Raskaaksi 2022

Oon sivusta seurannut viime päivät. Mutta ihanaa onnea plussanneille ja @Jossu123 Paljon tarrasukkia :red-heart::red-heart::smiling face with heart-eyes: Täällä pitäis olla ehkä tulevana vklp ovulaatio. En aijo tässä kierrossa tehä ovulaatiotestejä kun saan siittä kauhean paineen sänkypuuhiin. :rolling: Toivottavasti pian täälläkin tärppäis:smiling-eyes::folded:

Haha tääl oli pakko testata viivanpaikka dpo 7 ilta :tears::tears:
Häiritsee niin kovin tää tissi kipu, palelu, nälkä ja väsy ja turvonnut ala maha(ilmavaivat) jne. Josko mulla tuleekin vaa ennenaikainen menopaussi tms :loudlycrying::loudlycrying:
Ostin kaks pakettia pc eli aamulla uus ja pe ja sit yks vielä varmaan la tai su ja jos ei haamua ni tää on jotai just muuta vaan....
Mäkin nään tässä jotain:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Dpo 11 pitäis oleman. Joo, eilen tein tyylipuhtaan negan vielä. :smiling face with heart-eyes:
Ihan mahtavaa:No Evil Monkey::smiling face with heart-eyes:

Mä kehitin kanssa itelleni uuden teorian. Mun oletettu ovulaatiovuoto ei ollutkaan ovulaatiota, vaan joku muu vuoto. Ovulaatio oli ehkä sitten n. kp 21 paikkeilla ja maanantainen vuoto oli kiinnittymisvuotoa.

Tänään ois sit n. dpo10. Oon selvästi päättänyt olla raskaana:rolling: Siis jos tästä ens kiertoon joutuu niin pakko tikuttaa ovis, niin ei tarvi kehitellä tätä ovulaation ajankohtaa ihan hatusta:tears:

Meillä tais tää kierto mennä hukkaan. Oli tossa yhet tallettelut mutta en saanu kunnolla ainakaan ovishuippua tikutettua niin luultavasti tallettelut oli liian myöhään..

Onnea Jossu123!:red-heart:

Viivanpaikka jos sitäkään.. Mietin ku nää tissit oli eilen ja tänään sängystä noustessa kipeämmät hetken aikaa ja ihan uutta mulle muuten tämmönen... Kosketusarat on ja tuntuu hiukan enempi taas. Lisöksi heti kova nälkä vaikka yleensä syön vasta työmaalla vähän ja sit pari päivää pitänyt nyt syödä heti seuraavalla tauolla jo tai ehti tulla jopa hiukan jo huono olo.. Eikö se ois sillon hcg tekemää jos raskaudesta olisi ni sen takia heitän jo kirveen kaivoon ku eikö se sit pitäs näkyä testissä jos oireita saa aikaan..

Tosin esikosta nälkä ja tää tissi kipu oli muutama päivää ennenku tein ekat _haamut_ tosiaan joskus dpo 10 muistaakseni ku yks vielä heitti et oot raskaana...

Siinä tän aamun apteekin ultra ja pc jossa alin eilen tehty päivällä. Voi kun nämä nyt vaan vahvistuisi. Tuntuu niin uskomattomalta sillä mulla ei oo yksinkertaisesti _mitään_ oireita! Ei edes tissit kipeet..

Liitteet

• 20220505_071722.jpg
    20220505_071722.jpg
    983.2 KB · Katsottu: 183
Taisi se mun eilinen pc olla viivanpaikka. Tänään ei testissä näkynyt kun hyvällä mielikuvituksella jotakin. :side_tear:

Liitteet

• Polish_20220505_074049171.jpg
    Polish_20220505_074049171.jpg
    5.9 MB · Katsottu: 93
Siinä tän aamun apteekin ultra ja pc jossa alin eilen tehty päivällä. Voi kun nämä nyt vaan vahvistuisi. Tuntuu niin uskomattomalta sillä mulla ei oo yksinkertaisesti _mitään_ oireita! Ei edes tissit kipeet..
Onneksi olkoon ja todella paljon tarrasukkia!! :Two-hearts::blowing:

Mulla oli sama homma! Ensin seuraa kaikki negakierrot hirveän määrän oireita mutta kun plussakierto tulee, niin oireita ei oo mitään :tears: mulla alko oireet vasta n. Viikko plussasta.

