Voi äääh! Joo, tekisin ite samoin, että himmailisin. Ja nytkin kun ei vielä oo mulla menkat alkanu (vaikka ilmiselvä nega olikin eilen) niin en varmaan kyl uskaltais kauheesti alkoholia ottaa ennen ku menkat alkaa! Mut oon kans lukenu et monet sanoo että "drink until it's pink", että ihan rauhas saa elellä ja juua ennen positiivista testiä :P koulukuntia on monia!Miksi miksi miksi menin tekemään nyt illalla (dpo 12) testin, joka oli täysin puhdas nega.. oli kyllä niin tyhmästi tehty, miksi en odottanut aamuun, että olisi ollut yön oli pidätys takana. Kai mä nyt jään oottelemaan menkkoja jotka alkaa millä hetkellä hyvänsä
..en mie uskalla huomiseen illanviettoon tukevampaa juomalinjaa tän perusteella valita jos ei vuoto alakaan ja mietin vaan että tää illan testaus on vaan huijausnega. Oisin edes sen haamun halunnut nähdä, ei ole edes sellaista meille suotu.
Jossu: nauroin ääneen pessimisti ei pety, ja luulen kyllä et te kaikki muut karkaatte täält ennen mua, ei hätää! Oon varmaan tääl viel sit Raskaaksi 2025 ketjussa kirjottelemassa ehkä 2025 on sit meidän vuosi