Raskaaksi 2022

Tässä on kuivuneena jo se. En tajunnu heti ottaa kuvaa:folded:

oliks tää märkänä tummempi? mua häiritsee vaan toi vasemman puoleinen tummempi ohuempi viiva :Eyes: mutta en kyllä vielä tästä olis huolissaan! testailetko huomena? jospa olis vahvistunut sitten! :Person With Folded Hands:

oliks tää märkänä tummempi? mua häiritsee vaan toi vasemman puoleinen tummempi ohuempi viiva :Eyes: mutta en kyllä vielä tästä olis huolissaan! testailetko huomena? jospa olis vahvistunut sitten! :Person With Folded Hands:
Oli tummempi mitä toi nyt kuivana. Ja se oli kauttaaltaan samanvärinen. Nyt vaan kuivuneena ton näkönen. Pitää huomenna tehä uus aamupissasta ja toivoa että tummenis. :Grimacing Face:

Oli tummempi mitä toi nyt kuivana. Ja se oli kauttaaltaan samanvärinen. Nyt vaan kuivuneena ton näkönen. Pitää huomenna tehä uus aamupissasta ja toivoa että tummenis. :Grimacing Face:

toivotaan että on huomena vahvistunut, tää testi on kyllä luotettava että luottavaisin mielin kohti vahvempaa plussaa! :thumbs-up::smiling-eyes:

Ääh en oo muistanut taas sitä öljyä ottaa ollenkaan.. Gelee menee 2x päivässä ni saa riittää nyt. Aion kysellä ens kierron alussa pääsiskö mm endo tutkimuksiin kun on omst epäilyt et jossain mättää.. Ja jos samalla sais nuo perus hormoni labrat ees. Toki mulla on säännöllinen kierto ja selvästi ovis tapahtuu mutta erinäisiä muita oireita ilmaantunut mukaan ja toki ne voi haitata raskaaksi tulemista.
Testasin taas huvikseen tällee kp6 o testi ni melkein Plussa jostain syystä aina täs kohtaa kiertoa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

jes! millon aattelit testailla? :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: tää oli multa kyllä eka kerta kun tälläsillä päivillä aloin testaamaan mutta se eilinen yhtäkkinen oksennusrefleksi sai ihmettelemään tilannetta :tears:
Mä en oikein tiiä vielä! Meinasin ehkä olla viilipytty ja odottaa vaan alkaako menkat vai ei:tears:

Onko muilla synnyttäneillä mennyt kauan aikaa, että kierto on palautunut? Ja onko se palautunut samaan kuin aiemmin vai mahdollisesti muuttunut?

Moikka kaikille! Oon jokusen viikon ollut täältä pois ja herranjestas oli viestejä luettavana :tears: Ihanaa että on tullut plussiakin ja lupaavia haamujakin näkyy, hirmuisesti onnea plussista ja vahvistumista haamuloisille!!:red-heart::red-heart:

Olin kyllä tosi rikki kun viimeinen inssi ei tuottanut tulosta niin oon yrittänyt nyt keskittyä jonkin aikaa muihin asioihin ja nauttia keväästä :smiling face with heart-eyes: en ole ovulaatiota testaillut mutta lämpöjä seurailen edelleen ja niiden ja kipujen perusteella kyllä aika tarkalleen dpo6 nyt :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ja siis hei @Nurppu !! Mahtavaa että pääsitte kans IVF-jonoon jo!! :smiling face with heart-eyes: Samassa veneessä siis taas/edelleen, meidät lisättiin jonoon viime kierron päätteeksi ja suunnittelukäynti on 8.7.! En ihmettelisi jos jossain vaiheessa istuttaisiin vierekkäin odotusaulassa:rolling:

Moikka kaikille! Oon jokusen viikon ollut täältä pois ja herranjestas oli viestejä luettavana :tears: Ihanaa että on tullut plussiakin ja lupaavia haamujakin näkyy, hirmuisesti onnea plussista ja vahvistumista haamuloisille!!:red-heart::red-heart:

Olin kyllä tosi rikki kun viimeinen inssi ei tuottanut tulosta niin oon yrittänyt nyt keskittyä jonkin aikaa muihin asioihin ja nauttia keväästä :smiling face with heart-eyes: en ole ovulaatiota testaillut mutta lämpöjä seurailen edelleen ja niiden ja kipujen perusteella kyllä aika tarkalleen dpo6 nyt :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ja siis hei @Nurppu !! Mahtavaa että pääsitte kans IVF-jonoon jo!! :smiling face with heart-eyes: Samassa veneessä siis taas/edelleen, meidät lisättiin jonoon viime kierron päätteeksi ja suunnittelukäynti on 8.7.! En ihmettelisi jos jossain vaiheessa istuttaisiin vierekkäin odotusaulassa:rolling:
Hahhaa, joo hyvin menee kyl yksiin ajotukset :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ootte meitä pari viikkoa edellä! Meillä 20.7 suunnittelukäynti :D en vielä kauheesti IVF:stä tiedä mutta eikös siinä aika aktiivisesti seurailla ultralla ym, että ihan hyvin voi osua saman aikaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mä en oikein tiiä vielä! Meinasin ehkä olla viilipytty ja odottaa vaan alkaako menkat vai ei:tears:

Onko muilla synnyttäneillä mennyt kauan aikaa, että kierto on palautunut? Ja onko se palautunut samaan kuin aiemmin vai mahdollisesti muuttunut?