Mulla oli sama homma! Ensin seuraa kaikki negakierrot hirveän määrän oireita mutta kun plussakierto tulee, niin oireita ei oo mitään :tears: mulla alko oireet vasta n. Viikko plussasta.
Ihana tietää, että tää voi olla normaalia. :loudlycrying::smiling face with heart-eyes: Mun mies sano eilen ihanasti, että ajattele jos ne kaikki tuntemukset on ollu siitä, että siellä ei oo kaikki kunnossa ja nyt tää olis merkki että on. :Two-hearts::folded:

Ihana tietää, että tää voi olla normaalia. :loudlycrying::smiling face with heart-eyes: Mun mies sano eilen ihanasti, että ajattele jos ne kaikki tuntemukset on ollu siitä, että siellä ei oo kaikki kunnossa ja nyt tää olis merkki että on. :Two-hearts::folded:
Ihana mies :Two-hearts:

Mulla oli semmone paineen tunne ja semmone et koko aja ois kakkahätä enne plussaa :No Evil Monkey: mut ei muuten mitää oireita. Alko joskus vähä plussan jälkee sit hirvee väsymys ja rinnat kipeet. Mut tosiaan plussasin vasta joskus dpo 14 ja siitä viel meni aikaa enne ku alko oireet.

Taisi se mun eilinen pc olla viivanpaikka. Tänään ei testissä näkynyt kun hyvällä mielikuvituksella jotakin. :side_tear:
Voiei. :sad-face: mikä dpo sulla menos? Toivotaan et vielä muuttuu kunnon plussaksi. Oon vissii alkanu harjaantuu näissä hailakoissa viivoissa, ku enne en nähny niitä, mut kyllä mä sun testissä näen jotakin. Toivotaan et se vielä lähtis vahvistuu! :Two-hearts:

Ihanaa onnea vielä Jossu123 :red-heart::red-heart:

Kertokaa tyhmälle et kui vois olla raskausoireita ees ennenku näkyisi testissä?? Ku eikö se hormoni just ne oireet tee? Siis nää tissit ku nyt kipeet ja) kuumottaa js tuntuu et alkais maitoa valua melkein (sama fiilis) ja kahvin jälkeen meinasin äsken oksentaa.. Mitä ihmettä tää voisi olla jos ei raskaus oireita :loudlycrying:
Kp 24/29-31 dpo 8

Muoks. Myös suupieli halkesi ja finnejä tulee. Mulle ei tuu ku hormonien takia yleisesti niitä ikinä

Ihanaa onnea vielä Jossu123 :red-heart::red-heart:

Kertokaa tyhmälle et kui vois olla raskausoireita ees ennenku näkyisi testissä?? Ku eikö se hormoni just ne oireet tee? Siis nää tissit ku nyt kipeet ja) kuumottaa js tuntuu et alkais maitoa valua melkein (sama fiilis) ja kahvin jälkeen meinasin äsken oksentaa.. Mitä ihmettä tää voisi olla jos ei raskaus oireita :loudlycrying:
Kp 24/29-31 dpo 8

Muoks. Myös suupieli halkesi ja finnejä tulee. Mulle ei tuu ku hormonien takia yleisesti niitä ikinä

mä mietin samoja kysymyksiä, nyt ollu pari viikkoa kohta erilaisia tuntemuksia, mut ei näy menkkoja ja testit näyttää negaa! :Face Without Mouth:

Noh, ite oon nyt joutunu yli pari vuotta käymään läpi kiertoja missä mukamas luteaalissa ollu kaiken maailman oireita - mut ei yhtäkään plussaa. Valitettavasti progesteroni aiheuttaa niitä raskauden kaltasia oireita :( varsinkin jos ne oireet alkaa hyvissä ajoin ennen plussaa, niin kyllä ne todennäkösemmin on progesteronin aiheuttamia, ja samat oireet olis siinä kierrossa tullu vaikka ei olis edes seksiä harrastettu. Se on usein sellanen vääristymä, että sitä saattaa tulkita jonkun oireen varmaksi raskausoireeksi, koska se sattu viimeks tulee plussakierrossa - vaikka tosiasiassa oli sattumaa.

