Raskaaksi 2022

@Karolii ja @Viivi92 mun on pakko sanoa et vaikka vasta dpo3 niin tänään oikeaa vihlonut kovasti ja just olo et munikset on turvoksissa ja selässä outo fiilis. Siis tässä vaiheessa se on tasan keltarauhanen eikä muuta mutta jos munasolu on hedelmöittynyt niin kovasti kroppa yrittää sit valmistua raskauteen. Näin mä sen miellän.

Lämmöt on noussut, nenä tukossa, aivastuttaa ja muuta kaikkea. Ja voihan mun dpo olla jo periaatteessa 4 kun kp12 tuli hymy. Eli odotellaan vielä pari päivää et josko tulos oireita ihan hcgstä.

Dpo 9 vasta, jatkuvia nippailuja ja vihlasuja pitkin päivää ollu ny. Ja outo paine.. Ja tuolla aiempana on mun eilen iltane testiki dpo 8, jossa olen ehkä jotain näkevinäni, joten jännän äärellä mennää.

Ja nyt on paljon erilaisempi fiilis kohdussa ko aiemmin keskenmenneessä raskaudessa🤔

Entäpäs sinä?
No mut sulla on hyvät dpo:t!! 😌😌 nuo voi olla ihan hyvin raskausoireita! Mulla dpo 5-6 vasta ☺️ Ainii joo testasitki!! Teetkö huomenna?

@Karolii ja @Viivi92 mun on pakko sanoa et vaikka vasta dpo3 niin tänään oikeaa vihlonut kovasti ja just olo et munikset on turvoksissa ja selässä outo fiilis. Siis tässä vaiheessa se on tasan keltarauhanen eikä muuta mutta jos munasolu on hedelmöittynyt niin kovasti kroppa yrittää sit valmistua raskauteen. Näin mä sen miellän.

Lämmöt on noussut, nenä tukossa, aivastuttaa ja muuta kaikkea. Ja voihan mun dpo olla jo periaatteessa 4 kun kp12 tuli hymy. Eli odotellaan vielä pari päivää et josko tulos oireita ihan hcgstä.
Mullaki ollu ny flunssanen olo kaks päivää. Liekkö oire 😲 mä pidän sulle ny kovasti peukkuja 👍🏻👍🏻

No mut sulla on hyvät dpo:t!! 😌😌 nuo voi olla ihan hyvin raskausoireita! Mulla dpo 5-6 vasta ☺️ Ainii joo testasitki!! Teetkö huomenna?
Ajattelin että testään perjantaina, mutta voihan sitä taas töissä tylsyyttää testata useampanaki päivänä😂😂 hups, sinne meni se mun odotan menkkoja ajatus😅😅

Toivotaan meille kaikille plussatuulia 🥰🥰

Mullaki ollu ny flunssanen olo kaks päivää. Liekkö oire 😲 mä pidän sulle ny kovasti peukkuja 👍🏻👍🏻

Ajattelin että testään perjantaina, mutta voihan sitä taas töissä tylsyyttää testata useampanaki päivänä😂😂 hups, sinne meni se mun odotan menkkoja ajatus😅😅

Toivotaan meille kaikille plussatuulia 🥰🥰
Mulla molemmat alkaneet raskaudet niin oli nenä todella tukossa ja aivastelin ja niin nuhassa yksinkertaisesti

Ihanaa kun täällä on alkanut tulemaan plussia! Onnea kaikille! Tuntui että oli harvinaisen pitkä pätkä, että kaikilla oli vaan negaa negan perään. Jospa se tuuli nyt kääntyy, ja tulee vielä lisää, kun monilla piinapäivät menossa.

Itse olen viettänyt vähän hiljaiseloa, kun tässä lähinnä odotellaan IVF:ää, eikä siis ole oikein mitään raportoitavaa. Kohokohta lienee Procrenin pistäminen, eli vaihdevuosioireista saattaa päästä nauttimaan.

Nyt on taas pieni hengähdystauko täältä otettu. Alko turhauttamaan taas kaikki kun ei onnistu eikä mitään tapahdu. Tässä kierrossa en edes ovista tikuttanut, saati edes muista miten oli talletteluja. Nyt menossa kp24/27-28(luultavasti dpo 10-13). Tänään tuli jotain epämääräistä punertavaa vuotoa pyyhittäessä, toisaalta keväälläkin oli näitä kierron heittelyjä joten luulen että kyse vaan siitä, että menkat alkaakin ajoissa.
Hämmentävää oli myös tutkia aktiivisuusrannekkeen leposykkeitä, jotka yleensä on ~53-59, nyt on pyörinyt ~62-66, ja mennyt alle 60 viimeksi melkein viikko sitten. Todennäköisesti se tosin on vaan tämä joku flunssa mikä jyllää.
Turhauttavaa elätellä toiveita, ja kohta taas luultavasti pettyä...

Muokattu viimeksi:
Hei miten tuo kohdunnapukan tunnustelu toimii? Miltä sen pitöisi eri vaiheissa tuntua?
Mä oon kova tyttö sen sijaintia kokeilemaan ja taitaa kohdunnapukan elämässä olla vaihtelua ihan sen omistajasta riippuen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: eli siis täysin yksilöllistä. Itselläni kn on yleensä ovulaation aikoihin ylhäällä ja tosi pehmeä (+ auki 1-3 pvää), ovulaation jälkeen ylhäällä tai puolivälissä piipahtaa ja pehmeä/nenän pää/siltä väliltä ja sitten vähän ennen menkkoja muuttuu yleensä todella pehmeäksi ja saattaa liikahtaa vähän alaspäin, mutta yleensä ylhäällä. Menkoista ovikseen sitten ylhäällä tai puolivälissä ja yleensä kova. Ja kiinni toki kaiken muun ajan paitsi oviksen aikoihin.

