Raskaaksi 2022

Äh olisin tilannut niitä vilkkuvia early digejä mut oli myyty loppuun :tears:
Joten tulossa arvailu liuskaa taas sitten kun piti ovis testejä myös tilailla lisää... Toivotaan et ens kerran ku teen liuskan ni tulee selkeä haamu joka vahvistuu vain selkeästi :smiling-eyes::folded:
Okei huomenna siis teen vielä pois ton herkän ku tänää antoi niin törkeetä viivaa.. Eipähän oo siel häiritsemässä :rolling::rolling:
Sitä ei lasketa siis ens kerraksi :thumbs-up:

Äh olisin tilannut niitä vilkkuvia early digejä mut oli myyty loppuun :tears:
Joten tulossa arvailu liuskaa taas sitten kun piti ovis testejä myös tilailla lisää... Toivotaan et ens kerran ku teen liuskan ni tulee selkeä haamu joka vahvistuu vain selkeästi :smiling-eyes::folded:
Okei huomenna siis teen vielä pois ton herkän ku tänää antoi niin törkeetä viivaa.. Eipähän oo siel häiritsemässä :rolling::rolling:
Sitä ei lasketa siis ens kerraksi :thumbs-up:
No niinpä, tiedät omalla kohdalla että niitä haamuja tulee, sit pitää vaan tarkkailla sitä että tummeneeko ne! Ja tosiaan ei tuo varmastikaan mitään vakavaa ole kun sulla on sama ollut ennen, jostain syystä sulla nyt tulee haamuja! Toivotaan että tästä kierrosta lähtee ny sit vihdoin oikeesti tummumaan! :)

Joo siis mulla on joko dpo7 tai 8 tänään. Mulla näkyi nuorimmaisenkin raskaus dpo8 lähtien. Ainahan voi heittää päivällä parilla arvio, kivuista laskettuna nyt olis 7. Mutta joo, silti tuntuu ettei tuu plussaa tästä kierrosta vaan joku kysta siellä nyt vihoittelee. Mutta pari päivää lisää niin kyllä se selviää.
Niinpä, parin päivän jälkeen selkeytyy tilanne :) toivotaan kovasti että oliskin ihan oikea plussa!

Joo siis mulla on joko dpo7 tai 8 tänään. Mulla näkyi nuorimmaisenkin raskaus dpo8 lähtien. Ainahan voi heittää päivällä parilla arvio, kivuista laskettuna nyt olis 7. Mutta joo, silti tuntuu ettei tuu plussaa tästä kierrosta vaan joku kysta siellä nyt vihoittelee. Mutta pari päivää lisää niin kyllä se selviää.

mulla olis kivuista laskettuna tänää dpo8, uskaltskohan illalla testailla? :Face Without Mouth: mähän en tehnyt o.testiä kun sillon kp17, en tiedä oisko näyttänyt plussaa jo kp16 kun ne oviskivut tuli niin kipeinä heti herättyä silloin kp17.:Grinning Face:

ei sillä että tässä mitenkään malttamaton olis :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Joo mut tuli tossa mieleen et ehkei mussa olekaan vikaa.. Oon ladannut pilveen kuvia testeistä ja tämmösiä negoja oon saanu kuopusta yrittäessä... KUVAT ALLA... Ni mietin vaa et jostain syystä mä ehkä saan vaa NÄITÄ välillä.. Tulin kuitenkin silloinkin raskaaksi lopulta :Eyes:
Selvästi ihan punasta viivaa antoi useemmassa kierrossa ja sillon myös olin himotestaaja
Muoks. Lisäsin myös pari rfsu negaa
Entä jos näiden antajat onkin olleet kemiallisia? Et muista millaisilla dpo:lla olet testannut? On kyllä aikamoisia haamuja puhtaiksi negoiksi.

Minä kans nyt siirryin edellisestä Raskaaksi 2021-ryhmästä uuteen vuoteen ja perskuta rallaa jos ei tämä ole the vuosi, niin en kyllä ala! :loudlycrying:
Eli yritystä takana 11/2019 alkaen ja nyt menossa yk13 ja dpo4.
Ei ole tosin uskoa, että onnistuisi tässäkään kierrossa. Saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin kun miehen spermanäytteen mukaan siittiöt ei tahdo oikein liikkua ja mullakin oli verikokeissa prolaktiinissa (joku hormoni) vikaa.

Eli odotellaan aikaa tutkimuksiin ja jatketaan kuitenkin samalla yritystä luomunakin, mutta inseminaatio taitaa kutsua meitä.

