Raskaaksi 2022

Täällä dpo 2! Tuskastuttaa ja jännittää. Jos saa singuteltua dpo 10 asti testauksen…
Mä aion yrittää pysyä järjissäni ja odottaa menkkojen alkuun 😂😂 flon mukaan niiden pitäisi alkaa 24.11, mutta jos ilmenee ihan selviä oireita nii sit varmaa testaan aikasemmin 🤔😅

Hui monella niin jännät päivät täällä :)

skimba, mä tulin raskaaksi vaikka imetin vielä muutaman kerran päivässä. Öisin en enää imettänyt. Tärkeää, että on omat rauta- ja vitamiiniarvot kunnossa. Ja jos kuukautiskierto säännöllinen niin ei pitäisi enää olla heikentävää vaikutusta.

Vitivalkonen lukuunottamatta yhtä viivaa. Ja käyn koko ajan kurkkii kaappiin Oisko siihen tullu jotain 😂 Aamulla uutta 🤞

Liitteet

• 306AEB02-EC85-4722-94CF-4EFBF3856E1E.jpeg
    306AEB02-EC85-4722-94CF-4EFBF3856E1E.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 109
Pahoittelut negatikuista 😔

Tosta metallinmausta.. kp 10 ja metalli maistunut eilen ja tänään suussa, mulle epänormaalia. On kyllä jotenkin niin outo olo ollut muutenkin, että piti negatesti tehdä eilen. Ovis kaiketi viikonvaihteessa tuloillaan jos ennusteet pitää paikkansa.

Ja siis normisti mulla aika lievät menkkaoireet ja alkaa yleensä vasta päivää paria ennen vuotoa. Ni siksi heräs toiveet. :)

@Kiivi Peanut täällä sama ku sulla, dpo11 ja toi rfsun herkkä testi nega. Harmittaa, kauheet menkkakivut ollu jo muutaman päivän vaikka pitäis alkaa vasta la. Tietty mahdollisuuksii viel on, mut ois tos ehkä voinu jo jotain näkyy ku ”oireita” oli.
Äh voi hitsit, harmi kuulla :disappointed-face: mulla taas ollut superlieviä menkkatuntemuksia muutamana päivänä ja menkat pitäis alkaa vasta perjantaina, niin itsekin oli toiveikas.

Mulla dpo10, flo ennustaa jostain syystä x että tää kierto olis vaan 26 päivää ja lauantaina alkais menkat. Normaalisti 29 päivää eli vasta ens viikolla pitäis alkaa. Eilen oli pinna kireellä ja mies ärsytti, vaikka se ei edes tehnyt mitään mistä ärsyyntyä. Toi olotila on mulla ollu semmonen menkkoja enteilevä, et ei oo kyllä mitään uskoo tähän kiertoon enää.

Ajallisesti sopis kyllä hyvin kiinnittymisvuodoksi ja menkkaolot myös raskausoireita! 🌈
Olispa ❤️ Katsotaan, mitä päivä ja loppuviikko tuo tullessaan. Mulla ei oo oikeestaan koskaan ennen ollut tiputteluvuotoa ennen kuukautisia, vaan alkavat samaan rysikseen.

Kieltämättä olis aika hassua, jos raskaus alkaisi kierrosta, jossa on kauheasti stressiä, parikin ab kuuria ja tullut syötyä tulehduskipulääkkeitäkin 😁

Dpo9 testi, ei tässäkään mitään. Onneks on aikaa. Vielä kerkee tapahtua mitä vaan. Uuteen kiertoon vasta kun menkat alkaa👍

Pahoitteluni myös muille negan tehneille, mutta ei luovuteta vielä 🥰

Aika oireetonta on taas, eilen tuli puskista kyllä ihan löydä vatsa ja töissä tietysti,ei kai se kotona koskaan tapahdu 🙄

Mä oon ihan sekasin näistä ylimääräistä vuoroista jotka joudutaan tekee keskellä vapaita. Eilen luulin et on maanantai ja tänään herätessä ajattelin et huomenna perjantai 🤯 Tänään sit yövuoroon ja kropassa tuntuu ku ois jo tehnyt yön 😵

Täältä lähtee sekavat plussapuhurit vielä kaikille! 😂🥰

Liitteet

• 60C1D1D1-8CE8-45E5-ADEE-9A1570E9530A.jpeg
    60C1D1D1-8CE8-45E5-ADEE-9A1570E9530A.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 98
Hui monella niin jännät päivät täällä :)

skimba, mä tulin raskaaksi vaikka imetin vielä muutaman kerran päivässä. Öisin en enää imettänyt. Tärkeää, että on omat rauta- ja vitamiiniarvot kunnossa. Ja jos kuukautiskierto säännöllinen niin ei pitäisi enää olla heikentävää vaikutusta.
Helpottavaa kuulla😊 oon vaan silti siitä vähän huolissani.. mutta mun siskolla auttoi siihen akupunktio. Hän imetti eikä raskautunut.. kävi akupunktiossa ja naps😊!
Toivon että tapahtuis ihan luonnostaan🤞🏻🙏🏻

Mä liityn tän aamun testillä kans nega-porukkaan. Täytyy näköjään taas todeta ettei tule plussaa meille tästäkään kierrosta. Lisäksi nyt aamulla jo alkoi pieni tuhruvuoto, joten tänään tai huomenna viimeistään kp1.
Taas kun anto itselleen luvan jännittää niin oireitahan keksi vaikka millä mitalla.

Huhhhu, sanotaanko että tuli vapaapäivä tarpeeseen, nukuin 23-12.06 😃 miten niin väsytti. Flo ennustaa ovista ylihuomiselle joten tänään pääsee tikkuilemaan 😊

Mäkin ootin, että pääsis viivoja tiirailee. Noh vielä on toivoa!!

Takaisin