Raskaaksi 2022

Kyllä siellä oli vauva ihan oikeessa paikassa, viikot vaan 5+5 eikä rv7 niinkun kuviteltiin ❤ Ja tän takia mulla ei oo myöskään näkyny raskaus testissä ees kahta päivää ennen menkkoja, vaikka testi oli 6.5miu!
 
Apua, onko nää nyt yhtä vahvat vai vieläkin ei?
View attachment 115586
Puoliso siis meinas, ja itsekin vähän kallistus, että vasemman puoleinen vähän vaaleempi. Mutta mitäs se sit tarkoittaa? Onks tuo niin lähellä samaa, et ois kuitenkin vielä tänään sama vai miten nää menee? Ekaa kertaa ikinä tikutan ovista.

Eilinen päivähän oli sellainen, et silleen ”miesmäisesti” mikään muu ei ollut eilen mielessä kuin seksi :tears: :No Evil Monkey:
 
Puoliso siis meinas, ja itsekin vähän kallistus, että vasemman puoleinen vähän vaaleempi. Mutta mitäs se sit tarkoittaa? Onks tuo niin lähellä samaa, et ois kuitenkin vielä tänään sama vai miten nää menee? Ekaa kertaa ikinä tikutan ovista.

Eilinen päivähän oli sellainen, et silleen ”miesmäisesti” mikään muu ei ollut eilen mielessä kuin seksi :tears: :No Evil Monkey:
Mulla ei koskaan tule se toinen viiva yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva mutta kyseessä on silti LH-huippu. Noissakin testeissa taisi olla herkkyyseroja 🤔 testaa huomenna uudestaan niin jos viiva lähtenyt haalistumaan niin huippu meni jo 😊 LH-huippuhan kestää joillain vain hetken (esim itellä, pitää testata 2 kertaa päivässä jottei mene ohi huomaamatta), ja joillain tumma viiva pysyy pari päivää.
 
Onnea @hanna.emilia 😍

Osaakohan joku sanoa, miksi nuo ovistesti antaa mulle samanlaista hailuraviivaa jokapäivä? Onkohan mussa jotain vikaa kun näyttää tältä kokoajan..

Tänään kp 43 ja fiilis toivoton. Onneks se lääkäri on reilun parin viikon päästä niin ehkä saadaan kierto sitten väkisin alkamaan
Näin näyttää mullakin melkein läpi koko kierron. LH-huipun ajaksi tummuu vielä lisää ja huipun jälkeen taas palautuu tuohon "hailuraan" 👍
 
Okei, hyvä tietää! Tosiaan cerazettet oli mulla.

Ihmettelinkin että jo on kumma kun kokoajan tuommosta viivaa antaa eikä kehitystä oo suuntaan tai toiseen 🙄
Mä siis -20 tammikuun lopus söin vikan pillerin ja toukokuus -20 puoles välis tuli ekat kunnon menkat. Toisilla ottaa kauemmin et lähtee kierto ja kroppa noiden jälkee kunnolla käyntii. Olikos sullakin niin, et söit monta vuotta ja menkkoi ei sinä aikana?

@betu ihania uutisia❤ eli sulla sit ovis vaan ollut todellisuudessa myöhemmin?
 
Kyllä siellä oli vauva ihan oikeessa paikassa, viikot vaan 5+5 eikä rv7 niinkun kuviteltiin ❤ Ja tän takia mulla ei oo myöskään näkyny raskaus testissä ees kahta päivää ennen menkkoja, vaikka testi oli 6.5miu!
Onpa ihania uutisia 😍 onnea ❤️

Ja @Juliet92, oli just näin. Kuitenkin paljon oon lähipiiristä ja täältä internetin ihmeellisestä maailmasta kuullut, että kierto on käynnistynyt ensimmäisen kuukauden kuluessa. Jotenkin ei itse haluaisi uskoa kuuluvansa siihen ”vähemmistöön”. Odottavan aika on pitkä 😟
 