Ja siis mulle olis kolmas lapsi ja miehelle ensimmäinen, joten olis kyllä ihanaa täydentää tää meidän combo yhdellä vaavilla :red-heart:

Tsemppiä kaikille uuteen vuoteen ja toivotaan että joku saa jo ennen vuoden vaihdetta plussan!! :smiling face with heart-eyes:

Oho, no on kyllä näkynyt tosi aikaisin, ehkä sulla kiinnittyminen ollut jotenkin poikkeuksellisen nopea tai just hcg lähtee nopsaan nousuun. :smiling-eyes: Ja kystan ei kyllä pitäis antaa haamuja raskaustestiin :smiling face with heart-eyes:

mulla olis kivuista laskettuna tänää dpo8, uskaltskohan illalla testailla? :Face Without Mouth: mähän en tehnyt o.testiä kun sillon kp17, en tiedä oisko näyttänyt plussaa jo kp16 kun ne oviskivut tuli niin kipeinä heti herättyä silloin kp17.:Grinning Face:

ei sillä että tässä mitenkään malttamaton olis :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Taisin linkata tän aiemminkin, mutta täältä löytyy hyvin tilastoja siitä, milloin raskaus yleensä alkaa näkyä testeissä. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8

Tän mukaan joskus päädyin siihen, että yritän malttaa dpo10 asti, koska silloin on jo todennäköisempää saada plus kuin nega, jos on raskaana. Mutta näähän on hirmu yksilöllisiä, että jollain näkyy tosi aikaisin ja jollain taas tosi myöhään. Ja mun itse tekis mieli testata tällä kertaa dpo9, kun miehen synttärit. :Grimacing Face:

Taisin linkata tän aiemminkin, mutta täältä löytyy hyvin tilastoja siitä, milloin raskaus yleensä alkaa näkyä testeissä. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8

Tän mukaan joskus päädyin siihen, että yritän malttaa dpo10 asti, koska silloin on jo todennäköisempää saada plus kuin nega, jos on raskaana. Mutta näähän on hirmu yksilöllisiä, että jollain näkyy tosi aikaisin ja jollain taas tosi myöhään. Ja mun itse tekis mieli testata tällä kertaa dpo9, kun miehen synttärit. :Grimacing Face:

joo kyllä sitä tietää että toi dpo8 on tosi aikasta, mutta sitä kun on niin malttamaton. :tears:
Muistan edellisessä raskaudessa, kuinka oireet tuntui jo viikkoa ennen kun menkkojen edes piti alkaa, siltikin odotin sinne menkkojen alkamispäivään, ennen kun testasin, silloin ei yritetty, mutta tiedettiin että raskaus on mahdollinen kun ei ehkäisyä ollut käytössä. Jotenki sitä vaan toivoo että aina olis sama tilanne, silloin testi olis varmasti näyttänyt plussaa jo tosi aikasin. :smiling-eyes: Ne oireet oli kyllä tosi selkeät jo heti alkuunsa mistä tiesin jo ilman testiäkin että oli tärpännyt :Smiling Face With Open Mouth

On tää kyllä.. Mulla oli siis kaksi vielä ja eilen tein pienemmällä pidätyksellä täysin puhtaan negan ja nyt taas tämmönen aamusta ku oli pakko testata näyttääkö nää kans oikeesti näin selvää ööm nega plussa haamua :Smirking Face:

Liitteet

• PCIMG_2021-12-29_09-14-50.JPG
    PCIMG_2021-12-29_09-14-50.JPG
    480.2 KB · Katsottu: 165
:red-heart:
joo kyllä sitä tietää että toi dpo8 on tosi aikasta, mutta sitä kun on niin malttamaton. :tears:
Muistan edellisessä raskaudessa, kuinka oireet tuntui jo viikkoa ennen kun menkkojen edes piti alkaa, siltikin odotin sinne menkkojen alkamispäivään, ennen kun testasin, silloin ei yritetty, mutta tiedettiin että raskaus on mahdollinen kun ei ehkäisyä ollut käytössä. Jotenki sitä vaan toivoo että aina olis sama tilanne, silloin testi olis varmasti näyttänyt plussaa jo tosi aikasin. :smiling-eyes: Ne oireet oli kyllä tosi selkeät jo heti alkuunsa mistä tiesin jo ilman testiäkin että oli tärpännyt :Smiling Face With Open Mouth

Mä oon niin usein lukenut tosta, että osa vaan tietää olevansa raskaana ja se tunne on tosi vahva. Siks ite heitän aina joskus dpo6 hanskat tiskiin kun sitä tunnetta ei oo tullut, eikä kai ookkaan kun tässä 13 kk aikana en oo raskaana ollutkaan :tears: Mutta toi jotenkin kuulostaa niin ihanalta, että sen vain tietäis :smiling face with heart-eyes:

Hei tsempit kaikille nykyisiin tilanteisiin :red-heart:itse testasin tyyli puhtaan negan jälleen ja oottelen yk13 starttaamista. Pettynyt, mutta en yllättynyt. Tähän alkaa jo ’tottua’ :Face Without Mouth:

On tää kyllä.. Mulla oli siis kaksi vielä ja eilen tein pienemmällä pidätyksellä täysin puhtaan negan ja nyt taas tämmönen aamusta ku oli pakko testata näyttääkö nää kans oikeesti näin selvää ööm nega plussa haamua :Smirking Face:

On kyllä hurjaa miten näyttääkin tuollaista haamua :s

Entä jos näiden antajat onkin olleet kemiallisia? Et muista millaisilla dpo:lla olet testannut? On kyllä aikamoisia haamuja puhtaiksi negoiksi.
Muut testit näytti puhdasta negaa tuolloin (mm silloinen luotto pc) ainakin ja kun nuo ei ole ihan niin herkkiä kun lupailee ni siksi epäilen.. Katsohan tän aamuinen ja eilinen ja nyt siis kp 14

ihan uskomatonta miten nää testit sulla haamuilee, antas kyllä itellekkin kauheita toivon kipinöitä alkuun ennen ku selviäis oikea syy noille haamuille :Face Without Mouth:

Mä oon niin usein lukenut tosta, että osa vaan tietää olevansa raskaana ja se tunne on tosi vahva. Siks ite heitän aina joskus dpo6 hanskat tiskiin kun sitä tunnetta ei oo tullut, eikä kai ookkaan kun tässä 13 kk aikana en oo raskaana ollutkaan :tears: Mutta toi jotenkin kuulostaa niin ihanalta, että sen vain tietäis :smiling face with heart-eyes:

Hei tsempit kaikille nykyisiin tilanteisiin :red-heart:itse testasin tyyli puhtaan negan jälleen ja oottelen yk13 starttaamista. Pettynyt, mutta en yllättynyt. Tähän alkaa jo ’tottua’ :Face Without Mouth:

Tsemppiä seuraavaan kiertoon, jospa se olis tärppikierto vihdoin! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Joo mulla on oikeestaan 2/3 raskauksien alussa ollut se tunne, että nyt ollaan raskaana, myös kaksosten vaikka testit näytti viikon negaa sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa. mä olin vaan satavarma et se jossain vaiheessa näyttää plussaa. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Oireita ei ollut mitään, mutta se tunne oli. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Tässä viimesessä sitten taas oli kaikki mahdolliset oireet, joista tiesin heti. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Oho, no on kyllä näkynyt tosi aikaisin, ehkä sulla kiinnittyminen ollut jotenkin poikkeuksellisen nopea tai just hcg lähtee nopsaan nousuun. :smiling-eyes: Ja kystan ei kyllä pitäis antaa haamuja raskaustestiin :smiling face with heart-eyes:
Multa otettiin nuorimmaisen raskaudessa hcg-arvot ihan alussa, varmaan rv5 ja ne oli niiden viitearvojen ylärajoilla. Varmaan juuri sen vuoksi näkynyt aikaisin raskaustestissäkin. Mulla ei näkynyt tänään aamulla mitään testissä, testaan uudenvuodenaattona seuraavan kerran. Noh, ainakin saan nyt selvän siitä kuin pitkä luteaalivaihe mulla nykyään on. Ens kiertoon haen greippimehun mukaan koska tässä kierrossa en bongannut ovulaatiolimaa ollenkaan. Ja aion juoda rutkasti vettä!

Mä en taaskaan nää aamun ekasta pissasta mitään testissä :Face Without Mouth: eilen näky vasta tokasta pissasta se haamu, mut kai sen HCG:n täs kohtaa olis pitäny jo kasvaa niin et olis tästä näkyny?

Koitan tottakai viel aamun tokan pissan seuraavaks. Mut olihan tuo tylsä.

Minä oon molemmilla kerroilla tienny olevani raskaana, kun mulle on tullu se tunne. Mut se mun tunne on ollu sitä et tuntuu et on koko aja kakkahätä vaikka oikeesti ei oo. :rolling: kai se sit on sitä paineen tunnetta mahassa kauniimmin ilmaistuna.

Mä en taaskaan nää aamun ekasta pissasta mitään testissä :Face Without Mouth: eilen näky vasta tokasta pissasta se haamu, mut kai sen HCG:n täs kohtaa olis pitäny jo kasvaa niin et olis tästä näkyny?

Koitan tottakai viel aamun tokan pissan seuraavaks. Mut olihan tuo tylsä.
Itselleni jatkan, että lämmöt on kyllä koholla ja Oura on kauheen huolissaan ku arvot on nii huonot (syke koholla ja sykevälivaihtelu matala), mikä kyllä on ihan lupaava merkki. Katsellaan siis vielä!

Takaisin