Raskaaksi 2022

"Kiva" että täällä on muitakin jo pidempään yrittäneitä, meitähän taitaa täällä olla jopa kolme 2019 aloittanutta ensimmäisen yrittäjää jos oikein ymmärsin :) mut toivotaan kovasti että meitä kaikkia yrittäjiä onnistaisi pian, yritysajasta ja lapsiluvusta viis! :red-heart:
Äkkiseltään laskin 4; Nurppu, Sisukas, Onnenomena ja minä..
Olikohan vielä joku muukin :Eyes:

Muoks. Ja sit ku luin tarkemmin, niin ekan yrittäjistä oli Nurpun viestissä kyse :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Äkkiseltään laskin 4; Nurppu, Sisukas, Onnenomena ja minä..
Olikohan vielä joku muukin :Eyes:

Muoks. Ja sit ku luin tarkemmin, niin ekan yrittäjistä oli Nurpun viestissä kyse :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Hihii joo, mulla sattu vaan just pistämään silmään tuolta esittelyketjusta että Iinamarika oli kans alottanut 2019 ja esikoista yrittävät! Siitä sit vaan tuli mieleen :D

Ja joo, hyvin tuttua tuo pessimismi. Siis kyllähän se näistä kaikista mun viesteistäkin kokoajan paistaa läpi :D joku itsesuojeluvaisto se on, ehkä että uskottelee ittelleen ja muille, että ei se mitään vaikka taas tuli pettymys, mähän tiesinkin että näin käy. Ehkä se auttaa pitkässä juoksussa. Mut tosiaan, aattelin ens kierrosta testata aktiivisesti positiivisempaa asennetta, yrittää uskotella itelle että nyt nappaa :White Smiling Face:

(Huom. Taas "ens kierrosta", siinä taas vakuuttelen että muka jo tietäsin ettei se mun aiempi haamu vahvistuis, vaikka todellisuudessa tietysti ihan hirmusti toivon että huomenna löytyiskin taas testistä jotain muuta ku pelkää negaa :Grimacing Face:)

IMG_20211229_211344.jpg

Hulluus iski ni tein molemmat 4h pidätyksellä :tears:
mun negat, ei ne edes haamuile mulle :tears:
siltikin, koko päivän joku pistelly neulalla mun alavatsaa, ja menkkajomot, niin toivo elää yhä :folded:

Mulla on ihan samat ajatukset, jännä juttu. Myös kovat menkkakivut olleet nyt neljättä päivää, mulla tänään kp27. Yleensä mulle tulee menkkakivut vasta silloin kun ne alkaa, mutta koska edellinen kierto oli samanlaista kipuilua kuin nytkin enkä ollut raskaana, niin ei tässä odotukset ole kovin korkealla. Mutta pieni toivo elää silti, välillä :rolling: :smiling-eyes:

Ainiin, mulla siis testit loppu ja pääsen kauppaan vasta huomenna iltapäivällä joten testailu menee sinne pe aamuun.

siis mullakin menkkajomot tulee tälläsinä yleensä just kun menkat alkaa, ja viime kierrossa tuli just ihan puskista että menkat alko kun ei ollu mitään kipuja alkamiseen liittyen! ja toi on outo että ihan ku joku neulalla tuikkis tonne alavatsaa vähän väliä, varsinkin kun liikkuu, tällästäkään en muista viimekierrosta!
mä ajattelin myös pe testata seuraavan kerran niin jännäillään täällä sitten molemmat! :smiling-eyes:

Onneksi on vielä aikainen dpo, että hyvin voi plussaksi muuttua :smiling-eyes:

joo näillä päivillä jos jotain saa näkymään niin on kyllä suurennuslasin kanssa katsottava, ei haittaa, tästä ei lannistu kun aikainen testaus! :smiling-eyes:

Mulla olis huomenna dpo9 tai 10. Ei minkäänlaista oiretta, ei yhtään mitään. Mut silti tekis mieli aamulla kattoo testillä tilanne, vaikka tiedän ettei se näytä yhtään mitään. Toivoisin että menkat alkaisi vasta maanantaina, että olis tarpeeksi pitkä luteaalivaihe. Starilla näkyy selvästi jotain testissä. Toivottavasti vahvistuu.

