Raskaaksi 2022

Tiedän, liian aikaista 😬🤦🏼‍♀️ Dpo 8
Ennen puolta yötä tehty, kun töissä oleskelen ja oli tylsää😂😂

Näkeekö mun yösilmät harhoja vai pilkottaako siellä jotai?

Ja täällä tykätää tiirailla 😂
Mun aamusilmät näkee siellä kyllä jotain🤭🤔🫣 oliskohan? Parin päivän päästä uutta testii😊

Huom. Vilkkuva hymynaama, siitä vaan ei oikein saa kuvaa 😅

En ymmärrä yhtään mitä tapahtuu. Niin hailura ovistesti, että ihan vittuuksissani tein ton digin ja odotin sitä tyhjää ympyrää. Nyt enää kaks digiä jäljellä ja teen ne sit vasta kun viivat alkaa vahvistua liuskassakin. Jos alkaa. Kuva liuskasta digin sisällä kans tossa alla vaikka niitä ei pitäis tuijotella. Huoh.

Tää on varmaan tosi tyhmä kysymys, mutta estääkö primolut jotenki oviksen, kun eikös se yleensä aloiteta vasta oviksen jälkeen? Aloitan sen jokatapauksessa viimeistään maanantaina, tulipahan ovista eli ei. On tää taas vaikeeta.

Liitteet

• IMG_20221019_142651.jpg
    IMG_20221019_142651.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 61
  • IMG_20221019_142722.jpg
    IMG_20221019_142722.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 61
Tiedän, liian aikaista 😬🤦🏼‍♀️ Dpo 8
Ennen puolta yötä tehty, kun töissä oleskelen ja oli tylsää😂😂

Näkeekö mun yösilmät harhoja vai pilkottaako siellä jotai?

Ja täällä tykätää tiirailla 😂
Kyllä munkin just auenneet silmät näkee jotain 😍

Miten todennäköistä on raskautua myöhäisestä ovulaatiosta? 40+ kierrot. Ovulaatio on ajoittunut kp28-34 akselille.

”Tippuu ulos” 😳😂
Okei tätä täytyy avata vähän. Olin siis eka varma et se on joku laskeuma ja sit tippuu ulos oli vähän dramaattinen kauhukuva tästä kaikesta . En siis luullut että se tippuu sanan varsinaisessa merkityksessä vaan että siellä on jokin vialla

Kp17 dpo3. Ei niin mitään oireita. Maistuu veri suussa, mikä on mulla joku ikenien herkistyminen ovulaation aikoihin ja menkkojen. Tää on niin hämärää miten keho reagoi näihin ettei voi ymmärtää.

Nyt kn on jäänyt rauhaan ja kokeilen sit dpo7 paikkeilla. Oon viikon välein sitä yleensä kokeillut niin tietää miten se toimii. Kuukautisten aikana en oo sitä kokeillut mut just jälkeen.

Harmi kun ei voi skipata viikkoa kalenterista pois ja sit viikon päästä jo vois oireitakin olla

Aika kuluu niiiin hitaasti. Pääsispä jo kouluun, että aika kuluis nopeammin. Aikasintaan ens viikon tiistaina testaisin herkällä, nyt olis varmaan dpo3. Jatkuvasti mielessä "toivottavasti tuun raskaaksi" ja siitä päättäväisempi "mä tuun raskaaksi", kuin se muka päättämällä toimisi... toimisikin.

Minun mielestä nätisti vahvistuu! 😍 kokeile jotain eri testiä niin saatat saada vahvemman 😊
Oliks nää jotain herkkii? Niis tuntuu hitaasti vahvistuva vs. Esim. Pregcheck. Ja omaan silmään hyvin vahvistunut noilla dpo päivillä🥰
Nää oli noita Sofin ihan 25 herkkyydellä, mutta joo kävin ostamassa pregcheckin ja tällä tuli kyllä huomattavasti paremman näkönen viiva ja vaan 3h pidätyksellä. Aikamoisia eroja kyllä noissa viivoissa eri testeillä. :Eyes:
20221019_175858.jpg

Mullaki ajoittain. Varsinki aivastaessa ja ylösnoustessa 😬😬 toivotaa parasta !
En muista koska ois tehny noin kipeetä, jouduin siis kävelee ihan quasimodona aukasee oven 😆 hitto ku en muista onko tota ollu negakierroissa. Onko sulla? 🤓

Muokattu viimeksi:
7kk yrittämisen jälkeen vihdoin plussa pärähti testiin🥺🤎 Ihan mieletön tunne, tosin tässä vaiheessa kun oireita ei juurikaan ole, ei tätä oikein voi vielä käsittää. Tänään dpo 14 ja pregcheckin liuska aamulta. Digi tehty jo dpo 12.

Liitteet

• 0911B316-A19A-4498-B2BE-C08A451EB4B1.jpeg
    0911B316-A19A-4498-B2BE-C08A451EB4B1.jpeg
    799.1 KB · Katsottu: 54
  • FBCD685C-971C-45BF-B0E1-A68FB453CAD8.jpeg
    FBCD685C-971C-45BF-B0E1-A68FB453CAD8.jpeg
    280.2 KB · Katsottu: 60
7kk yrittämisen jälkeen vihdoin plussa pärähti testiin🥺🤎 Ihan mieletön tunne, tosin tässä vaiheessa kun oireita ei juurikaan ole, ei tätä oikein voi vielä käsittää. Tänään dpo 14 ja pregcheckin liuska aamulta. Digi tehty jo dpo 12.
Onnea suuresti 🤩

• Tykkään
Reaktiot: AAK
En muista koska ois tehny noin kipeetä, jouduin siis kävelee ihan quasimodona aukasee oven 😆 hitto ku en muista onko tota ollu negakierroissa. Onko sulla? 🤓
Siis en oo huomannu noi voimakkaita 😬🤔Onhan negakierrois ollu siis jotai tuntemuksia, mutta ei mitää vastaavaa😲 sillä olen hieman optimistinen nyt tässä kiertossa 😂

Kovasti onnea 🥰🥰

• Tykkään
Reaktiot: AAK
Takaisin