Raskaaksi 2022

Onnea @hanna.emilia 😍

Osaakohan joku sanoa, miksi nuo ovistesti antaa mulle samanlaista hailuraviivaa jokapäivä? Onkohan mussa jotain vikaa kun näyttää tältä kokoajan..

Tänään kp 43 ja fiilis toivoton. Onneks se lääkäri on reilun parin viikon päästä niin ehkä saadaan kierto sitten väkisin alkamaan
Ootko kokeillu muita testejä, noidenkin herkkyyksissä eroja?
 
Onko täällä kukaan koskaan käyttänyt sofin 25mlu testejä? Itse tänään sellaisen ekaa kertaa tein, dpo 7, ja sain kuvan mukaisen viivan. Tuleeko tuolla testillä viivanpaikkoja?

IMG_20220829_184628.jpg
 
Tosi paljon onnea plussista! Aivan ihanaa :smiling face with heart-eyes:

Omaa napaa: kävin nyt tänään ravitsemusterapeutilla ekaa kertaa PCOS-diagnoosin jälkeen, olipa hyvä käynti! Sain tosi paljon kysymyksiin vastauksia ja se otti mut onneks tosissaan vaik oon nuori ja menin sinne lyhyessä Me&I-froteemekossa kumpparit jalassa. Istuin siellä tuolille, josta mulla ei yltäny jalat ees maahan:rolling::rolling: Heiluttelin värikkäitä kumppareitani siinä vaan. Kyllähän se käski puottaa painoo, mutta oli kiva ku se perusteli ne asiat ja kerto insuliiniherkkyydestä yms. Mulla on valmiiks tosi rajottunu ruokavalio nii siks tämmöset lisädiagnoosit on aina tosi iso päänvaiva. Miksei kunnalliselle anneta aikaa näille ravitsemusterapeuteille? Auttais varmaan muitakin kuin mua et saa yksilöityjä neuvoja, et miten elämäntavat vaikuttaa raskautumiseen. Gyne vaan sano et "älä liho lisää", mut ei neuvonu et mitens se sit toteutetaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Luin ensin vähän huonosti ja luulin, että olit ollut gynellä niissä kumppareissa. 😂 Ajattelin, että etkö sinä nyt ottanut niitä kumppareita pois siihen gynetuoliin mennessä, ja mitä nyt vielä heiluttelit niitä siinä, kun eikös ne jalat pitäisi olla niissä pidikkeissä. 😂😂😂
 
Onnea @hanna.emilia plussasta ja @betu siitä, että vauva on oikeassa paikassa!

Täällä pyörähti kp1:n puolelle. Eilen illalla alkoi jo vähän tipeksimään, ja tänään vuodan kuiviin. Oon nykyään yllättävän zen kun uusi kierto alkaa. Silloin kun yrityskertoja oli takana vähemmän, olin aina paljon surullisempi, kun menkat alkoi, mutta nyt olen vain silleen "jahas, taas mennään". Enää about kaksi viikkoa pariskuntakäytiin, jossa voi alkaa selvitä missä mättää!
 
Nuorimman kontrollin lomassa pyysin itselle äitiysneuvolaan aikaa.
Hämmensi kyllä hieman, kun neuvolassa laski edellisistä kuukautisista ja testin teko päivästä että olisi 4+1 ilmeisesti. Tiedä nyt sitten mikä todellinen. Mutta sain ajan ekaan neuvolaan ja voi kuulema olla että sen viikon perjantaina ois jo lääkäri. Hui miten jännää jos pääsee näkee kuukauden päästä jo kuinka monta siellä on. Mun laskujen mukaan pitäs olla 3+6.
 
@hanna.emilia paljon onnea! :smiling face with heart-eyes:

@Peppipupu ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Sun oireilut ja tunne on kuitenkin aika vahvat! :smiling-eyes:

@betu ihania uutisia! :red-heart:

@Kupliva delfiini sanoisin plussaksi!

