Raskaaksi 2022

Tässä aamun toka pissa. Laseista riippuen tää on joko puhdas nega, tai vielä haaleampi haamu ku eilen.

Mä vähän epäilen nyt että tuo oli epäonnistunut kiinnittymisyritys. Ourasta kyllä näkee, että joku on nyt erilailla - se antaa noin huonoja arvoja ainoastaan kun oon darrassa, ja nyt en kyllä oo :D mut kai tuon viivan olis kuulunu vahvistua ny jos olis onnistunu. Mut ei hätiä, meikäläinen kyllä jatkaa testailua vielä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

View attachment 109535

Jospa olis vaan ollut laimea pissa nyt, toivotaan parasta. Jotain ainakin yrittää selvästi tapahtua:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Jospa olis vaan ollut laimea pissa nyt, toivotaan parasta. Jotain ainakin yrittää selvästi tapahtua:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Tää foorumi on kyl aivan ihana paikka kun saa niin paljon tukea! :red-heart: kiitos kun tsemppaatte!

Kyl mua mukamas vähän tässä nyt oksettaakin :D varmaan kyl tekee vaan elimistö tepposiaan tässä, jos on niin vähän HCGtä että ei edes kunnolla testissä näy niin ei kai siitä vielä oireita voi olla :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ei se mitään, ihan hauska kun saa hetken elää toiveissaan :Relieved Face:

Mä testasin ketjun inspiroimana tänään, vaikka suunnittelin vasta perjantaina.

Liitteet

• 20211229_102334.jpg
    20211229_102334.jpg
    981.5 KB · Katsottu: 247
Mä testasin ketjun inspiroimana tänään, vaikka suunnittelin vasta perjantaina.

Komeat kaksi viivaa! Paljon Onnea!

Kyselen uteliaana heti että mikä dpo sulla on menossa jos perjantaina vasta meinasit ensin testata ja sait nyt jo kuitenkin selvän plussan?! :smiling-eyes:

Komeat kaksi viivaa! Paljon Onnea!

Kyselen uteliaana heti että mikä dpo sulla on menossa jos perjantaina vasta meinasit ensin testata ja sait nyt jo kuitenkin selvän plussan?! :smiling-eyes:

En oo ikinä tikuttanut ovulaatiota kun mun keho on niin herkkä ni oon tunnistanut aina. Sovellus ilmoittaa että menkat alkaisi perjantaina ja omien laskujen mukaan nyt ois dpo 11,mahdollisesti dpo 13 perjantaina testaan uusiksi.

Mä en enää tiedä kuuluuko tää lämpöily tähän mun flunssa tautiin vai mihin, mutta nyt on kolmas päivä kun mittari näyttää 37.3 iltalämmöksi. Normaali on 36.5. nostaako se noin paljon lämpöjä tässä kohtaa kun dpo on 7 tai 8. :Smirking Face:

Mä en enää tiedä kuuluuko tää lämpöily tähän mun flunssa tautiin vai mihin, mutta nyt on kolmas päivä kun mittari näyttää 37.3 iltalämmöksi. Normaali on 36.5. nostaako se noin paljon lämpöjä tässä kohtaa kun dpo on 7 tai 8. :Smirking Face:

Onpa jännää, toivottavasti olisi raskaudesta johtuvaa.:smiling face with heart-eyes: Mulla just ne kohonneet lämmöt oli jälkikäteen eka merkki raskaudesta. Tosin mun kohdalla vaan ne aamulämmöt olleet luotettavat, kun illalla/päivällä lämpö heittelee enemmän. Oviksen jälkeenhän lämpö nousee jonkun verran joka tapauksessa ja raskaana jää koholleen eikä laske kuten yleensä menkkojen alkaessa. Just tosta lämmön laskusta olen itse aavistellut menkkojen alkamisen, kun lämmöt laskee yleensä sinä aamuna, kun menkat alkaa.