Kyllä siellä oli vauva ihan oikeessa paikassa, viikot vaan 5+5 eikä rv7 niinkun kuviteltiin ❤ Ja tän takia mulla ei oo myöskään näkyny raskaus testissä ees kahta päivää ennen menkkoja, vaikka testi oli 6.5miu!
Hei aivan ihanaa :red-heart:

Ja suuret onnittelut myöskin muille plussanneille :red-heart:

Vähän omanapailua: viime kierrossa heitin kirveen kaivoon about viikko oviksen jälkeen, kun oli vaan sellainen tunne, että ei tää nyt ollut meidän kierto. Heti uuden kierron alkaessa mulle tuli sellainen olo, että nyt se on tämä kierto kun onnistutaan, joten jännät paikat tulossa :Grimacing Face: Nyt menossa kp12, Clearbluen digitaalisten ovistestien mukaan eilisestä saakka ollut korkea hedelmällisyys ja Flo ennustaa ovista torstaille. En tiiä mistä nää tuntemukset tulee, mutta nyt oon todella toiveikas, ensimmäistä kertaa huhtikuun kemiallisen jälkeen :folded:
 
Hei taas pienen tauon jälkeen 😚
Ihanaa miten paljon on tullut plussia😍 onnea kaikille!
Mullahan tästä kierrosta piti tulla ihan vaan kropan tarkkailua, mut periaatteessa voisi olla pieni mahdollisuus raskauteen jos ovis yhtä ajoissa kun viime kierrossa. Tänään siis mies lähtee reissuun ja on siellä reilu 2viikkoa joten oli myös viimeiset petipuuhat aamulla. Jos olis samanlainen kierto kun edellinen niin ovis olis jo huomenna tai ylihuomenna. En oo siis tikutellut nyt kun ajattelin ettei oo tarvetta.
Jää siis nähtäväksi, mut ei oo toiveet korkealla kylläkään 😅
 
@typescript en halua luoda turhaa toivoa tietenkään, mutta et kuitenkaan testaa herkillä testeillä, eli voihan se johtuu ihan vaan siitä ettei vielä mitään näy. Itellä ensimmäisen kerran näytti positiivista 25miu/ml testillä vasta kun menkat oli 2 päivää myöhässä.
Nyt hommasin herkempiä testejä jos jotain sais näkyviin enne kun menkat pitäis alkaa.
Joo ja olihan tuolla aiemmin toi kuva että oikeasti plussan jälkeen tolla rfsun testillä on tullut ihan hailakka plussa. :D toi testi nyt oli vaa kaapissa, vielä annan itselleni mahdollisuuden olla raskaana.

Onko pc:n testit herkempiä? En löytänyt niiden nettisivuilta mainintaa mikä ois herkkyys mutta toisinaan tulee viestejä vastaan että menis yhtä hyvinä kuin herkät.
 
Joo ja olihan tuolla aiemmin toi kuva että oikeasti plussan jälkeen tolla rfsun testillä on tullut ihan hailakka plussa. :D toi testi nyt oli vaa kaapissa, vielä annan itselleni mahdollisuuden olla raskaana.

Onko pc:n testit herkempiä? En löytänyt niiden nettisivuilta mainintaa mikä ois herkkyys mutta toisinaan tulee viestejä vastaan että menis yhtä hyvinä kuin herkät.
Sama herkkyys taitaa olla, mut silti pc antaa paljon aikaisemmin selvät viivat, joten väittäisin että on herkempi.
 
@hanna.emilia paljon onnea! :smiling face with heart-eyes:

@Peppipupu ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Sun oireilut ja tunne on kuitenkin aika vahvat! :smiling-eyes:

@betu ihania uutisia! :red-heart:

@Kupliva delfiini sanoisin plussaksi!

