Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon ny pari kuukautta rapsaillu omia tuntemuksia tonne "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjuun ja on ollu kyl tosi kätevää ku voi käydä kurkkaamassa että jaha, näköjään aina ennenkin nippaillu tässä kohtaa, ei tää mitään oo :DSunnuntaina pitäis olla kp1, tänään on alavatsalla ollut epämääräistä nippailua... Mä oon niin huono ikinä muistamaan/kiinnittämään huomiota oireet ja kp, etten edes muista onko tää mulla yleistä vai ei
Mä oon ny pari kuukautta rapsaillu omia tuntemuksia tonne "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjuun ja on ollu kyl tosi kätevää ku voi käydä kurkkaamassa että jaha, näköjään aina ennenkin nippaillu tässä kohtaa, ei tää mitään oo :D
Eikös siinäki jotain näy! Jäännää, kyl mä veikkaan että siellä joku nyt ainakin yrittää kiinnittyä! Voikun tarrais kunnolla kiinni!!no joo, en malttanut sitte ihan iltaa asti oottaa, että tämmönen tuli päiväpissasta, ei yhtään hullua viisaammaks taas tullut tästäkään kun näillä päivillä pitäs aamun ekasta tai tokasta pissasta nää tehdä..ei auta kun oottaa aamuun. tässä nyt kuitenkin lisää tihrusteltavaa
View attachment 111712
Eikös siinäki jotain näy! Jäännää, kyl mä veikkaan että siellä joku nyt ainakin yrittää kiinnittyä! Voikun tarrais kunnolla kiinni!!
Sanoisin että aivan turhaan podet syyllisyyttä. Eihän sitä voi sitä paitsi edes tietää raskautuuko kahdessa kuukaudessa vai kahdessa vuodessa. Eli missään nimessä ei kannata jättää töitä välistä mahdollisen tulevaisuuden raskautumisen takia. Tai itse asiassa minusta töitä ei kannata jättää kyllä välistä vaikka tietäisit olevasi raskaana samalla hetkellä ku kirjoitat sopimusta. Ja jos joku työkaveri pitää sinua itsekkäänä sen takia et oot tullu raskaaksi kesken sopimuksen nii aika erikoista. Minä jäin ite kesken sopimuksen äitiyslomalle, työsopimusta tehdessä olin jo raskaana mutten tienny sitä vielä. Pitkä yritys oli takana, olin kaiken aikaa samassa työpaikassa ja täytyy myöntää et itse en edes pohtinu noita asioita. Otin työt vastaa vaikka yritys on käynnissä. Eikä siis kukaan todellakaan suhtautunu mitenkää huonosti, päin vastoin kaikki oli tosi iloisia raskaudesta. Uskoisin et niin sinullakin. Varmasti syyllisyyden tunteet on vaa omassa päässä eikä kukaa muu aattelee sinusta mitää jos jäät äitiyslomalle eli tsemppiä vaan yritykseen ja hyvällä mielin työsopimusta kirjoittamaan
Kiitos vastauksesta ja olet kyllä ihana järjen ääni siellä Oon tavallaan noi asiat tienny koko ajan, mutta tuntuu rohkaisevalta kuulla ne joltakin muultakin Työkavereiden reaktion oon ennustanut siitä, että aiemmin vastaavassa tilanteessa pitivät tätä raskaaksi tullutta itsekkäänä. Mutta yritän nyt ajatella, ettei heidän mielipiteellään saa olla tässä asiassa liikaa painoarvoa.
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille
Ite otan aamuisin kun otan muutenkin vitamiinejaNyt aloittelin jo geleet ja vehnänalkioöljykapselit yms niin on varmasti jo kp1 sit ne käytössä onko teillä ollu väliä että otatteko aamulla vai illalla vai just silloin ku muistaa?
II kyllä pilkistää en malta odotella aamuunno joo, en malttanut sitte ihan iltaa asti oottaa, että tämmönen tuli päiväpissasta, ei yhtään hullua viisaammaks taas tullut tästäkään kun näillä päivillä pitäs aamun ekasta tai tokasta pissasta nää tehdä..ei auta kun oottaa aamuun. tässä nyt kuitenkin lisää tihrusteltavaa
View attachment 111712
View attachment 111717
no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikusta tää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti! ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan
NäkyyView attachment 111717
no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikusta tää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti! ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan