Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites muuten uppis, muistelen että mainitsit aiemmin että kun aiemmin olitte hoidoissa, oliko niin että siellä oli jotain selittävää löytynyt? Mä eilen lueskelin että mikä vois aiheuttaa vääriä positiivisia testejä, siellä mainittiin että joissain harvoissa tapauksissa kystat vois?Täs vielä kuivana toi mun muka haamu.. Eli ei kadonnut edes.. On noi kyllä.. Huoh. Mut onneksi nää muilla tuntuu tosiaan toimivan niinku kuuluu.. Ettei tartte kaikkien kiertää kaukaa
Mites muuten uppis, muistelen että mainitsit aiemmin että kun aiemmin olitte hoidoissa, oliko niin että siellä oli jotain selittävää löytynyt? Mä eilen lueskelin että mikä vois aiheuttaa vääriä positiivisia testejä, siellä mainittiin että joissain harvoissa tapauksissa kystat vois?
Apua toi päivystys&kipupiikki kuulostaa kamalaltaMulla oli pco joskus kauan sitten mut se oireili tosiaan silleen että kierto oli poissa ns et saattoi olla jopa yli 3kk pois vuoto ja se mulla ns parani kun laihduin paljon ja lapsien saamisen jälkeen et siitä ei pitäisi olla kyse.. Mietin aluksi samaa mut nyt ovuloin ja kierto säännöllinen ni se on kaiketi poissuljettu. Lisäksi sillon ku joskus kysta puhkesi ni piti mennä päivystykseen kipu piikille.. Hrrr
Apua toi päivystys&kipupiikki kuulostaa kamalalta
Tuo vois kai periaatteessa olla yks selitys niille haamuille kyl. Eikä olis mikään vakava juttukaan :) sulla kun on aiemmin ollut tuota niin varmaan olis lääkärin eka arvaus tuo. Mut eihän sitä tiedä ilman tutkimuksia. Ite varmaan tuolla perusteella piipahtaisin tutkimuksissa varmistamassa asian. Mut sä teet niin ku omalla kohdalla parhaaks näet :)
Siis tsekattu on silloin ettei ollut enää kystaiset munasarjat ja se tosiaan oireili niin selkeästi että siksi luulen vahvasti ettei siitä nytkään olisi kyse
Muoks. Mun nuorempi on siis vasta päälle vuoden ikäinen
Joo mä katselen tän kierron loppuun ja katsotaan näyttääkö taas loppu kierrosta kui räikeetä vaiko ei mitään.. Sit jos/kun menkat alkaa ni soittelen ja kyselen aikaa et tsekkais heti menkkojen jälkeen. Toivon toki ettei niitä menkkoja tulisiJospa koittaisit päästä sinne hcg-mittaukseen? Saisi ainakin selvyyden, että onko se jotenkin kokoajan vähän koholla ja siksi testit haamuilee.
Vai onko tosiaan jotain vallan muuta taustalla. Törkeitä turhia haamuja antavat kyllä ja tylsää, kun sama juttu monella testillä. Digit tietty hyviä, kun ei tarvi tulkita, mutta kalliita
Joo mä sain toissa kierrossa tällä tosi selvän haamun mitä jo plussaksi ehdin luulla.. Mut sit myös saanut puhtaita negoja joista ihan näkee sen valkoisen viivanpaikan et en ymmärrä näitäMulla antaa tosi näkyvää viivanpaikkaa rfsun testeihin. Tämä kuva viim.kesältä ja dpo8.View attachment 109532
Joo mä katselen tän kierron loppuun ja katsotaan näyttääkö taas loppu kierrosta kui räikeetä vaiko ei mitään.. Sit jos/kun menkat alkaa ni soittelen ja kyselen aikaa et tsekkais heti menkkojen jälkeen. Toivon toki ettei niitä menkkoja tulisi
Muoks. Jos oikeesti hcg veressä niin digi kaiketi antaisi myös pos tuloksen koska se viikkonäytöllä Mittaa sen Min 10mlU
Mikä dpo sulla oli? :)Tässä aamun toka pissa. Laseista riippuen tää on joko puhdas nega, tai vielä haaleampi haamu ku eilen.
Mä vähän epäilen nyt että tuo oli epäonnistunut kiinnittymisyritys. Ourasta kyllä näkee, että joku on nyt erilailla - se antaa noin huonoja arvoja ainoastaan kun oon darrassa, ja nyt en kyllä oo :D mut kai tuon viivan olis kuulunu vahvistua ny jos olis onnistunu. Mut ei hätiä, meikäläinen kyllä jatkaa testailua vielä
View attachment 109535
Tänään dpo11, et kyl se vois alkaa tummeta jos niikseen on :PMikä dpo sulla oli? :)
Mä oon taas ite aina ihmetellyt sitä, että miten joku voi olla kuusikin kuukautta tietämättään raskaana, äkkilihomisenkin selittävät jollain syömisellä tai vähäisellä liikunnalla..
mulle ei vois ikinä käydä niin, ei edes vaikka ehkäsy olis käytössä ja vahingossa tulisi. Se on vaan niin voimakas tunne, varsinkin just nää mun oireettomat alkuraskaudet, oon testannut koska on ollut sellainen tunne. jännä ettei kaikille tule sitä, oon luullut että se tulee lähes kaikille!