@Westo Mä söin cerazettejä ja about kk meni, että tuli ekat menkat pillereiden loputtua. Ne menkat kesti 3pv ja oli tosi niukat, seuraava kierto oli 30pv vaikka yleensä 26-28vrk ja menkat kesti 5pv ja oli runsaat normaalit menkat. Tosi yksilöllistä siis et kauan menee, että kierto tasaantuu. En osaa myöskään sanoa noista ovis testeistä, kun en ole niitä käyttänyt. :smiling-eyes:

ON: Ahdistaaaaa.... mies on haluton... :loudlycrying: Sillä tulee kausia, että haluaa koko ajan seksiä ja sitten voi olla kuukauden että ei halua ollenkaan. Häntä on myös alkanut ahdistaa lapsenteko ja vastuu, mikä on täysin ymmärrettävää (on todella kiireinen yrittäjä ja minua nuorempi), mutta väärin mua kohtaan. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, olen itse jo "iäkäs" ja lastenteko olisi nyt ajankohtaista jos niitä haluaa ja mieskin oli siitä aluksi innoissaan, mutta nyt ei halua seksiä koska pelkää että tulen raskaaksi. Mieheni on muutenkin todella ailahteleva enkä tiedä jaksanko katsoa tämmöistä käytöstä pitkään, koska itselleni lapsen saaminen NYT on todella tärkeää... :disappointed-face: Ollaan myös lähdössä reissuun niin saa nähdä käykö siellä flaxi ja saan seksiä... Ahdistun ja masennun ja syytän aina itseäni/kroppaani jotenkin ihan kauheasti, jos miehellä tulee tuo vaihe, että ei halua minua...
 
noni, koska en sit malttanut. Testasin uudestaan ovistestin. Aamullahan testasin yön yli pidättäen eli vahvasta pissasta. Nyt oli suht laimeaa. Tai varmaan jopa oikeesti laimeaa.
Miten tulkitsen? Voiko aamun olla virhepositiivinen koska yön yli pissa vai onko tämä väärä koska ei niin pitkän pidätyksen pissa? :Smirking Face:
EB36B7AD-9437-4AF8-992A-AFCE396A0E1B.jpeg
 
@hanna.emilia paljon onnea! :smiling face with heart-eyes:

@Peppipupu ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Sun oireilut ja tunne on kuitenkin aika vahvat! :smiling-eyes:

@betu ihania uutisia! :red-heart:

@Kupliva delfiini sanoisin plussaksi!

@Westo Mä söin cerazettejä ja about kk meni, että tuli ekat menkat pillereiden loputtua. Ne menkat kesti 3pv ja oli tosi niukat, seuraava kierto oli 30pv vaikka yleensä 26-28vrk ja menkat kesti 5pv ja oli runsaat normaalit menkat. Tosi yksilöllistä siis et kauan menee, että kierto tasaantuu. En osaa myöskään sanoa noista ovis testeistä, kun en ole niitä käyttänyt. :smiling-eyes:

ON: Ahdistaaaaa.... mies on haluton... :loudlycrying: Sillä tulee kausia, että haluaa koko ajan seksiä ja sitten voi olla kuukauden että ei halua ollenkaan. Häntä on myös alkanut ahdistaa lapsenteko ja vastuu, mikä on täysin ymmärrettävää (on todella kiireinen yrittäjä ja minua nuorempi), mutta väärin mua kohtaan. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, olen itse jo "iäkäs" ja lastenteko olisi nyt ajankohtaista jos niitä haluaa ja mieskin oli siitä aluksi innoissaan, mutta nyt ei halua seksiä koska pelkää että tulen raskaaksi. Mieheni on muutenkin todella ailahteleva enkä tiedä jaksanko katsoa tämmöistä käytöstä pitkään, koska itselleni lapsen saaminen NYT on todella tärkeää... :disappointed-face: Ollaan myös lähdössä reissuun niin saa nähdä käykö siellä flaxi ja saan seksiä... Ahdistun ja masennun ja syytän aina itseäni/kroppaani jotenkin ihan kauheasti, jos miehellä tulee tuo vaihe, että ei halua minua...
Meillä ollut kans välillä miehellä tota haluttomuutta. Itellä ollut myös vaikeuksia sulattaa asiaa, mut huomaan että mies menee enemmän vaan lukkoon jos asiasta sanon. Tavallaan yritän ymmärtää sitä koska lapsen saaminen on kuitenkin tosi iso asia ja kun mulla niitä jo on mutta miehellä ei niin ehkä siksi se jännittää tätä enemmän. Oon huomannut positiivisen muutoksen seksin määrässä kun en vaan puhu vauvajutuista tms.

