Skimba
Jostain jotain jo tietävä
Mun aamusilmät näkee siellä kyllä jotainTiedän, liian aikaistaDpo 8
Ennen puolta yötä tehty, kun töissä oleskelen ja oli tylsää
Näkeekö mun yösilmät harhoja vai pilkottaako siellä jotai?
Ja täällä tykätää tiirailla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun aamusilmät näkee siellä kyllä jotainTiedän, liian aikaistaDpo 8
Minun mielestä nätisti vahvistuu!Miten nää tuntuu vahvistuvan kauheen hitaasti vai oonko vaan super malttamaton?No pääasia että vahvistuu, saattepa taas tiirailtavaa.
View attachment 116448
Kyllä munkin just auenneet silmät näkee jotainTiedän, liian aikaistaDpo 8
Oliks nää jotain herkkii? Niis tuntuu hitaasti vahvistuva vs. Esim. Pregcheck. Ja omaan silmään hyvin vahvistunut noilla dpo päivilläMiten nää tuntuu vahvistuvan kauheen hitaasti vai oonko vaan super malttamaton?No pääasia että vahvistuu, saattepa taas tiirailtavaa.
View attachment 116448
Okei tätä täytyy avata vähän. Olin siis eka varma et se on joku laskeuma ja sit tippuu ulos oli vähän dramaattinen kauhukuva tästä kaikesta . En siis luullut että se tippuu sanan varsinaisessa merkityksessä vaan että siellä on jokin vialla”Tippuu ulos”![]()
Joo, ehkä en oo tulossa vainoharhaseksiMun aamusilmät näkee siellä kyllä jotainoliskohan? Parin päivän päästä uutta testii
![]()
Mullaki ajoittain. Varsinki aivastaessa ja ylösnoustessaVitsi miten paha repäisykipu tuli kun nousi nopeasti sohvaltamunasarjat taitaa olla turvoksissa
Minun mielestä nätisti vahvistuu!kokeile jotain eri testiä niin saatat saada vahvemman
![]()
Nää oli noita Sofin ihan 25 herkkyydellä, mutta joo kävin ostamassa pregcheckin ja tällä tuli kyllä huomattavasti paremman näkönen viiva ja vaan 3h pidätyksellä. Aikamoisia eroja kyllä noissa viivoissa eri testeillä.Oliks nää jotain herkkii? Niis tuntuu hitaasti vahvistuva vs. Esim. Pregcheck. Ja omaan silmään hyvin vahvistunut noilla dpo päivillä![]()

En muista koska ois tehny noin kipeetä, jouduin siis kävelee ihan quasimodona aukasee ovenMullaki ajoittain. Varsinki aivastaessa ja ylösnoustessatoivotaa parasta !
Onnea suuresti7kk yrittämisen jälkeen vihdoin plussa pärähti testiinIhan mieletön tunne, tosin tässä vaiheessa kun oireita ei juurikaan ole, ei tätä oikein voi vielä käsittää. Tänään dpo 14 ja pregcheckin liuska aamulta. Digi tehty jo dpo 12.
Siis en oo huomannu noi voimakkaitaEn muista koska ois tehny noin kipeetä, jouduin siis kävelee ihan quasimodona aukasee ovenhitto ku en muista onko tota ollu negakierroissa. Onko sulla?
![]()
Kovasti onnea7kk yrittämisen jälkeen vihdoin plussa pärähti testiinIhan mieletön tunne, tosin tässä vaiheessa kun oireita ei juurikaan ole, ei tätä oikein voi vielä käsittää. Tänään dpo 14 ja pregcheckin liuska aamulta. Digi tehty jo dpo 12.
Missäs vaiheessa nyt meet?Siis en oo huomannu noi voimakkaitaOnhan negakierrois ollu siis jotai tuntemuksia, mutta ei mitää vastaavaa
sillä olen hieman optimistinen nyt tässä kiertossa
![]()