Raskaaksi 2022

View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34

kyllä tässä mun mielestä väriä on että uskaltaa kyllä varovasti onnitella :Two-hearts:
mulla nää tosiaan jättää ihan harmaaksi ton viivanpaikan, että ihan luottavaisin mielin sinuna jo olisin! Onnea!:smiling face with heart-eyes:
 
View attachment 110390
Kyllähän siinä toinen viiva komeilee :smiling face with heart-eyes:! Toivotaan vahvistumista! Tässä mun aamun testitulos. Viime yönä valvoin monta tuntia, nyt niin väsynyt olo. Nenänpäähän ilmestynyt kiva finni :Face With Tears Of Joy:. Huimaa.
Ylin testi dpo9 ja alin dpo10.

Ihanaa, siinä se vahvistuu :Heartred

Mulla ei oireita edelleenkään mitä ei olisi siis ollut negakierroissakaan. Väsyttää kyllä mutta sitä on muutenkin aina liikkeellä. Mahassa ehkä joskus vähän jotain pientä jomotusta. Limakalvot edelleen kuivat. Ja tissit vähän kipeät, eilen oli mielestäni kipeämmät.
 
View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34
Kyllä tämä nyt on pakostikin positiivinen tulos! Onnea :smiling face with heart-eyes:

Ja joku muistikuva takaraivossa olis, että n. 4h:n pidättäminen olis passeli päivällä testaamisessa..
 
Mulla tänä aamuna lämpö vaan 36, 0
Seurailen siis silti tuleeko ovista ja enkä oo ihan varma onko vauvan teko hommat jäissä vai ei :tears: sillon letrojen aikana ja jälkee olin iha niin kiukkuinen hirviöt huhhu...Et siis ite kiukuttelin ku pien lapsi ja aattelin et Hitto ei jaksa :rolling:

Mut siis ovis tikku ei plussa mut vahvistunut aika paljon ja aamu lämpö toisaa alhainen ni kui paljon ennen ovista se lämpö voisi pudota? :smiling-eyes:

Mulla on niin, että jos vaikka tänään lämpö tippuisi (saattaa olla vaan joku 0.2 asteen pudotus, eli ei mikään dramaattinen lasku) niin huomenna olisi ovistesti plussa ja kun enempi merkkaa lämpöjä, nii Fertility Friend laittaa oviksen tässä tapauksessa joko huomiselle tai ylihuomiselle. Lämpöjen perusteella ovuloin itse 12-24h aikana plussasta, yleensä jo 12 tunnissa, eli itse kai oon nopea ovuloimaan mikä aiheuttaa aina haasteita petipuuhien ajoituksen kanssa :D
 
Mites niillä kenellä on lapsia saatu eri miehen kanssa, on raskausoireet mennyt? Onko silti ollut samankaltaisia? Mulla molempien tyttöjen kohdalla sama mies ja raskaudet tosi samankaltaiset. Pahin kuvotus viikot 6-8 ja sen jälkeen oikeastaan vaan välillä yökötti. Jopa synnytys käynnistyi samaan kellonaikaan yöllä lapsivedenmenolla. Nyt jännittää kun eri mies, että pääsenkö yhtä helpolla :tears:. Ja tietysti ikääkin taas viisi vuotta lisää edelliseen kertaan.
 
Mulla aikaisemmat lapset edellisestä liitosta ja nyt siis uuden miehen kanssa ensimmäinen raskaus. Saa nähdä eroaako raskaudet miten. Ja mullakin 4vuotta edellisestä raskaudesta. Ikääkin nyt 37.

Keskenmenoja mulla on ollut useampi ja tämä ns oireeton olo huolettaa vaikka tiedän, että kesken voi mennä vaikka olis kuinka oireita. Minulle etenkin alkuraskaudet olleet piinaavaa aikaa...
 
View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34
Tää on samanlainen viiva kun mulla tällä testillä about dpo 11 :smiling-eyes: Hyvältä näyttää!! Tällä samaisella testillä plussasin dpo 9 paljon haaleammalla viivalla ja silloin CB digi jo 1-2 :Relieved Face: tarrasukkia ja varovasti onnea!:Hugging Face:
 
tämä on onestepin herkkä raskauskeijulta :)
Nää on hirmu huonoja testejä, niihin toisaalta tulee helposti haamuja kun ei pitäisi, ja sit toisaalta ne ei oikeesti oo yhtään herkkiä, vaan antavat negaa / todella hailakkaa haamua kun muut testit jo näyttää selvää viivaa. Kannattaa siis kokeilla jollain muulla vielä! Toivotaan, että tulee viiva! :)
 
View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34
Kyllä tämä näyttää ihan selvältä!! :) Paljon onnea! :red-heart:
 
Moi kaikki, hyppään mukaan tännekin (olen tuolla ensimmäisten yrittäjät -ryhmässä kirjoitellut).

