No sietääkin olla hiljaa, jos ei oo kun negatiivista sanottavaaTänään ei ole puhunut mulle mitään aiheesta. Tehnyt koulu juttujaan. Hiljeni eilen kun sanoin, että jos ei ole positiivista sanottavaa voi olla hiljaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sietääkin olla hiljaa, jos ei oo kun negatiivista sanottavaaTänään ei ole puhunut mulle mitään aiheesta. Tehnyt koulu juttujaan. Hiljeni eilen kun sanoin, että jos ei ole positiivista sanottavaa voi olla hiljaa.
Huomenna! Viikonlopun hääjuhlat on juhlittu ja vihdoin viimein päästy takaisin kotiin. Huomenna (tai siis tänään, kun on jo niin myöhäOnnea @Lorena
Milloin meinaa muut taas testata? Saa jotain jännitettävää ja toivottavasti hyviä uutisia ens viikolle
Ite ajattelin jo ens perjantaina vaikka silloin pitäisi olla vasta dpo9 ja tuskin mitään vielä näkyykään, mutta ei kait sitä ikinä tiedä![]()
Huomenna selviää tuleeko meille vauva vai ei, en varmana nuku hetkeekään!
Kiitos@hanna.emilia mahtavaa! Mä en uskaltanut vielä tänään testata sitten. Vaikka olenkin varma plussasta![]()
Voooi onnea
Olikos sulla niin, et sä olit lopettanu cerazettet? Mulla anto vähä väliä erilaisi viivoja ennen ekoja kunnon menkkoja. Myös aika tummia. Mut vast ekojen menkkojen jälkee tuli kunnon viivat.Onnea @hanna.emilia
Osaakohan joku sanoa, miksi nuo ovistesti antaa mulle samanlaista hailuraviivaa jokapäivä? Onkohan mussa jotain vikaa kun näyttää tältä kokoajan..
Tänään kp 43 ja fiilis toivoton. Onneks se lääkäri on reilun parin viikon päästä niin ehkä saadaan kierto sitten väkisin alkamaan
Okei, hyvä tietää! Tosiaan cerazettet oli mulla.Olikos sulla niin, et sä olit lopettanu cerazettet? Mulla anto vähä väliä erilaisi viivoja ennen ekoja kunnon menkkoja. Myös aika tummia. Mut vast ekojen menkkojen jälkee tuli kunnon viivat.
Sanoisin et on yhtä vahvatApua, onko nää nyt yhtä vahvat vai vieläkin ei?
View attachment 115586