Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskoisin että dpo 10/11 voi jo haamua näkyä :)Tilannepäivitystä: tänään ei oo vielä kp 1! Yhden kerran vielä tuli päivällä ihan kirkasta verta vessakäynnillä, mutta tämän jälkeen loppui kuin seinään. Ei tullut siteeseen asti kertaakaan!
Apua, nouseeko tässä vähän jo toivonkipinää, että mitäs jos… Menkkajomotuksetkin hävisivät pari tuntia tuon tuhrun jälkeen.
Mitenkähän nopeesti näkyis testissä, jos sinne on joku napannut kiinni?
Mulla meni tasan neljä viikkoa menkkojen alkuun kun lopetin minipillerit, joten en olisi huolissani Muistan tuon välitila olon !Paria päivää vaille kolme viikkoa ilman minipillereitä, eikä menkkoja kuulu. Haluaisin niin kauheasti päästä jo edes siihen tilanteeseen, että saisi seurata kiertoa ja ovulaatiota. Nyt tuntuu, että olisi jumissa tässä välitilassa ja tiedetään varmasti kaikki täällä, että näissä asioissa odottavan aika on piinallisen pitkä.
Eipä liene epäselvää plussasta MUTTA en taaskaan bongannut ovislimoja, viime kierrossa bongasin. Onko toivo siis ihan menetetty kun ei ole näkynyt ovislimoja? Toki, enhän mä viimeksikään tullut raskaaksi, vaikka limat bongasin. Mut josko jollakin olis kokemuksia
Mulla meni tasan neljä viikkoa menkkojen alkuun kun lopetin minipillerit, joten en olisi huolissani Muistan tuon välitila olon !
Mulla on lähes aina esim. Kp12 limat, kp13 plussa eli mun lima-aika mennyt joEi niiden ilmojen tarvitse plussan kanssa samaan aikaan tulla.
Jos ovis tapahtuu 11-24h plussasta, voit bongata limat vasta huomenna. Jotkut eivät silti koskaan bongaa ja raskautuvat silti
Huomenna testataan! Mulla on tosi tyyni ja rauhallinen olo, sieltä tulee mitä tulee ja sillä mennään. Me lähdetään miehen kanssa toiseen kaupunkiin viikonlopuksi eli kivoja juttuja tiedossa kaikesta huolimatta.Tänään olo on, ettei raskaustestiin tule piirtymään tässä kierrossa kahta viivaa. Ja oon taas ihan okei sen kanssa.
Huomenna kuitenkin testataan, ja lauantaina vielä varuiks (jos ei menkat ala), että uskaltaa hyvillä mielin juhlissa ottaa pari drinksua
Oij oojj, sulla on kunno flaxi ei kyllä ole talletteluista kiinni !!Kattokaas tätä tytöt, meikä on saanu munaa vielä ku huomisen jaksais ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää
Välillä kyllä mietin et miten luonto on tän suunnitellu ku on oviskivut ja ainaki mulla oviksen aikaan yhdyntä sattuu ihan kunnolla