Raskaaksi 2022

Itkettää taas ihan kauheasti.
Ei vielä viime viikollakaan lääkäri ollu tehny sitä lähetettä lapsettomuustutkimuksiin kun tänään kysyin neuvolasta asiaa. Ja se lähete piti alunperin tehdä jo 22.12. Mitä mä voin asialle tehdä, jos se lääkäri ei saa sitä jokaviikkoisista muistutuksista huolimatta tehtyä??!!
Mä en enää kestä tätä surua asiasta :loudlycrying::loudlycrying:

Hitto kuin saamaton lääkäri. Joka päivä napakkaa puhelua sinne nii kauan että tapahtua.

View attachment 110401

Kuulkaa kanssasisaret. Näättekö tässä mitään vai kuvittelenko? aivan haalea toinenkin viiva siitä näkyy ihan silmällä, mutta en tiedä kuvittelenko sen vain. dpo8 ja enhän mä voinut olla testaamatta. Tämä kuva on kuivasta testistä kun niin pitkään sitä tihrustin että näkyykö vai ei kun tuntuu että viivat vaan vilisee silmissä.
Ihan järkyttävää vihlomisnippailua alavatsalla ja enemmän vasemmalla puolella, missä oviskin oli tässä kierrossa. :Grimacing Face:
voi olla että tää vetää kuvan niin mössöksi ettei näy teille, mutta tosiaan ihan hailakka viiva siinä näkyy paljaalla silmällä. hitto kun ei taas malttanut odottaa :Face With Tears Of Joy:

muoks, viimeks sain tällä pc:llä sen räikeän plussan eikä meinannut mitään, mutta toi viivan haaleus kertoo kyllä että vois vaikka näyttääkkin nyt oikein kun tosiaan vasta dpo8 ja hyvä että edes näkyy mutta ei näytä viivan paikaltakaan :Eyes:

muokkaan vielä uudella kuvalla jos näkyis yhtään paremmin.:tears:
View attachment 110402

En oo ihan varma onko tossa jotai haaleaa vai onko viivan paikka, mut odotan innolla miltä testi näyttäis huomenna :Eyes:
Jos vaikka oisin vahvempi

En oo ihan varma onko tossa jotai haaleaa vai onko viivan paikka, mut odotan innolla miltä testi näyttäis huomenna :Eyes:
Jos vaikka oisin vahvempi

joo se ei näy tohon kuvaan sitäkää vähää mitä silmällä, mutta kyllä siinä ihan väriä on, ettei ole harmaa viivanpaikka, paljaalla silmällä sen paremmin näkee, mutta mulla ei tosiaan pc:n testiin kova luotto ole kun olen ennenkin saanut niillä plussaa vaikkei tarkoittanut raskautta. Huomena teen apteekin herkällä, se ei anna turhia viivoja eikä näytä viivanpaikkoja! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Joo toivottavasti ei ole tarvetta niille :tears:, mutta kannattaahan niitä jonkun muun kokeilla ostaa :tears:. Ehkä et pääse niistä koskaan eroon vaan on pelkkiä ostoaikeita :tears:. Hyvinhän tää lähti liikkeelle :smiling-eyes:.
Ja ihana kuulla, että masussa voidaan hyvin :red-heart:. Miten olet voinut?

Ihan hyvin onneksi tähän asti, helpotti kyllä henkistä puolta huomattavasti toi tieto, että nyt on oikeassa paikassa. Alkuun mulla oli menkkamaisia jomoja tosi paljon (näiden perusteella vähän arvailin, että voisi olla oikeassa paikassa, kun kohdunulkoisessa ei ollut mitään tuntemuksia). Nyt nälkä on kokoajan ja nyt on iskenyt lievä kestokrapula ja vessassa saa ravata, mutta kyllä näiden oireiden kanssa vielä pärjää. :smiling-eyes:

Voi Maikkunen, mulla alkaa olla ihan samoja ajatuksia, varsinkin kun raskautuminen on ennen ollut niin helppoa, että nyt alkaa turhauttamaan tämä että ei sitten millään tule raskaaksi, vaikka mekin ollaan tallettelut saatu just aina kohilleen, viimekierrossa jäi ehkä vähälle, mutta tässä kierrossa meni aika nappiin! Pitää vaan yrittää pysyä positiivisena ja uskoa siihen että mekin vauva syliin asti vielä saadaan, uskon että silläkin jokin tarkoitus että ei vielä ole tärpännyt.:Face Without Mouth:
Tsemppiä sinne, yritetää pitää ajatukset positiivisina eikä luovuteta! :red-heart:

Kiitos tsemppauksesta sinulle ja kaikille muillekin :red-heart: Ihanaa että tämä ryhmä on olemassa :loudlycrying::blowing:

Toivotaan että sulla tuo viiva alkaa vahvistumaan.

