Raskaaksi 2022

Miksi miksi miksi menin tekemään nyt illalla (dpo 12) testin, joka oli täysin puhdas nega.. oli kyllä niin tyhmästi tehty, miksi en odottanut aamuun, että olisi ollut yön oli pidätys takana. Kai mä nyt jään oottelemaan menkkoja jotka alkaa millä hetkellä hyvänsä :loudlycrying:

..en mie uskalla huomiseen illanviettoon tukevampaa juomalinjaa tän perusteella valita jos ei vuoto alakaan ja mietin vaan että tää illan testaus on vaan huijausnega. Oisin edes sen haamun halunnut nähdä, ei ole edes sellaista meille suotu.
Voi äääh! :( Joo, tekisin ite samoin, että himmailisin. Ja nytkin kun ei vielä oo mulla menkat alkanu (vaikka ilmiselvä nega olikin eilen) niin en varmaan kyl uskaltais kauheesti alkoholia ottaa ennen ku menkat alkaa! Mut oon kans lukenu et monet sanoo että "drink until it's pink", että ihan rauhas saa elellä ja juua ennen positiivista testiä :P koulukuntia on monia!

Jossu: nauroin ääneen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: pessimisti ei pety, ja luulen kyllä et te kaikki muut karkaatte täält ennen mua, ei hätää! Oon varmaan tääl viel sit Raskaaksi 2025 ketjussa kirjottelemassa :Relieved Face: ehkä 2025 on sit meidän vuosi :Relieved Face:

Voi äääh! :sad001 Joo, tekisin ite samoin, että himmailisin. Ja nytkin kun ei vielä oo mulla menkat alkanu (vaikka ilmiselvä nega olikin eilen) niin en varmaan kyl uskaltais kauheesti alkoholia ottaa ennen ku menkat alkaa! Mut oon kans lukenu et monet sanoo että "drink until it's pink", että ihan rauhas saa elellä ja juua ennen positiivista testiä :P koulukuntia on monia!

Jossu: nauroin ääneen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: pessimisti ei pety, ja luulen kyllä et te kaikki muut karkaatte täält ennen mua, ei hätää! Oon varmaan tääl viel sit Raskaaksi 2025 ketjussa kirjottelemassa :Relieved Face: ehkä 2025 on sit meidän vuosi :Relieved Face:
Höpöhöpö. :blowing: Nyt kun noin sanoit, taitaa pärähtää vielä joku myöhäinen plussa :rolling:

Voi äääh! :sad001 Joo, tekisin ite samoin, että himmailisin. Ja nytkin kun ei vielä oo mulla menkat alkanu (vaikka ilmiselvä nega olikin eilen) niin en varmaan kyl uskaltais kauheesti alkoholia ottaa ennen ku menkat alkaa! Mut oon kans lukenu et monet sanoo että "drink until it's pink", että ihan rauhas saa elellä ja juua ennen positiivista testiä :P koulukuntia on monia!

Sielä 2025 -ryhmässä sitte tavataan varmaan, kiitos kun jaksat piristää :tears:

Noniin, tänään vihdoin kp1. Nyt sit jännitän tuleeko taas kauheet mielialanvaihtelut vai ei, koska nyt tähän kiertoon ei tuu lääkitystä! Toivon kovasti että ei tulis, toivon että se oli ne hormonilääkkeet ku oli syypää siihen :Grimacing Face: mut jee, tässä kierrossa tutkitaan se polyyppiepäily, oon innoissani siitä! :)

Voiko keltarauhasen kipu muistuttaa ihan oviskipua eli melkosen kipee? :Eyes:
Mulla näköjään tulee kokoajan erilaisia oireita ja juttuja... tänään aamusta heti semmosta ja varuiksi taas o testin tein eikä lähellekään posia kyllä... Vaikkei oo mihin verrata ni aamu lämmöt oli illan lämpöjä jopa enempi koholla :Clapping Hands Sign: kp19 oletetusti dpo 4

Haluaisi kyllä uskoa et ovis oli sillon ku jopa kaksi lh huippua sai tikkuun kiinni...

