No jos totta puhutaan niin 10v yhdessä tuli tässä vasta. Kyllä kattoo lapsia jos mulla oma meno jonnekin, mutta nyt esim. Teen osa-aikaisena töitä niin hän yrittänyt omaa koulu juttuja tehdä ja tietysti lapset saattanut keksiä typeryyksiä ja mähän se lopulta siivoon kun töistä tulen. Mä olen monta vuotta ollut enimmäkseen kotona ja enemmän teen kaikkee kotitöitä. Rahasta ei voi puhua aiheuttaa riitaa. Eli omat rahat periaatteella eletty aina. Sillä ei riitä palkka edes sinne asti että tulee uusi. Mä en saa toimeentulotukea koska hän ei anna liitteitään. On aina ollut inhottava elää toisen varassa ja mikään ei toimi kun aina toisesta kiinni. Haluisin pystyä elää omalla rahallani enkä toisen varassa olla. Paljon mä oon lasten kanssa hän usein kavereiden kanssa, mulla ei ole kavereita. Teen lasten kanssa paljon juttuja ja käyn tapahtumissa ettei mulla ois yksinäistä ja että lapsille on jotain. Kun isä ei tee, eikä lähde minnekään kauppaan tms... Ainoa saattaa olla nuotioreissu makkaranpaistoon. Oon kyllä sanonu tien kuinka monesti näistä kaikista ja viranomaiset myös. Esikoinen toivonut myös aikaa isänsä kanssa mut tosi vähässä nekin. Nauttii nimittäin isänsä kanssa kahdestaan olosta.