Veve
Näppärä viestien naputtelija
Mites onko muilla haasteellista saada talletteluja osumaan?
Meillä joo, mies tekee aikaista aamuvuoroa ja menee nukkumaan tosi ajoissa, mä oon harkassa ja duunissa ja teen aamua ja iltaa ja yötä ja kaikkea sekasin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites onko muilla haasteellista saada talletteluja osumaan?
Kuulostaa haasteelliselta. Minäkin löydän nukkuvan miehen välillä sohvalta kun itse pääsen iltavuorosta ja pitäs touhutaMeillä joo, mies tekee aikaista aamuvuoroa ja menee nukkumaan tosi ajoissa, mä oon harkassa ja duunissa ja teen aamua ja iltaa ja yötä ja kaikkea sekasin

Jännittää muiden puolestaOjoi.. Toivotaan et huomenna pääsee näkee haamuja/plussia![]()

Kiitos ja samoin!Kiva kuulla sinusta! Meitä näyttää olevan muutamia jo tuolta viime kesän ryhmistä, jotka toivoo uutta raskautta pian, niin siis minäkin![]()
Sama tosiaan täälläkin toiveissa
Pitääkin liittyä takaisin heinäkuisten salaiseen ryhmään, niin pääsisi katsomaan kuulumisia

Tulin vaan sivusta huutelemaan myötätuntoa asiaan, meillä nimittäin aina noin. Luulen että miehen alitajuista pelkoa raskautumisesta meillä. Tosin ei se enää ikäni puolesta olisi mahdollistakaan, mutta kummasti mies vaan ei jaksa ovisaikaan muuta kuin kääntää kylkeäänminäkää en aamulla testaillut, muistin kyllä mutta ajattelin odottaa paremmat päivät vielä! Huomena aamulla testaan myös!
mulla ei juuri mitään muita oireita kun nälkä kokoajan ja syömishimot ihan valtavat mutta pms oireita luultavasti vain!en kyllä kauheesti luota tärppiin tässäkään kierrossa kun meillä jäi ne tallettelut taas vähiin.. miehellä tulee aina taantuma mun ovis aikaan, ihan joka kerta ja se ei jaksa puuhailla, ennen mun ovista jaksaa mutta ei just oviksen aikaan ja taas oviksen jälkeen jaksaa! mua ei taas oviksen jälkeen hirveesti enää kiinnosta hommat, niin saattaa sitten tulla pitkäkin väli meillä seksiin
oon kokeillut olla kertomatta tosta ovisajankohdasta mutta ei sekään auta, kai miehelläkin on joku oma biologinenkiertonsa että seksi ei nappaa sitä just sillon kun pitäis
![]()

Toivotaan, että päästään näkemään plussia 

Sanoisin että aivan turhaan podet syyllisyyttä. Eihän sitä voi sitä paitsi edes tietää raskautuuko kahdessa kuukaudessa vai kahdessa vuodessa. Eli missään nimessä ei kannata jättää töitä välistä mahdollisen tulevaisuuden raskautumisen takia. Tai itse asiassa minusta töitä ei kannata jättää kyllä välistä vaikka tietäisit olevasi raskaana samalla hetkellä ku kirjoitat sopimusta. Ja jos joku työkaveri pitää sinua itsekkäänä sen takia et oot tullu raskaaksi kesken sopimuksen nii aika erikoista. Minä jäin ite kesken sopimuksen äitiyslomalle, työsopimusta tehdessä olin jo raskaana mutten tienny sitä vielä. Pitkä yritys oli takana, olin kaiken aikaa samassa työpaikassa ja täytyy myöntää et itse en edes pohtinu noita asioita. Otin työt vastaa vaikka yritys on käynnissä. Eikä siis kukaan todellakaan suhtautunu mitenkää huonosti, päin vastoin kaikki oli tosi iloisia raskaudesta. Uskoisin et niin sinullakin. Varmasti syyllisyyden tunteet on vaa omassa päässä eikä kukaa muu aattelee sinusta mitää jos jäät äitiyslomalleOnpa täällä monella jännät paikat testailun ja hoitojen odotuksenkin muodossaToivotaan, että päästään näkemään plussia
Täällä on työkuvioista vähän ristiriitaiset fiilikset, kun olisi mahdollisuus uuteen määräaikaiseen soppariin, mutta toisaalta on kauhea syyllisyyden tunne siitä, että saatan jäädä kesken sopimuksen äitiyslomalle. Toisaalta taas en haluaisi jättää sopimusta uusimattakaan, kun mitään raskautta ei vielä edes ole ja tykkään nykyisestä työpaikasta ihan valtavasti. Olisihan se sitten tosi harmi, jos raskautumisessa menisi pitkäänkin ja sen takia olisin jättänyt paikan ottamatta vastaan. Kuitenkin tiedän, että moni työkaveri pitäisi minua sitten itsekkäänä, jos jäisinkin äitiyslomalle kesken sopimuksen... Onko kukaan muu joutunut miettimään vastaavaa? Lain mukaanhan tämä on selvä juttu eikä mahdollisella raskaudella saisi olla asiaan mitään vaikutusta, mutta silti tulee syyllinen olo jo etukäteen![]()
eli tsemppiä vaan yritykseen ja hyvällä mielin työsopimusta kirjoittamaan 