Voiko keltarauhasen kipu muistuttaa ihan oviskipua eli melkosen kipee? :Eyes:
Mulla näköjään tulee kokoajan erilaisia oireita ja juttuja... tänään aamusta heti semmosta ja varuiksi taas o testin tein eikä lähellekään posia kyllä... Vaikkei oo mihin verrata ni aamu lämmöt oli illan lämpöjä jopa enempi koholla :Clapping Hands Sign: kp19 oletetusti dpo 4

Haluaisi kyllä uskoa et ovis oli sillon ku jopa kaksi lh huippua sai tikkuun kiinni...
Uskon että oli ovis sulla! Mä oon ittelleni ainaki merkannu ylös tonne FertilityFriend appiin, että mulla oli tässä menneessä kierrossa ovismisia kramppeja jopa viis päivää ovulaatiosta eteenpäin, sit oli kaks päivää rauhaa, sit alko taas nippailut :P että jos niitä tarkkailee ni melkeen kokoajan siellä joku nippailee mulla :D

Uskon että oli ovis sulla! Mä oon ittelleni ainaki merkannu ylös tonne FertilityFriend appiin, että mulla oli tässä menneessä kierrossa ovismisia kramppeja jopa viis päivää ovulaatiosta eteenpäin, sit oli kaks päivää rauhaa, sit alko taas nippailut :P että jos niitä tarkkailee ni melkeen kokoajan siellä joku nippailee mulla :D
Siis nippailu ihan eri ja niitä toki pitkin kiertoa joskus.. Mutta tää oli ihan semmosta voimakkaampaa, ihan kuin ovis kipu tosiaan eikä semmosta ennen ole ollut kun oviksen aikaan :Weary Cat Face:
Joo siis mitä luin niin tikulla kiinni saatu lh huippu on lämpöjen seurausta esim paljon luotettavampi tapa varmentaa onko ovis tapahtunut :red-heart: tästä huojennuin, koska en nyt noihin lämpöihin voi luottaa kun niitä pitäs jaksaa pitkään seurailla ja kirjailla et tietäisi ees mihin verrata ja just se noin samaan aikaan jne ni mahdottomuus mulla :tears:

Jooh ei kannata stressaa niit lämpöi jos niiden mittaaminen aina heti herättyä ei oo luontevaa :) kuulostaa kyl ikävält jos on todella kovat krampit :Grimacing Face: kyl mullaki musta oli siis siinä oviksen jälkeen ihan kunnon kipui, ja ne "nippailut" oli sillon myöhemmin sit. Mut mahoton meidän on vertailla tuntemuksiamme kyl :D uskon et ne sun kivut on ihan normaaleja! Mut jos epäilyttää ni voihan sitä varaa gynelle ajan ja käyä varmistaa et ei oo kystia tms :) (emmä siis kyl tiedä oikeesti mikä siellä vois sattua oviksen jälkeen!)

Tsemppiä Nurpulle uuteen kiertoon!

Eilen oli jotenkin niin toiveikas olo kaikkine oireineen. Tänään sitten jostain syystä onkin ihan sellainen olo, että ei siellä mitään ole. Outoa. On siis vaan sellainen tunne. Menkkoja ei vielä näy mutta jostain syystä tuntuu että tänään alkaa.

Tekikö Maakku nyt aamulla vielä testin?

Pahoittelut Maakulle negasta ja Nurpulle uudesta kierrosta!

Täällä on dpo4 eli vielä niitä rentoja päiviä, kun mikään tuntemus ei voi tarkoittaa mitään. Tällä kertaa piinapäivät kyllä tuntuvat kuluvan tosi hitaasti...

