Mä aion yrittää pysyä järjissäni ja odottaa menkkojen alkuunTäällä dpo 2! Tuskastuttaa ja jännittää. Jos saa singuteltua dpo 10 asti testauksen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä aion yrittää pysyä järjissäni ja odottaa menkkojen alkuunTäällä dpo 2! Tuskastuttaa ja jännittää. Jos saa singuteltua dpo 10 asti testauksen…
Äh voi hitsit, harmi kuulla@Kiivi Peanut täällä sama ku sulla, dpo11 ja toi rfsun herkkä testi nega. Harmittaa, kauheet menkkakivut ollu jo muutaman päivän vaikka pitäis alkaa vasta la. Tietty mahdollisuuksii viel on, mut ois tos ehkä voinu jo jotain näkyy ku ”oireita” oli.
mulla taas ollut superlieviä menkkatuntemuksia muutamana päivänä ja menkat pitäis alkaa vasta perjantaina, niin itsekin oli toiveikas.Pahoittelut kaikille negan testanneille, on se aina yhtä ikävää. Mihin ihmeeseen ne kaikki plussat on jääneet?!
Ajallisesti sopis kyllä hyvin kiinnittymisvuodoksi ja menkkaolot myös raskausoireita!Jep jep. Äsken tuli vaaleanpunaista vessakäynnillä paperiin. Mietinkin, että on ollut ihan menkkaolo pari päivää. Ja tänään vasta dpo 8Jos menkat alkaa tänään niin luteaali on vaan 7 päivää….
OlispaAjallisesti sopis kyllä hyvin kiinnittymisvuodoksi ja menkkaolot myös raskausoireita!![]()
Helpottavaa kuullaHui monella niin jännät päivät täällä :)
skimba, mä tulin raskaaksi vaikka imetin vielä muutaman kerran päivässä. Öisin en enää imettänyt. Tärkeää, että on omat rauta- ja vitamiiniarvot kunnossa. Ja jos kuukautiskierto säännöllinen niin ei pitäisi enää olla heikentävää vaikutusta.