nonii ja nyt alko menkkajomotkin, ihme kiristelyä alavatsalla. kp 25 ja edellinen kierto kesti sen 26 pv niin nyt kyllä alkaa pelottaa et menkathan sieltä alkaa! Tosin jäis kyllä luteaali todella lyhyeksi jos ovuloin sillon kp17. :sad-face: mitä ihmettä tää nyt on, olin aikeissa huomena testailla, mutta taidan nyt tehä illalla testin niin ehin ainaki kerran testaamaan jos huomena alkaakin menkat.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Siirryn tänne myös... Niille jotka ei ole muualta tuttuja niin lyhyesti oma tausta... Esikoisen yritys aloitettu 10/19 ja Eka vuosi aika tulee jos tullakseen asenteella... Kierrot sekaisin jopa yli 100 päiväisiä.. kesällä ovistestit käyttöön... loppuvuodesta päätös hakeutua lapsettomuus tutkimuksiin.. kunnes juuri ennen niitä Eka plussa 1/21 josta km 2/21 kierto taas sekaisin ja sitä lähdettiin tutkimaan.. mitään syytä ei ovuloimattomuudelle löydetty... Nyt syksyllä yksityiseltä letrot käyttöön ja ekasta letrokierrosta plussa 30.11 josta km 16.12. ja nyt alle pari viikkoa myöhemmin saatu jo nega r testi ja tänään vilkkuva hymy ovistestissä... Jos menkat alkaa niin siitä sitten uudelleen letrot käyttöön... Toivottavasti ei enää montaa kuukautta menisi uuteen plussaa.. :folded::smiling-eyes:

nonii ja nyt alko menkkajomotkin, ihme kiristelyä alavatsalla. kp 25 ja edellinen kierto kesti sen 26 pv niin nyt kyllä alkaa pelottaa et menkathan sieltä alkaa! Tosin jäis kyllä luteaali todella lyhyeksi jos ovuloin sillon kp17. :sad-face: mitä ihmettä tää nyt on, olin aikeissa huomena testailla, mutta taidan nyt tehä illalla testin niin ehin ainaki kerran testaamaan jos huomena alkaakin menkat.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Toivottavasti ei olisi oikeita menkkajomoja, vaan jotain ihan muuta. :smiling-eyes: Mulla ollut luteaali aina aika tarkkaan just 12vrk. Mutta muistan lukeneeni, että kunhan on min. 10vrk, niin on vielä ok. Ja varmasti sullakin näin, kun kuitenkin onnistuneita raskauksia takana :smiling face with heart-eyes:

Toivottavasti ei olisi oikeita menkkajomoja, vaan jotain ihan muuta. :smiling-eyes: Mulla ollut luteaali aina aika tarkkaan just 12vrk. Mutta muistan lukeneeni, että kunhan on min. 10vrk, niin on vielä ok. Ja varmasti sullakin näin, kun kuitenkin onnistuneita raskauksia takana :smiling face with heart-eyes:

joo, jos olis ton 10vrk niin kyllä olis tosi lyhyt ja mulla lämmöt edelleen koholla 37.2 ja otin buranan jokin aika sitten kun ajattelin että kuume nousee. :Face With Tears Of Joy: Tosiaan jomottelee nyt kyllä ihan just niinku menkat alkais, valkovuotoa tulee silleen, ettei se enteilis vielä menkkojen alkamista, teen testin kunhan olen pidätellyt tarpeeksi pitkään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

joo, jos olis ton 10vrk niin kyllä olis tosi lyhyt ja mulla lämmöt edelleen koholla 37.2 ja otin buranan jokin aika sitten kun ajattelin että kuume nousee. :Face With Tears Of Joy: Tosiaan jomottelee nyt kyllä ihan just niinku menkat alkais, valkovuotoa tulee silleen, ettei se enteilis vielä menkkojen alkamista, teen testin kunhan olen pidätellyt tarpeeksi pitkään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Voikun sieltä löytyiskin jotain muuta kuin alkavat menkat!! :)

