Raskaaksi 2022

Tissit ne vaa kipeytyy lisää.. Noo se on taas tiedossa r tikuttelua vaik nyt piti olla ilman.. Voi keletus tän kropan kanssa :tears::tears: mut teen vasta aikaisintaan to ja milläs nyt tekisi ku pc ei oo luotettava ja ei oo medigoota:loudlycrying:
Oisin tilannu jos oisin tiennyt et testailua tulossa :rolling:
Torstaina vasta :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: miten me ny sinne asti jaksetaan odottaa :Face With Tears Of Joy: Hmmmm, mä silti kallistuisin pc ku parempaakaan ei o saatavilla :Face Without Mouth:

Täällä on kova testausmeininki päällä, kiva pöästä muiden testejä tiirailemaan :tears:Tässä kierron alussa kun ei vielä ovistakaan pääse tikuttamaan niin, pissin sitten tänään testausinnoissani Raskauskeijulta tilattuun fsh-testiin, jonka pitäisi kertoa onko tässä kierrossa vaihdevuodet. :tears:
No ei ole, siitäkään ei plussatulosta (vaikka tosi hyvä niin). Jotenkin vähän koin tyhmäksi testiksi mokoman vaikka olisihan plussatulos saanut varamaan gynelle aikaa välittömästi.

Näinköhän tää kierto menee vähän taukoa pitäessä, ollaan töiden puolesta kiireisiä kun pitäisi kevätkylvöt saada aluilleen ja just ennustettuun ovishetkeen mulla on menoa.. vaikka olishan se aika hienoa, jos nyt saisi pirttiviljelyn siemenenkin itämään viimein ❤

Tuli keltarauhashormonitulokset. Testi otettu dpo 5. Viiterajoissa, ja synlab ohjeistaa että jos puolessa välissä kiertoa on yli 25 niin ovis on tapahtunut. No se on selvä, mutta onko tuo muiden mielestä vähän alhainen?
Kaiken lisäksi gyne oli perunut aikansa siltä päivältä kun mulla oli varaus. :Grimacing Face::Grimacing Face:
Mulla oli joskus muinoin dpo 6 juuri saman 26. Oli lääkärin mielestä hyvä.

Tänne pärähti tänä aamuna ovisplussa(t) ja iltapäivällä käytiin sitten inseminaatiossa. Eli piinapäivät alkakoon :Hugging Face:
Yrityskerta nro 17, jokohan tuo vois ottaa onnistuakseen.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::folded:

Liitteet

• 20220503_173545.jpg
    20220503_173545.jpg
    493.1 KB · Katsottu: 83
Onnea plussista kaikille :red-heart: ja Iinamarikalle isot pahoittelut, tosi kurjaa kuulla että kävi näin. :loudlycrying: Kävin tuolta listalta katsomassa taustasi ja olisin kyllä niin suonut, että tämä raskaus olisi jatkunut. :(

Täällä ei testailla edes ovulaatiota vielä (no okei, huomenna voisi kyllä aloittaa), Flo ennustaa ovista sunnuntaille. Onneksi niin, koska tämä onkin toukokuun viimeinen viikonloppu, mikä ollaan ylipäänsä kotosalla samaan aikaan. Tuskastuttaa tämä pitkä, about 35-päiväinen kierto! Normaalilla 28 päivän kierrolla saa onnistumisen mahdollisuuden niin paljon useammin, ja toki tuo 35 päivää on siinä ja tässä edes normaali, joten se jo itsessään huonontanee onnistumisen mahdollisuutta. :( Mutta tällaista tämä on mulla aina ollut, teininä ennen e-pillereitä se oli toki pelkästään kiva juttu, ja e-pillereiden kanssa asialla ei ollut mitään väliä. En kyllä ole eläessäni koskaan haikaillut, että olisipa menkat useammin. :tears:

Ja niin, mä olen kyllä tehnyt ihan täysin viivattomia ovulaatiotestejä, ei edes haamun haamua. Pitääköhän siitäkin nyt olla huolissaan... :l

Onnea plussista kaikille :red-heart: ja Iinamarikalle isot pahoittelut, tosi kurjaa kuulla että kävi näin. :loudlycrying: Kävin tuolta listalta katsomassa taustasi ja olisin kyllä niin suonut, että tämä raskaus olisi jatkunut. :sad001