Nyt on taas pieni hengähdystauko täältä otettu. Alko turhauttamaan taas kaikki kun ei onnistu eikä mitään tapahdu. Tässä kierrossa en edes ovista tikuttanut, saati edes muista miten oli talletteluja. Nyt menossa kp24/27-28(luultavasti dpo 10-13). Tänään tuli jotain epämääräistä punertavaa vuotoa pyyhittäessä, toisaalta keväälläkin oli näitä kierron heittelyjä joten luulen että kyse vaan siitä, että menkat alkaakin ajoissa.
Hämmentävää oli myös tutkia aktiivisuusrannekkeen leposykkeitä, jotka yleensä on ~53-59, nyt on pyörinyt ~62-66, ja mennyt alle 60 viimeksi melkein viikko sitten. Todennäköisesti se tosin on vaan tämä joku flunssa mikä jyllää.

Jopas kuulostaa (taas) lupaavalle, kumpa onnistuminen olisi vuorostaan teillä nyt! 💕 Peukkuja!

Uus siemenneste analyysi tehty ja huonolaatuista on. Eikä mukaan keho vissii ihan normaali oo ku menkat kesti vaa 1 päivän taas vaihteeks. Lapsettomuus keskusteluihinkaan ei oo asiaa ku siellä on keskusteluja vain niille jotka on jo hoidossa. Ei oo keskustelua sille ajalle 2 vuotta ennen ku pööseehoitoihin. Kai mä vaan täällä sit juttelen näitä vaikka porukka vaihtuu ku kaikki sikiää täälä kk välein.
Halaus! 🥺💔

Tuo Ei tää voi olla näin vaikeeta -ketju on täynnä samaa kokevia. Sinne ei toivo kenenkään päätyvän, mutta mahtavaa vertaistukea on tarjolla.

Samoin voit mielestäni tulla aivan hyvin myös lapsettomien ryhmään. Salaiselle puolelle pääsyn kriteereissä on kohta "Luonnollisesti ryhmään kuuluakseen pitää kärsiä lapsettomuudesta, on sitten hoidoissa tai ei. En halua määrittää kuinka kauan pitää olla yrittänyt päästäkseen ryhmään, se on jokaisen oman harkinnan varassa (tietenkään ihan muutaman kuukauden yrityksen jälkeen tuskin voi puhua lapsettomuudesta). Ryhmässä olijoita ei myöskään poisteta siksi että lapsettomuus päättyy." Teitähän on tutkittukin, että vaikeuksia on (pahoittelut siitä! 💔), mielestäni voit tulla aivan hyvin. Salaisella puolella on ryhmä ivf-hoitoja odottavat. Ja on siellä myös muita ketjuja, joihin sopii aivan hyvin kirjoittaa hoitoja odotellessa. Ja omankin saa perustaa.

Tämä on sellainen suo, että sitä ei tiedä ennen kuin on kokemusta. Voimia ränpimiseen! Jos haluat, mulle saa laittaa myös yv.

Mulla on aina luteaalivaiheessa sama toi leposykkeiden nousu, ja oikeastaan siitä opin tunnistamaan oman ovulaationi! Ja aina kun leposyke lähti laskemaan niin tiesin menkkojen tulevan. Nyt plussan jälkeen on leposyke on jäänyt tuonne yli 60😄

Uus siemenneste analyysi tehty ja huonolaatuista on. Eikä mukaan keho vissii ihan normaali oo ku menkat kesti vaa 1 päivän taas vaihteeks. Lapsettomuus keskusteluihinkaan ei oo asiaa ku siellä on keskusteluja vain niille jotka on jo hoidossa. Ei oo keskustelua sille ajalle 2 vuotta ennen ku pööseehoitoihin. Kai mä vaan täällä sit juttelen näitä vaikka porukka vaihtuu ku kaikki sikiää täälä kk välein.
Mullakin tuli sun puolesta paha mieli. Vaikka henk koht jotain kokeneena, en itse kaivannut sääliä vaan oli aika kun olin vaan vihainen.

Koska teillä miehessä myös vikaa - veikkaan että pääsette nopeamminkin hoitojonossa eteenpäin. Ja jos yhtään auttaa, hoidoissa ei tarvitse turhaan tahkoa kk toiseen, vaan siinä pyritään optimoimaan se tulos mahdollisimman nopeaan 💖

Me ollaan hoidolla saatu 2 raskautta ja ainakin yksi lapsi. Minua helpotti ajatus, että vauvanteko ulkoistettiin ja me saatiin taas miehen kanssa nauttia seksistä ilman yhtään paineita. Edes kierron päiviä ei välttämättä tarvi seurata kun ohjeet tulee klinikalta.

Pysy täällä, tai mene tuonne ylhäällä ehdotettuun, mikä sinulle paras. Me pidettäisiin sut kyllä mielellään täällä vielä, tänne mahtuu erilaisia kokemuksia kyllä ❣️mä toivon teille pikaista hoitoon pääsyä ja parhaita tuloksia!!

Kp18 dpo4 tai 5. Maha on kovalla kuin yleensäkin luteaalissa ja suht samat oireet kuin aina. Nyt huomaa et hävinnyt oviksen oireet eli ei oo verenmakua tai hajuherkkyyttä. Monesti nää on kestänyt mulla viikonkin ja silloin oon todennut että ei sieltä "kunnon ovista" oo tulossa kun viivyttää. Oon melko varma että mulla on jonkun tyypin pco tai pcos. En varma voi olla kun ei diagnoosia mutta se kuulostaa siltä ja oireet ihan kaikki ja selittäisi myös joitain asioita.

Takaisin