Raskaaksi 2022

Mulla on gynelle aika mut ihan omasta kiinnostuksesta oon valmiiksi jo käynyt labrassa. Lisäksi otin kilppariarvot, fsh ja lh. :thumbs-up:
Hei mitä ne muut arvot näytti? Kilppari mulla menee nyt vajaalla ja en oo ihan viikkoa vielä syöny isompaa annosta. Mutta olossa jo tuntuu paremmalta.

Jossu! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ihanaa! Nyt paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia, että päästään yhdessä tämän plussa-aallon mukana tammikuisiin!

Ei ole lääkitystä, hyvä kuulla että arvo kuulostaa hyvältä mataluudestaan huolimatta!

Nyt tuli hormonituloksetkin. Kaikki viitearvojen sisässä. Kp 3 FSH 5,8 LH 1,5 ja Prolaktiini 128.
Piti oikein kaivaa. :rolling: tässä näitä mun tuloksia. Prolaktiinitkin oli. Tsh oli 0,88 ja nyt t4v en muista mut aika lähellä alarajaa viitteissä sekin oli. :thumbs-up:

Oi miten paljon plussia ja plussan alkuja täällä ilmaantunut viime päivinä! onnittelut ja rutkasti tuhtia vauvaliimaa kyytiin jokaiselle pikkuiselle :smiling face with heart-eyes:

Onnea Jossu123, toivon todella että saatte tän pienen syliin asti :folded::Two-hearts:

Voi kiitos kaikille ja onnea myös muille plussan saaneille. :red-heart::folded: Yritän nyt vaan ottaa rauhassa tän asian kanssa enkä hötkyillä. Toivottavasti viimein tarrais kiinni :folded:

Jossu, ihanaa, paljon onnea :smiling face with heart-eyes: Toivottavasti pieni matkustaa kyydissä loppuun asti. :Clapping Hands Sign:

Ite testailen huomenna, toivottavasti viiva on vahvistunut. Alavatsaa juilii joka suunnasta kokoaika ja tänään oli jossain tuolla lonkan päällä joku ihme kipupiikki.

Haha tääl oli pakko testata viivanpaikka dpo 7 ilta :tears::tears:
Häiritsee niin kovin tää tissi kipu, palelu, nälkä ja väsy ja turvonnut ala maha(ilmavaivat) jne. Josko mulla tuleekin vaa ennenaikainen menopaussi tms :loudlycrying::loudlycrying:
Ostin kaks pakettia pc eli aamulla uus ja pe ja sit yks vielä varmaan la tai su ja jos ei haamua ni tää on jotai just muuta vaan....

Liitteet

• Screenshot_20220504-205624_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220504-205624_Photo Editor.jpg
    595 KB · Katsottu: 136
Muokattu viimeksi:
Haha tääl oli pakko testata viivanpaikka dpo 7 ilta :tears::tears:
Häiritsee niin kovin tää tissi kipu, palelu, nälkä ja väsy. Josko mulla tuleekin vaa ennenaikainen menopaussi tms :loudlycrying::loudlycrying:
Ostin kaks pakettia pc eli aamulla uus ja pe ja sit yks vielä varmaan la tai su ja jos ei haamua ni tää on jotai just muuta vaan....
Mä nään aina sun testeis jotain :tears:

Takaisin