Raskaaksi 2022

Mä sain nyt taas sellaista kuraa perhesuunnitteluneuvolasta lapsettomuushoitoihin liittyen, että mun on pakko keräillä hetki voimia. Toivon kovasti plussatuulia kaikille ja iloa plussanneille! :Hibiscus: Mä palaan varmasti keskusteluun, kun voimat riittää :red-heart:

Tein raskaustestin ja puhdas nega. Dpo 10. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:
En tajua mitä on mun kropassa vikana ku on jo 16 kiertoo yritetty ja mitään ei vaan tapahdu.

Raskaaksi tuleminen tuntuu olevan sellasta lottoa, että oksat pois. Niin monen asian pitää olla kohdallaan tähtiä ja tuulensuuntaa myöden. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän tunteen ja pirun epäreilua tämmönen, ettei se onni kohtaa kaikkia yhtä nopeasti. Yritetään pitää toivoa yllä, että vielä oma vuoro onnistua tulee ❤ Onko ollut vielä mitään tutkimuksia, mikä voisi valottaa yritystaipaleen pitkittymistä? Ainahan ei mitään ns vikaa löydy vaan kestää vaan pidempään onnistua. Uuteen kiertoon joutuminen on riipaisevaa kerta toisensa jälkeen. Itsellä tuntuu ainakin, että joka kerta menee kauemmin kerätä itteään uuteen yritykseen, mutta kyllä se tästä taas! Voimia ❤

Toi soodaan pissaaminen sai kyllä lounasjuomat rinnuksille, eiks sooda kupli aina kun sekaan heittää vähän hapanta? :tears:

Toi soodaan pissaaminen sai kyllä lounasjuomat rinnuksille, eiks sooda kupli aina kun sekaan heittää vähän hapanta? :tears:
Vissiin joo mut joskus ennenkin oon heikolla hetkellä kokeillu tota ja silloin ei sihissy yhtään, tosin ne antaa ruokasoodatestin tarkkuudeksi 50% eli ihan sama kuin heittäisi kruunaa tai klaavaa :rolling: vissiin jenkeissä yleisempää ruokasoodatestailu kuin Suomessa koska en oo suomenkielisiä ohjeita löytäny ollenkaan, mut tulipahan kokeiltua ja tiedän että jatkossakaan en ehkä anna kamalasti arvoa sen tulokselle :tears::tears:

Arvoin testailenko ovista ja päädyin sit kuitenki ostamaan kaupasta paketin. Oon varmaan outo, kun olin ihan innoissani tuosta tuloksesta, vaikka se ei oo plussaa nähnytkään :tears: Viimeksi kun testailin ovista sen loppumattoman kierron aikana, sain niin haaleeta viivaa, että päätin etten ikinä enää tee yhtään ovulaatiotestiä. Toivottavasti tummenee pian lisää :thumbs-up: Nyt kp18 ja en ajatellut silti testailla millään raivolla, koska se tuntuu stressaavan vaan mua.

Onnea kaikille plussista ja pahoittelut huonoista uutisista :red-heart:

Liitteet

• IMG_20220504_114143__01.jpg
    IMG_20220504_114143__01.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 83
Nääh ainakin apteekin ultran mukaan 3h pissasta tehty testi ihan nega eli ruokasoodatesti huijas :Face With Tears Of Joy: Toinen ultra on vielä aamuksi, mutta rohkenen epäillä vaikkei näistä ultrista ookaa mitn aikaisempaa kokemusta. Olin aika varma dpo6 krampeista että ois käyny säkä heti kkm:n jälkeen, mut sit toisaalta oviksen hyödyntäminen oli oikeasti tunneista kiinni että ei toisaalta yllätä negatulos. Viimeks dpo11 oli jo kunnon haamuja kuitenkin niin tuskin aamulla tulos on eri. Nyt täytyy alkaa katseet kääntää ens oviksen kunnolliseen hyödyntämiseen josko sit tärppäis :Smiling Face With Sunglasses:

View attachment 112585
Toiv aamulla olisikin haamulainen

Mä oon kuullu ja tehnyt soodalla vaan sen vauvan sukupuoli testin raskaana, en ollut kuullut edes et voi muuta testata.. Mulla piti molemmissa paikkansa sukupuolen osalta kyllä

Tein raskaustestin ja puhdas nega. Dpo 10. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:
En tajua mitä on mun kropassa vikana ku on jo 16 kiertoo yritetty ja mitään ei vaan tapahdu.