Kolmena päivänä nyt testaillut ovulaatiota, väri ehkä pikkusen tummuu aina edelliseen verrattuna. Mulla on diagnoosi ovuloimattomuus, joten pelottaa että tämäki ovulaatio jää kesken enkä sitä plussaa saa. ensi kiertoon saan onneks letrot avuksi, vaikka nuo sivuoireet kuulostaa kyllä pahoilta

Ihanaa lukea, että plussia tulee! Tulee semmonen olo, että ei tässä turhaa yritetä, kyllä se plussa sieltä voi tulla❤️ onnea oikein paljon plussanneille!
 
Mites niillä kenellä on lapsia saatu eri miehen kanssa, on raskausoireet mennyt? Onko silti ollut samankaltaisia? Mulla molempien tyttöjen kohdalla sama mies ja raskaudet tosi samankaltaiset. Pahin kuvotus viikot 6-8 ja sen jälkeen oikeastaan vaan välillä yökötti. Jopa synnytys käynnistyi samaan kellonaikaan yöllä lapsivedenmenolla. Nyt jännittää kun eri mies, että pääsenkö yhtä helpolla :tears:. Ja tietysti ikääkin taas viisi vuotta lisää edelliseen kertaan.

No mulla oli ihan eri oireet eri miesten kanssa, mutta mä kysyinkin siitä neuvolassa kun poikaa odotin niin täti oli sitä mieltä ettei se vaikuta oireisiin, ennemmin just se onko tyttö vai poika tulossa. mä tiesin alusta asti että tää meidän oli poika, koska oireet niin erilaiset, oikeestaanhan siis tyttöjen alkuraskaus oli oireeton, siksi oli helppo päätellä, vaikkei sekään aina paikkaansa pidä mutta mun kohdalla piti. :smiling-eyes:
 
Moi kaikki, hyppään mukaan tännekin (olen tuolla ensimmäisten yrittäjät -ryhmässä kirjoitellut).

Kolmena päivänä nyt testaillut ovulaatiota, väri ehkä pikkusen tummuu aina edelliseen verrattuna. Mulla on diagnoosi ovuloimattomuus, joten pelottaa että tämäki ovulaatio jää kesken enkä sitä plussaa saa. ensi kiertoon saan onneks letrot avuksi, vaikka nuo sivuoireet kuulostaa kyllä pahoilta

Ihanaa lukea, että plussia tulee! Tulee semmonen olo, että ei tässä turhaa yritetä, kyllä se plussa sieltä voi tulla❤️ onnea oikein paljon plussanneille!
Tervetuloa tännekin! Täällä on tosiaan aktiivisempi meno :) toivotaan, että se ovulaatio sieltä tulee! Mulla letroista ei tullut mitään oireita, eli se riippuu ihan ihmisestä, miten ne vaikuttaa!
 
No mulla oli ihan eri oireet eri miesten kanssa, mutta mä kysyinkin siitä neuvolassa kun poikaa odotin niin täti oli sitä mieltä ettei se vaikuta oireisiin, ennemmin just se onko tyttö vai poika tulossa. mä tiesin alusta asti että tää meidän oli poika, koska oireet niin erilaiset, oikeestaanhan siis tyttöjen alkuraskaus oli oireeton, siksi oli helppo päätellä, vaikkei sekään aina paikkaansa pidä mutta mun kohdalla piti. :smiling-eyes:
Mulla taas 2 tyttöä ja sama iskä molemmilla mutta ihan erilaiset raskaudet. Esikoisesta ei ollut oireita olleskaan paitsi puolenvälin paikkeilla selkäkivut, iskias ja loppuraskauden närästys. Toisen kohdalla oli pahoinvointia 9 vko asti, selkäkivut, iskias, närästys, nivelkivut, turvotus. Maha oli pienempi toisen kohdalla vaikka vauva oli isompi mutta synnytys helpompi :smiling-eyes: Niin yksilöllisiä nämä toki ettei voi yhtään tietää minkälainen raskaus on tulossa :Two-hearts:
 
Mulla aikaisemmat lapset edellisestä liitosta ja nyt siis uuden miehen kanssa ensimmäinen raskaus. Saa nähdä eroaako raskaudet miten. Ja mullakin 4vuotta edellisestä raskaudesta. Ikääkin nyt 37.

Keskenmenoja mulla on ollut useampi ja tämä ns oireeton olo huolettaa vaikka tiedän, että kesken voi mennä vaikka olis kuinka oireita. Minulle etenkin alkuraskaudet olleet piinaavaa aikaa...
No meillä sitten aika samanlainen tilanne. Mä olen 38 ja pari keskenmenoa kanssa. Sen takia en nytkään uskalla luottaa vielä että tästä vauvan syliin saisi. Ehkä jos alkuraskauden ultrassa kaikki hyvin, voisi vähän paremmin jo luottaa että jos kaikki meneekin ihan hyvin. Kun tää tulee olemaan meidän viimeinen lapsi, niin haluaisin todella nauttia raskaudesta enkä vain pelätä koko ajan.
 
