Raskaaksi 2022

Onko tämä haamu? :smiling face with heart-eyes: Jääkö näkyviin kun lataa tänne kuvan… Kuva otettu testiajan sisällä, ehkä 2-3min kohdalla.
Toivottavasti tämä testi on luotettava!
View attachment 111289

Kiva nähdä omissa testailuissa välillä muutakin kuin täysin valkoisia testejä! :folded:
Kyllä tä ei enää ole haamu vaan ihan aito oikea plussa :smiling face with heart-eyes: paljon onnea ja tuhannesti tarrasukkia!

Oi, toivotaan et ois teidän vuoro! Eiks se sun puoliso ennustanu et tää on teidän kierto :smiling face with heart-eyes:
Joo :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: se on kyllä yleisesti sellanen tietäjä että ei oo tosikaan. Se ilmotti kyllä saman ihan ekalla yrityskierrolla kans, ja sillon ei tärpänny. Mut sillon mulla oli kyllä menkat yli viikon myöhässä. (Miten ihmeessä olin sillon vielä niin chilli etten testannu?! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:)

Tajusin myös et pakko viimeistään perjantaina testata, jos ei menkat ehi alkaa. Sillon on viimenen hetki perua alemmalla maksulla yks aktiivimatka, mihin oltiin äidin kans menossa. Jos olisinki raskaana ni en kyl uskaltais sinne lähteä, koska on aika raskas reissu, ollaan kerran aiemminkin tehty. Ja ollaan oltu innoissaan siitä matkasta, että toisaalta olis kyllä harmi perua! Että tässä kohtaa sillee ihan hyvä meno, kun se nega tarkottas että pääseekin sinne matkalle :D

No, kattellaan ny ainaki vielä huomisen lämmöt. Ehkä tänään oli joku sekoilu vaan, ja huomenna droppaa!

Pakko tännekin laittaa ku nyt vähän jännittää: lämmöt pomppas viime yönä merkittävästi ylöspäin :Grimacing Face: viime yö oli eka yö kun ei edellisenä päivänä enää ollu progesteronilisä käytössä. Ja progesteronin pitäis olla se joka nostaa lämpöä. Että ei ole ihan täysin looginen nousu :Grimacing Face::Grimacing Face:

View attachment 111294
Mä kans sanoin et vahva tunne et tein kierto.. Oon IRL ollut oikeessa joka kerta tuttujen ja sukulaisten kohdalla, mulla on raskaustutka.:tears: Etänä vaikeempi mutta toivotaan et toimii niinkin :smiling-eyes::folded::Two-hearts::blowing:

Toivotaan kunnon plussa aaltoa nyt :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Mullakin lämmöt nousi kivasti :smiling-eyes:
Eli nyt pääsee piinailee.. :red-heart:
Eilen illalla oli ovis droppi

Noniin, ei säästytty testailulta tässäkään kierrossa. Toki kaks viivaa ei oo yhtö iloinen yllätys koronatestissä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Grinning Face With Smiling Eyes:

Noniin, ei säästytty testailulta tässäkään kierrossa. Toki kaks viivaa ei oo yhtö iloinen yllätys koronatestissä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Grinning Face With Smiling Eyes:
Ounou. Paranemista. Oon iteki tiiraillu tuleeko testeihin haamua, mut tyhjää on ollu, et ehkä meillä on ihan perus nuha vaan.

No nyt on kyllä Nurppun lämmöissä hyvännäköinen nousu!:Weary Cat Face: Niiiiiin toivon että perjantaina pääsen aamulla ihailemaan plussaa! (Tai vaikka jo tänään? :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:)

Emilia83:lle kommentoin, että meilläkin tuli lähetteen jälkeen suoraan kutsu polille, ei mitään sh:n soitteluita ennen sitä. Ja Keski-Suomessa ollaan.

Oih nyt on jännät paikat monilla!

Minä testasin tietty 20 herkkyisellä ja haamu. En luota kun ei kuvaan asti tullut mut hyvin hento ja ehkä vain harmaa viivanpaikka. Lähinnä halusin tuolla testillä negan et voi vertaa ja negahan toi onkin kun se on joku tosi tosi liki näkymätön viivanpoikanen.