Täällä ei testailla edes ovulaatiota vielä (no okei, huomenna voisi kyllä aloittaa), Flo ennustaa ovista sunnuntaille. Onneksi niin, koska tämä onkin toukokuun viimeinen viikonloppu, mikä ollaan ylipäänsä kotosalla samaan aikaan. Tuskastuttaa tämä pitkä, about 35-päiväinen kierto! Normaalilla 28 päivän kierrolla saa onnistumisen mahdollisuuden niin paljon useammin, ja toki tuo 35 päivää on siinä ja tässä edes normaali, joten se jo itsessään huonontanee onnistumisen mahdollisuutta. :sad001 Mutta tällaista tämä on mulla aina ollut, teininä ennen e-pillereitä se oli toki pelkästään kiva juttu, ja e-pillereiden kanssa asialla ei ollut mitään väliä. En kyllä ole eläessäni koskaan haikaillut, että olisipa menkat useammin. :tears:

Ja niin, mä olen kyllä tehnyt ihan täysin viivattomia ovulaatiotestejä, ei edes haamun haamua. Pitääköhän siitäkin nyt olla huolissaan... :l
Oletko mittauttanut koskaan lutenisoivaa hormonit verikokeilla?

Dpo 10, menkkoja odottelen huomenna alkavaksi. Nega testattu. Huomenna tuhlaan vielä yhden apteekkarin mut eiköhän oo selvä peli. Ei edes yhtään tunnu siltä että mitään tapahtuis.

Liitteet

• 16515903128308702539086127797298.jpg
    16515903128308702539086127797298.jpg
    914.9 KB · Katsottu: 107
Vahvasti taustaillaan täällä ja voi että miten paljon plussan alkuja:smiling face with heart-eyes: toivottavasti vahvistuvat kaikki:folded:

Itsellä tylsääkin tylsempi vaihe, kp11 mutta saa nähdä kuinka pitkäksi tämä kierto venyy. Tilasin eilen Gelee royaleja josko niillä saisi edes vähän tasattua hormoneja..:smiling-eyes:

Dpo 10, menkkoja odottelen huomenna alkavaksi. Nega testattu. Huomenna tuhlaan vielä yhden apteekkarin mut eiköhän oo selvä peli. Ei edes yhtään tunnu siltä että mitään tapahtuis.
Jaa ja ei tarvinnut kuin kävellä vessaan tuon viestin jälkeen niin alko tuhruvuoto :loudlycrying:

Oletko mittauttanut koskaan lutenisoivaa hormonit verikokeilla?

En ole mitannut koskaan. Mulla oli tarkoitus mennä tässä kierrossa Lounalabin naisen hormoniarvot -testiin, mutta se sitten jäi, kun edellisestä kierrosta alkoi se kemiallinen. Ensi kierrossa voisi katsoa vaihtoehtoja enemmän, jos ja kun vielä ajankohtaista. Eihän meillä oikeasti ole kauaa mennyt, nyt on käynnissä vasta viides kierto, mutta näköjään mitä enemmän lukee, sitä enemmän saa mietittävää... :/

Muokattu viimeksi:
Nonnih. Vaikka kertaalleen tämän läpikäyny nii nyt on vaan iso kysymysnerkki, MITÄS NYT? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Vissiin tarttee neuvolaan soittaa ja foolit alottaa. Hömm..?

Liitteet

• 20220503_181747.jpg
    20220503_181747.jpg
    882.3 KB · Katsottu: 136
Nonnih. Vaikka kertaalleen tämän läpikäyny nii nyt on vaan iso kysymysnerkki, MITÄS NYT? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Vissiin tarttee neuvolaan soittaa ja foolit alottaa. Hömm..?

Foolihappo kannattaa aloittaa jo 2-3 kuukautta ennen yrityksen alkua, jos vain mahdollista, mutta viimeistään nyt, kun olet plussannut.

Neuvoloista en osaa sanoa mitään, kun en asu Suomessa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jaaaaa mun sekoilu alko än yy tee nyt :rolling: Sain venytettyä siis kaksi päivää testin tekemistä edelliskiertoihin jolloin ihan pöllönä aloitin jo dpo5:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Voi luoja mun kans:Face With Tears Of Joy:
No kyllähän sen tietää mitä se ei näytä tässä vaiheessa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mutta koska testikuvat on aina kivoja ni laitetaan mun blanco medigoo tänne :Nerd Face:

Labrois kävin just, huomenna sit katsellaan mitä mun progesteronit kertoo dpo7 päivältä.
Ai sää alotit jo nyt, vitsi just tänään mietin että jokohan sitä alottais :tears:
Tässä saattais olla jollekin yritykselle hyvä rahasampo kun ne alkais tekemään sellasia testejä mihin vois tässä odotellessa muuten vaan pissiä ja niihin tulis vaikka eri värejä tai kuvia, niistä vois sit alkaa vaikka keräilee jotain sarjaa :tears:

Hellurei! Huh, että olikin aika työmaa käydä kaikki viestit läpi mitä oli tullut sitten huhtikuun 6. jälkee. Sillon alkoi itsellä menkat ja piinailut jäi.

