Raskaaksi 2022

Meillä tosiaan tarkoitus jättää ehkäisy pois syksyllä. Noh unohdin eilen ottaa minipillerin (muistin vasta aamulla) ja Flo näyttää ovista tälle päivälle ja on kyllä ihan ovisfiilis ku himot korkeella. Seksiä harrastettiin maanataina eli dpo -3… eli mahis on varmaan raskaudelle, mutta katsotaan :Sleuth Or Spy: mies ei ikinä varmaa usko et unohdin ku eilen heitin vitsiä suojaamttomasta seksistä ym. :D enhän mä oo mitään foolihappojakaan syöny. Mut enpä tiiä miten iso mahis ees on, mut aika kriittiseen aikaan unohtu..

Muokattu viimeksi:
Auttaisko tähän terolutit? Jos kysyt kokeiluun
Mä ajattelin katsoa vielä ensi kierron minkä pituinen on ja sitten varata sen ajan. Mulla on vasta päivä 22 menossa ja normaalisti ollut se 26-28. Pelkään että on jo jotku esivaihdevuodet alkaneet. Ekaksi kierto lyhenee ja sitten pitenee. Mutta toivotaan ettei oo alkanut ja kroppa sekoilee pillereiden lopettamisen jäljiltä.

Meillä tosiaan tarkoitus jättää ehkäisy pois syksyllä. Noh unohdin eilen ottaa minipillerin (muistin vasta aamulla) ja Flo näyttää ovista tälle päivälle ja on kyllä ihan ovisfiilis ku himot korkeella. Seksiä harrastettiin maanataina eli dpo3… eli mahis on varmaan raskaudelle, mutta katsotaan :Sleuth Or Spy: mies ei ikinä varmaa usko et unohdin ku eilen heitin vitsiä suojaamttomasta seksistä ym. :D enhän mä oo mitään foolihappojakaan syöny. Mut enpä tiiä miten iso mahis ees on, mut aika kriittiseen aikaan unohtu..
Dpo3 on jo liian myöhäistä raskautumiselle. Munasolu elää sen vuorokauden irtoamisensa jälkeen, mutta ainahan on mahdollisuus laskuvirheelle .

Ihmeellinen menkkajomottelu ja kipuilu jatkuu, kauheita pistoksia ja kourasuja, nää on ihan jotain omituisia. jos tänää ei ala menkat, niin ihmettelen sitten suuresti, koska nää jomot ja kipuilut alkoi jo eilen, mutta koventuneet tänään, nyt kp26 niin hyvin saattaa alkaakkin,
toivotaan kuitenkin ettei ala ja pääsen huomena testailee :tears:
nyt siis dpo8 jos flon mukaan lasketaan, ovisplussan ja kipujen mukaan dpo9
Toisaalta vaikka plussan saiskin niin eipä se välttämättä näy vielä huomenakaan, varsinkin jos tänää on vasta toi dpo8, mutta pakko testata jos menkkoja ei kuulu, ja jo ihan siksikin kun on Uudenvuoden aatto! :smiling face with heart-eyes:

Noo ehkä jotain jännitettävää kuitenkin :rolling:

No joo, vähän enemmän kuin dpo3:Grimacing Face: Noissa minipillereissä taitaa tosiaan olla niin, että yhdenkin unohtaminen voi olla kriittistä.Mulla oli aikanaan yhdistelmäpillerit ja niillä oli kyllä ihan se ja sama, vaikka joskus unohtikin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

No joo, vähän enemmän kuin dpo3:Grimacing Face: Noissa minipillereissä taitaa tosiaan olla niin, että yhdenkin unohtaminen voi olla kriittistä.Mulla oli aikanaan yhdistelmäpillerit ja niillä oli kyllä ihan se ja sama, vaikka joskus unohtikin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä söin vuosia yhdistelmäpillereitä ja niissä ei haittaa vaikka unohtais yhden sieltä sun täältä. Ainakaan itsellä ei mitään vaikutusta. Mut jos taukoviikolla unohtaa aloittaa myöhässä niin siinä voi olla isompi riski.
Minipillereissä ovulaatio voi tapahtua ja niissä unohdus voikin sitten olla eri .

Mä söin vuosia yhdistelmäpillereitä ja niissä ei haittaa vaikka unohtais yhden sieltä sun täältä. Ainakaan itsellä ei mitään vaikutusta. Mut jos taukoviikolla unohtaa aloittaa myöhässä niin siinä voi olla isompi riski.
Minipillereissä ovulaatio voi tapahtua ja niissä unohdus voikin sitten olla eri .

