Raskaaksi 2022

Mä en tehnyt tänään testiä, kokeilen mun mielenlujuutta odottaa ainakin huomiseen.
Ei mitään menkkoihin viittaavia oireita, mut ei kyllä oikeestaan mitään muitakaan oireita. Mieliala vaihtelee toiveikkaasta epätoivoiseen 🙄😁
Tänään mulle iski siivousvimma, mikä kyllä loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin 😂 kaikkea sitä ihminen tekeekin että saa ajan kulumaan.

Ihan hyvin, mies on edelleen todella haluton ja olen koittanut asiasta puhua, mutta ei auta. Noh ehkä ensivuonna voi miettiä vauva asioita uudestaan. :smiling-eyes:
Hurjasti tsemppiä! Nää on vaikeita asioita ja asioita missä toista ei voi pakottaa. Toivotaan että löydätte yhteisen sävelen ja pääsisitte toteuttamaan lapsihaavetta.

Silloin kun me miehen kanssa tavattiin niin hän kertoi että hänen 5vuotis suunnitelmaan ei kuulu lapset. No sit tapahtui meidän elämä ja hän pääsi tapaamaan lapsia ekan kerran elämässään. Noista sanoista on nyt 3 vuotta ja nyt kun saatiin keskenmeno niin hänen ekat sanat oli että hän haluaa yrittää uudestaan heti kun mä oon vaan taas valmis, sillä hän haluaa niin kovasti meille lapsen.

Mä en tehnyt tänään testiä, kokeilen mun mielenlujuutta odottaa ainakin huomiseen.
Ei mitään menkkoihin viittaavia oireita, mut ei kyllä oikeestaan mitään muitakaan oireita. Mieliala vaihtelee toiveikkaasta epätoivoiseen 🙄😁
Tänään mulle iski siivousvimma, mikä kyllä loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin 😂 kaikkea sitä ihminen tekeekin että saa ajan kulumaan.
Mä oon testaamassa perjantaina ja mieli on yllättävän tyyni mut tunnistan kanssa ton että yrittää pitää itsensä mahdollisimman kiireisenä ettei ehdi ajatella asiaa :D

Mä oon testaamassa perjantaina ja mieli on yllättävän tyyni mut tunnistan kanssa ton että yrittää pitää itsensä mahdollisimman kiireisenä ettei ehdi ajatella asiaa :D
Meillä on hei sama testipäivä :D mulla kans onneks on tällä viikolla kaikkea muutakin, mitä ajatella niin oon aika rauhassa.

Ja ehkä osin siitäkin johtuu vallitseva rauha, et on niin vahva fiilis että menkat ne sieltä kurvaa paikalle lauantaina 🙈

Meillä on hei sama testipäivä :D mulla kans onneks on tällä viikolla kaikkea muutakin, mitä ajatella niin oon aika rauhassa.

Ja ehkä osin siitäkin johtuu vallitseva rauha, et on niin vahva fiilis että menkat ne sieltä kurvaa paikalle lauantaina 🙈
Hei hauskaa! Ollaan sitten heti aamulla paikalla päivittämässä :D

Siis tiedättekö kun on nyt joutunut nyt ihan muutamia muutoksia tekemään arkeen, esim foolihapon syönti, ruokarajoitukset, paleltaa eli vähän enemmän vaatetta päällä, lääkärin konsultointia lääkityksistä jne ja sitten tekisi mieli ihan töissä vaan puhua että esim "soitinpa muuten lääkärille että voinko käyttää tätä voidetta tai silmätippoja nyt tällä hetkellä ja se osannut sanoa!", ja sitten tajuaa että _kun ne muut eivät vielä tiedä_ 🫢 meillä on töissä tosi psykologisesti turvallinen ilmapiiri ja lähitiimi on ihan huikea, että varmasti ovat iloisia mun kanssa, mutta nyt jotenkin eilen googlasin keskenmenoista ym ja mietin että niin, kannattanee ehkä kuitenkin odottaa sinne ekan kolmanneksen loppuun ensin ennen kuin antaa mitään uutisia kenellekään 🙈
Mä en tiedä pystynkö olee paljastamatta omassa työssäni, mulla on toisinaan raskaita työsuoritusta, vähän repimistä ja semmosta, niin voisin ehkä yhdelle miespuoliselle sanoa pomon lisöksi, niin tietäisi että jos joku missä apua tarviin niin olisi syy miksi en itse sitä tee. En tiedä, en ole päättänyt vielä.

Ja meikäläinen uitti ekan ovistikun, dpo7 😂 Hihhei! Hyvin maltoin huomiseen, ennätys siis edelleen tekemättä. No, kova yritys ovistikuilla mennä dpo9 asti ja sitten vasta r-testi. Eli mä kun joudun nyt välipäivinä töihin(vapaista kaksi siis töissä höh) niin yövuorosta kun kotiin pääsen, saan käydä ostaa testit ja jos maltan(no en malta, tiedän jo) niin nukkumaan ja teen testin vasta kun herään. Mutta siis mähän pidättelen jo töissä ja kusihädästä riippuen teen testin jo kaupan vessassa tai sitten kotona rauhassa 😂😂😂 Aika hyvä suunnitelma. Nyt ois enkka jos saisin ton r testin kanssa mentyä dpo 10 asti! Aina sortunut jo tänä päivänä. Eli no joo tavallaan enkka tehty jos en tänään tee r testiä. Ja enhän mä tee. Hyvä mä! 😅

Nyt siis mielenkiinnolla seurataan vahvistuusko ovistikku, ei haittaa vaikkei vahvistu.