Heipä hei taas. Täällä tuli pidettyä parin viikon palstatauko vähän jopa vahingossa. Kierron vaihtuessa päätin keskittyä muihin asioihin, ja se onnistuikin hyvin. Pari eka viikkoa kierrosta meni tosi nopeasti, ehkä myös arjen kiireet on siitä pitäneet huolen. Oviksen lähestyessä on taas raskaustoiveet olleet entistä enemmän mielessä. Torstaina päivällä vielä o-testiin piirtyi hyvin haalea viiva, joka eiliseen päivään vahvistui selvästi ja illalla oli jo plussaksi tulkittava tulos vähintään tasavahvoine viivoineen. Tänään aamupäivällä oli vielä selkeästi kontrolliviivaa tummempi testiviiva. Torstaina edelliset tallettelut, mutta eiköhän sitä vielä viikonlopun aikana intouduta tositoimiin ihan varmuuden ja vaikka huvinkin vuoksi. :Face With Stuck Out Tongue: Nyt sitten alkaakin ne piiiiitkät piinapäivät, mulle pisimpiä on nämä ekat päivät ovulaation jälkeen testauspäiviä ootellessa. Testailemaan alan varmaan taas hyvissä ajoin koska oon maailman kärsimättömin ihminen :rolling:

Paljon tapahtumia täällä on ollutkin parin viikon aikana.
Nurpulle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Samaa mieltä kaikkien muiden kans, olis niiiin ollut jo teidän vuoro. Onneks on kuitenkin polyyppitutkimukset tulossa niin sitten ainakin vähän viisaampana varmasti eteenpäin :Hugging Face:

Kultahippi: kaikki sympatiat sinne ja tsempit tuleviin hoitoihin. Jospa niistä sitten syntyis se toivottu lopputulos :Relieved Face:

Maakulle pahoittelut negasta, peukut pystyssä että vielä plussaksi muuttuisi :folded:

Harmi89 siellähän meno kuulostaa hyvältä, toivottavasti ahkerat ajelut tuottaa myös tulosta :Smiling Face With Sunglasses: hyvä että ensikäynti on kuitenki pian tulossa jos ei sitten tärppi nyt käy.

Uppis: vaikuttais kyllä siltä että ovis on ollut. Tsempit piinapäiviin, perässä tullaan :blowing:

Hildamarialla jännät paikat, toivottavasti tuntemukset nyt huijaa sua ja menkat ei ala, ja sit maanantaina saadaa plussaa kuviin :folded:

Jadine: Tsemppiä piinapäiviin! täälläkin tuntuu että aika pysähtyi kuin seinään heti kun ovisplussa ilmaantui, eikä piinapäivät oo vielä edes kunnolla alkaneet :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja hei ihanaa että tänne ollaa pari plussaakin saatu, onnea Heydi ja Tipi! :Two-hearts:

Tsemppiä Nurpulle uuteen kiertoon!

Eilen oli jotenkin niin toiveikas olo kaikkine oireineen. Tänään sitten jostain syystä onkin ihan sellainen olo, että ei siellä mitään ole. Outoa. On siis vaan sellainen tunne. Menkkoja ei vielä näy mutta jostain syystä tuntuu että tänään alkaa.

Tekikö Maakku nyt aamulla vielä testin?

Miten kävi, ootko testaillu? Peukkuja, että olisi onnistanut!

Mulla alkoi uusi kierto tismalleen ajallaan aamulla, harmittaa mutta kyllä tästä noustaan taas.. onneksi on kevät ja ulkona saa ajatukset tuulettumaan.

Heippa! Olen myös taustaillut viime kuun. Oltiin miehen kanssa kolme viikkoa eri maissa joten ei voinut talletella.. Viime kuun yritykset meni sitten siinä. Onnea plussanneille ja tsemppiä ja plussaonnea muille jatkoon!!

Nyt kp 17 ja tänään aamulla clear blue digi näytti pysyvää hymynaamaa! En ole ikinä ennen tikuttanut ovista joten kysyn viisaammilta: Eilen siis testi nega eli tyhjä rinkula. Tänään aamulla pysyvä hymynaama. Riittääkö,kun talletus oli tänään? Kun jotenkin hämää kun puhutaan että n 2 pvä.ennen ovista olis paras aika, mutta sitten ohjeissa sanotaan että ovis tapahtuu n.16-36 tunnin päästä lh huipusta. Eli eikös nyt sitten talletus osunut kohdilleen kun aamulla hymynaama ja siitä vaikka se 16 h plus se aika mitä munasolu elää? Eli simpat on nyt odottamassa munista? Sekavaa, mutta tiette mitä koitan höpöttää. Tämä nyt yk 5 tai 4 kun viime kuussa ei voitu yrittää. Toivon että nyt nappaisi!! Limat ja kivut ollut myös tänään. Hyvää viikonloppua kaikille ja kohta taas jännäillään!

