Skimba
Jostain jotain jo tietävä
Just näinNii siis sait eilen ovisplussan kans? Ja sunnuntaina oli seksiä? Sit juu oli dpo-2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Just näinNii siis sait eilen ovisplussan kans? Ja sunnuntaina oli seksiä? Sit juu oli dpo-2
Mulla ainakin viime kierrossa oli, että aamulla pärähti plussa ja illalla 12h myöhemmin oli jo ihan hailura. Veikkaan siis että ovis kerkesi tapahtua siinä saman päivän aikana Myös menkat alko dpo 10 (edellinen kierto dpo 11), joten mietin toki et olikohan sittenkin ihan sama luteaali kun aikaisemminkin.Tänään siis dpo4 ja pariin otteeseen on ollut ihan kunnon poltetta alavatsassa, voispa liittyä vaikka kiinnittymiseen tein sillon aikanaan pos ovistestin aikaisin aamulla ja saman päivän iltana oli kovat oviskivut eli josko munasolu ois irronnu illalla ni nythän vois olla dpo5, vaikka sekin varmaa aika aikaista kiinnittymisen alkamiselle voiko ovis tulla n. 12h plussasta? Eri lähteistä eri tietoa
Okei! Tiedä kyllä noista et voiko just aatella et sit ku on kipeimmillään ni sit irtoo mä en enää testannu plussan jälkeen.Mulla ainakin viime kierrossa oli, että aamulla pärähti plussa ja illalla 12h myöhemmin oli jo ihan hailura. Veikkaan siis että ovis kerkesi tapahtua siinä saman päivän aikana Myös menkat alko dpo 10 (edellinen kierto dpo 11), joten mietin toki et olikohan sittenkin ihan sama luteaali kun aikaisemminkin.
Täälläkin piinapäivät alkaneet... dpo2.. kp16 . Tein vielä digin eikä hymyillyt! Toivottavasti on irronnut hyvä yksilö ja et limis on vastaanottavainen pliiis
@Mamiksx4 meillä löysin pienet nalle puh hennon pinkit vauvan sukat . Mies oli ostanut ja lyönyt säilöön. Kertomatta minulle. Sydämeen sattui ja tuli huono olla kun mä en sille lasta oo onnistunut antamaan enkä itsellenikään
Mä liityn kans teidän kanssa tähän kerhoon, tänään tosiaan dpo 0! meillä oli seksiä dpo 0, -3 ja -2, jospa nyt sit tärppäis…Nii siis sait eilen ovisplussan kans? Ja sunnuntaina oli seksiä? Sit juu oli dpo-2
No, voih ei tota sun tuurias.!Blaah, mulle saa taas antaa jatkojäsenyyspinssin alakuloklubiin.
Alkukiertoon lähdin ihan posilla kun geleetkin saapui, mutta nyt voi taas vetää tän kierron varmasti vessanpöntöstä alas
Korvakäytävän tulehdusta pukkaa ja puol päätä aivan turvoksissa ja kipiänä. Tähän sitten vähän buranaa, panadolia ja antibioottia tippoina sekä tabletteina. Huoh.
Särky on valtava, flo ennustaa menkkoja viikonlopulle ja pomminvarmasti antibiootit pamauttaa hiivan vielä tähän kirsikaks kakun päälle. Oh this happiness.
Hei miten tuo kohdunnapukan tunnustelu toimii? Miltä sen pitöisi eri vaiheissa tuntua?Hitto naiset tiedättekö mitä. En ehkä ikinä oo tuntenut mun kohdunnapukkaa niin kovana kuin nyt. Säikähdin et mikä uloke tää on ja nyt todella tuntui nenänpäältä tms kun aiemmin se on ollut jotenkin erilainen. Iski kauhu et se tippuu ulos tai jotain vialla. No, toivottavasti on vaan normi kovuutta oviksen jälkeen. Ainakin pari päivää sit oli avoin ja nyt ei. Ei kovin korkealla ole vielä mut toivottavasti nyt nousee ja pysyy kiinni. Jos munasolu on hedelmöittynyt siis ja kiinnittyykin. Muuten saakin aueta. Kipeää ei tehnyt onneksi...
No mä pesen kädet ja kuivaan hyvin ja "kyykkään" vähän (suihkussa yleensä) ja sormella kokeilen. Se on vähän menkkojen jälkeen alhaalla ja pehmeä ja mulla selkeästi tuntuu. Sit se nousee ylemmäs ja vähän kiinteytyy ja sit oviksen aikoihin laskeutuu ja on "turpea" ja avautunut jotta siittiöt pääsee sisälle. Kun keltarauhanen alkaa niin ilmeisesti se sit kovettuu ja hiljalleen nousee. Toki ero naiskohtainen täysin ja mulla ollut ylhäällä ja kova luteaalissa mut ei näin kova ku nyt. Ei edes alkuraskaudessa (2 km) ja ehkä tää on hyvä merkki kun raskaana olevilla se yleensä on ylhäällä ja kova. Ja pitäisi tuntuu kuin nenänpäälle mikä mulle ollut vieras kuvaus kun se on tuntunut erille. Nyt oli kuin se nenänpää ja selkeästi kova ja "puolialhaalla". Toivon mukaan nousee ja pysyy kovana ja kii!Hei miten tuo kohdunnapukan tunnustelu toimii? Miltä sen pitöisi eri vaiheissa tuntua?
”Tippuu ulos”Hitto naiset tiedättekö mitä. En ehkä ikinä oo tuntenut mun kohdunnapukkaa niin kovana kuin nyt. Säikähdin et mikä uloke tää on ja nyt todella tuntui nenänpäältä tms kun aiemmin se on ollut jotenkin erilainen. Iski kauhu et se tippuu ulos tai jotain vialla. No, toivottavasti on vaan normi kovuutta oviksen jälkeen. Ainakin pari päivää sit oli avoin ja nyt ei. Ei kovin korkealla ole vielä mut toivottavasti nyt nousee ja pysyy kiinni. Jos munasolu on hedelmöittynyt siis ja kiinnittyykin. Muuten saakin aueta. Kipeää ei tehnyt onneksi...
Tuokoon marrasmyrskyt sullekin plussatuulta!Uuteen kiertoon
Tiedän, liian aikaista Dpo 8
Ennen puolta yötä tehty, kun töissä oleskelen ja oli tylsää
Ja täällä tykätää tiirailla
En ny sentähäKatoin että koronatestinkö oot tylsyydessä tehny