Kiva kuulla sinusta! Meitä näyttää olevan muutamia jo tuolta viime kesän ryhmistä, jotka toivoo uutta raskautta pian, niin siis minäkin :smiling-eyes:

Mä imetin osittain ekat 3.5kk ja sen jälkeen kun imetys loppui, alkoi kierto palautumaan, mutta ei tosiaankaan ole vielä ennallaan (jos nyt koskaan aivan ennalleen palautuukaan). Ennen mulla oli ovis kp15-17, nyt on ollut ~kp19. Ennen raskautta luteaali oli 12 päivää, nyt se on ollut 7-8 päivää, mikä siis on varmastikin aivan liian vähän raskautumiseen. Kovasti toivon, että tää kierto tästä pian palautuisi, tai ainakin että luteaali pidentyisi…

Huomenta
Täällä nyt dpo 12. Eilen oli siis menkkojen oletettu alkamispäivä. Illalla tulikin vain ruskehtava pisara verta ja paperiin vähän. Aamulla mittasin aamulämmön,ja samoin kuin eilen se oli laskusuunnassa: -0,20. Eli tulossa alas...Nyt 36,38. Tähän asti ollut 36,70-36,80. Mitähän tuo merkitsee? Mulla ei tietoa.
No menin vessaan ja sama juttu että vuoto lakkasi,vain paperiin tuli verinen tippa. Tein tuon Onestep-liuskan,eilen dpo 11,negatiivinen. Nyt siinä oli testiajalla:
9601C321-A099-4188-B1A5-224189138573.jpeg
Tämä siis dpo 12 aamupissasta. Ei ole muita testejä niin en voi kokeilla toistaiseksi onko tuo oikea plussa.

Huomenta
Täällä nyt dpo 12. Eilen oli siis menkkojen oletettu alkamispäivä. Illalla tulikin vain ruskehtava pisara verta ja paperiin vähän. Aamulla mittasin aamulämmön,ja samoin kuin eilen se oli laskusuunnassa: -0,20. Eli tulossa alas...Nyt 36,38. Tähän asti ollut 36,70-36,80. Mitähän tuo merkitsee? Mulla ei tietoa.
No menin vessaan ja sama juttu että vuoto lakkasi,vain paperiin tuli verinen tippa. Tein tuon Onestep-liuskan,eilen dpo 11,negatiivinen. Nyt siinä oli testiajalla:
View attachment 111690
Tämä siis dpo 12 aamupissasta. Ei ole muita testejä niin en voi kokeilla toistaiseksi onko tuo oikea plussa.
Hakisin jonkun toisen testin varmistukseksi :smiling-eyes:

Mulla kesti melkein vuosi, täysimetyksellä mentiin 6kk, sitten reilu 9kuisena aloitin unikoulun ja jätettiin yötissi pois ja tää oli se mikä käynnisti sit kierron, ekat menkat tosiaan tuli just 6.3 ja nyt jännän äärellä odotellaan voisko jo heti tärpätä :folded:

Mulla ekasta, tokasta ja Kolmosesta alkoi menkat tulemaan säännöllisenä n. 5 viikkoa synnytyksestä. Nyt nelosen jälkeen tuli jotain pieniä vuotoja alkuun, mutta sitten tuli useamman kuukauden tauko ja kunnolla kierto starttasi vajaa 8kk synnytyksessä. Vajaa viikko on nyt kierron pituudessa ollut heittoa. Eli suht säännöllinen on.
7. Kierto aloi juuri, eli kp 1.

Aamukahvilla täällä juuri. Vielä yks yö pitäis jaksaa ja sitten pääseekin vapaille loppuviikoksi:smiling-eyes: Sit voikin valmistautua rankkaan ensi viikkoon, tiedossa ylitöitä ja yritystä. Tallettelut pitäisi aloitella sunnuntaina kp9 ja tavoitteena on yrittää jatkaa jokatoinenpäivä meiningillä yli ovulaation, joka mulla on yleensä osunut kp14 tikkujen mukaan. Tulee rankka viikko kun on pari 16h päivää ja väliin vain 8h palautumista. No meneepähän sitten aika nopeammin ja pääsee piinapäiviä odottelee. Se on ihan parasta :thumbs-up:

Mites onko muilla haasteellista saada talletteluja osumaan?

Aamukahvilla täällä juuri. Vielä yks yö pitäis jaksaa ja sitten pääseekin vapaille loppuviikoksi:smiling-eyes: Sit voikin valmistautua rankkaan ensi viikkoon, tiedossa ylitöitä ja yritystä. Tallettelut pitäisi aloitella sunnuntaina kp9 ja tavoitteena on yrittää jatkaa jokatoinenpäivä meiningillä yli ovulaation, joka mulla on yleensä osunut kp14 tikkujen mukaan. Tulee rankka viikko kun on pari 16h päivää ja väliin vain 8h palautumista. No meneepähän sitten aika nopeammin ja pääsee piinapäiviä odottelee. Se on ihan parasta :thumbs-up:

Mites onko muilla haasteellista saada talletteluja osumaan?
Haasteen tuo (tai toi) lähinnä miehen reissutyö kun on aina kotoo pois ma-to.
Mutta nyt ei sitten tarvii sitä miettiä kun inssi kutsuu. Lähinnä enää yhtenä päivänä viikosta (lauantaina) ei passais oviksen tulla. :smiling-eyes:

Meillä ei oo ongelmia ajoitusten kanssa onneksi, molemmat tehdään pääasiassa kotoa töitä samanlaisilla aikatauluilla :)

Unohdin kokonaan aamulla testailut, tyytyväisenä annoin mennä pönttöön vaan :Relieved Face: katotaan taas huomenna! Ja nyt taitaa taas olla vasen rinta vähän kipeenä! Mutta en enää ota sitä minään merkkinä, paitsi että taitaa tuo rintakipu normaalina luteaalioireena tehdä mulla paluuta pitkän ajan jälkeen :)

Meillä ei oo ongelmia ajoitusten kanssa onneksi, molemmat tehdään pääasiassa kotoa töitä samanlaisilla aikatauluilla :)

Unohdin kokonaan aamulla testailut, tyytyväisenä annoin mennä pönttöön vaan :Relieved Face: katotaan taas huomenna! Ja nyt taitaa taas olla vasen rinta vähän kipeenä! Mutta en enää ota sitä minään merkkinä, paitsi että taitaa tuo rintakipu normaalina luteaalioireena tehdä mulla paluuta pitkän ajan jälkeen :)

minäkää en aamulla testaillut, muistin kyllä mutta ajattelin odottaa paremmat päivät vielä! Huomena aamulla testaan myös! :smiling-eyes:
mulla ei juuri mitään muita oireita kun nälkä kokoajan ja syömishimot ihan valtavat mutta pms oireita luultavasti vain! :sad-face: en kyllä kauheesti luota tärppiin tässäkään kierrossa kun meillä jäi ne tallettelut taas vähiin.. miehellä tulee aina taantuma mun ovis aikaan, ihan joka kerta ja se ei jaksa puuhailla, ennen mun ovista jaksaa mutta ei just oviksen aikaan ja taas oviksen jälkeen jaksaa! mua ei taas oviksen jälkeen hirveesti enää kiinnosta hommat, niin saattaa sitten tulla pitkäkin väli meillä seksiin :Face Without Mouth: oon kokeillut olla kertomatta tosta ovisajankohdasta mutta ei sekään auta, kai miehelläkin on joku oma biologinenkiertonsa että seksi ei nappaa sitä just sillon kun pitäis :Face With Tears Of Joy:

Meillä ei oo ajoitusten kanssa yleensä ongelmia, ellei sit satu ovikset semmosen viikonloppuun kun ollaan erillään tms, mutta sellainen on sattunut täs kahden vuoden aikana kai tasan kerran :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mä ajattelin testata varmuuden vuoksi la aamulla, silloin pitäis olla dpo 10 ja mennään kavereiden kanssa ravintolaan niin voi sitten ottaa siellä viiniä :Smiling Face With Sunglasses: muuten suunnitelma on nyt välttää testailuja tässä kevään aikana kun lääkkeitä ja hoitojakaan ei ole! Eli pitää ns. lomaa :Face With Stuck Out Tongue:

Edit. Pitää vielä lisätä, että mulla on siis ollu nyt pari päivää ihan jääääätävästi ilmaa mahassa, ihan tuskainen olo jo :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Muokattu viimeksi:
Mäkään en testannut tänä aamuna. Testaillaan vasta sitten lisää jos kuukautisia ei tuu. Huomenna pitäis alkaa. Mulla mies tekee yötä/aamua ja on aina välissä viikon vapaalla. Paitsi että nyt muuttuu sillä hommat siihen et normi vuoroa ja aina vklp vapaana. :smiling-eyes:

Oho ihmeitä tapahtumassa kropassa!
Ekat kuukautiset kierukan poiston jälkeen on varmaankin alkamassa eli tammikuun jälkeen. Tulee sen verran rusehtavaa vuotoa nyt, että pian on toivottavasti hanat auki.

Siis toki ennemmin ettei niitä tulisi ja olisikin raskaana, mutta jotenkin lohdullista saada jotain vihiä omasta kierrostaan! :folded:
Saa ihan uutta puhtia ja fiiliksen ettei tässä kropassa ookkaan kaikki vituillaan.

Takaisin