Mä sain nyt taas sellaista kuraa perhesuunnitteluneuvolasta lapsettomuushoitoihin liittyen, että mun on pakko keräillä hetki voimia. Toivon kovasti plussatuulia kaikille ja iloa plussanneille!
Mä palaan varmasti keskusteluun, kun voimat riittää 
Mä palaan varmasti keskusteluun, kun voimat riittää 

vissiin jenkeissä yleisempää ruokasoodatestailu kuin Suomessa koska en oo suomenkielisiä ohjeita löytäny ollenkaan, mut tulipahan kokeiltua ja tiedän että jatkossakaan en ehkä anna kamalasti arvoa sen tulokselle
Toinen ultra on vielä aamuksi, mutta rohkenen epäillä vaikkei näistä ultrista ookaa mitn aikaisempaa kokemusta. Olin aika varma dpo6 krampeista että ois käyny säkä heti kkm:n jälkeen, mut sit toisaalta oviksen hyödyntäminen oli oikeasti tunneista kiinni että ei toisaalta yllätä negatulos. Viimeks dpo11 oli jo kunnon haamuja kuitenkin niin tuskin aamulla tulos on eri. Nyt täytyy alkaa katseet kääntää ens oviksen kunnolliseen hyödyntämiseen josko sit tärppäis 

Tänään pitäis menkkojen alkaa mutta pyyhkiessä vain tullut eilen ja tänään vähän tuhrua. Ei edes siteeseen asti. Mitä siis nyt. Lämmötkään ei romahtanut mut ei ne nyt korkeallakaan ollut. 36,5. Pientä nippailua kohdun tietämillä, mut ei mitään erikoista. Ei oikein edes menkkakipuja??