Tiedän tunteen. Kävin just laskemassa niin samoissa kierroissa mennään täälläkin :sad-face:

Siis ei mulla vuoto alkanutkaan. :Weary Cat Face: Tänään pitäis menkkojen alkaa mutta pyyhkiessä vain tullut eilen ja tänään vähän tuhrua. Ei edes siteeseen asti. Mitä siis nyt. Lämmötkään ei romahtanut mut ei ne nyt korkeallakaan ollut. 36,5. Pientä nippailua kohdun tietämillä, mut ei mitään erikoista. Ei oikein edes menkkakipuja??

mietin, et voisko r-testin tehdä näin iltapäivällä? mul ei yleensä oo ikinä näin korkee lämpö päivällä nii mietin et jos testais uudestaa ku ostin apteekin 10 herkkysiä

muoks. testaan aamulla. googlen mukaan ei voi testaa muutaku aamusin nii pakko jaksaa oottaa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

mietin, et voisko r-testin tehdä näin iltapäivällä? mul ei yleensä oo ikinä näin korkee lämpö päivällä nii mietin et jos testais uudestaa ku ostin apteekin 10 herkkysiä

muoks. testaan aamulla. googlen mukaan ei voi testaa muutaku aamusin nii pakko jaksaa oottaa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Voi testata ja monella voi iltapissasta näkyä alkuraskaudessa helpomminkin! Pitää vaan n. 3 h pidätyksen ennen sitä eikä juo kovin paljon. :smiling-eyes:

Siis ei mulla vuoto alkanutkaan. :Weary Cat Face: Tänään pitäis menkkojen alkaa mutta pyyhkiessä vain tullut eilen ja tänään vähän tuhrua. Ei edes siteeseen asti. Mitä siis nyt. Lämmötkään ei romahtanut mut ei ne nyt korkeallakaan ollut. 36,5. Pientä nippailua kohdun tietämillä, mut ei mitään erikoista. Ei oikein edes menkkakipuja??
Meinasitko testata ehkä illalla?

Yritän tässä pidättää sitä varten. :rolling: eilen oli vaan niin selvä nega...
Hyvä! Koska liian jännää olis huomiseen odotella .

Mulla ei vielkään ole tullut mun proge arvoa, tässä vähän väliä kurkin mehiläisen appia.
Luin että arvon tulee olla 25 tai yli, silloin on ovulaatio tapahtunut.

Mun ei pitänyt tuntea mitään oireilua tai vastaavaa, koska siltikin se usko vähän meni sen analyysin jälkeen. Siltikin, kohdun ”kasvukipuja” tuntuu, miksiiiiii? Voiko keltarauhanen oireilla niin?

Ja just tätä kirjoittaessa tuli puhdin tekstari!!!!

Mä ovuloin! Ainakin tässä kuussa jee! Ja mun arvo oli 26. Huuuuuh :folded::folded: Olipa helpottavaa:smiling-eyes::smiling-eyes::smiling-eyes:

Hyvä! Koska liian jännää olis huomiseen odotella .

Mulla ei vielkään ole tullut mun proge arvoa, tässä vähän väliä kurkin mehiläisen appia.
Luin että arvon tulee olla 25 tai yli, silloin on ovulaatio tapahtunut.

Mun ei pitänyt tuntea mitään oireilua tai vastaavaa, koska siltikin se usko vähän meni sen analyysin jälkeen. Siltikin, kohdun ”kasvukipuja” tuntuu, miksiiiiii? Voiko keltarauhanen oireilla niin?

Ja just tätä kirjoittaessa tuli puhdin tekstari!!!!

Mä ovuloin! Ainakin tässä kuussa jee! Ja mun arvo oli 26. Huuuuuh :folded::folded: Olipa helpottavaa:smiling-eyes::smiling-eyes::smiling-eyes:
Eli sama arvo oli meillä! Meneekö tuo sun arvo lääkärille johonkin?

Täällä hetken mielijohteesta tehty eilen päiväpissasta puhdas nega.
Ja ei kyllä yllättänyt, kp26/32-34 :tears:
Jotenkin sitä hakemalla hakee itselleen oireita vaikkei niitä juurikaan edes olisi.
Etova olo ja palelu ollut mulla monta päivää, mutta siinä ne sitten onkin :sad-face:

Sama täällä, tosin kp 27/28-32.Ei mitään oireita ja ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen, eli aika epätodennäköistä olisi plussa näin eka kierrosta. Lisäksi esikoinen on saatu hoidoilla eli oma hedelmällisyyskin on jotain muuta kuin priimaa :tears:

Ui juku, nyt on siinä määrin tumma viiva jo että tuskin ihan sunnuntaille asti ovulaatio venyy! Just kun pääsin valittamasta niistä pitkistä kierroista. :tears:

Jossu123, onnentoivotukset ja peukut pystyssä täällä! :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• IMG20220504080839.jpg
    IMG20220504080839.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 100
Takaisin