Heippa!

Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija joukkoonne.
Taustalla pcos, ylläri raskaus josta vm 2020 tyttö, tämän jälkeen keväällä -21 kohdunulkoinen (+vasemman munanjohtimen menetys) ja nyt tammikuussa 22 keskeytynyt keskenmeno.

Hormonit siis tällä hetkellä heittelee ja tilanne on se että oli kaikki ovis oireet ja testit plussaa noin kaksi viikkoa sitten. Pari päivää tästä alkoikin korona. Siitä noin viikon päästä alkoi tuhruvuoto, joka muuttui aikapitkälti samanlaiseksi kuin ovis limat. Ja nyt pari päivää ovistestit näyttänyt vahvaa plussaa. Testasin koska oireet vaikuttaa siltä että taas olisi ovis, eli voiko olla että silloin kaksi viikkoa sitten sitä ei tapahtunutkaan?

Kierrot siis heittelee tuon pco:n takia myös harmillisen paljon..

Heippa! Olen myös taustaillut viime kuun. Oltiin miehen kanssa kolme viikkoa eri maissa joten ei voinut talletella.. Viime kuun yritykset meni sitten siinä. Onnea plussanneille ja tsemppiä ja plussaonnea muille jatkoon!!

Nyt kp 17 ja tänään aamulla clear blue digi näytti pysyvää hymynaamaa! En ole ikinä ennen tikuttanut ovista joten kysyn viisaammilta: Eilen siis testi nega eli tyhjä rinkula. Tänään aamulla pysyvä hymynaama. Riittääkö,kun talletus oli tänään? Kun jotenkin hämää kun puhutaan että n 2 pvä.ennen ovista olis paras aika, mutta sitten ohjeissa sanotaan että ovis tapahtuu n.16-36 tunnin päästä lh huipusta. Eli eikös nyt sitten talletus osunut kohdilleen kun aamulla hymynaama ja siitä vaikka se 16 h plus se aika mitä munasolu elää? Eli simpat on nyt odottamassa munista? Sekavaa, mutta tiette mitä koitan höpöttää. Tämä nyt yk 5 tai 4 kun viime kuussa ei voitu yrittää. Toivon että nyt nappaisi!! Limat ja kivut ollut myös tänään. Hyvää viikonloppua kaikille ja kohta taas jännäillään!

Lainasin suoraan cb tiedoista "Testi ilmaisee luteinisoivan hormonin (LH) pitoisuuden nousun virtsasta. Hormoni nousee voimakkaasti noin 24-36 tuntia ennen ovulaatiota eli munasolun irtoamista. Nainen on hedelmällisimmillään päivänä, jolloin LH-huippu havaitaan sekä sitä seuraavana päivänä (48 h)."

Ja munasoluhan yleisesti säilyy hedelmöityskelpoisena vuorokauden joten oikein hyvä mahdollisuus! Mulla tuo näytti kahtena päivänä hymyä, muuten seurasin liuskoilla. Kolmantena päivänä liuskoissa näkyi jo haalistuminen, eli munasolu oli irronnut. :smiling-eyes:

Heippa!

Taustalla pcos, ylläri raskaus josta vm 2020 tyttö, tämän jälkeen keväällä -21 kohdunulkoinen (+vasemman munanjohtimen menetys) ja nyt tammikuussa 22 keskeytynyt keskenmeno.

Hormonit siis tällä hetkellä heittelee ja tilanne on se että oli kaikki ovis oireet ja testit plussaa noin kaksi viikkoa sitten. Pari päivää tästä alkoikin korona. Siitä noin viikon päästä alkoi tuhruvuoto, joka muuttui aikapitkälti samanlaiseksi kuin ovis limat. Ja nyt pari päivää ovistestit näyttänyt vahvaa plussaa. Testasin koska oireet vaikuttaa siltä että taas olisi ovis, eli voiko olla että silloin kaksi viikkoa sitten sitä ei tapahtunutkaan?