viiva siinä näkyy ihan ilman tiirailujakin mutta mietin että näyttääks tää kuitenkin viivanpaikan vaan noin selkeenä?

Vaikuttaisi mun silmään oikealle plussan alulle!View attachment 111700
Apteekin testillä aamupissasta, mahtaako olla oikea plussan alku? dpo8-9viiva siinä näkyy ihan ilman tiirailujakin mutta mietin että näyttääks tää kuitenkin viivanpaikan vaan noin selkeenä?
lisään tähän vielä että tissit tuli yön aikana kipeiksi ja alavatsaa polttelee niinku menkat alkais mutta vielä olis 5päivää niiden alkamiseen. ruokahalu edelleen ihan valtava![]()
Toivotaan että nyt on sitä Voi toki ollakin, mulla on näistä kokemus että näkyy kyllä harmaa viivanpaikkakin. Testaas nyt huomenna uudestaan, pidetään peukkuja!View attachment 111700
Apteekin testillä aamupissasta, mahtaako olla oikea plussan alku? dpo8-9viiva siinä näkyy ihan ilman tiirailujakin mutta mietin että näyttääks tää kuitenkin viivanpaikan vaan noin selkeenä?
lisään tähän vielä että tissit tuli yön aikana kipeiksi ja alavatsaa polttelee niinku menkat alkais mutta vielä olis 5päivää niiden alkamiseen. ruokahalu edelleen ihan valtava![]()

Kyllä tää on väkisin oikea haamuView attachment 111700

Kyllä tää on väkisin oikea haamu
Vauvaliimaa paljon
Apteekin testissä näkyy ennen kuivumista tarkkaan kattottuna selkeesti viti valkoinen viivanpaikka jos on nega.. Joskus testi ajan jälkeen sen viereen ilmestyy joku muka roskishaamu mut tää ei sellaiselle näytä kyllä![]()
käyn hakee tänää kaupasta pc: testin niin kattoo illalla sillä myös, vielä on myös apteq testi, mutta sen säästän huomis aamuksi! tästä päivästä tulee suorastaan mielenkiintoinen tollasen viivan jälkeen! 

Voiei! On kyllä tosi inhottavan kuuloinen tilanne. Laita palautetta jossain kohtaa jos jaksat. Toivotaan tosi kovasti, et tänää se lääkäri soittaa! Miustakin se odottelu oli aina kaikista inhottavinta. TsemppiäTäällä 2 vko inssistä ja testi vitivalkoinen nega, kuten arvasin. Soitin polille tuloksen ja kerroin, ettei olla vieläkään saatu suunnitelmaa Omakantaan. Kätilö puhelimessa sanoi, että laittaa nyt lääkärille kysymyksen asiasta ja pyytää että olisi minuun yhteydessä vielä tänään. (Mistä vetoa, ettei kuulu siitäkään..) Sanoi että varmistelee onko tuo lääkäreiden moniammatillinen tiimi meidän tilanteeseen liittyen jo pidetty vai vasta tulossa. Täytyy sanoa, että aika pettynyt olen tuollaiseen epämääräiseen informointiin, kun on näin tärkeä ja herkkä asia kyseessä. Epäreilua lupailla että "ensi kiertoon mennessä viimeistään selviää", jos tuollaista lupausta ei pysty pitämään. Tulee sellainen fiilis kun meidät olisi vaan unohdettu. Odottelu on turhauttavaa, mutta kaikista eniten toivoisin rehellisyyttä ja luotettavuutta. Edes testin negatiivinen tulos ei harmita tällä hetkellä niin paljon kuin tämä epätietoisuus jatkosta. Argh!