@Westo Mä söin cerazettejä ja about kk meni, että tuli ekat menkat pillereiden loputtua. Ne menkat kesti 3pv ja oli tosi niukat, seuraava kierto oli 30pv vaikka yleensä 26-28vrk ja menkat kesti 5pv ja oli runsaat normaalit menkat. Tosi yksilöllistä siis et kauan menee, että kierto tasaantuu. En osaa myöskään sanoa noista ovis testeistä, kun en ole niitä käyttänyt. :smiling-eyes:

ON: Ahdistaaaaa.... mies on haluton... :loudlycrying: Sillä tulee kausia, että haluaa koko ajan seksiä ja sitten voi olla kuukauden että ei halua ollenkaan. Häntä on myös alkanut ahdistaa lapsenteko ja vastuu, mikä on täysin ymmärrettävää (on todella kiireinen yrittäjä ja minua nuorempi), mutta väärin mua kohtaan. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, olen itse jo "iäkäs" ja lastenteko olisi nyt ajankohtaista jos niitä haluaa ja mieskin oli siitä aluksi innoissaan, mutta nyt ei halua seksiä koska pelkää että tulen raskaaksi. Mieheni on muutenkin todella ailahteleva enkä tiedä jaksanko katsoa tämmöistä käytöstä pitkään, koska itselleni lapsen saaminen NYT on todella tärkeää... :disappointed-face: Ollaan myös lähdössä reissuun niin saa nähdä käykö siellä flaxi ja saan seksiä... Ahdistun ja masennun ja syytän aina itseäni/kroppaani jotenkin ihan kauheasti, jos miehellä tulee tuo vaihe, että ei halua minua...
Joskus vauvasta ja sen teosta voi tulla enemmän kun tekijöidensä summa. Tarkoitan, et onko mahdollista käydä keskustelua siitä näkökulmasta, et muistuttelee kummankin mieleen miksi just sen toisen kaa haluaa perheen/lapsen. Miesten haluttomuus on vielä tabu ja se otetaan usein henkilökohtaisesti. Vaikka varmasti jokainen tietää omalla kohdalla ettei aina maistu eikä syy oo toisen. Seksuaalisuus kulkee vaiheina ja libido muuttuu tosi monesta tekijästä, esim ikä, elämäntilanne, stressi, sairaudet, lääkitys, terveys tai vaikka ristiriidat parisuhteessa. Mut jos siitä voi puhua syyttelemättä ja voi ottaa vaikeitakin tunteita vastaan ilman vastareaktiota, voi se avata luukkuja syvempään dialogiin 😊
 
Pikainen ON. Tänään on pää särkenyt lähes koko päivän ja on ihan tolkuttoman huono olo. Mutta! Tänään bongasin eggiksiä, oikein kirkkaat vielä. Viime kierrossa oli tismalleen samalla päivällä, kp11, myös eggis ja tänään oli myös aamulämpö prikulleen sama kuin viime kierrossa. Ovista en tikuta tässäkään kierrossa, mutta uskoisin oviksen tapahtuvan ylihuomenna. Tää ois aika jees, koska lähden torstaina yksin reissuun.
 
Ihanaa onnea plussanneille ❤️😍
Ja muille tsempit uusiin kiertoihin 🙏❤️

Tulin lukee ketjun ja napailen.. Mulla alkaa nyt toista kiertoa jo menkat 5-6vrk etuajassa... Onko tää joku esi vaihdevuodet vai mitä ihmettä.. Voiko olla muuta?? Tilasin siihen sen jonku kotitestin... Suvussa nimenomaan pitkään sikiäviä naisia ns ja itellä ikää 33
En halua vielä äää menettää Hedelmällisyyttäni 😱😭😭😭

Testasin ovista tästä syystä täs kierrossa ja oli aiemmin ja luteaali pysyy samana.. 13-14 vrk

Muoks. Ainakin eilen illalla olk kipuja ja tippa tuhrua ja nyt ei taas mitään. Katsellaan yltyykö.. Viimeksi alkoi heti vuoto.. Sykkeet kyllä laski reilusti
 
Muokattu viimeksi:
Onko täällä kukaan koskaan käyttänyt sofin 25mlu testejä? Itse tänään sellaisen ekaa kertaa tein, dpo 7, ja sain kuvan mukaisen viivan. Tuleeko tuolla testillä viivanpaikkoja?

View attachment 115593
Mulla tuli eilen tällainen pc testiin ja katson sen olevan vaan viivanpaikka. Vaikka tietty enempi kallistun postitiiviseen ajatteluun. Huomenna uusiksi? Jos tuo on haamu, näkyy huomenna varmasti!
 
Mulla tuli eilen tällainen pc testiin ja katson sen olevan vaan viivanpaikka. Vaikka tietty enempi kallistun postitiiviseen ajatteluun. Huomenna uusiksi? Jos tuo on haamu, näkyy huomenna varmasti!
Itsekin vähän mietin viivanpaikkaa... Tänään tuli aamulla tismalleen samanlainen hailura 🤔 ja kun päiviä ovulaatiostakin on niin vähän niin en jotenkin usko että 25mlu näkyisi vielä mitään
 
Takaisin
Top