Mulla 14-15 luteaalit eli viel 3-4 päivää saa ootella menkkoja. Vaik kylhän tuo aika selväks menee jos huomen ei tuu mitään haamujakaan, sit varmaan alkaa lämmötkin jo laskee jne. Olis kyllä jännää jos menkat alkais samaan aikaan ku normaalistikin! Sit mä alkasin pohtia onko mahollista että mulla onkin usein ollu kemiallisia enkä vaan tienny, ja että mistä tää ny voi johtua :Weary Cat Face:

Mulla 14-15 luteaalit eli viel 3-4 päivää saa ootella menkkoja. Vaik kylhän tuo aika selväks menee jos huomen ei tuu mitään haamujakaan, sit varmaan alkaa lämmötkin jo laskee jne. Olis kyllä jännää jos menkat alkais samaan aikaan ku normaalistikin! Sit mä alkasin pohtia onko mahollista että mulla onkin usein ollu kemiallisia enkä vaan tienny, ja että mistä tää ny voi johtua :Weary Cat Face:

Toivottavasti se haamu muuttuu vielä oikeaksi plussaksi, toivoahan on vielä! :folded:

mä huomaan että pessimistisyys on kyllä nostanut päätään näiden negatestien takia. Sitä ajattelee että koska en viimekierrossakaan niin mites nyt sitten vois plussata :tears: siltikin joku toivonkipinä palaa siinä rinnalla että ihan hyvinhän se on mahdollista:tears:

Minäpä ilmoittaudun myös, kun taustalla olen lueskellut ja reaktionappeja painellut. Satunnaisesti olen lueskellut 21-ketjua, mutta eniten kirjoittelen Menetyksen kokeneiden salaisella puolella ja nyttemmin myös lapsettomien osiossa.

Esikoinen on toiveissa. Yritys on aloitettu kesällä 2019 ja yksi raskaus on ollut, mutta sen keskenmenon jälkeen on nyt yk20. Kaikki mahdolliset oireet luteaalivaiheessa on nähty, eivätkä ne ole tarkoittaneet minun kohdallani mitään. Uskon enää vain raskaustestin viivoja. Hoidoissa on oltu, inssejä tehty, tammikuussa mietitään että olisiko jotain järkevää vielä tehtävissä ilman ivf-hoitoja. Pari korttia on hihassa vielä sen suhteen.

Jospa se kuitenkin tänä vuonna onnistaisi.

Lisäys: syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt, tutkimusten mukaan raskaus pitäisi onnistua ihan luomuna. Mutta jostain syystä ei ole tärpännyt.

Muokattu viimeksi:
"Kiva" että täällä on muitakin jo pidempään yrittäneitä, meitähän taitaa täällä olla jopa kolme 2019 aloittanutta ensimmäisen yrittäjää jos oikein ymmärsin :) mut toivotaan kovasti että meitä kaikkia yrittäjiä onnistaisi pian, yritysajasta ja lapsiluvusta viis! :red-heart:

Toivottavasti se haamu muuttuu vielä oikeaksi plussaksi, toivoahan on vielä! :folded:

mä huomaan että pessimistisyys on kyllä nostanut päätään näiden negatestien takia. Sitä ajattelee että koska en viimekierrossakaan niin mites nyt sitten vois plussata :tears: siltikin joku toivonkipinä palaa siinä rinnalla että ihan hyvinhän se on mahdollista:tears:

Mulla on ihan samat ajatukset, jännä juttu. Myös kovat menkkakivut olleet nyt neljättä päivää, mulla tänään kp27. Yleensä mulle tulee menkkakivut vasta silloin kun ne alkaa, mutta koska edellinen kierto oli samanlaista kipuilua kuin nytkin enkä ollut raskaana, niin ei tässä odotukset ole kovin korkealla. Mutta pieni toivo elää silti, välillä :rolling: :smiling-eyes:

Ainiin, mulla siis testit loppu ja pääsen kauppaan vasta huomenna iltapäivällä joten testailu menee sinne pe aamuun.

Takaisin