Raskaaksi 2022

Dpo10 ja _koko ajan_ sellanen olo, että kohta ne menkat alkaa. Eilen oli lähes koko päivän sellaista ihan tosi lievää menkkakipuilua.. Rinnat kipeytyi dpo6 ja olleet siitä saakka kipeät. Onko teillä kokemusta siitä metallinmausta suussa? Viikonloppuna tuli kahdella eri aterialla, mutta ajattelin, että johtuu vaan haarukasta :rolling:
Kuulostaa kyllä lupaavalta toi metallinmaku. Millon testaat?

Lisäksi täällä selvää yökötystä ollut aamusta asti, meinasin oksentaa kun olin koiran kanssa aamulenkillä. Tissit kipeät, ja kn kova/kiinni/ylhäällä. Nyt vv vähän vähentynyt, mut koko ajan sellainen "märkäolo". Ja päätäkin särkee.
Olispa tää nyt sitä itseään eikä vaan perus pms-oireilua🤞😍
No katotaan kuinka korkealta ja kovaa sitä tiputaan vielä tämän viikon aikana, ja jos tiputaan niin ei muuta kun uutta kiertoa taas. Toivon kuitenkin että olis vihdoin 2 viivaa testissä ja menisi loppuun asti.
Mitenkäs muut piinailijat?

Lisäksi täällä selvää yökötystä ollut aamusta asti, meinasin oksentaa kun olin koiran kanssa aamulenkillä. Tissit kipeät, ja kn kova/kiinni/ylhäällä. Nyt vv vähän vähentynyt, mut koko ajan sellainen "märkäolo". Ja päätäkin särkee.
Olispa tää nyt sitä itseään eikä vaan perus pms-oireilua🤞😍
No katotaan kuinka korkealta ja kovaa sitä tiputaan vielä tämän viikon aikana, ja jos tiputaan niin ei muuta kun uutta kiertoa taas. Toivon kuitenkin että olis vihdoin 2 viivaa testissä ja menisi loppuun asti.
Mitenkäs muut piinailijat?
Mä pähkäilen josko sittenkin testaan jo huomenna kun dpo9 🙈 En jaksais enää odottaa.
aavistuksen rinnat arat. Välillä,tuntuu tylpästi kohdunsuulla. Kn en löydä 😆

mutta sun oireet kuulostaa hyvinkin lupaavilta 🤞😍

Mä pähkäilen josko sittenkin testaan jo huomenna kun dpo9 🙈 En jaksais enää odottaa.
aavistuksen rinnat arat. Välillä,tuntuu tylpästi kohdunsuulla. Kn en löydä 😆

mutta sun oireet kuulostaa hyvinkin lupaavilta 🤞😍
Mä en ehkä malta enää odottaa huomiseen testaamista vaan pissin jo tänään tikkuun ku töistä pääsen 😍 mulla nyt kyllä pitäis jo näkyäkin jos raskaana oon.
Pelottaa ihan hirveesti että taas tulee pettymys, mut turha kai sitä on etukäteen pelkää.

Kuulostaa kyllä lupaavalta toi metallinmaku. Millon testaat?
Niin en tiiä voisko se olla hyvä juttu vai oliks se oikeesti haarukka :Face With Tears Of Joy: Koska oon tasan ne kaksi kertaa vaan sen maistanut ja se oli tosi lyhyt hetki. Mut toisaalta kai se haarukka olis sit maistunu joka kerta kun sen laittoi suuhun..? Mistä näistä nyt tietää, mut nää piinapäivät nyt menee vaan ihme analysointiin :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

En tiedä milloin testaan vai testaanko, mullahan se korona siirsi sitä ovista 3 päivää eteenpäin ja sen vuoksi Flo ennustaa menkkoja vasta perjantaille, jolloin kierron pituus olisi 30 pv. Mulla ei kyllä ikinä elämässäni ole ollut niin pitkää kiertoa, mutta eipä mulla ole ollut ennen koronaakaan. Kotona on ainoastaan yksi testi ja se on viikkonäytöllinen digi, niin pitää miettiä tarkkaan :Smiling Face With Sunglasses:

Täällä kp8 eikä ihan viel kolkuttele ovis. Uskaltaisko tän viiva perusteel jättää huomen testaamat? Ei oo ikin näin haaleest hypänny suoraa plussaks enkä odota ovis ihan viel. Haluun säästel noit tikkui sit lähempää h-hetkee😁

Liitteet

• 20221011_133301.jpg
    20221011_133301.jpg
    725.6 KB · Katsottu: 47
Täällä kp8 eikä ihan viel kolkuttele ovis. Uskaltaisko tän viiva perusteel jättää huomen testaamat? Ei oo ikin näin haaleest hypänny suoraa plussaks enkä odota ovis ihan viel. Haluun säästel noit tikkui sit lähempää h-hetkee😁
Kuinka pitkä kierto sul on yleensä? Tai millä paikkeilla on ovis tullu? Mä varmaan jättäisin huomenna testaamatta, jos normisti ovis tullu myöhemmin vasta😊 mut voihan se tietty yllättää kun mullakin sillon yhdessä kierrossa tuli yllärinä plussa kp10, normaalisti ei tuu ikinä niin aikasin.

Kuinka pitkä kierto sul on yleensä? Tai millä paikkeilla on ovis tullu? Mä varmaan jättäisin huomenna testaamatta, jos normisti ovis tullu myöhemmin vasta😊 mut voihan se tietty yllättää kun mullakin sillon yhdessä kierrossa tuli yllärinä plussa kp10, normaalisti ei tuu ikinä niin aikasin.
Kp12, 14 ja kp16 edelliset ollu. Ja nois kierrois on suht hitaasti mut tasasesti lähteny tummuu viivat. Tos kp12 ovikses oli kyl nopeempi tummuminen ja ovisplus ja ovis osu viel samal päiväl😁

Ohh niin paljon plussaonnea nyt piinailijoille :)

Voi meitä.. hihih.. mä olen jo myös laskenut tän hetken kierron mukaan, mihin laskettu aika asettuisi, jos joulu-maaliskuu akselilla jää ehkäisy pois. Nyt loka-marraskuussa meillä muuttopuuhat alta pois. Ja mulla tapahtuu positiivista muutosta työrintamalla. Haluan vielä panostaa tähän työhön ennen kuin otan sen riskin, jos onkin kovin huonovointinen alkuraskaus..

Teillä, joilla useampia lapsia, onko alkuraskaudet tai muutenkin raskaudet menneet samalla tavalla? Mulla meni aiemmat kaksi raskautta samaan tyyliin ja todennäköisesti pystyn tälläkin kertaa olla työelämässä koko ajan. Mutta alkuraskauden pahoinvointiväsymysaika ollut haastavinta eikä työmotia oikein silloin. Mietin etten varmaan jaksa uutta opiskella työssä ja alkuraskautta samaan aikaan. Taas pohdin, että taidan käydä gynellä varuiksi, että tarkastaa munasarjojen tilanteen. Vaikka en usko, että tässä 34v vielä on muutamasta kuukaudesta kiinni vauvan yritys. Mun äiti saanut mut 38v. Kuulin, että hedelmällisyys noudattaisi n.80% samaa kuin äidillä.. että laskennallisesti hedelmällisyys alkaisi hiljalleen laskea 10v ennen kuin omalla äidillä alkanut vaihdevuodet.

Meillä myös mies toivoo tosi paljon vauvaa ja olisi valmis jättämään ehkäisyn heti pois.

Ohh niin paljon plussaonnea nyt piinailijoille :)

Voi meitä.. hihih.. mä olen jo myös laskenut tän hetken kierron mukaan, mihin laskettu aika asettuisi, jos joulu-maaliskuu akselilla jää ehkäisy pois. Nyt loka-marraskuussa meillä muuttopuuhat alta pois. Ja mulla tapahtuu positiivista muutosta työrintamalla. Haluan vielä panostaa tähän työhön ennen kuin otan sen riskin, jos onkin kovin huonovointinen alkuraskaus..

Teillä, joilla useampia lapsia, onko alkuraskaudet tai muutenkin raskaudet menneet samalla tavalla? Mulla meni aiemmat kaksi raskautta samaan tyyliin ja todennäköisesti pystyn tälläkin kertaa olla työelämässä koko ajan. Mutta alkuraskauden pahoinvointiväsymysaika ollut haastavinta eikä työmotia oikein silloin. Mietin etten varmaan jaksa uutta opiskella työssä ja alkuraskautta samaan aikaan. Taas pohdin, että taidan käydä gynellä varuiksi, että tarkastaa munasarjojen tilanteen. Vaikka en usko, että tässä 34v vielä on muutamasta kuukaudesta kiinni vauvan yritys. Mun äiti saanut mut 38v. Kuulin, että hedelmällisyys noudattaisi n.80% samaa kuin äidillä.. että laskennallisesti hedelmällisyys alkaisi hiljalleen laskea 10v ennen kuin omalla äidillä alkanut vaihdevuodet.

