Raskaaksi 2022

Mites muilla noi lämmöt menee? Itellä ollu nyt sii 37 tai vähän päälle, tippuuko ennen ku menkat alkaa vai vasta ku alkanut?

Onpas negaisaa täällä😔 yleensä loka-marraskuu melkosta plussa-aaltoa , noh vielä ehtii. Pidetään peukkuja pystyssä meidän kaikkien puolesta.

Täällä kp9. Tein sit kuitenki testin eikä se oo eilisestä vahvistunu. Kosteeaa on ja lievää limailua mut mul alkaaki aina jo hyvis ajoin enne ovista😁 ja loppukierrossaki sitä kummaa limailua.

Saatiin jo miehen tulokset. Normaali tulos tuli. Siittiöiden määrä 25milj/ml 37% liikkuvia. Näytteentilavuus eli määrä oli vähän normaalia pienempi, mikä vähän pienentää siittiöiden kokonaismäärää. Kolme olkea/annosta saatiin pakkaseen. Ens viikolla sitten lisää. Eli ei nyt löytyny siitä sit syytä. Missäköhän vika sitten talletukset osunu kohilleen ja kaikkea ja ovuloin aika varmasti. Eikä ultrassa mitään näkyny. Tuli vähän taas masis fiilis et vika varmaankin sitten tavalla tai toisella mussa.

Kaks vuotta sit tärppi kävi lokakuussa mistä meille meiän esikoinen❤ en jaksa uskoa niin hyvään tuuriin, et toinen heinäkuinen saatas. Mut yritetään nyt kuitenkin silti tää vika luomukierto kunnialla.

Tilannepäivitystä: tänään ei oo vielä kp 1! Yhden kerran vielä tuli päivällä ihan kirkasta verta vessakäynnillä, mutta tämän jälkeen loppui kuin seinään. Ei tullut siteeseen asti kertaakaan!

Apua, nouseeko tässä vähän jo toivonkipinää, että mitäs jos… ❤️ Menkkajomotuksetkin hävisivät pari tuntia tuon tuhrun jälkeen.

Mitenkähän nopeesti näkyis testissä, jos sinne on joku napannut kiinni?🤩

Tilannepäivitystä: tänään ei oo vielä kp 1! Yhden kerran vielä tuli päivällä ihan kirkasta verta vessakäynnillä, mutta tämän jälkeen loppui kuin seinään. Ei tullut siteeseen asti kertaakaan!

Apua, nouseeko tässä vähän jo toivonkipinää, että mitäs jos… ❤️ Menkkajomotuksetkin hävisivät pari tuntia tuon tuhrun jälkeen.

Mitenkähän nopeesti näkyis testissä, jos sinne on joku napannut kiinni?🤩
Uskoisin että dpo 10/11 voi jo haamua näkyä :)

Paria päivää vaille kolme viikkoa ilman minipillereitä, eikä menkkoja kuulu. Haluaisin niin kauheasti päästä jo edes siihen tilanteeseen, että saisi seurata kiertoa ja ovulaatiota. Nyt tuntuu, että olisi jumissa tässä välitilassa ja tiedetään varmasti kaikki täällä, että näissä asioissa odottavan aika on piinallisen pitkä.

Paria päivää vaille kolme viikkoa ilman minipillereitä, eikä menkkoja kuulu. Haluaisin niin kauheasti päästä jo edes siihen tilanteeseen, että saisi seurata kiertoa ja ovulaatiota. Nyt tuntuu, että olisi jumissa tässä välitilassa ja tiedetään varmasti kaikki täällä, että näissä asioissa odottavan aika on piinallisen pitkä.
Mulla meni tasan neljä viikkoa menkkojen alkuun kun lopetin minipillerit, joten en olisi huolissani ☺️ Muistan tuon välitila olon !

Eipä liene epäselvää plussasta 😌 MUTTA en taaskaan bongannut ovislimoja, viime kierrossa bongasin. Onko toivo siis ihan menetetty kun ei ole näkynyt ovislimoja? Toki, enhän mä viimeksikään tullut raskaaksi, vaikka limat bongasin. Mut josko jollakin olis kokemuksia 🙂💫

Liitteet

• B4AB6794-30BD-4B74-B543-AFD766B9691E.jpeg
    B4AB6794-30BD-4B74-B543-AFD766B9691E.jpeg
    1 MB · Katsottu: 64
Eipä liene epäselvää plussasta 😌 MUTTA en taaskaan bongannut ovislimoja, viime kierrossa bongasin. Onko toivo siis ihan menetetty kun ei ole näkynyt ovislimoja? Toki, enhän mä viimeksikään tullut raskaaksi, vaikka limat bongasin. Mut josko jollakin olis kokemuksia 🙂💫

Ei niiden ilmojen tarvitse plussan kanssa samaan aikaan tulla.
Jos ovis tapahtuu 11-24h plussasta, voit bongata limat vasta huomenna. Jotkut eivät silti koskaan bongaa ja raskautuvat silti

Mulla meni tasan neljä viikkoa menkkojen alkuun kun lopetin minipillerit, joten en olisi huolissani ☺️ Muistan tuon välitila olon !

