Raskaaksi 2022

Onnea Anniina plussasta! 🥰

Täällä on kp 26, dpo9. oon ihan päinvastaisessa fiiliksessä kuin viime kierrossa eli ihan toivoton olo. Tallettelut -1 ja -3. Jotenkin nyt vaan ärsyttää tämä yritysaika, kun haluaisin että olisi joko raskaana tai sitten tieto ettei tää tuu onnistumaan. Ärsyttää siksi, koska en uskalla sopia pidemmälle ajalle mitään kun ei uskalla suunnitella, ja jotenkin tuntuu että suunnittelen tulevaa tosi paljon jossitellen. Eilen turhautti ja tein dpo8 digin (herkkyys 10) ja negahan se oli. Se oli varmaan viimeinen piste sille et alkoi nyt ottaa päähän tää välitila 😅 ehkä tää nyt tästä parissa päivässä tasoittuu. Ei edes huvita testata, kun ei se herkempi testikään näyttänyt mitään ja en jaksa uskoa tähän kiertoon. Ja kun se digitestikin meni jo. Jäljellä vain liuskoja herkkyydellä 25...

Tänäiltana nippaillut kymmeniä kertoja kohdun vasemmalta puolelta, melko alhaalta ja sivusta, ei yhtään menkkakramppi/alavatsajuilinta vaan tosi erilainen. Tuntuu melko pistemäisenä, ja se tuntemus tulee ja menee kestäen muutamia sekunteja. Mitähän lie. Tissit tosi kipeät ja iho kukkii eli ihan perusoireet ennen menkkoja. Noh, täytyy katsoa josko tässä joku päivä testin tekis niin tietää sitten kuukuppia keitellä.

9-10 päivää on. 😅 Eihän tuo kai ihan mahdoton ole, mutta hankaloittaa asioita kun kaverin pitäs hypätä matkaan tosi aikaisin että kestäisi mukana
No ei! Mullakin ollu tuota luokkaa ja helposti oon tullu raskaaksi 😌 paitsi km jälkeen 👹

Kivaa kun on menny piinapäivien alku nopeesti, tänään ”jo” dpo4 ja töissä ollut niin kiirettä, että ei ole kerennyt juuri muuta miettimään kun työjuttuja 😌 katsotaan missä vaiheessa aika alkaa matelemaan 😅

Oho, testasin kuitenkin 🙈 kp27 dpo10 aamu, jotain yrittää tapahtua?

Hankala kuvattava, mutta on haalea värillinen viiva. Jos olisi normaali kierto, huomenna pitäis alkaa uusi. Mutta ovis oli tosiaan vasta kp17 joten varmaan vasta loppuviikosta voi sanoa olevan myöhässä.

Edelleen nippailee vasemmalla samassa kohtaa. Ilman tätä nippailua en varmaan olisi testannut.

Liitteet

• 20221018_063830.jpg
    20221018_063830.jpg
    303.4 KB · Katsottu: 102
Tänään toivottavasti alkaa sit uusi kierto. Vähän alavatsalla nippailee nii josko sit pääsis uuteen yritykseen.

Ärsyttää jos menkat tulee edes päivän myöhemmin mitä oletettu.

Ja testit oli eiliseen asti negaa.

En ajattele että itseni kohdalla näin olisi mutta tässä tullut googlailtua useamman kierron varmaan samaa asiaa eli myöhäinen plussa, onko meidän sakissa kellään tullut myöhäistä plussaa,eli hcg vaan hitaasti noussut eikä ole positiivista vielä näyttänyt esim menkkojen alkamispäivänä tai siinä lähettyvillä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Ottaisko sitä tähän kiertoon taas greippimehun?
On kyl hankalaa kun ei tavallinen yhdyntä oikein meinaa onnistua loppuun asti(letrojen takia). Onneksi se kuppitalletus onnistuu. Sanoin miehelle että sentään pystymme silti harrastaa seksiä vaikkei loppuun asti mennäkään. Että kyllä se jonkun aikaa tuntuu hyvältä ja yhtäkkii tunto loppuu ku seinään. Keskusteltiin ja tultiin siihen päätökseen että sitten ei väkisin yritä jatkaa vaan päätetään siihen. On molemmille ikävää yrittää väkisin. Mutta kuppitalletus siis vielä onnistuu niin sillä mennään sitten.

