Raskaaksi 2022

Alkoiko sulla lopulta menkat vai mikä nyt tilanne? :smiling-eyes::folded:

Joo alkoi, nyt kp2! Mieli on ollut sen verran maassa etten ole jaksanut täällä edes käydä :loudlycrying: Odotan vaan että tää hormoni myrsky menee ohi ja pystyy taas valmistautumaan tän kierron ovikseen. :sad-face:

Täällä oli plussiakin tullut, Hirmuisen isot Onnittelut plussista kaikille! :Two-hearts:
yritän lueskella tarkemmin viestit kunhan mieli vähän tasaantuu! :Face Without Mouth:

Joo alkoi, nyt kp2! Mieli on ollut sen verran maassa etten ole jaksanut täällä edes käydä :loudlycrying: Odotan vaan että tää hormoni myrsky menee ohi ja pystyy taas valmistautumaan tän kierron ovikseen. :sad-face:

Täällä oli plussiakin tullut, Hirmuisen isot Onnittelut plussista kaikille! :Two-hearts:
yritän lueskella tarkemmin viestit kunhan mieli vähän tasaantuu! :Face Without Mouth:
Otan osaa, se alkukierron hormonimasennus on kauhee! :( Ymmärrän täysin tarpeen ottaa koko aiheeseen etäisyyttä ja samaistun, kun oli samanlaista oloa aiemmin tässä kierrossa! Otat oman aikasi ja tuut takas kun taas tuntuu siltä! :red-heart:

Ikävä kuulla, olen pahoillani. :Two-hearts: Olo oli niin toiveikas sun kierron suhteen täälläkin!

No viittä olen toivonut joten en hanttiin laittaisi :rolling: Aika näyttää miten käy.

Mä kanssa mietin tota testiä katsoessa, että mitäs jos onkin kaksoset. Jospa tuliskin nyt ne kaksoistytöt, niin täyttyisi sekin haave :Two-hearts:

Mulla kans oviksen metsästys menossa ja kp15.
Ei ainakaan vielä tänään plussaa ja hyvä niin, koska mies tulee reissuhommista vasta huomenna. :Winking Face: Meilläkin alkaa sit kova ajo viikonlopuks.. :Automobile::Dash Symbol:
:Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Meillä samat kp päivät menossa, me päätettii ottaa ny taktiikka et joka toinen päivä ajoa kp15-20 Viime kierros tikutin oviksen ja oli kp17 .. :smiling-eyes:

Mä kanssa mietin tota testiä katsoessa, että mitäs jos onkin kaksoset. Jospa tuliskin nyt ne kaksoistytöt, niin täyttyisi sekin haave :Two-hearts:

Kieltämättä tämä ois mahtavaa, mutta yksikin rinsessa riittäisi :smiling face with heart-eyes: Minun tuurilla tulee kaksospojat :rolling: Sitte heitä olisi 5 poikaa yhteensä.. :tears:

Itekkin olen piettänyt hiljaiseloa nyt muutamat päivät. Kuukautiset oli ja loppuki jo maanantaina joka on aika outoa kun yleensä kestää noin viikon. Ei ollut tällä kertaa niin runsaat mitä yleensä on. Nyt sit saa taas ootella ovulaatiota. Ja päästä tosi toimiin :rolling::folded:
Täällä näköjään on plussanneitaki. Paljon onnea :red-heart:

Mies ihasteli tissejä ja sano oikein ääneenki et mitäs näille on tapahtunu :tears: Ehkä mulla oli vaan erilainen paita, tai sitten ne on oikeesti kokeneet jonkun Amberssoni-ilmiön.. arat ne on olleet maanantaista asti. Enkä testaa ennen lauantaita (oletettu menkkojen alkamispäivä)! :White Up Pointing Index: tänään dpo 11.

Oi Maakku, olispa se nyt hyvä merkki kun mieskin huomasi!

Mulla on huonoja uutisia, äsken tein vitivalkosen testin :( niin vaan oli kaiketi lääkkeiden aiheuttamaa hormoonihämäystä oireet.

Mulla on huonoja uutisia, äsken tein vitivalkosen testin :sad001 niin vaan oli kaiketi lääkkeiden aiheuttamaa hormoonihämäystä oireet.
Mikä dpo sulla on? Vielä toivotaan kovasti josko plussaksi muuttuisi :red-heart::folded:

Mulla on huonoja uutisia, äsken tein vitivalkosen testin :sad001 niin vaan oli kaiketi lääkkeiden aiheuttamaa hormoonihämäystä oireet.

