Raskaaksi 2022

Täällä kans alko sit kp1:side_tear: ja alko heti todella runsaana. Ei se auta kun odotella koska se tärppäis. Seuraavaan kiertoon aattelin lähteä etten edes testaa ovulaatiota ja en tee testejä ennenkun kuukautiset on myöhässä. :Person With Folded Hands:

Sunnuntaina pitäis olla kp1, tänään on alavatsalla ollut epämääräistä nippailua... Mä oon niin huono ikinä muistamaan/kiinnittämään huomiota oireet ja kp, etten edes muista onko tää mulla yleistä vai ei :tears:

Sunnuntaina pitäis olla kp1, tänään on alavatsalla ollut epämääräistä nippailua... Mä oon niin huono ikinä muistamaan/kiinnittämään huomiota oireet ja kp, etten edes muista onko tää mulla yleistä vai ei :tears:
Mä oon ny pari kuukautta rapsaillu omia tuntemuksia tonne "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjuun ja on ollu kyl tosi kätevää ku voi käydä kurkkaamassa että jaha, näköjään aina ennenkin nippaillu tässä kohtaa, ei tää mitään oo :D

Edelliseen viestiini jatkoa.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Meidän polku on kyllä käänteitä täynnä.. Lääkäri soittikin polilta ja sanoi, että olivat pohtineet meidän tilannetta ja leukospermian hoidosta löytyy näyttöä tietyillä antibiooteilla, että ne ovat pienentäneet leukosytoosia ja parantaneet sperman laatua. Miehelleni kirjoitettiin nyt viikon antibioottikuuri ja se pitää aloittaa heti tänään. Toivotaan, että siitä on apua. Ehditään siis kuulemma oikein hyvin inseminaatioon jo seuraavassa kierossa, joten tuleva kierto onkin hoitokierto! :smiling face with heart-eyes::folded: Huh! Eli taas letrot peliin kp 3 ja nyt kun tiedetään, että ne voi mulla toimia nopeastikin, niin osataan tässä seuraavassa kierrossa varautua paremmin tallettelemaan useammin ennen h-hetkeä. Olin niin iloinen lääkärin soitosta, että meinaisin itkeä. :loudlycrying: Toivon ja epätoivon vuoristorataahan tämä on, mutta nyt taas tuntuu, että meillä on uusi mahdollisuus. :Heavy Black Heart:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :red-heart:

Star4 kyllä siellä taitaa ihka oikea plussa haamuilla,nyt paljon vauvaliimaa matkaan:folded::Two-hearts:

Meillä tais tää kierto mennä ihan harakoille, tehtiin miehen kans tänään molemmat positiiviset koronatestit:loudlycrying: en tiedä miten vaikuttaa kiertoon tai muuta mut viimeisimmät tallettelut oli kp16 ja nyt kolmatta päivää miesflunssa meneillään joten eiköhän tää kierto ollut tässä :disappointed-face:

Mä oon ny pari kuukautta rapsaillu omia tuntemuksia tonne "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjuun ja on ollu kyl tosi kätevää ku voi käydä kurkkaamassa että jaha, näköjään aina ennenkin nippaillu tässä kohtaa, ei tää mitään oo :D

Mulla ois niin helppo lisätä puhelimeen (tai jopa kellon kautta sovellukseen) mut en ikinä muista

Noh, tänään pitää käydä ostamassa vehnänalkioöljykapseleita, Gelee Royalea on vielä jäljellä, rauta/foolihappoa pitää taas jatkaa.

no joo, en malttanut sitte ihan iltaa asti oottaa, että tämmönen tuli päiväpissasta, ei yhtään hullua viisaammaks taas tullut tästäkään kun näillä päivillä pitäs aamun ekasta tai tokasta pissasta nää tehdä..ei auta kun oottaa aamuun. :Relieved Face: tässä nyt kuitenkin lisää tihrusteltavaa :Eyes:

IMG_20220324_155640.jpg

no joo, en malttanut sitte ihan iltaa asti oottaa, että tämmönen tuli päiväpissasta, ei yhtään hullua viisaammaks taas tullut tästäkään kun näillä päivillä pitäs aamun ekasta tai tokasta pissasta nää tehdä..ei auta kun oottaa aamuun. :Relieved Face: tässä nyt kuitenkin lisää tihrusteltavaa :Eyes:

View attachment 111712
Eikös siinäki jotain näy! Jäännää, kyl mä veikkaan että siellä joku nyt ainakin yrittää kiinnittyä! Voikun tarrais kunnolla kiinni!!

Eikös siinäki jotain näy! Jäännää, kyl mä veikkaan että siellä joku nyt ainakin yrittää kiinnittyä! Voikun tarrais kunnolla kiinni!!

no joo mä oon näkevinää myös jotain, mutta on niin hennon haalea että just ja just näkee, näillä dpo:illa ei voi tietenkää edes muuta odottaa..huomena luulis näkyvän jo paremmin jos oikeasti joku tarttunut kyytiin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Sanoisin että aivan turhaan podet syyllisyyttä. Eihän sitä voi sitä paitsi edes tietää raskautuuko kahdessa kuukaudessa vai kahdessa vuodessa. Eli missään nimessä ei kannata jättää töitä välistä mahdollisen tulevaisuuden raskautumisen takia. Tai itse asiassa minusta töitä ei kannata jättää kyllä välistä vaikka tietäisit olevasi raskaana samalla hetkellä ku kirjoitat sopimusta. Ja jos joku työkaveri pitää sinua itsekkäänä sen takia et oot tullu raskaaksi kesken sopimuksen nii aika erikoista. Minä jäin ite kesken sopimuksen äitiyslomalle, työsopimusta tehdessä olin jo raskaana mutten tienny sitä vielä. Pitkä yritys oli takana, olin kaiken aikaa samassa työpaikassa ja täytyy myöntää et itse en edes pohtinu noita asioita. Otin työt vastaa vaikka yritys on käynnissä. Eikä siis kukaan todellakaan suhtautunu mitenkää huonosti, päin vastoin kaikki oli tosi iloisia raskaudesta. Uskoisin et niin sinullakin. Varmasti syyllisyyden tunteet on vaa omassa päässä eikä kukaa muu aattelee sinusta mitää jos jäät äitiyslomalle :smiling-eyes: eli tsemppiä vaan yritykseen ja hyvällä mielin työsopimusta kirjoittamaan :Hugging Face:

Kiitos vastauksesta ja olet kyllä ihana järjen ääni siellä :red-heart: Oon tavallaan noi asiat tienny koko ajan, mutta tuntuu rohkaisevalta kuulla ne joltakin muultakin :smiling-eyes: Työkavereiden reaktion oon ennustanut siitä, että aiemmin vastaavassa tilanteessa pitivät tätä raskaaksi tullutta itsekkäänä. Mutta yritän nyt ajatella, ettei heidän mielipiteellään saa olla tässä asiassa liikaa painoarvoa.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :red-heart:

Kiitos vastauksesta ja olet kyllä ihana järjen ääni siellä :red-heart: Oon tavallaan noi asiat tienny koko ajan, mutta tuntuu rohkaisevalta kuulla ne joltakin muultakin :smiling-eyes: Työkavereiden reaktion oon ennustanut siitä, että aiemmin vastaavassa tilanteessa pitivät tätä raskaaksi tullutta itsekkäänä. Mutta yritän nyt ajatella, ettei heidän mielipiteellään saa olla tässä asiassa liikaa painoarvoa.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :red-heart:

Joo, älä missään nimessä välitä sellaisista mielipiteistä, jos vaan voit olla välittämättä! :red-heart:

Hyvä ohje on myös se, ettei suostu siihen, että sopimus kirjoitetaan vain jo tiedetyn äitiysloman alkuun asti, vaan sinne asti kuin se paikka on alunperin laitettu kestämään. Näin odottajalla on parempi oikeusturva kaikissa tilanteissa. Muu on raskaana olevan syrjintää.

Itsekästä... Voi hyvänen aika. Pyörittelen täällä silmiäni. :Eyes: Ei elämää eletä vain työlle.

Mustaki toi on ihan ihmeellinen ajatus et ois itsekästä et tulee raskaaksi. Tai mun on vaikee kuvitella millanen ihminen ajattelee noin tai vielä kehtaa sanoo tollasta ääneen:tears: yritä vaa olla aattelematta niitä. Ja toi o hyvä muistaa mitä Onnenomena sano, todellakaan ei elämää eletä vaan töitä varten. :thumbs-up:

Eilen aavistelin oikein ja tänään ne hanat sitten aukesi.
Se taitaa olla kp1 nyt ja mä oon niin fiiliksissä! Ehkä se kierto tästä normalisoituu! :folded:

Nyt aloittelin jo geleet ja vehnänalkioöljykapselit yms niin on varmasti jo kp1 sit ne käytössä :tears: onko teillä ollu väliä että otatteko aamulla vai illalla vai just silloin ku muistaa?

Nyt aloittelin jo geleet ja vehnänalkioöljykapselit yms niin on varmasti jo kp1 sit ne käytössä :tears: onko teillä ollu väliä että otatteko aamulla vai illalla vai just silloin ku muistaa?
Ite otan aamuisin kun otan muutenkin vitamiineja :smiling-eyes:

View attachment 111712
II kyllä pilkistää :smiling face with heart-eyes: en malta odotella aamuun :smiling-eyes::folded:
Oliko tuo aiempi apteq vai apteekin oma? Ei niihin mulla jopa ikinä oo testi ajalla tullut haamuja näkyviin.. Tesriajan jälkeen kyllä ja etenkin kuivana..

Täällä taustaillaan ahkerasti, sekä piinaillaan niin teidän kuin itseni puolesta:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Viikko sitten tosiaan oli olo että menkat alkaa ja lämmötkin laski perjantaina.. nousi tosin taas seuraavana päivänä ja jatkanut nousuaan. Noh, niihin en nyt varsinaisesti luota mutta antaa osviittaa. Maanantaina tein sitten aamupissasta negan, ehkä viivanpaikka saattoi pilkistellä? Tänään sitten kävin hetkenmielijohteesta ostamassa clearbluen herkän ja digin. Herkkä antoi haamujen haamun (näihin mulla ei ole tosin kovaa luottoa kun antanut ennenkin selkeän haamun vaikka en oo ollut raskaana:crying-face:) joten samasta pissasta tein viikko digin, MUTTA eihän se pirulainen toiminut:Angry Face With Horns: avasin tietty testin ja vissiin noi kolme viivaan aina kuuluukin tulla mutta muuten en tiiä miten näitä tulkitaan:Eyes::Face With Tears Of Joy:

Liitteet

• 20220325_004124.jpg
    20220325_004124.jpg
    1,003 KB · Katsottu: 159
IMG_20220325_045020.jpg

no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikusta :Eyes: tää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan :Face With Tears Of Joy:

View attachment 111717

no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikusta :Eyes: tää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan :Face With Tears Of Joy:

Kyllä siinä jotain näkyy :Hugging Face:

Takaisin