@hanna.emilia paljon onnea!
@Peppipupu ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Sun oireilut ja tunne on kuitenkin aika vahvat!
@betu ihania uutisia!
@Kupliva delfiini sanoisin plussaksi!
@Westo Mä söin cerazettejä ja about kk meni, että tuli ekat menkat pillereiden loputtua. Ne menkat kesti 3pv ja oli tosi niukat, seuraava kierto oli 30pv vaikka yleensä 26-28vrk ja menkat kesti 5pv ja oli runsaat normaalit menkat. Tosi yksilöllistä siis et kauan menee, että kierto tasaantuu. En osaa myöskään sanoa noista ovis testeistä, kun en ole niitä käyttänyt.
ON: Ahdistaaaaa.... mies on haluton...
Sillä tulee kausia, että haluaa koko ajan seksiä ja sitten voi olla kuukauden että ei halua ollenkaan. Häntä on myös alkanut ahdistaa lapsenteko ja vastuu, mikä on täysin ymmärrettävää (on todella kiireinen yrittäjä ja minua nuorempi), mutta väärin mua kohtaan. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, olen itse jo "iäkäs" ja lastenteko olisi nyt ajankohtaista jos niitä haluaa ja mieskin oli siitä aluksi innoissaan, mutta nyt ei halua seksiä koska pelkää että tulen raskaaksi. Mieheni on muutenkin todella ailahteleva enkä tiedä jaksanko katsoa tämmöistä käytöstä pitkään, koska itselleni lapsen saaminen NYT on todella tärkeää...
Ollaan myös lähdössä reissuun niin saa nähdä käykö siellä flaxi ja saan seksiä... Ahdistun ja masennun ja syytän aina itseäni/kroppaani jotenkin ihan kauheasti, jos miehellä tulee tuo vaihe, että ei halua minua...