Meillä myös mies toivoo tosi paljon vauvaa ja olisi valmis jättämään ehkäisyn heti pois.
Mulla oli aikaisempien lasten kohdalla alkuraskaudet aikalailla samalla kaavalla. Ei pahoinvointia kummastakaan, mut väsymys oli suorastaan musertavaa ekat viikot. Mieliteot oli kyl täysin erilaiset, mut olikin tyttö ja poika😁

Täällä nyt pc-paketti kassissa matkalla kotiin🤩
Pitää kylläkin pidätellä vielä joitain tunteja ennen ku voi testin tehdä. Toisaalta tekis mieli pitää itseään jännityksessä vielä pari päivää niin että menkat olis oikeesti myöhässä, mut enhän mä sellaiseen pysty😂 nyt vaan pelkää sitä negaa niin paljon että oisko vaan helpompaa jos menkat alkais jos on alkaakseen.

Plaah, tehty 1,5h pidätyksellä(ei pystynyt pidempään) tosi laimeasta pissasta aikalailla kyllä puhdas nega🙄
No ei ois pitäny dippaa tota testiä ollenkaan ku oli ihan läpinäkyvää pissaa. Nyt en sit tiiä uskonko tohon negaan vai en. Kai sitä nyt huomenna aamulla vielä uutta testiä pidemmällä pidätyksellä ja jos sekin nega niin sitten jään taas odottamaan menkkoja.
Tää on kyl oikeesti ollu täysin erilainen kierto aikaisempiin verrattuna, no jää nähtäväksi.

Täällä menkkoja ennustaa sunnuntaille, kierto n.29-30 pv. Mullakin oli ihme oireita viimesen viikon aikana, mutta valkosta vain testit näyttää, joten ens vuoden alussa IVF-hoidot pitäisi alkaa. Vielä ei tietysti ole voinut ilmottaa lääkärille kun odottaa vuoto ensin. Tympäsee kyllä suoraan sanottuna kun tuntuu ettei mikään mene helpon kautta. Ja hieman hirvittää tulevat kustannukset, vaikka julkisella ollaankin.

Täällä menkkoja ennustaa sunnuntaille, kierto n.29-30 pv. Mullakin oli ihme oireita viimesen viikon aikana, mutta valkosta vain testit näyttää, joten ens vuoden alussa IVF-hoidot pitäisi alkaa. Vielä ei tietysti ole voinut ilmottaa lääkärille kun odottaa vuoto ensin. Tympäsee kyllä suoraan sanottuna kun tuntuu ettei mikään mene helpon kautta. Ja hieman hirvittää tulevat kustannukset, vaikka julkisella ollaankin.
Toi mikään ei mee helpon kautta kuulostaa niin tutulta🙁
Tsemppiä kovasti hoitoihin jos sellaiset joutuu aloittamaan ❤️
Meille vauva tulee joko luomusti tai sitten ei ollenkaan, tämä miehen toive ja mä kunnioitan sitä. Tässä kierrossa oon ollu niin positiivinen ja jotenkin ihan eri fiilis ku aiemmin, mutta lopputulos vielä epäselvä. No eiköhän se tämän viikon aikana selviä.

Onhan tää joo piinaavaa aikaa😵‍💫🙈🤯😣
Mulla nyt siis kp6 ja ovista odotan.. en tiedä vieläkään onko kierto hyvä vai ei.. ja että vaikuttaako yöimetys raskautumiseen. Toivon että ei kun tahtoisin vielä jatkaa🥰
Ja suurin huolenaihe on mun ikä; just täytin 39 ja se alkaa olee jo aika korkee raskautumiseen. Mut meidän perheen naiset on todella hedelmällisiä eikä raskautumisessa oo ollu kellään ongelmaa niin mä toivon että siitä on tässä(kin) asiassa hyötyä🙏🏻
Ei mulla muuta.. joskus vaan iskee sellanen epätoivo, että mitäs jos me ei enää voidakaan saada lasta.. 😔

Takaisin