Kiitos paljon onnitteluista! :Two-hearts: Erikoisen rauhallinen olo, ei yhtään sellaista keskenmenopelkoa tai paniikkia. Olin varautunut ihan toisenlaiseen tunteeseen uuden plussan tultua. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Pakko vielä liputtaa vehnänalkioöljyn puolesta. Olen sitä noin 4kk käyttänyt ja jo tässä ajassa mun ylipitkät kierrot asettuivat ihan normaalin rajoihin ja ovulaatiot tuli tietty myös aikasemmin. En tiedä auttoiko suoraan hedelmöittymiseen mutta omaa huolta pitkistä kierroista ja ovuloimattomuudesta kyllä helpotti! Suosittelen!

Kiitos paljon onnitteluista! :Two-hearts: Erikoisen rauhallinen olo, ei yhtään sellaista keskenmenopelkoa tai paniikkia. Olin varautunut ihan toisenlaiseen tunteeseen uuden plussan tultua. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Pakko vielä liputtaa vehnänalkioöljyn puolesta. Olen sitä noin 4kk käyttänyt ja jo tässä ajassa mun ylipitkät kierrot asettuivat ihan normaalin rajoihin ja ovulaatiot tuli tietty myös aikasemmin. En tiedä auttoiko suoraan hedelmöittymiseen mutta omaa huolta pitkistä kierroista ja ovuloimattomuudesta kyllä helpotti! Suosittelen!
Ihanaa 🥰

Täytyykö sitä vielä tähän arsenaaliin lisätä tuo vehnänalkioöljy 😅 Geleet ei mulla tunnu ikävä kyllä tekevän paljoakaan mitään.

Uus siemenneste analyysi tehty ja huonolaatuista on. Eikä mukaan keho vissii ihan normaali oo ku menkat kesti vaa 1 päivän taas vaihteeks. Lapsettomuus keskusteluihinkaan ei oo asiaa ku siellä on keskusteluja vain niille jotka on jo hoidossa. Ei oo keskustelua sille ajalle 2 vuotta ennen ku pööseehoitoihin. Kai mä vaan täällä sit juttelen näitä vaikka porukka vaihtuu ku kaikki sikiää täälä kk välein.

Oho, testasin kuitenkin 🙈 kp27 dpo10 aamu, jotain yrittää tapahtua?

Hankala kuvattava, mutta on haalea värillinen viiva. Jos olisi normaali kierto, huomenna pitäis alkaa uusi. Mutta ovis oli tosiaan vasta kp17 joten varmaan vasta loppuviikosta voi sanoa olevan myöhässä.

Edelleen nippailee vasemmalla samassa kohtaa. Ilman tätä nippailua en varmaan olisi testannut.
Näkyyy🥰 varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!

@Jiin3s ymmärrän turhautumisen. ❤ jutteleksä tuol pidempää yrittäneiden puolel kans? Siel olis enempi just vertaistukea täs kohtaan kun yritystä enempi takana.
@Skimba toivotaan et se riittää❤ meil oli ovistestin mukaan dpo-3 ja dpo-1 tallettelut, mut saapi kans nähdä.

Täällä dpo0, vikan luomukierron piinailu siis alkakoon. Onneks alkaa ne työt ni ei ehdi joka kolotusta ja oiretta miettimään🙈

Kp4 ja voisko aika taas hitaammin mennä. Ikävästi ennuste näyttää siltä, että oviskin osuu mun iltavuoroviikolle, ja ne on semmosia viikkoja että hyvä kun edes nähdään miehen kanssa koko viikkona 😵‍💫 no, jos näin käy, niin ei sitten auta kun herättää se hommiin keskellä yötä kun pääsee töistä kotiin 😂😂

Voi luoja, että tänään vihaan omaa kroppaa yli kaiken. Tässä viikonloppuna tuntui, että ovistestit tummui nätisti päivä päivältä, mutta tänään oon tehnyt taas aivan haaluraa viivaa. Digitestejä on 3kpl jäljellä ja ne on niin kalliita, etten viiti tehdä niitä ns. Turhaan, joten en tiiä yhtään nyt mitä se eilisen vilkkuva hymynaama sit meinas. Miks mun kroppa ei vaan toimi vaikka vedän naamaan kaikkia mahdollisia valmisteita joiden ois tarkoitus auttaa edes vähäsen? (Joo tiedän ettei se oo mikään lupaus) Kierrot ei lyhene ja ovuloinki vissiin vaan jouluna ja juhannuksena. Oon kuitenkin kaksi edellistä lasta saanut suhteellisen helposti, niin tuntuu nyt niin turhauttavalta kun mitään ei tapahdu. Ens viikolla alan popsia niitä primoja, sekin taas myöhästyi vaikka piti aloittaa jo tällä viikolla. Sit vaan odottelemaan uutta kiertoa. Oon niin kateellinen kaikille jotka ovuloi säännöllisesti 😄 ja en sano tuota oikeesti millään pahalla ketään kohtaan, koska tiedän ettei sekään ole tae raskautumisesta ❤️ Mieli on vaan maassa taas tänään.