Ei vitsit miten ihanan paljon plussia tänne tullut! ❤️ Paljon onnea kaikille!
Ja sitten taas suuret pahoittelut menetyksistä ja uusista kierroista.

Itellä siis tilanne, että nyt mennään dpo 1, kierron päivä 28/39. Positiiviseti kuitenkin ettei kierto tota pidemmäksi ole nyt venynyt synnytyksen jälkeen. Tämä siis vasta toinen kierto synnyttksen jälkeen vaikka synnytyksestä onkon jo yli vuosi. Imetän vielä niin en yhtään ihmeteölyt ettei kierrot edes aikaisemmin alkaneet.
Talletteluja saatiin tähän ihan kivasti: dpo -4, -2,-1 ja 0 . Olisko jo vähän lyöty yli, mutta mikäs siinä kun kivaa yhteistä puuhaa✌. Viimeksi raskauduin juurikin näin tiuhoista talletteluista. Edellisessä kierrossa ei ollut ihan näin tiuhaa.
Nyt siis piinapäivät alkakoot.

Ai sää alotit jo nyt, vitsi just tänään mietin että jokohan sitä alottais :tears:
Tässä saattais olla jollekin yritykselle hyvä rahasampo kun ne alkais tekemään sellasia testejä mihin vois tässä odotellessa muuten vaan pissiä ja niihin tulis vaikka eri värejä tai kuvia, niistä vois sit alkaa vaikka keräilee jotain sarjaa :tears:
Ei muutaku völjyy vaan :rolling:

Laitetaas yritys pystyyn, toi on mahtava idea :thumbs-up::smiling-eyes:

Oi vitsi miten hullu plussavyöry täällä, ei edes pysy mukana vauhdissa! Onnea kovasti kaikille, ihanaa! :) Ja voi iinamarika, niin väärin että lisää koetellaan :( :Broken Heart:

Mä täällä kp7 tein kokees ovistestin, kun eilen oli hullut halut ja äsken nipisteli vatsaa. Täähän on jo melkeen plussa! En kyl muista oonko ennen näin aikasin testannu edes, että vetääkö tää jotain tälläst aaltoilua ennen plussaa. Mutta mun kuvahistoria näyttää että tällästä viivaa oon saanu ny kahtena edellisenä kuukautena kaks päivää ennen ovulaatioo (lämpöjen perusteella todettua)! Että ehkä nyt onkin käyny se toive toteen, että tässä kuussa saatais varhanen ovulaatio ennen ku pitää alottaa se progesteronilisä jolla ajotetaan menkat oikein sitä polyypinpoistoa varten :Heavy Black Heart: jeejee!

PXL_20220503_171540365~2.jpg

Voi juku, kohta sitä ollaan taas menoissa mukana! Tai no voi kai sitä sanoa että ollaan jo, kun viimeviikolla kävin ultrassa ja kunhan se ovisplussa sieltä vihdoin suvaitsee pärähtää, niin ens viikolla mahdollisesti pakasteherneen siirtoa kohti jos vain ajankohta osuu kohdilleen! :Victory Hand:

Ristiriitaiset fiilikset.. Joko kroppa haluaa nyt kettuilla ja tekee lisää ihme oireilua ku ei pitäny ees kuulostella tai miettiä mut toki oviksen bongasin väkisin ilman testejä ku oli suht kivat kivut..
Mut tänää siis aremmat rinnat sivuilta.. Siis tuolta ihan kainaloiden alta ns...
Ilmavaivat riesana, väsymys ja nälkä. Nii ja runsas keltainen vv.

Yks kaveri sano kyllä et naisilla vuorotyön aloitus saattaa saada hormonit sekaisin alkuun et saas nähä onks tää vaan sitä

Toisaalta ärsyttää käydä sit testailee kun ei pitänyt, vaikka omalla tavallaan jännää taas onkin...

Pitääkin tutustua toi tikku homma joka vois kertoa vaihdevuosista.. Mitä se sitten mittaa.. Toisaalta varmaan pelottaisi tehdä se mut hakeutuisin kyl kans gynelle jos semmoiseen plussan saisi.

Sit myös ajattelen väkisin et ois se kyllä jännä jos raskautuu heti kun yrittää yrityksen tauolle.... Tosiaan ku ei käytetä silti ehkäisyä mutta piti välttää hedelmälliset päivät.. En mä jaksanut laskea mikä kp milloinkin oli ja kun ei ovista metsästänyt ni.. Melkein vaatisi o tikut sit taas sen takia et plussan lähestyessä välttäisi peiton heilutusta. Pääsispä sentää tikkuja upotteleee

Muokattu viimeksi:
Takaisin