Tässä on kuivuneena jo se. En tajunnu heti ottaa kuvaa
oliks tää märkänä tummempi? mua häiritsee vaan toi vasemman puoleinen tummempi ohuempi viiva mutta en kyllä vielä tästä olis huolissaan! testailetko huomena? jospa olis vahvistunut sitten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oli tummempi mitä toi nyt kuivana. Ja se oli kauttaaltaan samanvärinen. Nyt vaan kuivuneena ton näkönen. Pitää huomenna tehä uus aamupissasta ja toivoa että tummenis.oliks tää märkänä tummempi? mua häiritsee vaan toi vasemman puoleinen tummempi ohuempi viiva mutta en kyllä vielä tästä olis huolissaan! testailetko huomena? jospa olis vahvistunut sitten!
Oli tummempi mitä toi nyt kuivana. Ja se oli kauttaaltaan samanvärinen. Nyt vaan kuivuneena ton näkönen. Pitää huomenna tehä uus aamupissasta ja toivoa että tummenis.
Mä en oikein tiiä vielä! Meinasin ehkä olla viilipytty ja odottaa vaan alkaako menkat vai eijes! millon aattelit testailla? tää oli multa kyllä eka kerta kun tälläsillä päivillä aloin testaamaan mutta se eilinen yhtäkkinen oksennusrefleksi sai ihmettelemään tilannetta
Hahhaa, joo hyvin menee kyl yksiin ajotukset ootte meitä pari viikkoa edellä! Meillä 20.7 suunnittelukäynti :D en vielä kauheesti IVF:stä tiedä mutta eikös siinä aika aktiivisesti seurailla ultralla ym, että ihan hyvin voi osua saman aikaanMoikka kaikille! Oon jokusen viikon ollut täältä pois ja herranjestas oli viestejä luettavana Ihanaa että on tullut plussiakin ja lupaavia haamujakin näkyy, hirmuisesti onnea plussista ja vahvistumista haamuloisille!!
Olin kyllä tosi rikki kun viimeinen inssi ei tuottanut tulosta niin oon yrittänyt nyt keskittyä jonkin aikaa muihin asioihin ja nauttia keväästä en ole ovulaatiota testaillut mutta lämpöjä seurailen edelleen ja niiden ja kipujen perusteella kyllä aika tarkalleen dpo6 nyt
Ja siis hei @Nurppu !! Mahtavaa että pääsitte kans IVF-jonoon jo!! Samassa veneessä siis taas/edelleen, meidät lisättiin jonoon viime kierron päätteeksi ja suunnittelukäynti on 8.7.! En ihmettelisi jos jossain vaiheessa istuttaisiin vierekkäin odotusaulassa
Mä en oikein tiiä vielä! Meinasin ehkä olla viilipytty ja odottaa vaan alkaako menkat vai ei
Onko muilla synnyttäneillä mennyt kauan aikaa, että kierto on palautunut? Ja onko se palautunut samaan kuin aiemmin vai mahdollisesti muuttunut?
Hakisin jonkun toisen testin varmistukseksiHuomenta
Täällä nyt dpo 12. Eilen oli siis menkkojen oletettu alkamispäivä. Illalla tulikin vain ruskehtava pisara verta ja paperiin vähän. Aamulla mittasin aamulämmön,ja samoin kuin eilen se oli laskusuunnassa: -0,20. Eli tulossa alas...Nyt 36,38. Tähän asti ollut 36,70-36,80. Mitähän tuo merkitsee? Mulla ei tietoa.
No menin vessaan ja sama juttu että vuoto lakkasi,vain paperiin tuli verinen tippa. Tein tuon Onestep-liuskan,eilen dpo 11,negatiivinen. Nyt siinä oli testiajalla:
View attachment 111690
Tämä siis dpo 12 aamupissasta. Ei ole muita testejä niin en voi kokeilla toistaiseksi onko tuo oikea plussa.
Mä en oikein tiiä vielä! Meinasin ehkä olla viilipytty ja odottaa vaan alkaako menkat vai ei
Onko muilla synnyttäneillä mennyt kauan aikaa, että kierto on palautunut? Ja onko se palautunut samaan kuin aiemmin vai mahdollisesti muuttunut?
Mulla ekasta, tokasta ja Kolmosesta alkoi menkat tulemaan säännöllisenä n. 5 viikkoa synnytyksestä. Nyt nelosen jälkeen tuli jotain pieniä vuotoja alkuun, mutta sitten tuli useamman kuukauden tauko ja kunnolla kierto starttasi vajaa 8kk synnytyksessä. Vajaa viikko on nyt kierron pituudessa ollut heittoa. Eli suht säännöllinen on.Mä en oikein tiiä vielä! Meinasin ehkä olla viilipytty ja odottaa vaan alkaako menkat vai ei
Haasteen tuo (tai toi) lähinnä miehen reissutyö kun on aina kotoo pois ma-to.Aamukahvilla täällä juuri. Vielä yks yö pitäis jaksaa ja sitten pääseekin vapaille loppuviikoksi Sit voikin valmistautua rankkaan ensi viikkoon, tiedossa ylitöitä ja yritystä. Tallettelut pitäisi aloitella sunnuntaina kp9 ja tavoitteena on yrittää jatkaa jokatoinenpäivä meiningillä yli ovulaation, joka mulla on yleensä osunut kp14 tikkujen mukaan. Tulee rankka viikko kun on pari 16h päivää ja väliin vain 8h palautumista. No meneepähän sitten aika nopeammin ja pääsee piinapäiviä odottelee. Se on ihan parasta
Mites onko muilla haasteellista saada talletteluja osumaan?
Meillä ei oo ongelmia ajoitusten kanssa onneksi, molemmat tehdään pääasiassa kotoa töitä samanlaisilla aikatauluilla :)
Unohdin kokonaan aamulla testailut, tyytyväisenä annoin mennä pönttöön vaan katotaan taas huomenna! Ja nyt taitaa taas olla vasen rinta vähän kipeenä! Mutta en enää ota sitä minään merkkinä, paitsi että taitaa tuo rintakipu normaalina luteaalioireena tehdä mulla paluuta pitkän ajan jälkeen :)