.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 141
@Empsu94 toivotaan että vahvistuu! 😍 lupaavalta näyttäisi!

@Däumeline onnittelut 😍

Plussa vai ei -ketjuun päivittelin omaa maailman haaleinta viivaa, joka ehkä näkyy vaan omilla viivalaseilla. Uskoisin kuitenkin että menkat alkaa lähipäivinä 😞 kipuja on jo alavatsalla.

Muokattu viimeksi:
Tännekin tuun ihmettelemään… Eilinen vuoto oli yllättävän niukka eikä mulla ollut mitään menkkakipuja. Illalla vuoto loppui. Nyt aamulla testasin sit elämäni ensimmäinen haamun. Huolestuttaa vaan lämmöt, jotka on laskeutuneet odotetusti kuukautisten tasolle, ja se, että haamu on noinkin haamu vaikka dpo13 (tai 12, tiedä nyt tätä…). Jos ei muuta niin kiva tietää, että joku on yrittänyt tarttua. ❤️
Apua!!! Aivan ihanaa, toivottavasti pysyy matkassa😩❤️🥰😍

Täällä tänään kp 11/26-28 ja ovistestit lähti vahvistuu. Rfsu melki tasavahvat ja Pc myös mutta vähän kauempana. Voi olla et illasta olis tai viim. huomenna 🤔 illasta testaan vielä.
Maha nippailee ja limaa tulee huolella.
Oltiin kyllä eilen pedis ja varmaa tänäänkin et eikös ne siittiöt elelee siellä päiviä...ja muutenkin eikös se ollut hyvä et kaverit on jo odottelemassa😅

Onnittelut kaikille joilla on tullut plussia, toivottavasti pienet tarttuvat lujasti kiinni ja kaikki menee hyvin :red-heart:

Mä luovutin tän kierron suhteen kun ovulaatiota ei vaan tullut hyvistä kehon yrityksistä huolimatta, ja aloitin syömään Teroluttia jotta päästäis sitten siirtymään ensi kiertoon ja tekemään ovulaation induktiota Letrozolilla 🤞 Kattelin että oletuksella siitä milloin kuukautiset alkais, saisin varattua ajan just sille gynekologille, josta tykkäsin siihen kp12-13 tienoille, kun ultratarkastuksessa pitäis käydä.

Onko kellään kokemusta miehen kotitestistä joita saa netistä muutamalla kympillä? Ovatko luotettavia?

Takaisin