Raskaaksi 2022

Täällä hetken mielijohteesta tehty eilen päiväpissasta puhdas nega.
Ja ei kyllä yllättänyt, kp26/32-34 :tears:
Jotenkin sitä hakemalla hakee itselleen oireita vaikkei niitä juurikaan edes olisi.
Etova olo ja palelu ollut mulla monta päivää, mutta siinä ne sitten onkin :sad-face:

Mulla viime eka kierto pillereiden jälkeen oli 35päivää ja menkat oli 7.4. Tässä kierrossa ei tietoa oviksesta eikä kierron pituudesta tosiaan. Mutta voiko raskausoireet näkyä jo? En tiedä miten laskea mahdollinen raskaus kun en tiedä kierron pituutta..

Tänää aamulla hirveä pahaolo ja kuumuus, hyvä kun vesikään uppos.. tissit kipeät myös. Niin mietin voiko olla raskausoireuta vai ajattelenko liikoja..:Two-hearts:

Tein raskaustestin ja puhdas nega. Dpo 10. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:
En tajua mitä on mun kropassa vikana ku on jo 16 kiertoo yritetty ja mitään ei vaan tapahdu.

Tää nälkä kans ihme aamuvuorossa... Siis tulee tosi nopee ja sillee iha paha olo.eilen ja tänään . No ei se auta ku odotella pari päivää et testaa

Nyt alkaa olla jo sellainen viiva, että mieskin näkisi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Repäisykipujen lisäksi oireena on heräily öisin. Herään tyyliin neljältä enkä meinaa millään saada unta. Tätä on ollut aiemmissa raskauksissa myös.

Liitteet

• 20220504_070718.jpg
    20220504_070718.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 159
Nyt alkaa olla jo sellainen viiva, että mieskin näkisi. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Repäisykipujen lisäksi oireena on heräily öisin. Herään tyyliin neljältä enkä meinaa millään saada unta. Tätä on ollut aiemmissa raskauksissa myös.
Onks tää mikä testi vai pc? Onnea :smiling face with heart-eyes:

Haamu tai nega, vaikea sanoa. Välillä tuntuu että kun tarpeeksi katsoo niin siihen viivanpaikan vieree helposti kuvittelee jotain tummentumaa mikä ei olekkaan mitään... No, perjantaina uusi testi, sitten luulisi näkyvän jotain jos on näkyäkseen.

Liitteet

• 20220504_081420.jpg
    20220504_081420.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 141
Mä oonkin nyt niin extreme että tein testien puutteessa ruokasoodatestin, eli ruokasoodaa ja aamupissaa sekoitetaan ja jos sihisee tai kuplii niin pitäisi olla raskaana. Mun seos sihisi heti kuuluvasti eli olen nyt raskaana siihen asti että saan päivällä oikean raskaustestin :rolling: juu ja myönnän tein eile ja tänään myös ne ovistestit ja hämmästyttävän tummia oli, ei plussia kuitenkaan. Mut päivällä tietää jos oikea r-testi on umpinega niin ei tarvitse piinailla enää lopputulosta.

Tiirailtavaa :Weary Cat Face:

Liitteet

• IMG_20220504_081946.jpg
    IMG_20220504_081946.jpg
    4 MB · Katsottu: 168
  • IMG_20220504_084549.jpg
    IMG_20220504_084549.jpg
    360.2 KB · Katsottu: 158
Onnea Jadine ja haaveena4!:smiling face with heart-eyes: Nuo on kyllä jo niin selvät ettei jää arvailujen varaan! Onnellista odotusta teille:Two-hearts:

NM90 ja Misle, kummallakin näkyy jotain, jännittävää!:No Evil Monkey:

Itsehän tein samasta pissasta vielä pc:n eilen mistä tein sen rfsu:n herkän puikon. Ei ollut sekään vahvistunut. Veikkaan, että olen taidokkaasti onnistunut kuvaamaan teille viivanpaikkaa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sain nimittäin viivat näkyviin myös testistä, jota ei ole edes tehty..

Tänään kp 31/34-35. Ärsyynnyin niin pahasti testeihin, että en taida tehdä enää ennen viikonloppua/ennen kuin menkat on myöhässä. Vähän 50/50 olo oisko tässä raskaana vai onko kaikki oireet vain toiveajattelua.

Siis apua, näkyy käännetyssä niin selvästi :Two-hearts:ja ihan normissakin nyt kun avasin silmät oikeasti.
Mitkä dpot?

No jos ovis sillon, kun nyt kuvittelen, niin ois dpo 10. Mitään varmuutta ei ole, mutta sillon oli veristä limaa ja jäätävät menkkakivut, ja nyt su-ma oli tosi oudot toispuoleiset alavatsakivut ja sellasta repivää kipua.

Itsehän tein samasta pissasta vielä pc:n eilen mistä tein sen rfsu:n herkän puikon. Ei ollut sekään vahvistunut. Veikkaan, että olen taidokkaasti onnistunut kuvaamaan teille viivanpaikkaa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sain nimittäin viivat näkyviin myös testistä, jota ei ole edes tehty..

Tänään kp 31/34-35. Ärsyynnyin niin pahasti testeihin, että en taida tehdä enää ennen viikonloppua/ennen kuin menkat on myöhässä. Vähän 50/50 olo oisko tässä raskaana vai onko kaikki oireet vain toiveajattelua.

Eikä! Pc on aina ollut tosi luotettava testi, mitä niille on oikein tapahtunut, jos antaa tollasia viivanpaikkoja. :Weary Cat Face:

Nääh ainakin apteekin ultran mukaan 3h pissasta tehty testi ihan nega eli ruokasoodatesti huijas :Face With Tears Of Joy: Toinen ultra on vielä aamuksi, mutta rohkenen epäillä vaikkei näistä ultrista ookaa mitn aikaisempaa kokemusta. Olin aika varma dpo6 krampeista että ois käyny säkä heti kkm:n jälkeen, mut sit toisaalta oviksen hyödyntäminen oli oikeasti tunneista kiinni että ei toisaalta yllätä negatulos. Viimeks dpo11 oli jo kunnon haamuja kuitenkin niin tuskin aamulla tulos on eri. Nyt täytyy alkaa katseet kääntää ens oviksen kunnolliseen hyödyntämiseen josko sit tärppäis :Smiling Face With Sunglasses:

IMG_20220504_102701.jpg

Takaisin