No näin muistelinkin, että oli eroa. Et just minipillereillä se kierto voi palautua paljon herkemmin. Mä söin kanssa sellanen lähemmäs 15v yhdistelmäpillereitä ja sillon tällön kävi kyllä unohduksia, mutta taukoviikolla en tainnut koskaan unohtaa aloittaa. Mulla kierto tasaantui pillerien jälkeen tosi nopsaan, mutta kun kuullut niitä tarinoita, että voi mennä monta kk ennen kuin edes ovuloi, niin jälkikäteen mietin, että kuinka todennäköistä se on just vaikka yhden unohduksen jälkeen. Toisaalta onhan niitäkin, että tulee raskaaksi, vaikka olisi pillerit käytössä. Että kaikki on toki mahdollista:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

No näin muistelinkin, että oli eroa. Et just minipillereillä se kierto voi palautua paljon herkemmin. Mä söin kanssa sellanen lähemmäs 15v yhdistelmäpillereitä ja sillon tällön kävi kyllä unohduksia, mutta taukoviikolla en tainnut koskaan unohtaa aloittaa. Mulla kierto tasaantui pillerien jälkeen tosi nopsaan, mutta kun kuullut niitä tarinoita, että voi mennä monta kk ennen kuin edes ovuloi, niin jälkikäteen mietin, että kuinka todennäköistä se on just vaikka yhden unohduksen jälkeen. Toisaalta onhan niitäkin, että tulee raskaaksi, vaikka olisi pillerit käytössä. Että kaikki on toki mahdollista:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

jep. täällä hyvä esimerkkki. tosin söin e-pillereitä mutta kuitenkin sain kaksoset! :tears:

No sehän se ku lukee et 2h unohdus voi laskea tehoa saati sitten tollanen 10h unohdus nää on nää pienen lapsen äidin aivot ku ei aina toimi

Ja en oo siis tikuttanu mut Flo sanoo et ovis tänään ja on kyllä semmoset himot, että ei oo paljoa väärässä :tears: Nooh kattellaan parin viikon päästä et miten kävi… vois kyl tänää tehdä ovistestin ja kattoo et miltä näyttää

Ai hitsi, olinkin jo onnellisesti unohtanut miten tuskallista minipillerien kanssa vänksläämisessä oli se tarkkuus! Viivillä jännät paikat siellä! :)

Mä täällä jatkan mun testispämmiä :Relieved Face: oli eka haamu ikinä, niin nyt en osaa lopettaa vaikka varmaan olis syytä! Täs nyt taas keskipäivän testiä. Kuvittelen taas näkeväni täs jotai vähän enemmän kuin pelkkää mielikuvitusta (en kyl yhtä vahvaa ku sillon toissapäivänä). Mut joo, totta on et kemialliset näkyy pitkään, ei se hCG sieltä heti katoa. Mut näkyyks kenenkään muun silmään mitään? Ja jos näkyy ni onks se silti vaan viivanpaikka?

En varmaan nyt osaa olla räpläämättä näiden testien kans siihen asti ku menkat alkaa :Eyes:

PXL_20211230_141201919.jpg

Ai hitsi, olinkin jo onnellisesti unohtanut miten tuskallista minipillerien kanssa vänksläämisessä oli se tarkkuus! Viivillä jännät paikat siellä! :)

Mä täällä jatkan mun testispämmiä :Relieved Face: oli eka haamu ikinä, niin nyt en osaa lopettaa vaikka varmaan olis syytä! Täs nyt taas keskipäivän testiä. Kuvittelen taas näkeväni täs jotai vähän enemmän kuin pelkkää mielikuvitusta (en kyl yhtä vahvaa ku sillon toissapäivänä). Mut joo, totta on et kemialliset näkyy pitkään, ei se hCG sieltä heti katoa. Mut näkyyks kenenkään muun silmään mitään? Ja jos näkyy ni onks se silti vaan viivanpaikka?

En varmaan nyt osaa olla räpläämättä näiden testien kans siihen asti ku menkat alkaa :Eyes:

View attachment 109579
Nään sillai ku oikeen tarkkaan katsoo. En kerennyt vielä lukee kaikkia, mikäs dpo sulla siis on? :)

View attachment 109579

Ihan kun tässä jotain pilkistäisi. Harmi, kun ei ole lähtenyt vahvistumaan:sad-face:

View attachment 109579
Joo, noiden kanssa on kyllä tarkkaa. Mut en kyl oikeesti tiiä et voiko muka oikeesti tulla tästä raskaaksi, että kerkeekö se limakalvo muuttua kiinnittymiselle otolliseksi jo kymmenen tunnin aikana. Tai no kaikki varmaan mahdollista, mutta ei ehkä kovin todennäköistä :Panda Face:

Takaisin