Mä sain nyt taas sellaista kuraa perhesuunnitteluneuvolasta lapsettomuushoitoihin liittyen, että mun on pakko keräillä hetki voimia. Toivon kovasti plussatuulia kaikille ja iloa plussanneille!
Mä palaan varmasti keskusteluun, kun voimat riittää 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein raskaustestin ja puhdas nega. Dpo 10.
En tajua mitä on mun kropassa vikana ku on jo 16 kiertoo yritetty ja mitään ei vaan tapahdu.
Vissiin joo mut joskus ennenkin oon heikolla hetkellä kokeillu tota ja silloin ei sihissy yhtään, tosin ne antaa ruokasoodatestin tarkkuudeksi 50% eli ihan sama kuin heittäisi kruunaa tai klaavaaToi soodaan pissaaminen sai kyllä lounasjuomat rinnuksille, eiks sooda kupli aina kun sekaan heittää vähän hapanta?![]()
Toiv aamulla olisikin haamulainenNääh ainakin apteekin ultran mukaan 3h pissasta tehty testi ihan nega eli ruokasoodatesti huijasToinen ultra on vielä aamuksi, mutta rohkenen epäillä vaikkei näistä ultrista ookaa mitn aikaisempaa kokemusta. Olin aika varma dpo6 krampeista että ois käyny säkä heti kkm:n jälkeen, mut sit toisaalta oviksen hyödyntäminen oli oikeasti tunneista kiinni että ei toisaalta yllätä negatulos. Viimeks dpo11 oli jo kunnon haamuja kuitenkin niin tuskin aamulla tulos on eri. Nyt täytyy alkaa katseet kääntää ens oviksen kunnolliseen hyödyntämiseen josko sit tärppäis
View attachment 112585
Tein raskaustestin ja puhdas nega. Dpo 10.
En tajua mitä on mun kropassa vikana ku on jo 16 kiertoo yritetty ja mitään ei vaan tapahdu.
Voi testata ja monella voi iltapissasta näkyä alkuraskaudessa helpomminkin! Pitää vaan n. 3 h pidätyksen ennen sitä eikä juo kovin paljon.mietin, et voisko r-testin tehdä näin iltapäivällä? mul ei yleensä oo ikinä näin korkee lämpö päivällä nii mietin et jos testais uudestaa ku ostin apteekin 10 herkkysiä
muoks. testaan aamulla. googlen mukaan ei voi testaa muutaku aamusin nii pakko jaksaa oottaa![]()
Meinasitko testata ehkä illalla?Siis ei mulla vuoto alkanutkaan.Tänään pitäis menkkojen alkaa mutta pyyhkiessä vain tullut eilen ja tänään vähän tuhrua. Ei edes siteeseen asti. Mitä siis nyt. Lämmötkään ei romahtanut mut ei ne nyt korkeallakaan ollut. 36,5. Pientä nippailua kohdun tietämillä, mut ei mitään erikoista. Ei oikein edes menkkakipuja??
Yritän tässä pidättää sitä varten.Meinasitko testata ehkä illalla?
Hyvä! Koska liian jännää olis huomiseen odotella .Yritän tässä pidättää sitä varten.eilen oli vaan niin selvä nega...
Eli sama arvo oli meillä! Meneekö tuo sun arvo lääkärille johonkin?Hyvä! Koska liian jännää olis huomiseen odotella .
Mulla ei vielkään ole tullut mun proge arvoa, tässä vähän väliä kurkin mehiläisen appia.
Luin että arvon tulee olla 25 tai yli, silloin on ovulaatio tapahtunut.
Mun ei pitänyt tuntea mitään oireilua tai vastaavaa, koska siltikin se usko vähän meni sen analyysin jälkeen. Siltikin, kohdun ”kasvukipuja” tuntuu, miksiiiiii? Voiko keltarauhanen oireilla niin?
Ja just tätä kirjoittaessa tuli puhdin tekstari!!!!
Mä ovuloin! Ainakin tässä kuussa jee! Ja mun arvo oli 26. HuuuuuhOlipa helpottavaa
![]()
Ei mene. Kävin vain puhdin kokeessa koska kiinnosti. Oliko sulla milloin lääkäri ja meinaatko otattaa jotain muitakin arvoja?Eli sama arvo oli meillä! Meneekö tuo sun arvo lääkärille johonkin?
Täällä hetken mielijohteesta tehty eilen päiväpissasta puhdas nega.
Ja ei kyllä yllättänyt, kp26/32-34
Jotenkin sitä hakemalla hakee itselleen oireita vaikkei niitä juurikaan edes olisi.
Etova olo ja palelu ollut mulla monta päivää, mutta siinä ne sitten onkin![]()
Mulla on gynelle aika mut ihan omasta kiinnostuksesta oon valmiiksi jo käynyt labrassa. Lisäksi otin kilppariarvot, fsh ja lh.Ei mene. Kävin vain puhdin kokeessa koska kiinnosti. Oliko sulla milloin lääkäri ja meinaatko otattaa jotain muitakin arvoja?
Tämän takia ne menkat ei alkanu. Tartu nyt kiinni pikkuinen.![]()
Voi nyt sais tarttuu lujasti kiinniTämän takia ne menkat ei alkanu. Tartu nyt kiinni pikkuinen.![]()