Eikä, ihan laitonta että elimistö voi silleen hämätä! :loudlycrying: Niin väärin, että kaikkia merkkejä on ensin ja sit tulee kuitenki ähäkutti :Angry Face:

Eikä, ihan laitonta että elimistö voi silleen hämätä! :loudlycrying: Niin väärin, että kaikkia merkkejä on ensin ja sit tulee kuitenki ähäkutti :Angry Face:
Joo, se lämpöpiikki eilen oli kaikista raaoin hämäys! :Broken Heart: Ja en tajua kans sitä että vielki tuntuu ku jostain pumppais sitä onnellisuushormonia! Tuol kohdun tienoil on sellanen hyvä olo. Aamusta ku heräsin ja oli toi olo ni olin ihan varma et ny on tärppi pakosti :Weary Cat Face: En oikeest keksi muuta ku että noi lääkitykset on herätelly/sekotellu jotenkin mun hormonitoimintaa ja nää liittyy siihen.

Meillekin tuli ei toivottu-positiivinen koronan muodossa :sad-face: Pitkään on vältytty useista altistumisista huolimatta. Varhaisteinillä oli aamulla tukkonen olo ja yhtäkkiä nousi kuume reilu 38, testi posi ekan minuutin aikana jo.

Itellä 38 kuumetta jota en edes olis huomannu ellen varmuudeksi olisi mitannu :Face Without Mouth: Testi nega, mutta eri merkki. Täytyy tehdä samalla ku muksu (kaupasta hankittu) tai testata muksu vielä koulusta saadulla, koska en luota koulusta jaettuun ihmemerkkiseen, tein ite just sillä ja muu perhe myös nega.

Edit. Koulun testiin pärähti 10sekunnissa kunnon viiva (ja on edelleen siinä ylimääräisen värin hävittyä), ei tarvi epäillä enää. Kyseessä rapid test (colloidial gold) ja kaupasta haettu deepblue (haaleampi ja kesti minuutin kaks näkyä kunnolla) jos joku miettii kotitestien luotettavuutta.

Liitteet

• IMG_20220303_100345.jpg
    IMG_20220303_100345.jpg
    3 MB · Katsottu: 101
  • IMG_20220303_080651.jpg
    IMG_20220303_080651.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 98
Muokattu viimeksi:
Kp26 tänään ja vaaleanpunaista tuhrua tuli pyyhittäessä tänään vähän. Luultavasti menkat alkamassa todella etuajassa, odotin vasta 4-5 päivän päästä alkavan. Yleensä mulla kyllä alkaa kunnon vuodolla heti, nyt tuli vaan vähän vaaleaa tuhrua. Ei kai se kiinnittymisvuotoa voi olla näin myöhään enää? Dpo ehkä 10-11 tms (en bongannut ovista).

Meillekin tuli ei toivottu-positiivinen koronan muodossa :sad-face: Pitkään on vältytty useista altistumisista huolimatta. Varhaisteinillä oli aamulla tukkonen olo ja yhtäkkiä nousi kuume reilu 38, testi posi ekan minuutin aikana jo.

Itellä 38 kuumetta jota en edes olis huomannu ellen varmuudeksi olisi mitannu :Face Without Mouth: Testi nega, mutta eri merkki. Täytyy tehdä samalla ku muksu (kaupasta hankittu) tai testata muksu vielä koulusta saadulla, koska en luota koulusta jaettuun ihmemerkkiseen, tein ite just sillä ja muu perhe myös nega.

Edit. Koulun testiin pärähti 10sekunnissa kunnon viiva (ja on edelleen siinä ylimääräisen värin hävittyä), ei tarvi epäillä enää. Kyseessä rapid test (colloidial gold) ja kaupasta haettu deepblue (haaleampi ja kesti minuutin kaks näkyä kunnolla) jos joku miettii kotitestien luotettavuutta.

Voi Heidy tsemppiä! Sulla taisikin olla rokotteet, eli tauti varmaan lievempi. :red-heart:

Voi Heidy tsemppiä! Sulla taisikin olla rokotteet, eli tauti varmaan lievempi. :red-heart:

Yks rokote löytyy. Mulla tuli niin järkyttävät rintakivut yli kuukaudeksi sekä mystinen keuhkokuume viikko rokotuksesta etten hakenu enempää. Alttiushan mulla on keuhkokuumeeseen muutenkin, kukaan ei vain tiedä syytä, mutta enemmän alkoi rokote "pelottamaan" kuin korona. Kiertokin meni perseelleen, vuosin 2 vkon välein :Face Without Mouth:

Yks rokote löytyy. Mulla tuli niin järkyttävät rintakivut yli kuukaudeksi sekä mystinen keuhkokuume viikko rokotuksesta etten hakenu enempää. Alttiushan mulla on keuhkokuumeeseen muutenkin, kukaan ei vain tiedä syytä, mutta enemmän alkoi rokote "pelottamaan" kuin korona. Kiertokin meni perseelleen, vuosin 2 vkon välein :Face Without Mouth:
No mä pidän peukkuja, kun nyt on vallalla se lievempi omikron, että pääset vähemmällä. :folded::red-heart:

Takaisin