Korona testi kuva ku vähän tuli kipee olo..
Kohtalon ivaa?Sain melkein posin o testin äsken ja oireet et tulossa on ja eilen talleteltu ni ei toki tiiä kuin käy mutta joo sain epötoivotun haamun siis.... Lapset oli kipeenä kotona viime viikon.
Tosiaan hormoni huuruissa itse kiukkusin et tauolle tää mut meni ohi.. Oli niistä pirun letroista
 

Liitteet

  • IMG_20220125_092529.jpg
    IMG_20220125_092529.jpg
    244.4 KB · Katsottu: 143
Ääh, itellä on jotenkin tosi masentunut olo kun ei meillä taaskaan onnistunut vaikka on saatu seksit kohdilleen (just 2 ja 1 pv ennen ovista) mutta siltikään ei onnistu :loudlycrying: Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.:sad-face:

Mutta olen äärimmäisen onnellinen teidän kaikkien puolesta kenellä raskautuminen on onnistunut, toivon teille kaikkea parasta ja hyvää raskautta :red-heart::red-heart:
 
Korona testi kuva ku vähän tuli kipee olo..
Kohtalon ivaa?Sain melkein posin o testin äsken ja oireet et tulossa on ja eilen talleteltu ni ei toki tiiä kuin käy mutta joo sain epötoivotun haamun siis.... Lapset oli kipeenä kotona viime viikon.
Tosiaan hormoni huuruissa itse kiukkusin et tauolle tää mut meni ohi.. Oli niistä pirun letroista
Voi ei, tuohon ei soisi haamua :red-heart: mutta hyvä kuulla, että päätit kuitenkin palata lastentekopuuhiin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: toivotaan että tauti on lievä!
 
Ääh, itellä on jotenkin tosi masentunut olo kun ei meillä taaskaan onnistunut vaikka on saatu seksit kohdilleen (just 2 ja 1 pv ennen ovista) mutta siltikään ei onnistu :loudlycrying: Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.:sad-face:

Mutta olen äärimmäisen onnellinen teidän kaikkien puolesta kenellä raskautuminen on onnistunut, toivon teille kaikkea parasta ja hyvää raskautta :red-heart::red-heart:
Voi ei :red-heart: nuo tunteet on täysin luonnollisia, ei tarvitse niitä hävetä ja hyvä että voit ne tänne purkaa! Mulla alkaa kans nyt dpo10(/11?) olla taas onneton olo. Ei näy haamuja. Vielä koitan olla luovuttamatta, muttei sille voi mitään, että harmittaa :sad001
 
Ääh, itellä on jotenkin tosi masentunut olo kun ei meillä taaskaan onnistunut vaikka on saatu seksit kohdilleen (just 2 ja 1 pv ennen ovista) mutta siltikään ei onnistu :loudlycrying: Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.:sad-face:

Mutta olen äärimmäisen onnellinen teidän kaikkien puolesta kenellä raskautuminen on onnistunut, toivon teille kaikkea parasta ja hyvää raskautta :red-heart::red-heart:

Voi Maikkunen, mulla alkaa olla ihan samoja ajatuksia, varsinkin kun raskautuminen on ennen ollut niin helppoa, että nyt alkaa turhauttamaan tämä että ei sitten millään tule raskaaksi, vaikka mekin ollaan tallettelut saatu just aina kohilleen, viimekierrossa jäi ehkä vähälle, mutta tässä kierrossa meni aika nappiin! Pitää vaan yrittää pysyä positiivisena ja uskoa siihen että mekin vauva syliin asti vielä saadaan, uskon että silläkin jokin tarkoitus että ei vielä ole tärpännyt.:Face Without Mouth:
Tsemppiä sinne, yritetää pitää ajatukset positiivisina eikä luovuteta! :red-heart:
 
Ääh, itellä on jotenkin tosi masentunut olo kun ei meillä taaskaan onnistunut vaikka on saatu seksit kohdilleen (just 2 ja 1 pv ennen ovista) mutta siltikään ei onnistu :loudlycrying: Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.:sad-face:

Mutta olen äärimmäisen onnellinen teidän kaikkien puolesta kenellä raskautuminen on onnistunut, toivon teille kaikkea parasta ja hyvää raskautta :red-heart::red-heart:

Et ole huono ihminen. :red-heart: Tuttuja tunteita itsellekin. Keskenmenon jälkeen yllätyin siitä, miten kateellinen olin kaikille lapsiperheille, vaikka yleensä en ole helposti kateellinen mistään. Hyvin samankaltaisia tunteita oli muillakin täällä kirjoittavilla keskenmenon kokeneilla. Minua myös lohdutti lukea sairaalan opasvihkosesta ja esim Simpukka ry:n sivuilta, että on ihan todella todettu, että näitä tunteita tulee. Ajattelin, että kuuluvat ns. oirekuvaan.

Onneksi kateus on jo laantunut, kun aikaa on kulunut jo puolitoista vuotta, mutta yli vuosi siihen meni. On todella terapeuttista olla tässä ketjussa, kun olen huomannut, että voi jo iloita toisten plussista. Samaan aikaan myönnän olevani pikkuisen haikea siitä, milloin on meidän vuoro, mutta ne tunteet eivät sulje toisiaan pois.
 
Takaisin
Top