ON: pakko vielä tunnustaa että nyt tein digiovistestin🤭 ei oo vielä hymynaama mutta niin tumma viiva kyllä jo että uskallan sittenkin odottaa ovista jo lähipäiville. Veikkaisin että huomenna on jo plussa ellei nyt ihan kroppa huijaa. Joten sittenkin ehkä pääsen jännäämään tässäkin kierrossa🥳
 
Täällä kanssa testisormet syyhyää, vielä pitäis malttaa muutama päivä 😅 Meillä on tosin muutto torstaina niin ajattelin että täytyy varmaan pakata kaikki testit jo niin ei olis niin helppoa päästä testaamaan ennen perjantaita.

Oon nyt pari viime päivää jostain syystä ollu tosi huonolla päällä, tuntuu että kaikki ärsyttää. En tiedä sitten onko jo pms oireita vai vaan huonoja päiviä.
 
noni, koska en sit malttanut. Testasin uudestaan ovistestin. Aamullahan testasin yön yli pidättäen eli vahvasta pissasta. Nyt oli suht laimeaa. Tai varmaan jopa oikeesti laimeaa.
Miten tulkitsen? Voiko aamun olla virhepositiivinen koska yön yli pissa vai onko tämä väärä koska ei niin pitkän pidätyksen pissa? :Smirking Face:
View attachment 115589
Jos on oikeasti LH-huippu niin tulee vahva viiva vaikka ois vaan 5 min pidätelly, kokeiltu on 😂
 
noni, koska en sit malttanut. Testasin uudestaan ovistestin. Aamullahan testasin yön yli pidättäen eli vahvasta pissasta. Nyt oli suht laimeaa. Tai varmaan jopa oikeesti laimeaa.
Miten tulkitsen? Voiko aamun olla virhepositiivinen koska yön yli pissa vai onko tämä väärä koska ei niin pitkän pidätyksen pissa? :Smirking Face:
View attachment 115589
Ainakin mun käyttämissä ovistesteissä oli ohje että ei sais ottaa aamun ekasta koska voisi antaa väärän positiivisen. Jostain silloin luin ohjeen että parin tunnin pidätyksellä ja about samaan aikaan vuorokaudesta joka päivä. Tälleen sain ite aina oviksen kiinni :)
 
Tosi paljon onnea plussista! Aivan ihanaa :smiling face with heart-eyes:

Omaa napaa: kävin nyt tänään ravitsemusterapeutilla ekaa kertaa PCOS-diagnoosin jälkeen, olipa hyvä käynti! Sain tosi paljon kysymyksiin vastauksia ja se otti mut onneks tosissaan vaik oon nuori ja menin sinne lyhyessä Me&I-froteemekossa kumpparit jalassa. Istuin siellä tuolille, josta mulla ei yltäny jalat ees maahan:rolling::rolling: Heiluttelin värikkäitä kumppareitani siinä vaan. Kyllähän se käski puottaa painoo, mutta oli kiva ku se perusteli ne asiat ja kerto insuliiniherkkyydestä yms. Mulla on valmiiks tosi rajottunu ruokavalio nii siks tämmöset lisädiagnoosit on aina tosi iso päänvaiva. Miksei kunnalliselle anneta aikaa näille ravitsemusterapeuteille? Auttais varmaan muitakin kuin mua et saa yksilöityjä neuvoja, et miten elämäntavat vaikuttaa raskautumiseen. Gyne vaan sano et "älä liho lisää", mut ei neuvonu et mitens se sit toteutetaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top