Ootko tehny raskaustestin? Mulla ovistestit on näyttäny plussaa jo kahdessa raskaudessa. Viikko oviksesta voi olla kiinnittymisvuotoa tuhruna. Pcos kyllä voi vaikuttaa ikävästi ovulaatioon, tai ovuloimattomuuteen, mutta niin voi tehdä myös korona. Varmistaisin kuitenkin raskaustestillä vaikka olisi epätodennäköistä :smiling-eyes:

Heippa!

Pcos voi vaikuttaa sillee et tulee monta hormoni huippua, mut se ovulaatio ei silti tapahdu. Eli monta kertaa kierrossa plussa. Onks sul enne ollu semmosta? Voihan se olla, et ovulaatio sit jostain syystä jäi tulematta. Ootko tehny nyt ihan raskaustestiä? Kannattaa kattoo sekin, voisihan se olla myös raskauden alku. Oon myös tosi pahoillani keskenmenosta ja kohdunulkoisesta. :Two-hearts: toivottavasti saatte pysyvän plussan ja vauvan syliin mahdollisimman pian

Mun pcos vaikuttaa lähinnä nii et en ovuloi ikinä ollenkaan, tai aikasemmi kyl luultavasti ovuloi tosi tosi epäsäännöllisesti, mut moneen vuoteen en usko ovuloineeni ollenkaan ilman lääkkeitä. Ovulaatiotestit näyttää aina tasasen vahvaa missä tahansa kierron vaiheessa. Ei plussaa mut melko vahvaa kuitenki.

Muokattu viimeksi:
Miten kävi, ootko testaillu? Peukkuja, että olisi onnistanut!

En oo testannut mutta ei ole menkatkaan alkanut. Huomenna aamulla testaan.
Järkyn korkeat sykkeet tänäänkin ja hengästyttää kaikki pienikin. Ja tissikipu on kamala. Mutta kai se on tämä oma pessimistinen luonne kun olen jotenkin tänään ollut ihan varma että nega tulee...

Voi harmitus kun sulla alkoikin sitten uusi kierto :( tärppionnea tähän uuteen kiertoon! :red-heart:

Tervetuloa kaikille uusille! :smiling-eyes:

Pcos voi vaikuttaa sillee et tulee monta hormoni huippua, mut se ovulaatio ei silti tapahdu. Eli monta kertaa kierrossa plussa. Onks sul enne ollu semmosta? Voihan se olla, et ovulaatio sit jostain syystä jäi tulematta. Ootko tehny nyt ihan raskaustestiä? Kannattaa kattoo sekin, voisihan se olla myös raskauden alku. Oon myös tosi pahoillani keskenmenosta ja kohdunulkoisesta. :Two-hearts: toivottavasti saatte pysyvän plussan ja vauvan syliin mahdollisimman pian

Mun pcos vaikuttaa lähinnä nii et en ovuloi ikinä ollenkaan, tai aikasemmi kyl luultavasti ovuloi tosi tosi epäsäännöllisesti, mut moneen vuoteen en usko ovuloineeni ollenkaan ilman lääkkeitä. Ovulaatiotestit näyttää aina tasasen vahvaa missä tahansa kierron vaiheessa. Ei plussaa mut melko vahvaa kuitenki.

Kiitos, samoin toivon ja kaikille täällä olijoille:red-heart: Täytyy myöntää etten ole ennen niin hirveästi testannut, mutta sillon kun olen niin ei ole ollut koskaan noin vahvaa plussaa. En siis täysin nimenomaan luota noihin, koska pco... oireista ennemminkin ja ne on hyvin tunnistettavat. Nyt ei noussut lämmöt ollenkaan tuosta kahden viikon takaisesta kun taas nyt tänään ne nousi hyvinkin reilusti (tiedän ettei tämäkään toki täysin luotettava)

Oon tehnyt hätähousuna raskaustestin ja negatiivinen on, toki jos katsoo siitä milloin mahdollinen ovis ois ollut niin mahdolliset menkat alkaisi nyt seuraavana ma-ti?

Takaisin