Mutta en tarkota etteikö joillain oikeesti olis jotkut oireet sellasia mistä oikeesti varmaks tietävät omalla kohdalla :)

Sori ku valitan mutta nyt siis töissä melkein pysty olla kun huimaa kylmä hiki ja hengästyttää.. Pidätän oksennusta ja alaselkää jomottaa ku vähän seisoskelee.. Voisko olla proge tämmösen takana? Jos ei siis ennen oo ollut

Muokattu viimeksi:
Sori ku valitan mutta nyt siis töissä melkein pysty olla kun huimaa kylmä hiki ja hengästyttää.. Pidätän oksennusta. Voisko olla proge tämmösen takana?
Mäkin ihmettelen voiko proge tehdä just ne oireet.

Viime kierrossa mulla oli liuta oireita ja nyt päätin sivuuttaa ne ihan vaan kun tuntuu ettei meillä vielä simppoja olis että voisin edes raskautua.

Silti eilen illalla alavatsa ja nivuset särki niin että olin varma että yöllä alkaa menkat. No ei alkanut. Testijännitystä kaipaan silti vaikka en usko onnistumiseen tällä hetkellä. Tässä siis aamun medigoo dpo9.
Oon melko ihastunut näihin medigoo testeihin. Harmi kun ei yhtä helpolla saatavilla ku PC t.

Ja lisäks mitä meidän iherb toikaan meille. @Nurppu listassa oli kyllä joku muu inositol naiselle, mutta otin tämän kun en löytänyt sitä mistään. Tää käy molemmille :thumbs-up:

Liitteet

• EE1248DD-F5FC-42A0-A97A-575DF70A9C2D.jpeg
    EE1248DD-F5FC-42A0-A97A-575DF70A9C2D.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 112
  • 480D4087-D783-49C9-B7DA-6ABFE27714D9.jpeg
    480D4087-D783-49C9-B7DA-6ABFE27714D9.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 118
Mäkin ihmettelen voiko proge tehdä just ne oireet.

Viime kierrossa mulla oli liuta oireita ja nyt päätin sivuuttaa ne ihan vaan kun tuntuu ettei meillä vielä simppoja olis että voisin edes raskautua.

Silti eilen illalla alavatsa ja nivuset särki niin että olin varma että yöllä alkaa menkat. No ei alkanut. Testijännitystä kaipaan silti vaikka en usko onnistumiseen tällä hetkellä. Tässä siis aamun medigoo dpo9.
Oon melko ihastunut näihin medigoo testeihin. Harmi kun ei yhtä helpolla saatavilla ku PC t.

Ja lisäks mitä meidän iherb toikaan meille. @Nurppu listassa oli kyllä joku muu inositol naiselle, mutta otin tämän kun en löytänyt sitä mistään. Tää käy molemmille :thumbs-up:
Testikuva ei tullut? :)

Mut mulla ei näin valtavia oireita oo ennen tehnyt ku raskaus. Koska kylmä hiki oli sillo oire taas siitä ku raskaus laskee mun valmiiksi matalaa verenpainetta.. Mut joo on kyl ihme juttu...

Ihanan vahvistuvat viivat siellä :Two-hearts: Nyt kaikki hyvät energiat sinne :folded:

Testikuva ei tullut? :)

Mut mulla ei näin valtavia oireita oo ennen tehnyt ku raskaus. Koska kylmä hiki oli sillo oire taas siitä ku raskaus laskee mun valmiiksi matalaa verenpainetta.. Mut joo on kyl ihme juttu...
Jestas sä olit nopee :rolling: piti muokata ku hävis ku laitoin samaan aikaan:smiling-eyes:

Mä kun ihan jauho ni oliko meillä sama dpo? Oon kyl kans lukenut että oireita voi tulla ennenku näyttää edes plussaa, joten nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä että tää olis sitä enteilyä siitä :Two-hearts::thumbs-up::thumbs-up:

Takaisin