Herään pitkin yötä koko ajan, mutta energiaa vaikka muille jakaa kuitenkin. Positiivinen fiilis koko ajan

Ihania plussa kuvia tänne monella tullut, ite odotellut että pääsis ovistelee ja ny vihdoin se vaihe menossa! Mies palaa tänää työmatkalta ja ilmotti et se on ny sit kovaa ajoa:tears:
Onnea kaikille plussanneille ja tsempit piinailijoille, täällä taustalla lueskelen aina kaikkien kuulumisia ,vaikka en aina kommentoikkaan:smiling-eyes::folded:

Ihania plussa kuvia tänne monella tullut, ite odotellut että pääsis ovistelee ja ny vihdoin se vaihe menossa! Mies palaa tänää työmatkalta ja ilmotti et se on ny sit kovaa ajoa:tears:
Onnea kaikille plussanneille ja tsempit piinailijoille, täällä taustalla lueskelen aina kaikkien kuulumisia ,vaikka en aina kommentoikkaan:smiling-eyes::folded:
Mulla kans oviksen metsästys menossa ja kp15.
Ei ainakaan vielä tänään plussaa ja hyvä niin, koska mies tulee reissuhommista vasta huomenna. :Winking Face: Meilläkin alkaa sit kova ajo viikonlopuks.. :Automobile::Dash Symbol:
:Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Kp2. Kierron vaihtuminen oli helpotus. Tänään kävin myös labrassa mittauttamassa hcg:n ja toivon että se olisi viimein negatiivinen.

Mulla olis sekalainen setti ovistestejä (muistaakseni 6kpl digi ja sit ehkä jotain 20kpl Onestep/PC ovistestejä). Voisin lahjoittaa ne jollekin tarvitsevalle joko postikuluja vastaan tai sitten voi myös noutaa Turusta.

Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki näytti olevan mallillaan. Nyt alan pikkuhiljaa uskoa, että meille tulee syyskuussa toinen vauva :red-heart:

Tsemppiä piinailijoille ja onnea plussista! Toivottavasti niitä tulee pian paljon lisää:folded:

Onnea Tipille! :red-heart:

Mä tänään juuri töissä mietiskelin, että olisipa ihanaa että se ihana Nurppu vauvapalstalta jo plussaisi ja sitten täällä onkin tämmöstä jännittävää lämmönnousua! Toivotaan että olisi hyvä merkki :smiling face with heart-eyes:

Omia kuulumisia vähän, ovistahan en testillä saanut bongattua ollenkaan tästä kierrosta niin en oikeen osaa ajatella tästä kierrosta mitään... oviskivut ja -limat olivat kyllä ja niiden perusteella nyt olisi noin dpo10. Nännejä aristaa ja iltaisin tulee vähän etova olo mutta jotenkin ei jaksa uskoa että tästä kierrosta olisi tärpännyt. En viitsi edes testailla, odotan vaan menkkoja alkavaksi. Nyt en vaan osaa arvioida yhtään että milloin ne alkaa kun oviksesta ei ole varmuutta :Smirking Face: Flo ennustaa että alkaisivat 5 päivän päästä mutta tiiäppä sitte.

Mä tänään juuri töissä mietiskelin, että olisipa ihanaa että se ihana Nurppu vauvapalstalta jo plussaisi ja sitten täällä onkin tämmöstä jännittävää lämmönnousua! Toivotaan että olisi hyvä merkki :smiling face with heart-eyes:
Voi miten ihana juttu!! :loudlycrying::Two-hearts: niin kaunis ajatus että siellä töissä minua mietit! Kiitos tsempistä :loudlycrying:

Sulla on kyl kans tosi lupaavan kuuloset oireet! Ja oli niin selkeen kuuloset ovisoireet että vaikea uskoa että ei olis tapahtunu! Toivotaan kovasti että siellä olis yllätysplussa odottamassa! :)

Mulla olis sekalainen setti ovistestejä (muistaakseni 6kpl digi ja sit ehkä jotain 20kpl Onestep/PC ovistestejä). Voisin lahjoittaa ne jollekin tarvitsevalle joko postikuluja vastaan tai sitten voi myös noutaa Turusta.

Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki näytti olevan mallillaan. Nyt alan pikkuhiljaa uskoa, että meille tulee syyskuussa toinen vauva :red-heart:

Tsemppiä piinailijoille ja onnea plussista! Toivottavasti niitä tulee pian paljon lisää:folded:
Jos ei nämä jo menny, niin mulle kelpaisi... Lapsettomuushoidoissa vissiin noi digit on pakolliset oviksen bongaamisessa..

IMG_20220302_162432__01.jpg
Koska mulla on niitä ylimääräisiä hellun tuomia testejä niin.. pyydän anteeksi jo etukäteen jatkuvaa kuvatulvaa :rolling:

Rfsu vahvistunu huomattavasti josta olen hieman hämmentynyt, nyt on kuitenkin vasta dpo11. :Face Without Mouth:

Takaisin