No siitÀ ei jÀÀ kyllÀ kiinni, tai sit on aivan saatanan toheloita siittiöitÀOij oojj, sulla on kunno flaxi ei kyllÀ ole talletteluista kiinni !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No siitÀ ei jÀÀ kyllÀ kiinni, tai sit on aivan saatanan toheloita siittiöitÀOij oojj, sulla on kunno flaxi ei kyllÀ ole talletteluista kiinni !!
Voi ku oma sexlife olis tota luokkaa en vaan enÀÀ keksi millÀ piristÀisi sitÀKattokaas tÀtÀ tytöt, meikÀ on saanu munaa vielÀ ku huomisen jaksais ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttÀÀ
VÀlillÀ kyllÀ mietin et miten luonto on tÀn suunnitellu ku on oviskivut ja ainaki mulla oviksen aikaan yhdyntÀ sattuu ihan kunnolla
Nyt kÀy kyllÀ kateeks toi putki meil oli viine kierros 4pÀivÀ putki, viimenen niistÀ oli ovisplus pÀivÀn. Nyt meil joka toinen pÀivÀ taktiikka. Ja joo, enne esikoist the ovispÀivÀn tuntu seksi extra hyvÀlt, nykyÀÀ sattuuKattokaas tÀtÀ tytöt, meikÀ on saanu munaa vielÀ ku huomisen jaksais ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttÀÀ
VÀlillÀ kyllÀ mietin et miten luonto on tÀn suunnitellu ku on oviskivut ja ainaki mulla oviksen aikaan yhdyntÀ sattuu ihan kunnolla
TÀÀ et on paljon seksiÀ ni kyllÀ lisÀÀ seksihaluja, oon huomannu Ei mekÀÀn nyt ihan nÀin aktiivisia kuitenkaan aina ollaVoi ku oma sexlife olis tota luokkaa en vaan enÀÀ keksi millÀ piristÀisi sitÀ
EiköhÀn tÀn nega-aallon jÀlkeen odoteta positiivista hyökyaaltoa heinÀkuisiin.
MÀ sanoisin et just siks ei suositella tekemÀÀn aamusta et vois antaa vÀÀrÀn positiivisen, koska hormonia on pidempÀÀn kertynyt. En usko ettÀ se vÀÀrÀÀ negaa antaa (toki voin olla vÀÀrÀssÀkin). En ehkÀ aattele ettÀ se tÀn iltapÀivÀn testi sulle lisÀinfoa antais ettÀ varmasti hyvin riittÀisi huomenna.TÀÀ on ÀrsyttÀvÀÀ ku plussa antaa odotuttaa itseÀÀn mietin vaa et antaaks noi liuskatestit aamupissast vÀÀÀrÀÀ posia vai negaa ku niis suositellaa tekee jostai muusta ku aamupissast mÀ nyt tein mielenkiinnosst aamupissast eikÀ tullu sen vahvempaa ku eilenkÀÀ mietin ny et teenkö iltapÀivÀl vai en, ei oo kyl lÀhelkÀÀ posia ja kp11 vasta et jos suosiol huomen vast siihen normi aikaan eli 13-14 vÀlil.