Raskaaksi 2022

Onnea @Lorena 😍

Milloin meinaa muut taas testata? Saa jotain jännitettävää ja toivottavasti hyviä uutisia ens viikolle ❤️🤞
Ite ajattelin jo ens perjantaina vaikka silloin pitäisi olla vasta dpo9 ja tuskin mitään vielä näkyykään, mutta ei kait sitä ikinä tiedä 🤷‍♀️
Huomenna! Viikonlopun hääjuhlat on juhlittu ja vihdoin viimein päästy takaisin kotiin. Huomenna (tai siis tänään, kun on jo niin myöhä 😅) on dpo 12/kp 25, joten jotain pitäisi jo näkyäkin.
 
Rfsun testi (25mlu) tänään ainakin imho nega. Eka ajattelin että nään viivanpaikan, mutta kyllä tää nega kuitenkin taitaa olla.
 

Liitteet

  • IMG20220829052250.jpg
    IMG20220829052250.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 84
@hanna.emilia mahtavaa! Mä en uskaltanut vielä tänään testata sitten. Vaikka olenkin varma plussasta 🥰🤣
Kiitos ❤️

Mää taas olin ihan varma, että negaa se näyttää kun oikein mitään oireita ei nyt viikonlopun aikana ole ollut. Plus että sain vielä vti:n ja syön siihen tällä hetkellä antibioottia 😅 mutta jospa pieni malttaisi pysyä kyydissä kaikesta huolimatta ❤️
 
Alkoi nyt "kituviikko", kun menkat pitäisi alkaa perjantaina illasta, jos ovat alkavinaan. Kaikenlaisia oireita ollut jo pari viikkoa, mitkä tietysti tuntuneet "erilaisilta" ja "epänormaalilta" oirehdinnalta. Yhtä aikaa haluisi jännittää ja toivoa, mut toisaalta en yhtään jaksaisi käsitellä pettymystä.
 
Onnea @hanna.emilia 😍

Tässä etukäteen mietin voiko antibioottikuuri vaikuttaa ennen ovulaatiota käytettynä? Jos joudun aloittaa kp4 tänään? Ei ole tulokset tullut vielä, mutta hiivanhan se tietty lykkää, onneks mulla on niitä PH tabletteja ja täytyy myös ostaa vahvat maitohappobakteerit. Muuten on hankalaa kyllä jos saadaan se hiiva riesaks.

Olo alkaa olemaan siedettävämpi vihdoin! Mutta pakko pyytää vielä saikkua, en ole auton rattiinkaan vielä uskaltanut 😥 ja autolla mä töihin kuljen ja jos sais kuntoutettua itsensä tässä vielä vähän reippaammin liikkumaan ilman kaatumisen vaaraa niin sitten sitä uskaltais töihin jo palata.

Mutta ihanaa kun taas semmoinen odottavainen olo tulevasta kierosta. Kaikki on mahdollista jälleen.
 
@hanna.emilia onnea!! 🥰

@Peppipupu eiköhän se sit keskiviikkona näytä paremmalta! 🤞

@typescript en halua luoda turhaa toivoa tietenkään, mutta et kuitenkaan testaa herkillä testeillä, eli voihan se johtuu ihan vaan siitä ettei vielä mitään näy. Itellä ensimmäisen kerran näytti positiivista 25miu/ml testillä vasta kun menkat oli 2 päivää myöhässä.
Nyt hommasin herkempiä testejä jos jotain sais näkyviin enne kun menkat pitäis alkaa.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea @hanna.emilia 😍

Osaakohan joku sanoa, miksi nuo ovistesti antaa mulle samanlaista hailuraviivaa jokapäivä? Onkohan mussa jotain vikaa kun näyttää tältä kokoajan..

Tänään kp 43 ja fiilis toivoton. Onneks se lääkäri on reilun parin viikon päästä niin ehkä saadaan kierto sitten väkisin alkamaan
 

Liitteet

  • 7A0EE37D-0236-4AB3-9679-EF201359049B.jpeg
    7A0EE37D-0236-4AB3-9679-EF201359049B.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 56
Onnea @hanna.emilia 😍

Osaakohan joku sanoa, miksi nuo ovistesti antaa mulle samanlaista hailuraviivaa jokapäivä? Onkohan mussa jotain vikaa kun näyttää tältä kokoajan..

Tänään kp 43 ja fiilis toivoton. Onneks se lääkäri on reilun parin viikon päästä niin ehkä saadaan kierto sitten väkisin alkamaan
Olikos sulla niin, et sä olit lopettanu cerazettet? Mulla anto vähä väliä erilaisi viivoja ennen ekoja kunnon menkkoja. Myös aika tummia. Mut vast ekojen menkkojen jälkee tuli kunnon viivat.
 
Olikos sulla niin, et sä olit lopettanu cerazettet? Mulla anto vähä väliä erilaisi viivoja ennen ekoja kunnon menkkoja. Myös aika tummia. Mut vast ekojen menkkojen jälkee tuli kunnon viivat.
Okei, hyvä tietää! Tosiaan cerazettet oli mulla.

Ihmettelinkin että jo on kumma kun kokoajan tuommosta viivaa antaa eikä kehitystä oo suuntaan tai toiseen 🙄
 
Takaisin
Top