Dpo10 ja lämmöt tippuneet eikä testissäkään edes haamun vaarivainaata, mikä sinänsä ei yllättänyt, joten mun osalta kierto lienee lopuillaan ihan näinä päivinä. Ensi kiertoa ei pääse hyödyntämään laisinkaan miehen työreissun vuoksi, niin tulee pitkä väli seuraavaan piinailuun, mutta toivottavasti seuraavassa pääsee yrittämään.

Plussantäyteistä uutta vuotta kaikille! :Womens Symbol::Baby Symbol:

Täällä nyt dpo9 tai 10. Heräsin just ja kävin vessassa. Vähän näyttää tiputtelevan . Pakkohan se oli tehdä sitten testi. Ei näy mitään :(. Vähän ku juilis menkkamaisesti. Lämmöt ei oo vielä tippunut mutta jos tästä menkat lähtee rytinällä liikkeelle niin mulla on ihan liian lyhyt luteaalivaihe. Ja tainnut olla kyllä ennenkin. Sen takia mä tarviin sen aikaisen kiinnittymisen ettei menkat ehdi alkamaan.

Tässä mun aamun ekan pissan saldo. Tein onestepin herkän (ohut) ja vähemmän herkän (paksu). Livenä ainakin näkyy jotain tuossa herkässä, tosin niin himmeä et väristä en tiiä. Vähemmän herkässä en näe mitään :/

Lämmöt oli kans nyt pudonnu. Vähän kyl veikkailen et ei tää tästä oo vahvistumassa. Mut katon sen tokan pissan taas, kun siit sain tähän mennessä näkyvimmän.

Liitteet

• PXL_20211230_074927260.jpg
    PXL_20211230_074927260.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 125
Tässä mun aamun ekan pissan saldo. Tein onestepin herkän (ohut) ja vähemmän herkän (paksu). Livenä ainakin näkyy jotain tuossa herkässä, tosin niin himmeä et väristä en tiiä. Vähemmän herkässä en näe mitään :/

Lämmöt oli kans nyt pudonnu. Vähän kyl veikkailen et ei tää tästä oo vahvistumassa. Mut katon sen tokan pissan taas, kun siit sain tähän mennessä näkyvimmän.

No höh, toivotaan, että josko se toinen pissa antaisi vahvemman viivan:folded:

Täällä nyt dpo9 tai 10. Heräsin just ja kävin vessassa. Vähän näyttää tiputtelevan . Pakkohan se oli tehdä sitten testi. Ei näy mitään :sad001. Vähän ku juilis menkkamaisesti. Lämmöt ei oo vielä tippunut mutta jos tästä menkat lähtee rytinällä liikkeelle niin mulla on ihan liian lyhyt luteaalivaihe. Ja tainnut olla kyllä ennenkin. Sen takia mä tarviin sen aikaisen kiinnittymisen ettei menkat ehdi alkamaan.
Auttaisko tähän terolutit? Jos kysyt kokeiluun

On tää kyllä.. Mulla oli siis kaksi vielä ja eilen tein pienemmällä pidätyksellä täysin puhtaan negan ja nyt taas tämmönen aamusta ku oli pakko testata näyttääkö nää kans oikeesti näin selvää ööm nega plussa haamua :Smirking Face:
Jos näistä muuten reklaa ni tehdäänkö se sinne raskauskeijulle kun sieltä nämä? Haluan aina reklaa jos testi antaa väärän pos haamunkaan ilman hcgn nousua.

Tokassa pissassa sama meno - ihan vähän näkyy varjoa jos tarpeeks mielikuvitusta omaa. Eli kyl se ny jäi kemialliseksi tämä :sad-face:

Mut mä taidan laittaa kyselyä hoitoihin liittyen nyt kuitenkin tuolta omapolun kautta - mietityttää että vaikuttaisiko tämä hoitoihin nyt kun vaikuttaa siltä, että omatoimisesti taisi hedelmöittyä. Jos vaikka alotettaiskin hoidot vaan jollain tukilääkityksellä.

Takaisin