Raskaaksi 2022

Niin paljon onnea Herttarouvalle!! Toivotaan että pitää lujasti kiinni! :Two-hearts:

Täällä on käynyt niin valtava plussa-aalto tammikuulla että pian ei ole enää tuttuja juttelemassa. :tears: Toivottavasti pääsis teidän plussanneiden kerhoon PIAN!

Omanapailua... nyt kp 7 ja ovulaation tikutus aloitettu tänään. Kunhan viiva vahvistuu niin teen digiä kaverina. Tämä kierto nyt yritetään tosissaan ja ens kierrossa sitten unohdetaan kuukaudeksi yritys. Jos nimittäin ens kierrosta tärppäis, mulla olis ulkomailla pahimmillaan just alkuraskaus niin että varmasti vois olla pahoinvoinnin kehissä. Yritän nauttia meidän toivottavasti viimeisestä kahdenkeskisestä reissusta. :Two-hearts:
 
Mä tein toiveen äskauppaan, että jonkin sortin greippimehua valikoimaan edes päiväksi kiitos jotta voisin hamstrata kaikki hyllyssä olevat. Noh nyt tuli vastaus että valitettavasti ei toivota vielä tarpeeksi. Haistakaa pee. Näillä mun huudella 40km säteellä ei vissiin kukaan yritä poppaskonsteja vaan sikiävät jo katseesta. Koska greippiä ei löydy mistään missään muodossa.

Dpo7 täällä ja todella tylsä ajanjakso meneillään.
 
Muokattu viimeksi:
just kun pääsin valittamaan ettei oireita juuri ole, niin tänään iski menkkajomot ja alavatsanippailut, sekä rinnat kipeytyi vielä entisestään enemmän ja valkovuotoa valuu enemmän kun yleensä! :rolling: Toki nää kaikki ihan normaaleja kierron oireita ettei niistä voi tulkita mitään, mutta toivossa on hyvä elää ja pitää nyt kuitenkin yrittää pitää positiivista asennetta! :tears: ainakin toisten plussat antaa vähän uskoa ja toivoa tähän hommaan lisää! :smiling-eyes::folded:
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista :red-heart:! Onko kellään kokemusta lihaskivuista raskausoireena? Mulla on ihan järkyttävät lihaskivut meneillään. Särkee koko yläkroppaa :disappointed-face:. En muista että olis tämmöstä aiemmissa raskauksissa ollut. Semmoinen olo kun olis kuume nousemassa. Toivottavasti en nyt vain ole sairastumassa.
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista :red-heart:! Onko kellään kokemusta lihaskivuista raskausoireena? Mulla on ihan järkyttävät lihaskivut meneillään. Särkee koko yläkroppaa :disappointed-face:. En muista että olis tämmöstä aiemmissa raskauksissa ollut. Semmoinen olo kun olis kuume nousemassa. Toivottavasti en nyt vain ole sairastumassa.

mulla oli pojan alkuraskaudessa tätä! sitä kesti ihan muutaman viikon. Se on just sellasta et tuntuu kun kuume nousis ja sitä oli vain iltaisin! Inhottava oire sekin, mutta kuuluu varmaan just siihen flunssan tunteeseen mikä joillain just tulee alkuraskaudessa. :smiling-eyes:
 
mulla oli pojan alkuraskaudessa tätä! sitä kesti ihan muutaman viikon. Se on just sellasta et tuntuu kun kuume nousis ja sitä oli vain iltaisin! Inhottava oire sekin, mutta kuuluu varmaan just siihen flunssan tunteeseen mikä joillain just tulee alkuraskaudessa. :smiling-eyes:
Joo vähän päivällä tuntui, mutta nyt ihan kauhea olo :tears:. Mulla on vasta 3+2 menossa ja olo kun jyrän alle jäänyt :rolling:. Kai tää on sitten mulle ominaista että hormonit nousee nopeasti. Silloin joulukuussa kun oli se kemiallinen, niin se haamuilu monta päivää ja sitten haalistui pois ja vuoto alkoi. Nyt on ihan eri olotila ja dpo9 menossa. Jospa tää enteilisi sitten hyvää.
 
Täällä taas jännän äärellä. Kp27
 

Liitteet

  • 987AF374-5755-4004-9C58-FFCD5FF4C333.jpeg
    987AF374-5755-4004-9C58-FFCD5FF4C333.jpeg
    892.2 KB · Katsottu: 147
Herttarouvalle onnea! Toivottavasti viiva siitä vahvistuu ♥ On tämä kanssa kun eilen liityin foorumille ja tänään jo ihan onnessani jännitän teidän kaikkien puolesta

Niin ja macajauheesta piti kommentoida että miten ihmeessä se voi jonkun mielestä olla hyvää?!?
Minä luulin keskustelupalstojen kertoman perusteella, että nyt on jotain järkyttävän pahaa shittiä tiedossa. Mutta mun mielestä macajauhe oli oikeinkin hyvää :Face Savouring Delicious Food:
 
Takaisin
Top