Uus siemenneste analyysi tehty ja huonolaatuista on. Eikä mukaan keho vissii ihan normaali oo ku menkat kesti vaa 1 päivän taas vaihteeks. Lapsettomuus keskusteluihinkaan ei oo asiaa ku siellä on keskusteluja vain niille jotka on jo hoidossa. Ei oo keskustelua sille ajalle 2 vuotta ennen ku pööseehoitoihin. Kai mä vaan täällä sit juttelen näitä vaikka porukka vaihtuu ku kaikki sikiää täälä kk välein.

Ikävä kuulla 😔 ja tiedän tunteen, että turhauttaa kun tuntuu että niin monella raskaaksi tuleminen käy niin helposti. Muistetaan, että yksikin terve siittiö riittää raskautumiseen, toivottavasti teillä sellainen löytäisi perille eikä tarvitse hoitopolkuun lähteä. Voimia 💕

Kuulostaa turhauttavalta enkä yhtään ihmettele että suorastaan ärsyttää toi tilanne🙁❤️
Jos yhtään lohduttaa niin mä oon täällä varmaan kans hamaan loppuun saakka, tai siihen saakka kun lopetetaan yrittäminen.
Tsemppiä kuitenkin!

Oon tosi pahoillani ❤️ ootteko saanut mitään apuja tuohon siemenneste tilanteeseen?

Ootko käyny kattoo tätä ketjua : https://forum.vau.fi/threads/ei-tää-voi-olla-näin-vaikeeta.1583835/page-1417#post-4465603

Se on tarkoitettu just meille kenellä tää yrittäminen kestää kauemmin ❤️ lisäksi haluun kyl sanoo et totta kai voit osallistua myös tonne lapsettomuuspuolen keskusteluihin. Valitettavasti ja ihan ymmärrettävästi ne keskustelut monesti pyörii hoitojen ympärillä, koska monelle meistä ei lisääntyminen onnistu ilman hoitoja.

Salaiselta puolelta löytyy ainakin keskustelu nimellä edelleen vauvasta haaveilevat, jos se tuntuisi omalta. Toivon kovasti et löydät itsellesi sopivan keskustelun, koska vertaistuki on todella tärkeää ja voi olla välillä todella raskasta lukee muiden onnistumisesta lyhyellä ajalla. Vaikka tietenkään se ei kenenkään vika ole ja ihanaa jos yritysaika on lyhyt. Mutta lapsettomuus ei oo mitenkään helppoa ja joskus on tosi vaikeaa olla onnellinen muiden puolesta ja muiden onni tuntuu iskulta itselle ❤️

Mä näin viime yönä taas unta vauvasta, se oli niin todentuntuinen🥺 puin siinä mun kutomia sukkia hänelle päälle, hän oli pieni tyttö 💔😭 Olen kutonut vauvalle sukat ja tumput, pöksyt ja pari pipoa . Vauvalle joka ajatuksissa on niin paljon ❤️

On pientä alakuloa nyt.

Vitsit nyt on jo dpo15 ja ei ne menkat alkanutkaan vaikka tuntui ihan siltä aamusella.

Miten saisi vähän parempaa mieltä? En pysty olla ajattelematta asiaa, vaikka kuinka yritän. Ehkä mäkin tarttisin pienen hengähdystauon, mutta en saa tätä mun mielestä.

Täällä kp 1 ja oon innoissani että päästään taas yrittämään, ekaa kertaa kunnolla keskenmenon jälkeen. Koska laskeminen on kivaa niin laskeskelin että tän kierron mahdollinen tärppi ois tiedossa just isänpäiväksi. Siispä sillä ajatuksella kohti tätä yritystä 🤩

Siis mähän olin ilmeisesti laskenut väärin, kun mullahan on täsmälleen sama ovispäivä kun @Juliet92 🥰👌🏻 Eli tänään mullakin dpo0 ja talletus ollut täten dpo-2.

Takaisin