View attachment 110401

Kuulkaa kanssasisaret. Näättekö tässä mitään vai kuvittelenko? aivan haalea toinenkin viiva siitä näkyy ihan silmällä, mutta en tiedä kuvittelenko sen vain. dpo8 ja enhän mä voinut olla testaamatta. Tämä kuva on kuivasta testistä kun niin pitkään sitä tihrustin että näkyykö vai ei kun tuntuu että viivat vaan vilisee silmissä.
Ihan järkyttävää vihlomisnippailua alavatsalla ja enemmän vasemmalla puolella, missä oviskin oli tässä kierrossa. :Grimacing Face:
voi olla että tää vetää kuvan niin mössöksi ettei näy teille, mutta tosiaan ihan hailakka viiva siinä näkyy paljaalla silmällä. hitto kun ei taas malttanut odottaa :Face With Tears Of Joy:

muoks, viimeks sain tällä pc:llä sen räikeän plussan eikä meinannut mitään, mutta toi viivan haaleus kertoo kyllä että vois vaikka näyttääkkin nyt oikein kun tosiaan vasta dpo8 ja hyvä että edes näkyy mutta ei näytä viivan paikaltakaan :Eyes:

muokkaan vielä uudella kuvalla jos näkyis yhtään paremmin.:tears:
View attachment 110402
No näkyyhän siinä jotain ! Toivotaan että vahvistuu :smiling-eyes:. Niin vaikeaa olla itselläkin testaamatta kun tietää että jotain saattaisi ehkä jo näkyä :smiling-eyes:. Mulla oli dpo8 vielä täysin nega ja dpo9 jo näkyikin :smiling-eyes:.

No näkyyhän siinä jotain ! Toivotaan että vahvistuu :smiling-eyes:. Niin vaikeaa olla itselläkin testaamatta kun tietää että jotain saattaisi ehkä jo näkyä :smiling-eyes:. Mulla oli dpo8 vielä täysin nega ja dpo9 jo näkyikin :smiling-eyes:.

Joo sulta mä sainkin idean että käyn huomena hakemassa sen apteekin testin mihin sait kyllä tosiaan komean viivan samalla dpo:lla mikä mulla sitten huomena.:smiling-eyes: Mä mietin vaan sitä että eikai mulla nyt kiinnittyminen tapahtunut kun oli niin pistävää kipua samassa kohtaa tossa aijemmin varmaan muutaman tunnin ja loppui sitten kun seinään. Et voisko se antaa tollasta haamua testiin, kun se kipu alkoi jo ennen kun testasin? Se oli kyllä ihan tosi pistävää enkä muista että aikasemmissa kierroissa sellasta olis ollutkaan. No jännätää sitten huomenna mitä testi näyttää! :folded:

Mainostanpa täällä tota vähän hiljaista "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjua! Siellä voi dpo:den edetessä raportoida tuntemuksia, on sit kätevä yks paikka mistä voi seuraavissa kierroissa käydä kurkkimassa, minkälaisia oireita olikaan aiemmin. Ja kiva kattella myös, millasia oireita muilla ollu! Siksi tulinkin nyt tänne mainostelemaan, kun meitä on nyt vaan kaks siellä raportoimassa :D se ketju harmillisesti putoaa alaspäin myös kokoajan, koska viestien editoimisesta se ei nouse ylöspäin. Idea siis editoida aiempaa viestiään yhden kierron ajan, jotta kätevästi yhdessä paikassa tiedot :)

mä oon sitä ketjua käyny välillä kurkkimassa mutta en oo vielä uskaltautunut ite sinne kirjottamaan. Nyt ajattelin rohkaistua ja käydä avaamassa oman viestin sinne! :tears:

Joo sulta mä sainkin idean että käyn huomena hakemassa sen apteekin testin mihin sait kyllä tosiaan komean viivan samalla dpo:lla mikä mulla sitten huomena.:smiling-eyes: Mä mietin vaan sitä että eikai mulla nyt kiinnittyminen tapahtunut kun oli niin pistävää kipua samassa kohtaa tossa aijemmin varmaan muutaman tunnin ja loppui sitten kun seinään. Et voisko se antaa tollasta haamua testiin, kun se kipu alkoi jo ennen kun testasin? Se oli kyllä ihan tosi pistävää enkä muista että aikasemmissa kierroissa sellasta olis ollutkaan. No jännätää sitten huomenna mitä testi näyttää! :folded:
Huomenna se näyttää todella hienolta se viiva :red-heart:! Mä lähden ostamaan yhden digin ja sit niitä pc testejä kaksi kpl että näen varmasti vahvistuvan raskauden. Mulla oli dpo 8 illalla alaselkäkivut ja vatsaa vähän kouri, nyt tasaisesti tuntuu, erilailla kun siinä kemiallisessa.

Huomenna se näyttää todella hienolta se viiva :red-heart:! Mä lähden ostamaan yhden digin ja sit niitä pc testejä kaksi kpl että näen varmasti vahvistuvan raskauden. Mulla oli dpo 8 illalla alaselkäkivut ja vatsaa vähän kouri, nyt tasaisesti tuntuu, erilailla kun siinä kemiallisessa.

mullakin on nyt alaselkäkipua ollut päivästä asti mutta tulee silleen aalloittain ja enemmän sellasta vihlovaa kuin särkevää, mutta näitäkin on välillä ihan muutenkin niin en pidä niitä oireina. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Myös kiristävää tunnetta tullut alavatsan seudulle ja menkkajomoja enemmän. Jännää :Face Without Mouth:
Kyllä sulla varmasti testit näyttää vahvempaa viivaa kun niin hyvin vahvistunut jo nyt! :Two-hearts:

Outoa.. Mulla kun on lyhyt lh piikki joo mutta aamulla ja aamupäivällä oli vahva ja vahvistuva viiva ja tein vielä yhden äsken ni olikin sitten jo tosi haalea.. Aamulla myös se lämpö oli alempana kun aiempina.. Eli voisko olla et se meni jo? Ei kuumetta ja saa tietää viim aamulla onks ees koronaa tää vai väärä hälytys...
Tai sit se ovis onki tulossa vasta myöhemmin.. Mut outoa ku lähelle plussaa oli jo tikut.

Outoa.. Mulla kun on lyhyt lh piikki joo mutta aamulla ja aamupäivällä oli vahva ja vahvistuva viiva ja tein vielä yhden äsken ni olikin sitten jo tosi haalea.. Aamulla myös se lämpö oli alempana kun aiempina.. Eli voisko olla et se meni jo? Ei kuumetta ja saa tietää viim aamulla onks ees koronaa tää vai väärä hälytys...
Tai sit se ovis onki tulossa vasta myöhemmin.. Mut outoa ku lähelle plussaa oli jo tikut.
Mulla joskus aaltoilee ne LH arvot just tollee että vahva, heikko, vahva, PLUS! Sillee, että voi päivä pari olla aaltoilua ennen plussaa. Vaihtelee kyllä, joskus on vaan suoraan plus!

Kävin ostamassa apteekin herkän testin ja huomenna testaan aamusta sillä ja tuolla raskauskeijun one stepillä. Jännittää hieman.

Minimaalista mahanippailua ihan satunnaisesti ollut. Meinaa pelot iskeä vaikka siis edelleen todella epäuskoinen olo on.

Siis ei oo todellista tuo lähetteen tilanne @Harmi89 :crying-face: Miten teille osui noin huono tuuri lääkärin kanssa… toivottavasti nyt viimein lähete lähtisi liikkeelle, ettei tällaisesta asiasta tarvitsisi ressata kaiken keskellä!

