No mitäs paskaa!!!
Tulin tänne kieli pitkällä lukemaan hyviä uutisia useammalta taholta, mutta eihän täällä ollu muuta kivaa ku Maakun isot tissit.
Hyvä, että edes jotain, mutta sympatiat menee nyt kyllä Nurpulle.

Hildamarian suhteen toivon kiinnittymiseen liittyvää tuhrua
Tulin tänne kieli pitkällä lukemaan hyviä uutisia useammalta taholta, mutta eihän täällä ollu muuta kivaa ku Maakun isot tissit.

Hyvä, että edes jotain, mutta sympatiat menee nyt kyllä Nurpulle.

Hildamarian suhteen toivon kiinnittymiseen liittyvää tuhrua

Jääkö näkyviin kun lataa tänne kuvan… Kuva otettu testiajan sisällä, ehkä 2-3min kohdalla.
Minä jo ehdin olla varma puolestasi! Pahoittelut negasta. 
Tuo on niin julmaa, kun huomaa uusia oireita ja ehtii jo ajatella, että nyt on varmaan tärpännyt, ja sitten ei olekaan!
Suomessa ei taida onneksi olla ihan niin tiukat karanteenisäännöt kuin täällä Saksassa. Täällä ei saa karanteenin aikana olla muuta kuin omassa asunnossa/talossa ja omalla pihalla, jos sellainen on. Ja karanteenisääntöjen rikkomisesta saa sakot, jos jää kiinni (tosin eipä tällä hetkellä ole todellakaan resursseja valvoa sitä). Mekään ei oltaisi saatu karanteenin aikana edes viedä roskia, koska asutaan kerrostalossa eli ei ole omaa pihaa eikä omia ulkoroskiksia. Tosin vietiin kuitenkin myöhään illalla, kun olisihan ne nyt alkaneet haista siinä 10 päivän aikana...
Meillä pyörähti yk 5 ja ei missään kierrossa ole ollut mieli niin maassa mitä nyt oli! 

Se mikä oli jännää niin heti positiivisen koronatestin jälkeen, nuorin 3v poika sairastui flunssaan ja se tavallinen flunssa kiersi kaikki läpi paitsi tytön joka sairasti koronan. Me tehtiin ahkerasti päivittäin kotitestejä koko flunssa aallon läpi ja kaikilla oli nega testit kokoajan. Mä kyllä luulen että tähän perheeseen korona vielä saadaan uudestaan kun nyt se kävi vain yhellä.
me ollaan miehen kans vielä toistaseks selvitty ilman tartuntaa. Vähän siihen suhtautuu niin, että kylhän se jossain vaiheessa tulee sit kuitenkin. Meillä on molemmilla kaikki rokotteet kyl, kärkytty oikeen aina aikoja ekojen joukossa :D ei oo kummallakaan tullu mitään oireita niistä.

Dpo 13 & Dpo 15.