Raskaaksi 2022

Täällä taustaillaan ahkerasti, sekä piinaillaan niin teidän kuin itseni puolesta:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Viikko sitten tosiaan oli olo että menkat alkaa ja lämmötkin laski perjantaina.. nousi tosin taas seuraavana päivänä ja jatkanut nousuaan. Noh, niihin en nyt varsinaisesti luota mutta antaa osviittaa. Maanantaina tein sitten aamupissasta negan, ehkä viivanpaikka saattoi pilkistellä? Tänään sitten kävin hetkenmielijohteesta ostamassa clearbluen herkän ja digin. Herkkä antoi haamujen haamun (näihin mulla ei ole tosin kovaa luottoa kun antanut ennenkin selkeän haamun vaikka en oo ollut raskaana:crying-face:) joten samasta pissasta tein viikko digin, MUTTA eihän se pirulainen toiminut:Angry Face With Horns: avasin tietty testin ja vissiin noi kolme viivaan aina kuuluukin tulla mutta muuten en tiiä miten näitä tulkitaan:Eyes::Face With Tears Of Joy:
Testiajalla tuo herkkä cb ei ole antanut mulle haamuja vaan sen 10. Min jälkeen tullut usein. Harmi jos ei toiminut digi :sad001 siitä ei voinut joo päätellä mitään avattuna

Täällä kans alko sit kp1:side_tear: ja alko heti todella runsaana. Ei se auta kun odotella koska se tärppäis. Seuraavaan kiertoon aattelin lähteä etten edes testaa ovulaatiota ja en tee testejä ennenkun kuukautiset on myöhässä. :Person With Folded Hands:
Voi eei.. Kyllä siellä selvästi yritti matkaan tarttua pieni ainakin :red-heart::loudlycrying:

Kyllä minä jo uskallan Star4 onnitella! :Two-hearts::Two-hearts:

Kun ovisplussa on tullu, niin seuraava päivä on Dpo0. Eli sulla olis nyt vasta dpo9 ja siihen nähden ihme että jotain edes näkyy, minusta kuitenkin ihan selkee keissi. :blowing: Onnea!

View attachment 111717

no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikusta :Eyes: tää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan :Face With Tears Of Joy:
Mäkin tuun tänne onnittelemaan! Kyllä tässä jo haamulainen näkyy selkeästi:Hugging Face: Onnea!:red-heart::smiling face with heart-eyes:

Nyt aloittelin jo geleet ja vehnänalkioöljykapselit yms niin on varmasti jo kp1 sit ne käytössä :tears: onko teillä ollu väliä että otatteko aamulla vai illalla vai just silloin ku muistaa?
Mä otan aamuisin kaikki muut paitsi sen missä on puristettuna naudan maksa, rautaa sisältää niin häiritsee muuten thyroxiini imeytymistä. Ja illalla melatoniini, sitäkin kokeilen tähän kiertoon kun siitä oli aiemmin juttua, en enää muista kuka laittoi sen taulukon. Täytyykin mennä se kaivaan esiin ja kirjoittaa ylös jos tarvii varautua vielä joihinkin lisäravinteisiin .

View attachment 111717

no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikusta :Eyes: tää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan :Face With Tears Of Joy:
Mä nään paremmin kun en avaa tota kuvaa isommaksi. Sut kun avaan ni vähän pitää tihrustaa mut sillonkin näkyy :smiling face with heart-eyes:

IMG_20220325_083827.jpg
siis ei oo totta!!! apteekin ultra, näyttääkö nää viivanpaikkoja, tuo on kyllä jo punanen viiva!! mä en voi uskoa tätä!!! :tears:

No nyt on jo niin selvä että mäkin uskallan onnitella!!! Onnea ja toivotaan että tarraa lujasti kiinni! :Two-hearts::Two-hearts:

mä en saata vieläkään uskoa että on oikea mutta kyllä se vaan niin selkeä on että eikai se muutakaan voi olla, saattaa työpäivä olla aika hauska tänään kun ajatukset on ihan sekasin :rolling:

Vähän omanapailua.
Nyt kp 11, normaalisti ovis ajoittunut kp 14-16. Kipuilut oikealla munasarjassa alkoi jo toissapäivänä, olisko vaan jotain follikkelin kasvukipuja. Eggiksiä tuli jo eilen mut ovistestit näyttää vielä hyvin haaleaa viivaa.. :Smirking Face: Mä oon ihan nyt pyörryksis että mitä tää nyt meinaa. Ja jotenkin kun lähdetään huomenna reissuun enkä ota mukaan kuumemittaria koska yritän elää mahdollisimman stressivapaata aikaa seuraavan 9pv niin jännittää että osaanko mä enää lukea omaa kroppaani ilman vempeleitä. :Face With Tears Of Joy: 3 digiovistestiä on jäljellä ja ne ajattelin ottaa vielä mukaan kun viime kierto menikin pidemmäksi niin ovulaation pitäis tulla vasta reissussa.
Tallettelut aloitettiin eilen mutta viime kerrasta on niin pitkä väli että tuskin oli kovin laatutavaraa. :tears: Mut Huomaan myös että himot alkaa kasvaa joten ovis on lähellä...

Täällä taustaillaan ahkerasti, sekä piinaillaan niin teidän kuin itseni puolesta:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Viikko sitten tosiaan oli olo että menkat alkaa ja lämmötkin laski perjantaina.. nousi tosin taas seuraavana päivänä ja jatkanut nousuaan. Noh, niihin en nyt varsinaisesti luota mutta antaa osviittaa. Maanantaina tein sitten aamupissasta negan, ehkä viivanpaikka saattoi pilkistellä? Tänään sitten kävin hetkenmielijohteesta ostamassa clearbluen herkän ja digin. Herkkä antoi haamujen haamun (näihin mulla ei ole tosin kovaa luottoa kun antanut ennenkin selkeän haamun vaikka en oo ollut raskaana:crying-face:) joten samasta pissasta tein viikko digin, MUTTA eihän se pirulainen toiminut:Angry Face With Horns: avasin tietty testin ja vissiin noi kolme viivaan aina kuuluukin tulla mutta muuten en tiiä miten näitä tulkitaan:Eyes::Face With Tears Of Joy:
Löysin netistä tämmösen kuvan, niin saat osviittaa :smiling-eyes: kyllä tuo sun viiva vois olla jo 1-2vkoa :Smiling Face With Halo: omani oli aikalailla tuon kaltainen mutten löytäny kuvaa siitä

Liitteet

• 976EF391-7477-443F-B327-D94293A71812.jpeg
    976EF391-7477-443F-B327-D94293A71812.jpeg
    74.2 KB · Katsottu: 88
Ja illalla melatoniini, sitäkin kokeilen tähän kiertoon kun siitä oli aiemmin juttua, en enää muista kuka laittoi sen taulukon. Täytyykin mennä se kaivaan esiin ja kirjoittaa ylös jos tarvii varautua vielä joihinkin lisäravinteisiin .
Tais olla sivulla 182! Päätin siis itekki testata tota melatoniinia :Relieved Face: kiva jos auttaa hedelmällisyyteen, jos ei niin hyvähän se on jos vähän paremmin nukkuu :Face With Tears Of Joy:

Takaisin