En onneksi vielä huolissani olekaan, on kuitenkin ollut jo merkkejä siitä, että jotain kropassa tapahtuu. Mut tää saakutan odottaminen! Eilen jomotti vatsaa lupaavasti, mutta ei mitään. En ole koskaan aiemmin oottanut menkkojen alkamista näin kiihkeästi. Enkä varmaan pitkään aikaan sen jälkeen tule odottamaan. 😅

Ei niiden ilmojen tarvitse plussan kanssa samaan aikaan tulla.
Jos ovis tapahtuu 11-24h plussasta, voit bongata limat vasta huomenna. Jotkut eivät silti koskaan bongaa ja raskautuvat silti
Mulla on lähes aina esim. Kp12 limat, kp13 plussa eli mun lima-aika mennyt jo 😃

Täällä kp10 ja rupee vähän vahvistuu ovistesti. Lämmöt veti suht matalal, mut mittasin tuntii aikasemminkin niin en täysin tohon luota ja tehny noita dippejä jo enne ovista muissaki kierrois. Voi kun plussa pärähtäis la tai su niin olis oikein bueno

Liitteet

• 20221013_133056.jpg
    20221013_133056.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 65
Mulla tänään dpo 8 ja jännät paikat alkaa olemaan. Viime yönä heräsin aamuyöstä jalkojen levottomuuteen/kihelmöintiin, joka oli viime raskaudessa (kkm alkuvuodesta) ensimmäisiä raskausoireita. Myös tuo aamuyöstä pirteänä herääminen tuntui tutulta ja se että leposykkeet koholla (olleet jo useampana yönä...). Parina päivänä myös alavatsalla tuntunut välillä polttelua ja venytyksen/täyteyden tuntua. Kertaakaan ei ole kkm:n jälkeen ollut näin selkeitä oireita, vaan yleensä jo tiennyt dpo 10 kohdalla testaamattakin ettei ole tärpännyt... Viime raskaudessa testasin dpo 11 haalean plussan pc:llä, mutta tällöin tosiaan jo arvasin oireiden takia olevani raskaana. Nyt en tiedä maltanko odottaa testaamisen kanssa sunnuntaihin asti, varsinkin jos sykkeiden koholla oleminen ja muut oireet jatkuvat tulevina päivinä. Pitäisi taas kaivaa jostain se tähän keskusteluun joskus linkattu taulukko miten eri ihmisillä nousee hcg, pitäisi tallentaa se ihan omiin kirjanmerkkeihin!

Onko kokemusta onko raskaustesteistä medigoon herkkä vai pc herkempi? Medigoota mulla on 1 kpl kaapissa, pc:tä useampi ja sitä tulee yleensä käytettyä. Jos medigoo olisi herkempi niin voisin käyttää sen pois huomenna :tears:

Tänään olo on, ettei raskaustestiin tule piirtymään tässä kierrossa kahta viivaa. Ja oon taas ihan okei sen kanssa.

Huomenna kuitenkin testataan, ja lauantaina vielä varuiks (jos ei menkat ala), että uskaltaa hyvillä mielin juhlissa ottaa pari drinksua ✨

Tänään olo on, ettei raskaustestiin tule piirtymään tässä kierrossa kahta viivaa. Ja oon taas ihan okei sen kanssa.

Huomenna kuitenkin testataan, ja lauantaina vielä varuiks (jos ei menkat ala), että uskaltaa hyvillä mielin juhlissa ottaa pari drinksua ✨
Huomenna testataan! Mulla on tosi tyyni ja rauhallinen olo, sieltä tulee mitä tulee ja sillä mennään. Me lähdetään miehen kanssa toiseen kaupunkiin viikonlopuksi eli kivoja juttuja tiedossa kaikesta huolimatta.

Kattokaas tätä tytöt, meikä on saanu munaa 😆😆 vielä ku huomisen jaksais 😆 ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää 😛

Välillä kyllä mietin et miten luonto on tän suunnitellu ku on oviskivut ja ainaki mulla oviksen aikaan yhdyntä sattuu ihan kunnolla 🥸

Liitteet

• FB8467B8-15F5-417C-9F9C-B59C04ECA0BA.jpeg
    FB8467B8-15F5-417C-9F9C-B59C04ECA0BA.jpeg
    68.4 KB · Katsottu: 180
Kattokaas tätä tytöt, meikä on saanu munaa 😆😆 vielä ku huomisen jaksais 😆 ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää 😛

Välillä kyllä mietin et miten luonto on tän suunnitellu ku on oviskivut ja ainaki mulla oviksen aikaan yhdyntä sattuu ihan kunnolla 🥸
Oij oojj, sulla on kunno flaxi 🥰 ei kyllä ole talletteluista kiinni !! 😅

Takaisin