Ja oireita ei ole, ei nippailuja ei rinnanarkuutta ei niin mitään. Ainoastaan hieman rauhallisempi olo ❤️

Jos tähän kiertoon tulisi plussa, niin eka virallinen ultra olis tehty luultavasti ennen joulua 🥺❤️ Kyllä sorrun tähän että miettii mitkä viikot olis jouluna, entä mun synttärinä😥
Mä kans lasken joka kierron alussa, että milloin olis eka ultra ja rv20, ja toki laskettu aika. Ja jos on jotain isompaa tapahtumaa tiedossa, niin jossittelen siihenkin rv:t.

Jos tähän kiertoon tulisi plussa, niin eka virallinen ultra olis tehty luultavasti ennen joulua 🥺❤️ Kyllä sorrun tähän että miettii mitkä viikot olis jouluna, entä mun synttärinä😥
Mä teen tota samaa. Myös toisina hetkinä käyn kaikista seuraavista kierroista noita aikatauluja läpi

Itellä kyllä ihan sama, että lasken, kuinka paljon viikkoja ois pikkujouluissa/jouluna/missä tahansa kissanristiäisissä. Lähinnä kyllä siksi, että pitääkö keksiä koottuja selityksiä juomattomuudelle, koska on se omalla kohdalla vähän epäilyttävää, kun tähän asti on aina hyvin holi maistunut. Isoilla dpo:illa oon jo välttäny juomista, ja ainakin tähän asti oon keksiny aina ihan hyviä tekosyitä, miksei nyt voi. Suoraan valehtelemaan ei oo vielä tarvinnu ruveta, mutta onneksi auto monesti pelastaa tilanteen :D

Tänään aamulla tuli ihan käsittämättömän kova vihlaisu tuolla mahan seudulla. Veti koko akan ihan sikiöasentoon ja kyyneleet silmiin.. Mutta onko tämä hyvä vai huono asia. Vai joku täysin aiheeseen liittymätön kipu.

Mahdollisesti dpo 6👀

Ja oireettomuudesta, nyt illalla pientä tylppää nippasua kohdunsuulla. Mahdan kuvitella. Hei huomenna jo dpo8. Kuinka moni saanut haamuja dpo8 jo? Haluun fiilistellä 😍😍😍😍

Mä en tiedä pystynkö olee paljastamatta omassa työssäni, mulla on toisinaan raskaita työsuoritusta, vähän repimistä ja semmosta, niin voisin ehkä yhdelle miespuoliselle sanoa pomon lisöksi, niin tietäisi että jos joku missä apua tarviin niin olisi syy miksi en itse sitä tee. En tiedä, en ole päättänyt vielä.

Mä luulen kanssa, että joudun töissä kertomaan aikaisemmin kuin haluaisin, jos nyt mitään kerrottavaa tulee. Koska tiettyjä asioita en saa sitten enää tehdä, ja vaikka ei kertoisikaan, niin ei noi työkaverit ihan tyhmiä oo. Kyllä sen vähintään joku tajuaa, että miksi en niitä tiettyjä juttuja enää tee, vaikka aikaisemmin oon tehnyt.

Dpo10 ja _koko ajan_ sellanen olo, että kohta ne menkat alkaa. Eilen oli lähes koko päivän sellaista ihan tosi lievää menkkakipuilua.. Rinnat kipeytyi dpo6 ja olleet siitä saakka kipeät. Onko teillä kokemusta siitä metallinmausta suussa? Viikonloppuna tuli kahdella eri aterialla, mutta ajattelin, että johtuu vaan haarukasta :rolling:

Dpo10 ja _koko ajan_ sellanen olo, että kohta ne menkat alkaa. Eilen oli lähes koko päivän sellaista ihan tosi lievää menkkakipuilua.. Rinnat kipeytyi dpo6 ja olleet siitä saakka kipeät. Onko teillä kokemusta siitä metallinmausta suussa? Viikonloppuna tuli kahdella eri aterialla, mutta ajattelin, että johtuu vaan haarukasta :rolling:
Mulla dpo 12 ja itsekin olevinaan maistan metallin suussa😁
Mun piti tehdä testi aamulla mut menin sitten unissani silmät ristissä unohtaa tekee sen ja siinä onnellisena liruttelin menemään 😂
Tänään taas melko optimistinen fiilis, mut jää nähtäväksi.
Mulla oli kans eilen illalla lievää menkkakipuilua mut se loppui ja vuotoa ei oo näkynyt, eipä sen kyllä vielä pitäis alkaakaan. Oviksen mukaan huomenna/to olis oletettu alkamispäivä. Jännää🤩

Takaisin