Mä samaistun edellisten fiiliksiin kateudesta ja siitä tyhjän sylin surusta. Onneksi niistä tunteista pääsee kuitenkin eroon ja välillä ne tulee takaisin ja taas poistuu jne. Uskon meidän tilanteessa helpottavan hoitoihin pääsy ensi kuussa, ehkä sitten muiden uutisten ottaminen on helpompaa kun saadaan oikeesti konkreettisesti apuja :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mulla joskus aaltoilee ne LH arvot just tollee että vahva, heikko, vahva, PLUS! Sillee, että voi päivä pari olla aaltoilua ennen plussaa. Vaihtelee kyllä, joskus on vaan suoraan plus!
Kiitos, pitää tikuttaan vielä kunnes testit kohta loppuukin :tears: en tajuu miksen tilaa tarpeeksi kerralla..Mut nähtävästi aiemmin oon sit ajoittanut tikutuksen hyvin, ku melkein heti tullut plussa
Oliks sulla miten tietoa et kuinka paljon ennen sitä ovulaatiota noin ne lämmöt laskee? :smiling-eyes:

Kiitos, pitää tikuttaan vielä kunnes testit kohta loppuukin :tears: en tajuu miksen tilaa tarpeeksi kerralla..Mut nähtävästi aiemmin oon sit ajoittanut tikutuksen hyvin, ku melkein heti tullut plussa
Oliks sulla miten tietoa et kuinka paljon ennen sitä ovulaatiota noin ne lämmöt laskee? :smiling-eyes:
Ne lämmöt ei kaikilla edes välttämättä huomattavasti laske ennen ovulaatiota, sen sijaan ovulaation jälkeen ne alkaa selvästi nousta, mistä näkee että se on tapahtunut :) mut kyllä mulla esim on melkeen aina selkee pudotus just samaan aikaan kun tulee testiin plussa. Mulla se on varmaan keskimäärin n. 0,2 asteen pudotus.

Itkettää taas ihan kauheasti.
Ei vielä viime viikollakaan lääkäri ollu tehny sitä lähetettä lapsettomuustutkimuksiin kun tänään kysyin neuvolasta asiaa. Ja se lähete piti alunperin tehdä jo 22.12. Mitä mä voin asialle tehdä, jos se lääkäri ei saa sitä jokaviikkoisista muistutuksista huolimatta tehtyä??!!
Mä en enää kestä tätä surua asiasta :loudlycrying::loudlycrying:
Jos vaan mitenkään mahdollista, niin yksityisellä hakisin lähetteen. Tsemppiä ❣

Korona testi kuva ku vähän tuli kipee olo..
Kohtalon ivaa?Sain melkein posin o testin äsken ja oireet et tulossa on ja eilen talleteltu ni ei toki tiiä kuin käy mutta joo sain epötoivotun haamun siis.... Lapset oli kipeenä kotona viime viikon.
Tosiaan hormoni huuruissa itse kiukkusin et tauolle tää mut meni ohi.. Oli niistä pirun letroista
Mun miehelle tuli kans elämänsä ensimmäinen haamu :tears: mulla ja esikoisella kirkkaat positiiviset ja miehelle tommonen. Ollaan täs sitä tiirailtu ja arvottu, että kumpi on.. :tears:

Ne lämmöt ei kaikilla edes välttämättä huomattavasti laske ennen ovulaatiota, sen sijaan ovulaation jälkeen ne alkaa selvästi nousta, mistä näkee että se on tapahtunut :) mut kyllä mulla esim on melkeen aina selkee pudotus just samaan aikaan kun tulee testiin plussa. Mulla se on varmaan keskimäärin n. 0,2 asteen pudotus.
Mulla siis oli tänään just semmonen pudotus josta aattelin et nyt se olis tulossa.. Jos ei vahvistu tikku enää ni kaiketi meni jo tai sit jäi jostain syystä tapahtumatta.. Seurailen aamu lämpöä kuitenkin

Kävin ostamassa apteekin herkän testin ja huomenna testaan aamusta sillä ja tuolla raskauskeijun one stepillä. Jännittää hieman.

Minimaalista mahanippailua ihan satunnaisesti ollut. Meinaa pelot iskeä vaikka siis edelleen todella epäuskoinen olo on.
Meitä on sitten jo kolme ketkä testaa apteekin testillä huomenna aamulla :smiling-eyes:. Ei mullakaan jatkuvasti tunnu vatsassa mitään. Välillä tuntuu semmoista painetta ja sitten ei taas mitään.

Takaisin