Tässä aamun toka pissa. Laseista riippuen tää on joko puhdas nega, tai vielä haaleampi haamu ku eilen.
Mä vähän epäilen nyt että tuo oli epäonnistunut kiinnittymisyritys. Ourasta kyllä näkee, että joku on nyt erilailla - se antaa noin huonoja arvoja ainoastaan kun oon darrassa, ja nyt en kyllä oo :D mut kai tuon viivan olis kuulunu vahvistua ny jos olis onnistunu. Mut ei hätiä, meikäläinen kyllä jatkaa testailua vielä
View attachment 109535
Jospa olis vaan ollut laimea pissa nyt, toivotaan parasta. Jotain ainakin yrittää selvästi tapahtua

kiitos kun tsemppaatte!

Mulla just ne kohonneet lämmöt oli jälkikäteen eka merkki raskaudesta. Tosin mun kohdalla vaan ne aamulämmöt olleet luotettavat, kun illalla/päivällä lämpö heittelee enemmän. Oviksen jälkeenhän lämpö nousee jonkun verran joka tapauksessa ja raskaana jää koholleen eikä laske kuten yleensä menkkojen alkaessa. Just tosta lämmön laskusta olen itse aavistellut menkkojen alkamisen, kun lämmöt laskee yleensä sinä aamuna, kun menkat alkaa.
mitä ihmettä tää nyt on, olin aikeissa huomena testailla, mutta taidan nyt tehä illalla testin niin ehin ainaki kerran testaamaan jos huomena alkaakin menkat.

Tosiaan jomottelee nyt kyllä ihan just niinku menkat alkais, valkovuotoa tulee silleen, ettei se enteilis vielä menkkojen alkamista, teen testin kunhan olen pidätellyt tarpeeksi pitkään 

siltikin joku toivonkipinä palaa siinä rinnalla että ihan hyvinhän se on mahdollista